~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

:-* dank jullie wel!

Jane geweldig :lol: A wil ook bepaalde boxers niet meer aan omdat deze ‘te strak’ zouden zitten.

De meeste van zijn collega’s zijn op vakantie, dus valt de thee niet echt op denk ik.

Jane en Joos, fijne nacht gehad meiden?? :lol: :mrgreen:

Joos, m’n eten was toch best lekker :lol:

Hi hi hi, wat een geklus hier. Gelukkig minder warm weer, anders zou het een heel geplak worden :wink:

Patries, wat een mooie buik meid. Enne, ik zie helemaal geen extra kilo’s :-

Mamalena, hoe is het met de pijn?

Ik kom hier even tijdelijk meeschrijven :-
m.n. door aantal lieve PB’s :-*

en…hoe was jullie dag vandaag?

hier missie geslaagd :slight_smile:

verder erg lange dag gehad begon om 7 uur en was pas op 6 uur weer thuis. maar ben weer lekker een paar daagjes vrij door al mijn overuren kan ik wat afbouwen naar mijn vakantie toe.

wil vandaag ook klussen, maar vriend heeft nachtdienst :frowning: dus ik hoo dat gisteren en eergisteren afdoende is.

wawa was inderdaad klef gisteren ja :oops: , maar wij hebben een ventilator,

wawa niet tijdelijk meeschrijven hoor gewoon blijven, anders voel ik me ook wat schuldig. We lossen het met elkaar op.

b’mama wat heb jij dan gegeten? heb ik iets gemist.

Ja patricia ik vroeg mij ook af waar die kilo’s zitten op de foto heb je een hartstikke mooie taille en dan zo’n mooi bolletje :oops:

liefs

hahaa Jane, ik sprak booki gisteren nog op msn. We hadden het over het tijdsverschil. Ze zou tijdens het eten denken aan ons, toen wij met andere activiteiten bezig waren. En ondanks die gedachtes heeft ze toch nog lekker gegeten :mrgreen:

Heerlijk dat je weer wat dagen vrij bent!

Enneuh…misschien nog een poging wagen als vriend zijn bed in duikt morgen vroeg?

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor jou en voor mezelf :inlove:

Wawa, precies, gewoon lekker blijven.

Enneuh…met de balkondeur open is het best lekker boven. De buurt is toch op vakantie :wink:

WAWA!!! Wat gezellig!! Laat ik er kort over zijn: Fijn dat je er bent!

Jane en Joos, heb wel aan jullie moeten denken hoor! Haha, altijd raar als je weet dat er mensen aan de klus zijn. Ik duim voor jullie.

Ja Patries, mooi buikje! En ik kijk gewoon niet naar de blauwe plekken. Kun je een keer een foto maken van verderaf? Dan kan ik beter zien wat hoe groot je buik is; vind ik altijd leuk. Wel vervelend denk ik, dat spuiten, maar het kan altijd erger he. Dat is het motto van mijn zus en mij tegenwoordig: het kan à à à ltijd erger.

Jane, ik heb ook erg moeten lachen om het verhaal over P. Wel heel schattig hoe hij er zo serieus mee bezig is. Dat deed R niet hoor.

Joos, was je gewoon naar dezelfde vk geweest als bij Juul? Kon je daar een afspraak maken om haar ernaar te laten kijken?

Ik zat vanmorgen vroeg al op de pot te reutelen…diaree… :evil: Moest eigenlijk om 8.00 beginnen, maar om 7,40 toch maar gebeld dat ik dà t niet ging halen. Was er uiteindelijk om 9.00 pas. Kreeg ik te horen dat ze voor me geregeld hadden dat ik naar huis kon… :shock: Fijnnnnn! Voelde me echt nog niet goed dus dat was een geschenk uit de hemel. Kreeg vanmiddag wel weer heel veel pijn van m’n galstenen. Heb maar naar het zh gebeld om te vragen of ze al meer wisten over de termijn van de operatie…:22 sept!!! :o No way, dat ik dat ga halen met deze pijn! Heb ik ook gezegd. Morgen belt de chirurg me terug om het te bespreken. Ha ook gebeld. Moet mezelf gedrogeerd houden met zetpillen en paracetamol. Daarna CZ gebeld om te vragen wat ze voor me kunnen doen wat betreft de wachttijdbemiddeling. Krijg ik morgen ook bericht over. Dusss ik ben benieuwd.

Verder ben ik jullie helemaal vergeten te vertellen dat M. loopt!!! 14 juli eerste stapjes en 21 juli meteen een heel eind gelopen. Daar deed I. 3 maanden over, maar die was ook een stuk jonger. En M. is veel woordjes aan het zeggen. Ze maakt zo’n enorme sprong!

I. is een grote griet aan het worden. Over een maand mag ze al gaan oefenen op de basisschool…Slik… :? Het is een ontzettende lieverd. Verkent nog steeds erg haar grenzen en de onze, maar we kunnen het aan. M en I spelen steeds meer samen en dat vind ik zo’n genot om te zien. I neemt M heel veel onder haar hoede. Kleine moeke is het.

