volgens mij heb jij alles gegeven charissa en heb je heel veel van t gehouden. Je mag jezelf niets kwalijk nemen hoor en zijn familie ook niet. :-* Hij heeft zijn eigen pad gekozen onvoorstelbaar en grimmig.
oh patricia 5 dagen voor nod positief getest :? dat geeft geen hoop :mrgreen:
Jane, duimen draaien hier hoor :-*
Nah werd net gebeld door T. zijn jongste broer. Hij komt vanmiddag bij mij langs, eens kijken of dat meer duidelijkheid kan scheppen :thumbup:
Charissa, :shock: weet niet zo goed wat ik moet zeggen. vind het erg egoistisch en zonder respect met betrekking T zijn wensen.
Op zulke momenten moet je wat jij of je familie wilt opzij zetten en denken aan de overledene … in mijn opzicht.(wij wilden ook een tante van ons mam niet graag bij de begrafenis… maar het was niet wat WIJ wilden… ons mam zou haar erbij gewild hebben dus dan doe je dat op zo’n moment)
Vind het HEEEEEEL ERG dat hun Lois de laatste groet naar haar vader toe afnemen. Vind het echt te belachelijk voor woorden, dat jij de moeder van zijn kind niet eens gewenst is omdat hun jou niet mogen? En ik geef jou groot gelijk dat je Lois niet alleen laat gaan, natuurlijk heeft ze haar moeder nodig op zulke momenten.
En jij lieve schat moet je nergens schuldig over voelen :naughty: :hug: :hug: :hug:
Dit maakt het alles nog moeilijk dan het al is voor jullie
Vind het echt heel erg dat het zo moet gaan voor jullie. Wel erg fijn dat hij het nalaat aan zijn kinderen… wat ik uit jou verhalen altijd meekreeg is dat hij ondanks alles wel echt met zijn kinderen was betrokken.
Ik hoop dat jij, lois en je familie toch een mooi vredig afscheid/gebaar hebben
:-
Wawa, oh wat naar zeg dat je was flauwgevallen. Goed aan jezelf denken :hug:
voor de rest :- het is 3 uur en ik ga maar eens m’n bed opzoeken
Saar, wat een verhaal. Zo triest. En wat een verbitterde mensen die ouders. Kun je het met T z’n broer wel goed vinden?
Heeft T dus nog brieven geschreven voor jou en Loïs? Die krijg je dan dus nog?
@jane wrote:
Ik heb getest zo’n test van het kruidvat en was hartsikke negatief :think: dit is dag 28 tsja ik heb eigenlijk nooit een cyclus van 28 dagen meestal 31 a 32 dagen, maar je leest van die verhalen over positief testen 4 dagen voor je nod en dat had ik met owen ook, ook met die van kruidvat.
zou mijn gevoel er toch naast zitten.
Ik heb drie keer ruim een week overtijd pas positief getest.
Er is dus nog hoop.
@Charissa wrote:
@Wawa wrote:@Charissa wrote:Mijn ouders zijn ook kapot, T. ging liever naar mijn ouders dan naar zijn familie dus het hoe en waarom wij zijn buitengesloten blijft een raadsel.
Misschien JUIST om die reden. Dit is het laatste “bezitterige” wat ze kunnen doen.
Red jij het trouwens financieel? :hug:
De reden zullen we denk ik nooit weten of die moet in zijn afscheidsbrief staan die hij voor mij heeft geschreven…Loïs heeft trouwens ook een brief heb ik gehoord, maar ik moet daar op wachten. Mijn exbaas gaat dat allemaal voor mij regelen.
Financieel verandert er weinig voor mij, hij betaalde 80 euro per maand voor lois dus dat is voor mij geen gemis. Ik krijg gelukkig veel telefoontjes van iedereen die hem gekend heeft en ook van zijn baas, als er wat is kan ik altijd bij hen terecht en dat vind ik fijn :thumbup:
Gelukkig, dat jij er financieel niet echt op achteruit gaat. Dan zou het dubbel verdriet zijn. Loïs heeft nu volgens mij wel recht op nabestaandenpensioen. :hug:
@Charissa wrote:
Jane, duimen draaien hier hoor :-*
Nah werd net gebeld door T. zijn jongste broer. Hij komt vanmiddag bij mij langs, eens kijken of dat meer duidelijkheid kan scheppen :thumbup:
Meid, dat lijkt me wel fijn. Heel stom, maar leg pen en papier klaar en zet je eigen vragen vast op papier. Dan kun je alles opschrijven voor Loïs later.
@bookimama wrote:
Charissa, :shock: weet niet zo goed wat ik moet zeggen. vind het erg egoistisch en zonder respect met betrekking T zijn wensen.
Op zulke momenten moet je wat jij of je familie wilt opzij zetten en denken aan de overledene … in mijn opzicht.(wij wilden ook een tante van ons mam niet graag bij de begrafenis… maar het was niet wat WIJ wilden… ons mam zou haar erbij gewild hebben dus dan doe je dat op zo’n moment)
Vind het HEEEEEEL ERG dat hun Lois de laatste groet naar haar vader toe afnemen. Vind het echt te belachelijk voor woorden, dat jij de moeder van zijn kind niet eens gewenst is omdat hun jou niet mogen? En ik geef jou groot gelijk dat je Lois niet alleen laat gaan, natuurlijk heeft ze haar moeder nodig op zulke momenten.
