ff vlug
Tilly, gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove:
wawa, hopelijk gaat het weer een beetje
:-* voor de rest
bah koelkast/vriezer kapot, gaan morgen maar shoppen voor een nieuwe…
straks bezoek en verder een drukke week… bleh laatste week vakantie
balen b’mama.
Hier geen bijzonderheden alleen een temp van 37,3
liefs
Oh Jane, wat spannend meid!!! Wat zou het gaaf zijn als je zwanger bent :dance: :inlove:
Wawa, ben je weer een beetje opgeknapt?
Bookimama, wat balen van de koelkast/vriezer zeg :wall: Dat zijn van die dure geintjes waar je niet op zit te wachten.
Geniet nog even van de laatste vakantiedagen meid. :-
Joos, hoe gaat het met jou meid?
Alle andere meiden, hoe is het daar?
Hier vanavond weer naar de chiropractor geweest. Tjsonge wat heeft hij mij gekraakt zeg :shock: Ik wist wel dat het in de vakantie alleen maar vaster was gaan zitten maar zo vast :shock: Nu dus niks doen vanavond anders gaat het hele effect verloren. Moet alleen nog wel het één en ander doen voor morgen want dan is Nick jarig. Hij wordt alweer 4 !!!
Gelukkig komt m’n zusje zo dus die laatste voorbereidingen komen ook wel goed.
Meiden ik spreek jullie wel weer.
:-
@Tilly wrote:
Wawa, ben je weer een beetje opgeknapt?
Nog steeds niet helemaal goed. Maandag flauwgevallen vlakbij VK. Heb daar een half uur gelegen bij VK praktijk. Na driekwartier had ik een bloeddruk van 80 over 50. Ik moet niets actiefs doen en dan staan, want dan ga ik dus onderuit. Ik doe dus alles heel langzaam en ga daarna liggen. Heel vervelend, want ik durf bijna niet alleen naar de winkel. Ik heb het namelijk vooral als ik stilsta zoals bijvoorbeeld in de rij bij de kassa of als iemand op straat wil kletsen. Zolang ik blijf bewegen is het goed en zolang ik kan zitten ook.
Jane, ik blijf duimen meid :-*
flauwgevallen :shock: was je alleen??
en tilly flink gekraakt :shock:
:hug:
thanks meiden ik hoop het ook meer dan ik aanvankelijk zou willen. ben er nu echt dagelijks ieder uur zowat mee bezig. :roll:
@jane wrote:
flauwgevallen :shock: was je alleen??
Nee, manlief en kleuter waren erbij. Ik kon manlief nog net een seintje geven. Daarna terwijl ik niets zag en nauwelijks wat hoorde naar VK praktijk gelopen. Daar een tijd liggen bijkomen :oops:
pfff heftig hoor. lage bloeddruk niet fijn hoor. en met dit weer.
Tilly succes met de voorbereidingen en ik wens jullie alvast een hele leuke dag morgen en rustig aan je bent net gekraakt :naughty:
Nick van harte ventje alweer 4 :shock:
liefs
Hè bah, Wawa, wat vervelend! Nu moet je wel héél rustig aan doen. Rot dat je niet altijd voelt wat wel en niet kan, tenminste zo lees ik het. Sterkte ermee joh!
Ik ben me ook wezenloos geschrokken van het bericht van Saar. Was echt helemaal ondersteboven ervan. En nog eigenlijk. Gek, iemand die je niet echt hebt gekend, maar waarvan je nu weet dat 'ie er niet meer is. En zo triest voor Loïs… En Saar, nogmaals: :hug: Hoe heb je het je kleine meid kunnen vertellen?
Tilly, wat een mooie verrassing dan! Inderdaad, jullie hebben niet bewust de keuze hoeven maken; dat is voor je gedaan. Ik wens je in elk geval een goeie, là à à à nge zwangerschap!
Jane, spannend joh! Duim met je mee.
Joos, hoest met jou?
Meiden, ik heb jullie raad opgevolgd, voor een deel dan. Ik ben maandagavond zó beroerd geweest dat ik midden in de nacht naar de EH wilde maar dat was praktisch niet mogelijk vanwege de kindjes. Dus de nacht uitgezeten en de volgende ochtend de ha gebeld dat ik het zat was. Mocht meteen komen en zij zei dat ik groot gelijk had. Zij meteen naar de EH gebeld dat ik eraan kwam en een briefje geschreven dat ik per direct geholpen moest worden. Om een lang verhaal kort te maken. Ik ben gisteren opgenomen met de ‘belofte’ dat ik deze week nog geopereerd zou gaan worden. Te mooi hè? Inderdaad…Mocht je het nieuws een beetje gevolgd hebben: In het zh waar ik was hadden ze gisterenochtend een anastesist dood aangetroffen in de OK die zichzelf van het leven had beroofd. :? Alle operaties werden uitgesteld en zo ook die van mij. Ik ben vandaag dus weer ontslagen… :evil: …maar word op zeker maandag geholpen. Zit dus weer flink aan de pijnstillers.