Leuke anekdote:

Zijn we laatst aan het fietsen, rijden we langs een sloot. Dus ik vraag: wat leeft er allemaal in de sloot? Waarop I vanalles begint op te noemen: “Eenden, waterhoentjes, waterlelies, vissen, zeepaardjes…”

“Zeepaardjes?!?, neejoh, die leven toch in de zee anders heten ze geen zeepaardjes” “Oh, nou dan zitten hier vast slootpaardjes” :lol: :lol: :lol:

@mamalena wrote:

Ik zat vanmorgen vroeg al op de pot te reutelen…diaree… :evil:

Hoe serieus je verhaal ook is, hoe ernstig het ook is…als je met dit soort zinnetjes begint moet ik toch echt even lachen :lol:

Sorry, maar wat ontzettend balen dat je zo lang moet wachten jho! Hopelijk kan cz wat voor je betekenen.

Oeh, M heeft haar beentjes ontdekt! Succes mama, dat wordt rennen! :mrgreen: :thumbup:

slootpaardjes :inlove: Heerlijk die peuter/kleuterlogica!

Vorige week had ik de vk gebeld (inderdaad dezelfde als bij Julian). Ik zou deze week weer contact opnemen, ze wilde toch graag even dat ik langs kwam, vandaar. Volgens mij viel er iemand uit.

Ach ja Joos, ik kan er soms ook nog wel bij lachen hoor. (Niet ‘om’ lachen). Gelukkig maar. Ik heb met die ha.ass ook zitten lachen. Ik zei:“Dus ik moet mezelf gedrogeerd houden?” Schiet ze heel hard in de lach. Ja eigenlijk wel. “Dus als ik soms met wat vertraging reageer is het niet omdat ik het verhaal niet interessant vind” Wij allebei lachen.

Fijn, zo’n vk. Weet je toch effe wat meer zeker.

Mamalena, het is inderdaad zo’n nieuwe fase dat ze naar de basisschool gaan. De eerste periode vind ik zelfs, dat je geleefd wordt. Heen naar school terug, heen en terug, boterham eten (proppen :oops: ), heen fietsen en weer terug, even op adem komen en weer heen en terug. Tja, goed voor de lijn zullen we maar zeggen :lol: :lol: Daarnaast vind ik het een emotionele periode.

Onze kleuter vond het vanaf dag 1 helemaal super. Hij was wel toe aan de zomervakantie, maar hij is in de afgelopen maanden zo gegroeid. Hij was er gewoon aan toe.

de kleintjes worden groot snif snif.

slootpaardjes :mrgreen: haha wat een vondst :inlove: en het kleine meisje kan lopen :dance: die haalt haar tijd even heel snel in, is vast een hele slimmerik doet het lekker op haar tijd. heerlijk.

Joos als je volgende week nu een afspraak maakt ziet ze hopelijk iets groeien in je buik, of doet zij geen echo’s

na mijn mk kreeg ik een echo om te kijken of alles schoon was, en toen kon je het plekje vruchtzakje of iets nog zien. Als een vruchtje is ingenesteld kunnen ze dat al vrij snel op de echo zien. zelfs de ei blaasjes kon ze na 6 weken nog vinden.

m’lena raar dat wij aan de klus zijn :shock: het is bittere ernst, zware kost en een hele serieuze zaak. Als ik vriend moet geloven haha.

hoop dat cz wat kan betekenen. en geen stomme dingen doen zo half gedrogeerd :mrgreen: straks fiets je zo de sloot(paardjes in)

gelukt :mrgreen:

Mamalena, ben je nu ook heel relaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx?

Wawa, wat worden ze dan al groot hè. Fijn dat jouw knul het meteen zo naar zijn zin had op school.

Hoe gaat het met jullie dreumes?

Jane :mrgreen: Hij neemt het serieus hè. Even overwerken dus :wink:

Volgens mij is het de bedoeling dat ik pas weer een afspraak bij de vk maak als ik weer een positieve test heb.

@Joos wrote:

Wawa, wat worden ze dan al groot hè. Fijn dat jouw knul het meteen zo naar zijn zin had op school.

Hoe gaat het met jullie dreumes?

Dreumes wordt een groot, actief mannetje, maar hij praat nog erg weinig. Hij snapt veel, dus daar ligt het niet aan. We snappen hem gewoon ook te goed ook al praat hij niet :lol: :lol:

Straks kletst hij vast zoveel dat je er zelf niet meer tussen komt :mrgreen:

Dan mag je wel lekker snel terecht en met wat geluk krijg je ook een echo dat deed ze bij mij ook, om me wat zekerder te laten voelen.

Yep vriend moest vanochtend overwerken. :mrgreen: Ik zei net even toen hij even zijn oogjes opendeed. Schat ik ben er toch wel erg veel mee bezig in mijn hoofd (ik had verwacht dat ik dat deze keer minder had, maar heb toch veel hoop en verwachting.) Zuchte hij ja dat merk ik, dus ik meteen oh ja een waar merk jij dat dan aan. Ik dacht die gaat vast zeggen dat ik zeur of zo haha. Zegt hij nou ik moest drie keer aan de bak :oops:

hihihi arme jongen :wink:

Met een beetje geluk krijgt hij even rust nu en MOET hij niet meer.

Zie ik nou dat jij ook je temperatuur op neemt?

Hoi meiden! Hoe is het met jullie allemaal?

Joos, jane, ik moet veel aan jullie denken!!

M’lena, M die loopt!! :dance:

Wawa, heel fijn jou ook weer hier te zien meid. Je hoort toch ok gewoon hier!

Ik heb een pretecho bureau gevonden dat geslachtsbepaling wil proberen als ik 15 weken ben!! De 22e heb ik een afspraak. Hoop dat het te zien is, ben zoooooooo benieuwd!

:-*