En jij lieve schat moet je nergens schuldig over voelen :naughty: :hug: :hug: :hug:
Vind het echt heel erg dat het zo moet gaan voor jullie. Wel erg fijn dat hij het nalaat aan zijn kinderen… wat ik uit jou verhalen altijd meekreeg is dat hij ondanks alles wel echt met zijn kinderen was betrokken.
:-*
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Je hebt het goed/ mooi verwoord Bookimama
@Wawa wrote:
@bookimama wrote:Charissa, :shock: weet niet zo goed wat ik moet zeggen. vind het erg egoistisch en zonder respect met betrekking T zijn wensen.
Ook ik sluit me hier volledig bij aan. Vindt het moeilijk om onder woorden te brengen wat ik zou willen zeggen maar zoals bmama het zegt vindt ik het erg mooi.
Jane, mijn duimen draaien hier ook hoor meid!!
Ook ik heb nog nooit 'ruim' voor mijn NOD positief getest dus ik hoop met je mee. :-*
Wawa, wat ontzettend naar dat je zo flauwvalt af en toe. Is niet niks vind ik hoor! Is het vanmorgen helemaal goed gegaan toen je met de kids naar de markt ging?
Patricia, hoe was het bij de gyn? Hartje weer gehoord? :inlove:
Ik voel me trouwens prima hoor, moe en zere borsten maar verder gaat het goed. De eerste echo heb ik 18 september op een vrijdag.
Joos, hoe is het met jou meid. :hug:
Mamalena, wat fijn dat je iig nu maandag terecht kan. Maar wat een verhaal zeg :shock: Hoop dat je het tot maandag uit kan zingen want dat is uiteindelijk nog best lang. :hug:
goed gezegd b’mama.
charissa ik hoop dat t zijn broer de brieven meeneemt.
sterkte
ik heb de laatste test uit elkaar gehaald :oops: en zag dit na vijf minuten.
Meid, heb ik ook een keer gedaan en ik bleek niet zwanger te zijn.
Ik blijf wel hard voor je duimen meid :-*
ik zie niks? :think:
tsja het zegt niet zoveel, maar het wordt wel spannend zo. Bij owen had ik ook te vroeg getest en verscheen er ook na een uur of zo een streepje en die was wel raak. Ik was er toen wel zekerder van omdat mijn gevoel wel goed zat, dat had ik nu tot een paar dagen geleden ook. Morgenochtend maar weer.
alles goed met je? last gehad van de hitte?
Ben aan het werk en zit onder de airco
Voel me goed, vanmorgen controle was ook oke.
Bloeddruk 110/50. Beeb doet het goed.
super patricia fijn dat het goed was en heerlijk onder de airco, dan is het best fijn werken terwijl de mussen van het dak af vallen. werkse nog
@jane wrote:
tsja het zegt niet zoveel, maar het wordt wel spannend zo. Bij owen had ik ook te vroeg getest en verscheen er ook na een uur of zo een streepje en die was wel raak. Ik was er toen wel zekerder van omdat mijn gevoel wel goed zat, dat had ik nu tot een paar dagen geleden ook. Morgenochtend maar weer.
alles goed met je? last gehad van de hitte?
Dat had ik bij kleuter ook en bij dreumes was het niet zo. Lastig he? Hopelijk snel meer duidelijkheid :hug: :hug:
Ik kan weinig ondernemen zonder me niet lekker te voelen. Morgen koeler, gelukkig.
Patricia, fijn dat alles goed is en een mooie bloeddruk :-*
Mamalena, vandaag overleefd?
Oh Jane, spannend meid
Ik heb het trouwens precies zo gehad met de 2e zwangerschap geloof ik. Maar ja…het mooiste is natuurlijk dat er morgen met 5 min net zo’n streep staat als nu na een uur. Dan weet je het zeker. Nu kan het nog alle kanten op ben ik bang. Je temp is nog wel mooi hoog.
Patricia, fijn dat het allemaal weer goed was bij de gyn! Is toch altijd wel weer fijn om te horen of niet dan?!
Wawa, ben erg blij voor je dat het weer morgen zo’n stuk koeler is. Hoop dat je je daardoor beter mag voelen.
Hoe is het met alle andere meiden?
Hier een leuke verjaardag gehad van Nick. Hij is enorm verwend en is helemaal gelukkig :inlove:
We hadden het badje opgezet en de waterballonnen klaargelegd en daar is goed gebruik van gemaakt. Tsjonge wat was het warm zeg 8)
Nu helemaal afgedraaid maar de kids slapen dus tijd voor rust, m’n ogen zakken dicht :oops:
Zat ik gisteravond te bedenken, dat ik vanochtend als eerste een berichtje voor Nick moest neerzetten. Vergeet ik het :wall: :wall: :wall:
HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAA
NICK 4 JAAR
VAN HARTE GEFELICITEERD