@Charissa wrote:
Niemand in de tussentijd geweest :lol: Allemaal genoten van het lekkere weer?
:-*
Tot morgen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, heeeeeeeeeerlijk. Ik leef op zonne-energie :lol: :lol:
@Charissa wrote:
Niemand in de tussentijd geweest :lol: Allemaal genoten van het lekkere weer?
Tot morgen!
Komt die zonne-energie goed van pas, het blijft de komende dagen nog zo mooi :thumbup: :mrgreen:
Vandaag weer aan het werk, geen zin in met dit mooie weer :snooty:
Werkze voor degene die moeten werken en de rest; goed smeren en niet te bruin worden :mrgreen: :-* :-*
Chrisje, hoe was de crematie :hug: :hug:
Femmie, waar ben je? Wel BIB-meldingen doen hoor!
Charissa, te laat :mrgreen: , ik ben nu al bruin
Marije, hier ook weinig KOK. Hoe is het verder? Helpt de KV voor het doorslapen?
Damn, nu al bruin! Heb de zon ook gezien vandaag, vanachter het raam bij mijn bureau :thumbdown:
Loïs is ook al lekker bruin, die heeft de hele dag buiten gespeeld op het kdv in de zandbak. Die bracht ik netjes weg en nam haar verwilderd mee terug :inlove:
Maar ga van het weekend lekker languit in de zon liggen zodat de zon niet meer kan reflecteren op mijn benen 8)
Fijne avond verder allemaal, tot morgen!
Goedemorgen allemaal!
Ow iedereen hier heerlijk aan het genieten van het ow zo lekkere weer. Gelijk hebben jullie meiden!!!
Charissa, hier je persoonlijke femfem :lol:
De camping af links, einde rechts, einde links, fietspad alsmaar volgen en dan tref je het voor het spoor aan je rechterkant, kan niet missen.
Wordt zaterdag lekker weer, dus wordt heerlijk ff fietsen (al is deze route wel saai). Wel goed smeren dan he :-*
En wie er zaterdag komen? Je mag idd dat lijstje aanhouden hoor, weet alleen niet waar mamalena daar stond, maar die staat dan nu bij de twijfel
Patricia, lekker gewerkt gister?
Wawa, jij wordt ook heerlijk snel bruin he? Lekker joh.
Enuhm, ik mag nog niet bibben , maar ik heb de mobiele nrs van jane en joos en mocht er iets zijn laat ik het wel via een van hun weten hoor.
Ik was gister lekker zwemmen met een vriendin van me en haar kleine. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk, maar heb heel de tijd onder de parasol gezeten en factor 50 op mijn gezicht en heb het idee dat die vlek op mijn neus toch donkerder is geworden :wall:
Snap er niets van, begin me af te vragen of ik me misschien eea verbeeld en die vlek altijd verschijnt zonder dat ik er ooit erg in had ofzo…
Ik ga hier vandaag lekker luieren :oops:
Schandalig, zo actief als ik in het begin van mijn verlof was met het opruimen en poetsen van het huis, zo weinig doe ik nu. Alleen maar in de zon hangen, en de hoognodige boodschappen en that’s it.
Maar ja, moet het er maar gewoon lekker ff van nemen he, heb nu net mezelf toch naar de wasmachine gesleept en er eentje aangezet, dus mannetje mag niet klagen :mrgreen:
Ook vanuit Dordt even een zonnegroet!
We liggen hier al dagen heerlijk in de tuin op ons net aangelegde grasmatje! ( Jane gewoon grasmatten bestellen, leggen, paar dagen niet op lopen en flink water geven en voilla!)
Nou meiden lekker genieten! En we kletsen zaterdag wel wat bij.
knuf Marije. :-*
haha das een goed idee marije, geniet maar lekker van het heerlijke weer en jullie nieuwe grasmat (ik wil ook een nieuwe!!!)
Ik wil nieuwe buikfoto’s van jou, Fem!!
Sorry, dames, ik ben alleen even thuis om te voeden en moet nu als de wiedeweerga terug naar m’n werk. Nog 3 uurtjes en dan ben ik t/m dinsdag vrij… :roll:
@mamalena wrote:
Ik wil nieuwe buikfoto’s van jou, Fem!!