Ben om 21.00 aan deze post begonnen…Zal t maar eens posten denk ik.
JEMIG m’lena dat is echt een bizar verhaal en een ongelukkige toestand voor jou en alle andere mensen die onder het mes moesten. Wat bezield die man trouwens om dat in de ok te doen heel gek, was het wel een ongeluk denk ik dan. En jij helemaal onder de pijnstillers :hug: :hug: en wachten tot maandag jemig hou je het een beetje uit ook met die hitte en zo. pfff
Mamalena, pfoef meid. Sterkte tot maandag. Heb je alles goed kunnen regelen met de kids? :-* :-*
Charissa, ik neem aan veel sterkte vandaag, tenminste als ik de dagen tel :hug: :hug:
Jane, nog geen nieuws?
Ik zie een beetje op tegen het warme weer van vandaag. ik ga zo naar de markt met de kinderwagen en de kids. Neem dus drinken en een paar snoepjes mee voor onderweg voor als ik niet goed word. :?
Ik heb getest zo’n test van het kruidvat en was hartsikke negatief :think: dit is dag 28 tsja ik heb eigenlijk nooit een cyclus van 28 dagen meestal 31 a 32 dagen, maar je leest van die verhalen over positief testen 4 dagen voor je nod en dat had ik met owen ook, ook met die van kruidvat.
zou mijn gevoel er toch naast zitten.
Even een update en dan ga ik reageren op iedereen;
De condoleance is morgenavond en de dienst zaterdag. Vandaag in de Telegraaf staan de rouwadvertenties.
Ik beleef alles heel anders, ik ben tenslotte overal buitengesloten door zijn familie :evil: . De rouwkaart kwam ook op naam van Loïs en haar naam staat ook alleen in de krant, plus die van zijn 1e vrouw :? Naja ik ben een beetje verbijsterd aangezien er in de laatste weken veel is gebeurd. Ik heb hier een brief van T. van een paar weken geleden waarin staat dat ik zijn liefde in het leven ben en hij altijd van mij zou houden en zonder mij zijn leven een grote leegte heeft… Volgens de familie is zijn laatste wens dat ik niet bij het afscheid ben, maar dat is voor mij tegenstrijdig in alles wat er is gebeurd.
Ik ben daarom boos en heel verdrietig, heb ook jaren van mijn leven met hem gedeeld en van hem gehouden en ik moet alle info via via krijgen, dat is moeilijk.
Ik probeer voor Loïs zoveel mogelijk info, artikelen en laatste foto’s te verkrijgen en met behulp van mijn exbaas lukt dit aardig. Ik doe het voor haar zodat ik een mooi boek kan maken van haar vader, de man die haar held was en haar koning (zij was zijn prinses :inlove: )
Loïs zal daarom ook niet bij de dienst zijn zaterdag, er werd van mij verwacht dat ik Loïs dan maar op zou laten halen en zij zonder mij of mijn moeder afscheid van hem kan nemen. Dit gebeurd niet, niet zonder iemand die ze nodig heeft. Zijn familie kent ze amper en hebben nooit naar haar omgekeken dus kunnen haar ook niet troosten. Loïs gaat morgen naar mijn ouders en die nemen met haar op hun manier afscheid van T. Ik daarentegen ga morgen naar F. toe, het wordt een raar weekend en die wil ik alle rust doorbrengen…
Ik ben verbijsterd over het feit dat ik geen afscheid mag nemen en overal wordt buitengesloten, alsof het mijn ‘schuld’ is Ik kon hem niet geven wat hij wilde, en dat was ik…
Naja misschien een beetje een warrig verhaal :?
Loïs heeft het nieuws trouwens van mijn ouders gehoord, kon het niet vertellen. Ze gaat er goed mee om, maar is als ze thuis is verdrietig en loopt de hele dag met een fotoalbum onder haar armen waarin in al mijn foto’s die ik nog had van hem ingedaan heb voor haar.
Mijn ouders zijn ook kapot, T. ging liever naar mijn ouders dan naar zijn familie dus het hoe en waarom wij zijn buitengesloten blijft een raadsel. Ik weet wel dat hij alles wat hij bezit achterlaat aan zijn kinderen, incl. loïs dus dat wordt ook nog een gezellige bedoening…
:-*
Pfoef, meid, wat heftig allemaal. Gelukkig krijgt T. er niets meer van mee.
