Wawa, je bent zwanger meid…dan hoor je van alles te vergeten :mrgreen: Toch??
Je bent lief :-*
Tilly, nog GEFELICITEERD MET NICK ZIJN 4e VERJAARDAG
(hier is het nog steeds de 20e dus ik ben nog op tijd hehe)
J&J ik voor jullie
M’lena, hoop dat het een beetje uit te houden is voor je :hug: balen zeg
Ja hieperde piep Nick is vier jaar
Wat een leeftijd he, naar school en zo echt al een mannetje. Tilly ik wens jou en je gezin een fantastische dag toe :-*
Hier weer een negatieve test. ja ik keek net na 45 minuten weer en zag weer iets schimmen dus of ik ben te vroeg of we hebben hem gemist. dus nog even door duimen :mrgreen: Had het graag geweten voor mijn vakantie, maar lang leve de kruidvat neem er gewoon mee.
hier vandaag wassen en pakken.
Jane, wat spannend! Ik heb geen ervaring met testen die na een uur nog een streepje geven dus ik heb er geen zinnig woord over te zeggen. Ik duim voor je. Wanneer gaan jullie weg?
Tilly, het is er niet van gekomen, maar wil je natuurlijk nog heel erg feliciteren met je grote kleine vent!! :-* Leuke dag gehad?
Wawa, hoe ist nu? Beetje koeler is ook wel erg lekker hè?
We hebben gisterenavond weer tot middernacht op de eh gezeten. Pijn was niet te harden. Helaas geen ontsteking dus ook geen accute operatie. Heb wel zwaardere medicijnen gekregen en die werken goed. Ben nu echt een junkie.
Ga zo lekker naar de kapper. Spreek jullie later.
:oops: Tilly nog gefeliciteerd met Nick! :-*
Mamalena, sterkte meid. Pfoef het zit allemaal niet mee :hug: :hug:
m’lena wat een toestand zeg dat je daar weer zo lang hebt gezeten. rustig aan kun je nu wat rusten met die medicatie :hug:
Charissa, ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, behalve dat ik het vreselijk lullig vind hoe je behandeld wordt. En voor Loïs is het helemaal erg. Ik hoop dan ook dat het gesprek met zijn broer wat opleverd.
Mamalena, fijn dat je zo snel geholpen kan worden en wat een bizar verhaal van die anesthesist.
Jane, mijn duimen draaien voor je!
Tilly, ken je mij nog? Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Verder had ik nog een vraag voor iedereen:
ik ben er natuurlijk heel lang uit geweest en ik zou mij best kunnen voorstellen dat er misschien meiden zijn die er moeite mee zouden hebben dat ik nu na 2 jaar weer ‘mee wil doen’. Er zijn een paar meiden die mij weer welkom hebben geheten (onwijs lief en super), maar ik wil niets verpesten en me al helemaal niet opdringen. Mocht er iemand zijn die er een probleem mee heeft dat ik er weer ben, zeg het me dan alsjeblieft!!!
Liefs Kylie
@kylie wrote:
Verder had ik nog een vraag voor iedereen:
ik ben er natuurlijk heel lang uit geweest en ik zou mij best kunnen voorstellen dat er misschien meiden zijn die er moeite mee zouden hebben dat ik nu na 2 jaar weer ‘mee wil doen’. Er zijn een paar meiden die mij weer welkom hebben geheten (onwijs lief en super), maar ik wil niets verpesten en me al helemaal niet opdringen. Mocht er iemand zijn die er een probleem mee heeft dat ik er weer ben, zeg het me dan alsjeblieft!!!
Ik schrijf hier even tijdelijk weer mee. Dus ik ga er niet over oordelen, maar persoonlijk heb ik er geen moeite mee. We hebben naderhand nog een tijdje contact gehad, dusse :-*
@Wawa wrote:
@kylie wrote:Verder had ik nog een vraag voor iedereen:
Ik schrijf hier even tijdelijk weer mee. Dus ik ga er niet over oordelen, maar persoonlijk heb ik er geen moeite mee. We hebben naderhand nog een tijdje contact gehad, dusse :-*
Ja, en jammergenoeg door omstandigheden is dat toen ook weer over gegaan, maar heb het wel erg gemist :cry: :-*
O ja, ik weet nu ook eindelijk wie de Wawa’s zijn, hahaha! Wist me er toen echt geen voorstelling bij te maken, maar heb ondertussen het programma ook al gezien.
