~*OKtoBErsTOppERs'06, met een lach en een traan*~

Oeh spannend Patricia!! Dat is al snel!

Waar is dat? Ik ben met Julian in Delft geweest.

Ik ben met Nesrin ook in Delft geweest, maar dat was met 21 weken, echt voor een 3D pretecho. Het geslacht wisten we toen al nav de 20 weken echo.

Nu krijg ik de 20 weken echo pas in week 22, ivm vakantie, en zo veel geduld heb ik niet! Dus nu gewoon een korte echo van 10 minuten puur voor geslachtsbepaling. Dit is in Liedschenveen.

Normaal gesproken doen ze het daar ook pas met een week of 17, maar die mevrouw wilde het wel met 15 weken proberen, omdat ze daarna 3 weken op vakantie is en ik dus ergens anders een afspraak zou maken. Ik hoop, dat er iets te zien is. Ik lees er veel verschillende berichten over.

Ik snap je wel hoor, ik wilde het met Julian ook heel graag weten. Ik vind het persoonlijk ook handiger met het kopen van kleertjes en het inrichten van het kamertje.

En ik ben gewoon erg nieuwsgierig :mrgreen:

Dan weet je het hopelijk net voor Nesrin’s 2e verjaardag!

@Joos wrote:

Ik snap je wel hoor, ik wilde het met Julian ook heel graag weten. Ik vind het persoonlijk ook handiger met het kopen van kleertjes en het inrichten van het kamertje.

Dan weet je het hopelijk net voor Nesrin’s 2e verjaardag!

Inderdaad, en het wordt voor mijn gevoel ‘echter’ ofzo, meer binding met het kindje, wat dan ineens mijn zoon of dochter is. Beetje lastig uit te leggen.

Inderdaad, zou leuk zijn, alleen vieren we het a.s zondag al. Ben dus ook al erg druk met de voorbereidingen.

:-*

wauw met 15 weken al dat zou fantastisch zijn. als ze het nu niet kan zien ben je dan het geld helemaal kwijt.hoe werkt zoiets.

wij hielden het hier als verassing, maar ik weet nog niet of ik dat nog een keer zou doen.

Ja joos dat deed ik bij owen ook, ik temp niet volgens de methode of zo, maar ik hou een beetje bij of hij hoog blijft. Met owen bleef hij heel netjes hoog zo 37 graden gemiddeld terwijl het normaal altijd wat lager is.

Het schijnt dat je nog een piek hebt als er een innesteling komt. Lijkt me spannend om die te vinden.

m’hoe is het met je, lukt het met de pijn een beetje of leef je in een roes.

Geen idee eigenlijk Jane :mrgreen: Ik denk, dat ik dan nog wel een keer terug mag komen, maar na haar vakantie dan pas. Dus dan ben ik 18 weken geweest. En anders heb ik het geprobeerd, ja toch?

Ik heb deze keer niet getempt, maar bij Nesrin deed ik het wel en bleef mijn temp na het ‘rake ei’ ook zo rond de 37 graden.

Spannend hoor!!

@Joos wrote:

Straks kletst hij vast zoveel dat je er zelf niet meer tussen komt :mrgreen:

Ha ha ha, als ik naar kleuter kijk ben ik er bang voor :wink:

@patricia26 wrote:

Ik heb een pretecho bureau gevonden dat geslachtsbepaling wil proberen als ik 15 weken ben!! De 22e heb ik een afspraak. Hoop dat het te zien is, ben zoooooooo benieuwd!

:-*

Spannend meid. Ik weet anders nog wel een adresje voor je die het sowieso ziet met 16 weken. Hij doet het werk al zo lang en heeft nooit een fout gemaakt :wink:

@Joos wrote:

Ik ben ook errig nieuwsgierig aangelegd. :lol: :lol: :lol:
Wil jij het straks ook weer weten Joos?
Enne, mogen wij het ook weten Patricia?

Nou ik zou het wel vragen patricia 18 weken is nog vroeg, of langs adresje wawa gaan :wink: Ik denk dat als je de keus maakt om het te willen weten dan is het lang wachten van 15 weken naar 22 weken.

Wat een nieuwschierige allemaal.

liefs

@Wawa wrote:

Haha je loopt wel op de zaken vooruit. Maar mocht ik zwanger zijn dan wil ik het wel weer weten inderdaad.

Jane, je moet dat toch doen zodra je wakker wordt 's ochtends? Wel gaaf als je zo de innesteling kan spotten!

Patricia, krijgt Nesrin een groot feest? En heb je al leuke cadeau’s?

@Joos wrote:

@Wawa wrote:

Haha je loopt wel op de zaken vooruit. Maar mocht ik zwanger zijn dan wil ik het wel weer weten inderdaad.

Ik ben gewoon erg positief. Ik stuur je wat gelukshormoontjes op :-*

thanx! :inlove:

joos dat schijnt wel het beste te zijn. ik test wel in de ochtend maar neem het niet zo strikt hoor, maar mocht het nu niet gelukt zijn spaar je een zw test uit want dan daalt je temp. Ik test niet mijn temp om een ovulatie te spotten dat vind ik te veel gedoe.

Nesrin word bijna 2 wat gaat het toch hard :?

Het gaat sowieso hard met alle kids. Als ik me bedenk, dat onze dreumes over 3 maanden ook alweer 2 wordt, dan kan ik me dat bijna niet voorstellen. Ik zit trouwens wel met het probleem, dat ik niet weet wanneer we het zullen vieren. Ik denk, dat het eind oktober wordt. Stel je voor, dat ik nu beval op zijn verjaardag. Het scheelt maar 14 dagen :shock:

Dat is nog eens een mooi cadeau voor een tweejarige. Ik wil cars en je krijgt een zusja :mrgreen:

Kijk! Ten tijde van crisis kan je zelfs bezuinigen op zwangerschapstesten!

Best handig eigenlijk. Ik heb een vrij lage temperatuur van mezelf.

Wawa, ik denk dat ik de verjaardag klein zou houden in jouw geval. Met 2 jaar zitten ze toch nog niet echt op een groot feest te wachten toch?

Klopt, overigens geven we nooit grote feesten, maar naaste familie woont op 2 uur rijden :roll: . Dus als ik ga bevallen, moet ik ze al snel waarschuwen als er iets rommelt. Dat vind ik dus niet leuk. Dan weten ze dat er wat aan zit te komen.

hmm , dan misschien alleen opa’s en oma’s laten komen. En de rest al eerder? Half oktober ofzo. Als je het later doet zit je met Sinterklaas enzo.

@Joos wrote:

hmm , dan misschien alleen opa’s en oma’s laten komen. En de rest al eerder? Half oktober ofzo. Als je het later doet zit je met Sinterklaas enzo.

Ik zat juist aan opa’s en oma’s eind oktober te denken. Ik wil niet, dat zij op de hoogte zijn van eventuele eerste buikpijntjes :lol: :lol: