Joos, tja wat een beeb al niet voor elkaar kan krijgen he. Ik zou er anders echt niet mee naar de hap gegaan zijn (zoiezo, ik weer hoor, zegt vriend, kom we gaan naar de ehbo, dus ik tegen hem, ja doe normaal joh, ik sta hier in mijn bikini, zo kan ik de deur toch niet uit :doh: :oops: )
Maar ja, ik kijk verder wel uit hoor, ben helemaal niet lomp, dus dit zal me nooit meer overkomen (zal iig niet meer zo met een scherp mes aan de gang gaan)
Maar je moet wel komen naar de meeting hoor! (nou ja, niets moet natuurlijk, maar zou wel leuk zijn )
Nou, ik heb me geinstalleerd op mijn ligbedje in de tuin, ga zo de adressen in etiketten zetten zodat we ze kunnen printen, doe ik toch nog iets nuttigs vandaag.
Succes in de tuin joos!
Ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat het morgen niet door zou gaan i.v.m. het overlijden van W. mams. Ik vind het nog steeds erg dubbel. Wie gaat wel en wie gaat niet?
Mamalena, al oppas kunnen regelen? Wie neemt de kinderen mee en wie niet?
Trouwens, een aantal meiden hebben al een tijd niets van zich laten horen!
Chrisje, hoe was de crematie?
Tilly, alles goed met je?
Patricia, druk met het werk?
Jane, heb je dienst
Joos, lekker aan het bbq-en?
Charissa, op vakantie?
Hier alles goed. In BV topic groeicurve van Beeb geplaatst
Effe kort want ik ben zo weg: IK HEB OPPAS!!! Kom dus wel nar de meeting!
Femmie wil je mij weer ophalen? Zou superfijn zijn. Mijn schoonouders zijn hier om ong 15.45. Ik kan jou helaas niet ophalen…heb nog steeds geen rijbewijs. :lol:
Toedeloe!
Mamalena en marije, jullie pb
Wawa, ik had begin deze week aan wendy gevraagd en ze wilde het graag door laten gaan, gewoon ff wat afleiding en toch lekker eruit.
Had het ook in rood geplaatst hier in het topic, heb je denk ik overheen gelezen dan, kan gebeuren. Maar het gaat dus gewoon door.
Ik moet idd eerlijk bekennen dat ik ervanuit ga dat iedereen komt die heeft aangegeven, maar dat ik het ivm afwezigheid ook niet zeker weet allemaal.
Hier staan trouwens de klossen onder het bed :shifty:
Wel lekker zo hoog moet ik zeggen, maar wordt wel echt nu zeg.
meiden, ik wilde heel graag komen, maar ik ben bang dat mijn omgeving mijn dertigste verjaardag belangrijker vind dan ik. Volgens mij is er iets georganiseerd. Ik kan het eigenlijk niet maken om weg te gaan. ik twijfel nog steeds een beetje.
daarnaast vertrekken wij zaterdag nacht naar rhodos. Het spijt me enorm, ik had er erg naar uitgekeken, maar ik ben bang dat ik het niet allemaal in één dag kan persen.
femmie wat een akelig mes verhaal en inderdaad geen pretje hechtingen, weet er helaas alles van. Dat ik ooit nog kon fietsen is me een waar wonder. Doe maar een beetje voorzichtig en spannende weekjes nu voor jou hoor.
wawa ik had inderdaad dienst, nu mijn laatste dagje, ik heb dus ook nog niet zo lekker van het weer kunnen genieten en beetje jammer dat wij niet voor het weer naar griekenland hoeven, hier is het prachtig.
chrisje meid gecondoleerd :hug: dat is niet fijn thuiskomen.
charissa spannend hoor zaterdag jammer dat ik jou nu niet kan ontmoeten.
m’lena fijn dat jij er wel bij kan zijn.
liefs jane
Jane, hele fijne vakantie meis en veel plezier morgen.