@kylie wrote:
O ja, ik weet nu ook eindelijk wie de Wawa’s zijn, hahaha! Wist me er toen echt geen voorstelling bij te maken, maar heb ondertussen het programma ook al gezien.
Ha ha ha, waar kids al niet goed voor zijn :lol:
@Wawa wrote:
@kylie wrote:O ja, ik weet nu ook eindelijk wie de Wawa’s zijn, hahaha! Wist me er toen echt geen voorstelling bij te maken, maar heb ondertussen het programma ook al gezien.
Ha ha ha, waar kids al niet goed voor zijn :lol:
Ken ondertussen de Teletubbies, Zandkasteel, Tweenies, Bumba, Wawa’s, De Wereld is mooi, Piet Piraat en bijna alle liedjes van K3 (nu dan K2). Op vakantie hebben we in de auto voor die kleine dreumes vaak K3 op gehad. Zowel papa als mama kennen bijna alle liedjes uit het hoofd, hahahaha. En ik moet zeggen, dat ik het nog leuk vind ook! :oops:
Misschien raar, maar nu heb ik vorige week een behoorlijke buikgriep gehad met diarree en overgeven. Nu slikte ik ook de pil, maar die is dan niet echt betrouwbaar meer. Nu heb ik op dit moment een raar gevoel in mijn buik en mijn borsten voelen een beetje gespannen en zwaar. Nu heb ik vlak voor mijn ongesteldheid wel vaker een raar gevoel in mijn buik, ook als ik de pil slik, maar iets in me zegt dat het nu toch een beetje anders is dan anders. Zou er een kans bestaan dat ik dan toch zwanger ben? Ook omdat ik gistermorgen spontaan moest overgeven zonder dat er echt aanleiding voor was. :think:
@kylie wrote:
Misschien raar, maar nu heb ik vorige week een behoorlijke buikgriep gehad met diarree en overgeven. Nu slikte ik ook de pil, maar die is dan niet echt betrouwbaar meer. Nu heb ik op dit moment een raar gevoel in mijn buik en mijn borsten voelen een beetje gespannen en zwaar. Nu heb ik vlak voor mijn ongesteldheid wel vaker een raar gevoel in mijn buik, ook als ik de pil slik, maar iets in me zegt dat het nu toch een beetje anders is dan anders. Zou er een kans bestaan dat ik dan toch zwanger ben? Ook omdat ik gistermorgen spontaan moest overgeven zonder dat er echt aanleiding voor was. :think:
Tja, het is natuurlijk warm weer, dus dat zou het overgeven kunnen verklaren. Ik zou gewoon even testen over een weekje dan heb je meer zekerheid :-*
@Wawa wrote:
Tja, het is natuurlijk warm weer, dus dat zou het overgeven kunnen verklaren. Ik zou gewoon even testen over een weekje dan heb je meer zekerheid :-*
Oké, dat wist ik niet dat je van warm weer kan overgeven. Maar ja, zou het dan kunnen? Nou ja, we wachten het af. Hoe voel jij je verder? Gaat het goed met de beeb?
@kylie wrote:
@Wawa wrote:Tja, het is natuurlijk warm weer, dus dat zou het overgeven kunnen verklaren. Ik zou gewoon even testen over een weekje dan heb je meer zekerheid :-*
Oké, dat wist ik niet dat je van warm weer kan overgeven. Maar ja, zou het dan kunnen? Nou ja, we wachten het af. Hoe voel jij je verder? Gaat het goed met de beeb?
Door warm weer word ik snel onwel. Op vakantie naar warme oorden moet ik op tijd eten, drinken, rusten en anders ben ik dus aan het spugen :oops: .
Door koele weer gaat het hier weer beter, maar ik blijf wel een beetje angstig.
Met angst, doel je dan op de periode van voor je vorige zwangerschap?
@kylie wrote:
Angstig waarvoor, als ik het vragen mag (doel je op de periode van voor je vorige zwangerschap?).
Maandag flauwgevallen in het dorp. Als ik iets teveel doe en daarna stil ga staan, dan ga ik van mijn stokje :?
Oei net iets te snel geantwoord, was net bezig om de vraag aan te passen. Maar ja, ik heb het idd gelezen dat je vlak bij de vk onderuit gegaan was. Kan me voorstellen hoor! Is het iets wat vaker voorkomt?