Sorry, dames, ik ben alleen even thuis om te voeden en moet nu als de wiedeweerga terug naar m’n werk. Nog 3 uurtjes en dan ben ik t/m dinsdag vrij… :roll:
owwwwwwwwwww en mijn buik is nu een meter in omvang!!! :o
(sorry, dat moest ik gewoon ff kwijt)
Heb jij trouwens al opvang kunnen regelen voor zaterdag mamalena? Anders kan je de kids ook meenemen hoor (als je dat zou willen natuurlijk)
Ik ga het vast vinden dankzij de persoonlijke femfem :mrgreen: Thanx :-*
mamalena, je bent lekker nu vrij tot dinsdag! Geniet er lekker van!
Femmie, lekker toch zo lekker hangen en rustig aan doen met alles! Je geniet dus volop van je verlof.
Marije, oh heerlijk zo op de grasmat, gelijk heb je! We praten zaterdag wel bij
Oh ik heb zin in zaterdag, ben alleen zo’n muts dat ik zaterdag de hele dag zenuwachtig ben en dat ik mij van alles in mijn hoofd haal :shifty: Straks kom ik daar aan en zijn jullie er nog niet of loop ik jullie zo voorbij :oops:
@Charissa wrote:
mamalena, je bent lekker nu vrij tot dinsdag! Geniet er lekker van!
Correctie Charissa, tot en met… :dance:
[
Oh ik heb zin in zaterdag, ben alleen zo’n muts dat ik zaterdag de hele dag zenuwachtig ben en dat ik mij van alles in mijn hoofd haal :shifty: Straks kom ik daar aan en zijn jullie er nog niet of loop ik jullie zo voorbij :oops:
Meid, maak je niet druk. Komt helemaal goed. Anders bel je onderweg effe iemand (mij?) of we er al zijn. Dat zeg ik nou wel maar ik heb nog geen oppas…Tenminste, niet zeker… Laat het gauw weten.
Charissa, maak je niet druk, je herkent wendy wel en als je een dikke buik ziet gaat er vast ook een belletje rinkelen (mits er niet meer zwangeren zijn daar)
Mamalena mijn vriend is naar de camping, anders had ik hem nog kunnen vragen op te passen, maar dat gaat dus ook niet. Hoop dat je iets geregeld kan krijgen, als je weer mee wil rijden moet je het maar zeggen he (of ik met jou, heb nml niet de astra die dag omdat die dan dus in zeeland staat, mag ik met de fiesta :roll: )
Foto’s maken is mislukt
Ik heb het weer helemaal voor elkaar hoor. Zat heel de tijd in mijn hoofd dat ik foto’s wilde maken, ook tegen vriend gezegt, ging hij ff lamp ophangen en ikke koken.
Dus ik pak hamburgers uit de vriezer en die rotdingen zitten altijd dubbel aan elkaar gevroren. Ik dus kei hard rammen op de aanrecht om ze los te krijgen, maar dat ging niet. Dus heb ik een mes gepakt…
Ik dacht nog, dat gaat niet goed en ja hoor, steek zo met dat mes in mijn handpalm. Auw
Was echt een diepe openstaande wond en mijn vriend kwam al meteen naar beneden rennen en wilde me mee naar de ehbo nemen. Ik vond het wat overdreven en heb gezegd dat ie de hap anders maar moest bellen. Eigenlijk had ik zoiets van, plak er wel een zwaluwstaartje overheen, (was bang dat de ha het wilde hechten :shifty: ) maar was bang voor infectiegevaar voor beeb. Dus toch de hap maar gebeld en moesten meteen komen. En ja, HA wilde er een hechting in zetten en tetanusspuit geven. Hij heeft me kunnen overtuigen dat de verdoving echt geen kwaad kon voor beeb, dus heb het toch maar laten doen (weet ik meteen hoe een verdoving en hechting voelt, voor als ik straks een knip zou krijgen :shifty: ).
Tetanus heb ik niet laten zetten, maar goed ook, want heb net ff gecheckt thuis en heb hem in 2004 nog gehad. Dus dat was gelukkig niet nodig geweest.