Ik doe mijn best voorzichtig te zijn, maar geen idee wat er met mij aan de hand is. Zat net bijna met mijn hoofd tussen de ventilator (vraag maar niet hoe ik dat voor elkaar kreeg :oops: ) maar door oplettendheid van mijn vriend is dat voorkomen.
Daarna met strijken mijn vinger weer verbrand :wall:
Gaat lekker hier dus.
Ik ga proberen beeb komende week binnen te houden hoor, maar hoef er niet veel voor te doen he, komt toch zoals het komt
Geniet maar lekker van je dag morgen en je vakantie. Heeeeeeeeeeeerlijk :-*
Meiden, wawa, lief dat jullie naar me vragen. Ik lees zo af en toe wel bij, maar vind even de tijd niet om te reageren. Ben vandaag en morgen wel vrij, dus dat is op zich heerlijk, maar heb wel een hoop te doen en voel me ook niet zo lekker. Komt toch weer een griepje opzetten denk ik :x Vandaar dat ik hier even niet geweest ben. Lig elke avond vroeg plat.
Voor iedereen die morgen naar de meeting gaat heel veel plezier. En Jane een fijne verjaardag en alvast een hele fijne vakantie! Lekker genieten 8) :thumbup:
Femmie, jou hou ik in het speciaal in de gaten natuurlijk Nog 2 dagen dan mag je Bibben! :mrgreen: Zullen we een poultje maken wanneer je bevalt?
:-*
oh oh ik weet wel hoe het komt hoor femmie, door je zwangerschap ben je gewoon traag, vergeetachtig, onhandig/onbenullig en dus gevaarlijk, maar wel heel erg mooi en rond. :mrgreen:
ik heb net even op de routeplanner gekeken het is drie kwartier rijden vanaf hier, ik wacht maar even af hoe de dag loopt.
meiden heel erg veel plezier morgen ik zou dat ik erbij kon zijn, veel leuker dan verjaardag vieren.
liefs jane
hey patricia zit niet meer eerst nesrin ziek en nu misschien jij, beterschap meid en ik wil wel starten met de poul als ik zo vrij mag zijn.
wat vinden jullie van:
4-6-08
Wat leuk dat jullie een poul hebben gestart :mrgreen:
4-6, das de uitgerekende datum als ik uitga van de eisprong (maar daar gaan ze niet vanuit he)
Ik ben nog helemaal niet bezig met dat ik dan al mag bibben. Wel dat ik maandag al thuis mag gaan bevallen. Lijkt nog zo ver van mijn bed show allemaal, maar komt nu toch wel knap dichtbij :shifty:
Jane, dan had ik het goed ingeschat met de reistijd (via pb)
En hier vandaag nog buikfoto’s kunnen maken hoor!!! Dus ik zal kijken of ik ze zo snel mogelijk erop kan zetten. Is idd echt een balletje :mrgreen: en ik blijf zo trots op mijn buik :inlove:
Patricia, doe het maar wel rustig aan hoor verder, niet ziek worden met dit mooie weer :hug:
en tja, die onhandigheid begint er nu wel met kop en schouders bovenuit te steken jane (en icm mijn aanleg voor lomp gedrag niet echt handig :roll: )
Hoi meiden,
Heb niet bijgelezen nog :oops: maar wilde wel even zeggen dat ik morgen als het goed is toch ook kom.
Kan dat nog???
Ik hoor het wel.
Welterusten allemaal en waarschijnlijk voor een heleboel van jullie tot morgen.
:-*
Slaap lekker Tilly :-*
Tilly, tuurlijk kan je komen morgen, leuk zelfs!!!
Tilly ook jij hebt pb :-*
meiden, ik ben naar bed, truste allemaal en voor degene die morgen komen, tot morgen
Slaap lekker :-*
Jane, alvast van harte gefeliciteerd! Ik ben benieuwd wat voor feestje ze voor je hebben georganiseerd.
Iedereen die morgen naar de meeting gaat, heel veel plezier! Ik hoor de verhalen wel weer hè.
Ik kan het helaas echt niet maken om morgen weg te gaan.