Probeer op jouw manier afscheid te nemen op een plekje die voor T. en jou belangrijk was. Voor echt afscheid hoef je niet persé bij een plechtigheid te zijn :hug: :hug: . Ligt hij niet ergens opgebaard, waar je afscheid van hem kunt nemen zonder de familie erbij?
Een mooie gedachte dat je een album voor Loïs wilt maken :-* :hug: :hug: Als je wilt, kunnen wij ook allemaal een condoleance berichtje voor haar maken. Ik wilde je eigenlijk al je adres vragen, maar ik weet niet of je daar op zit te wachten? :-* :hug:
@Charissa wrote:
Mijn ouders zijn ook kapot, T. ging liever naar mijn ouders dan naar zijn familie dus het hoe en waarom wij zijn buitengesloten blijft een raadsel.
Misschien JUIST om die reden. Dit is het laatste “bezitterige” wat ze kunnen doen.
Red jij het trouwens financieel? :hug:
Jee Charissa wat heftig en niet te geloven dat zijn familie het verdriet aangrijpt om ruzie te maken. goed dat je dit weekend iets voor jezelf kunt doen en dat f je steunt. heel veel sterkte.
wat mooi dat je een boek maakt voor lois.
Wawa, hij ligt wel ergens opgebaard, maar ik weet dat zijn familie daar de hele tijd is en zijn moeder ook en onze band was nou niet bepaald goed te noemen. Ik weet dat hij na de crematie in een urn wordt bijgezet bij het graf van zijn vader, en die weet ik te vinden :thumbup:
Ik zal je mijn adres even pb-en, als jij die van jou dan pb-t
Mamalena, wat een verhaal zeg meid! En nog steeds met pijn, jeetje ik vind het echt vreselijk, denk aan je lieverd :-* :hug:
@Wawa wrote:
@Charissa wrote:Mijn ouders zijn ook kapot, T. ging liever naar mijn ouders dan naar zijn familie dus het hoe en waarom wij zijn buitengesloten blijft een raadsel.
Misschien JUIST om die reden. Dit is het laatste “bezitterige” wat ze kunnen doen.
Red jij het trouwens financieel? :hug:
De reden zullen we denk ik nooit weten of die moet in zijn afscheidsbrief staan die hij voor mij heeft geschreven…Loïs heeft trouwens ook een brief heb ik gehoord, maar ik moet daar op wachten. Mijn exbaas gaat dat allemaal voor mij regelen.
Financieel verandert er weinig voor mij, hij betaalde 80 euro per maand voor lois dus dat is voor mij geen gemis. Ik krijg gelukkig veel telefoontjes van iedereen die hem gekend heeft en ook van zijn baas, als er wat is kan ik altijd bij hen terecht en dat vind ik fijn :thumbup:
CHarissa… :hug: Ik heb er geen woorden voor. Weet niet zo goed hoe ik op alles moet reageren. Blijf ook steeds maar denken aan jullie kleine meid :hug:
Wawa, wat eng zeg flauwvallen. Het is mij nog nooit gebeurd maar het lijkt me zo naar.
Tilly, hoe voel je je? Wanneer mag je voor eerste echo??
Jane, bij mij gaf kruidvat ook 5 dagen voor nod licht positief, maar je temp geeft toch wel hoop!! Ik hoop het voor je!
Femmie zal lekker aan het genieten zijn, heeeerlijk!
Joos, hoe is het met jou?
Ik mag zo weer op controle bij de gyn. Zal wel niets bijzonders zijn, maar hopelijk wel even hartje luisteren. Kan ik nu trouwens thuis ook, heb een angelsound gekocht :oops: :mrgreen:
Dikke :hug: voor allemaal.
@jane wrote:
Jee Charissa wat heftig en niet te geloven dat zijn familie het verdriet aangrijpt om ruzie te maken. goed dat je dit weekend iets voor jezelf kunt doen en dat f je steunt. heel veel sterkte.
wat mooi dat je een boek maakt voor lois.
:-
Dank je wel :- Ik hoop dat ze er later wat aan heeft :thumbup:
F. is heel lief, en geeft me af en toe even een schop onder mijn kont :mrgreen: en dat heb ik nodig. Hij zei ook heel mooi; 'Jij hebt geprobeerd om van hem te houden, maar hij maakte dat onmogelijk"
En dat is ook zo, T. was geen makkelijk persoon om mee samen te leven, hij had meerdere gezichten…
Oh Patricia, een angelsound, kan je lekker luisteren wanneer jij wilt! Succes bij de gyn :thumbup: En je hoeft er niet op te reageren hoor, ik weet dat jullie aan ons denken. Ik schrijf het hier van mij af, maar reageren hoeft niet perse, is goed hoor :-*
Idd Wawa, hoe is het nu met jou na gisteren?