Verder heb ik de ha mijn bloeddruk nog maar ff laten meten, was nml helemaal draaierig in mijn hoofd (en dat terwijl door stress je bloeddruk juist vaak stijgt :think: ). Hij was idd erg laag. Bovendruk zat onder de 100. Ben bij de hap ook bijna tegen de vlakte gegaan. Doe het nu dus maar ff rustig aan, lekker op de bank liggen.
Mocht het morgen nog zo zijn bel ik de vk. Gelukkig voel ik beeb nog wel, dus die heeft er hopelijk weinig van meegekregen.
Nou ja, uiteindelijk heeft mijn vriend mij, omdat ik zo dapper was geweest mee uit eten genomen (en omdat het eten wat ik aan het koken was helemaal verpest was doordat het allemaal maar half gekookt had) en nu is het dus te donker voor foto’s.
Heb mijn vriend gezegt dat ik dus morgen wil dat ze gemaakt worden…
Ben nu echt helemaal afgewerkt voor vandaag
Femmie, knuf voor jou meid en de foito morgen wel maken hoor. Bij peuter ben ik met 36 weken en 6 dagen bevallen en heb de laatste foto van 35 weken
Femmie, meid wat een K-avond had je gisteren zeg! Hoe gaat het nu met je en met je hand? Dikke knuffel voor jou :hug:
@Wawa wrote:
Femmie, knuf voor jou meid en de foito morgen wel maken hoor. Bij peuter ben ik met 36 weken en 6 dagen bevallen en heb de laatste foto van 35 weken![]()
Femmie, meid wat een K-avond had je gisteren zeg! Hoe gaat het nu met je en met je hand? Dikke knuffel voor jou :hug:
@femmie wrote:
@Charissa wrote:Femmie, meid wat een K-avond had je gisteren zeg! Hoe gaat het nu met je en met je hand? Dikke knuffel voor jou :hug:
Auw
Heb van 3 tot 6 wakker gelegen van de “pijn”.
Niet dat het niet te hebben is, maar mijn hand is stijf en iedere beweging doet pijn. Niet leuk dus. Doe het vandaag maar rustig aan.
Nee dat hoeft niet, is gewoon erg diep en doet gewoon pijn.
Het is niet dik, rood en klopt niet, dus op zich is het wel gewoon goed, maar ik heb mijn hand heel de tijd dichtgeknepen gehad om het bloeden te stelpen en daardoor is ie stijf. Tja en als ik hem helemaal open doe, dan trekt die hechting en das ook niet lekker, dus hou ik hem een beetje in een dwangstand. Heb hem vanacht express af en toe open onder mijn kussen gelegt en er met mijn hoofd op gaan liggen zodat ie een beetje uit die stand getrokken wordt. Helpt wel goed, maar ja lekker voelen is anders.
Bel vandaag ha wel ff, want ik zat te denken dat ik wel dtp inenting heb, maar ik begin nu te twijfelen of de t nu voor tetanus of thyfus staat. Vlgs mij het eerste, want die laatste heb ik apart gehad.
Ach anders eerst ff googlen, dan weet ik het ook misschien.
Ga je vandaag nog iets leuks doen?
Ah, ik hoef niet te bellen, t is idd voor tetanus, gelukkig maar, zat er niet op te wachten nog meer troep in mijn lijf.
Beeb voel ik gelukkig altijd nog goed, maakte me toch beste zorgen om beeb
Jeetje fem! Kijk je uit meid :shock:
Wat ben je dan toch een bikkel, “ik doe er wel een zwaluwstaartje overheen”.
Hopelijk heb je er snel minder last van :hug:
Verder zijn wij nog steeds druk in de tuin aan het werk. Het terras ligt er nu voor de helft in. Het duurt allemaal wat langer omdat het bloedheet is in de tuin. Ik zorg de hele tijd voor de catering en veeg het zand tussen de voegen.
Morgen moeten ze ook nog aan het werk. Ik voel me eigenlijk een beetje schuldig om dan naar de meeting te gaan. Aan de andere kant wil ik W ook wel graag zien. Ik zit nog in dubio… :think: