*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

Femmie, wat geweldig dat je eindelijk een goed gevoel hebt over de namen. :dance:

Je hebt trouwens een prachtige buik die goed groeit. Ooh, en ik heb je nu 2 keer gezien, en ben van mening dat jij wel degelijk een goed figuur hebt!

Charissa, werkze!

Ik heb net even de foto’s van Loïs bekeken. :inlove: Wat een heerlijk boefie!

Mamalena, de wasvouwen is niet jouw hobby? :think: Wat raar! Dat is toch het allerleukste wat je na een lange dag werken kan doen? :liar:

Tilly, voel je je al wat beter? :hug: Is het eindelijk mooi weer, en dan ben je ziek. Balen!

Jane, is Owen nog lekker aan het eten? Ik ben wel benieuwd naar de foto’s :mrgreen:

Marije, party animal :dance: Ben je al weer bijgekomen?

Wawa, hoe is het bij jullie?

Wat heerlijk dat de lente nu echt begonnen is hè. Julian en ik zijn veel buiten. Hij geniet er volop van. Hij ziet er zo stoer uit met zijn brilletje. 8)

Joos en jane, lekker vrij vandaag meiden :dance:

Super met dit weer, geniet er maar lekker van :mrgreen:

Joos, hihi leuke titel van ons topic :inlove:

En idd echt lekker dat we nu uit de namen zijn, nog bedankt voor je sms, zag hem net pas :oops:

Had het idee dat ik weer zou gaan twijfelen, zo van, zou die ene die we eerst hadden toch niet leuker zijn? Maar neeeeeeeee, het voelt gewoon goed deze naam :dance:

Ben er dus helemaal blij mee :mrgreen:

En begrijp me niet verkeerd joh, ben zeker niet ontevreden over mijn figuur hoor, zeker nu met mijn buik niet, ben daar echt enorm trots op, draag zo mooi naar voren en zit alleen maar daar. Maar zoals tilly ook schreef, je hebt altijd wel iets wat je liever iets anders zou zien. Nou ja, dat heb ik dus ook wel een beetje :oops:

En je hebt je brilletje!! Leuk hoor, ben benieuwd hoe die bevalt.

Ik zit binnen hemeltje te maken, maar denk dat ik toch maar eens gebruik ga maken van de tuintafel buiten, is doodzonde zo binnen te zitten. Is hier stralend zonnig en 17 graden!!! :dance:

Ow, ik krijg me net trouwens toch een wazig geboortekaartje binnen. Geen idee van wie het afkomt (staat alleen de naam van de baby op met achternaam maar geen namen van de ouders) :oops:

Verder lijkt het een geboortekaartje als ik de tekst zo lees, maar op de voorkant staat ook een engeltje? :frowning:

Heb mijn vriend maar ff gevraagd of die weet wie het zijn, maar die is lunchen. Maar nu wil ik het weten ook :roll:

Vond het al zo raar dat ik geen mails meer kreeg, is er gewoon een geweldig nieuw deeltje! :mrgreen:

Femmie, zou het niet van iemand van de juni mama’s kunnen zijn? Of een ander topic waar je schrijft??

Joos, ik gister naar het winkelhof… Kom ik thuis met van alles en nog wat behalve met zo’n brilletje :wall: :smiley:

Ben op dit moment lekker vrij en Nesrin is op het kdv, dus ben het hele huis aan het schoonmaken. Nou ja hele, de slaapkamers bewaar ik voor morgen en vrijdag. Heb nu de badkamer gesopt, het toilet, alle ramen gezeemd, balkon opgeruimd en de woonkamer glimt weer. Hard werken dus, maar ik wordt daar zo happy van :mrgreen: Lijkt wel of ik nesteldrang heb :mrgreen:

:-*

Femmie, wat wazig… :think: Wij hebben dus ook om dit soort misverstanden te voorkomen heel duidelijk op het kaartje gezet: dochter van…, zusje van…, omdat ik niet dezelfde achternaam heb. Kan voor verwarring zorgen. Maar helemaal niks?? Beetje vreemd. Wat kan je daar nieuwsgierig van worden hè? Zo hebben wij een felicitatiekaart gekregen voor die kleine haar geboorte, zonder afzender. En we hebben ook echt geen idee.

Jeetje, Patricia, wat een energie!! Heb ik niet hoor. En al had ik het, dan stak ik het ergens anders in. Knap van je.

Joos, lekker hè, lente. Ik geniet ook volop…al verga ik van de hooikoorts. :x

Charissa, wat was je er weer vroeg bij! Ik was al wel wakker maar nog niet online hoor. Liep om die tijd te haasten.

Die foto’s van Loïs… :thumbup: Goed man! Leuke haartjes zo! En die laatste foto…, iiiieeeek! Daar is het echt zo’n duveltje, haha! Die kan fel kijken zeg.

Oh, shoot, ben er weer weg van. Kindje roept. Sorry!

Patricia, nee is geen juni-mama, die hebben mijn adres niet :wink:

Maar ik ben er wel achter. Was een oud collega van mijn vriend. Die hebben een kleine gekregen en hadden afgelopen weekend een kraamparty gehouden. Alleen lag beeb nog in het zkh en daarom dat ze opnieuw een uitnodiging stuurde ofzo :think:

Nja de eerste is nooit bij ons aangekomen (waren ons zeker vergeten ofzo), maar goed ik ben eruit. Blijft een vreemd kaartje :eh:

Patricia,
jij bent lekker aan de poets zeg!! En dat met dit heerlijke weer, dat kan ik dus echt niet, dan binnen gaan zitten :snooty:

Mamalena
, owwwwwwww daar zou ik ook niet tegenkunnen hoor, een proficiat kaartje zonder afzender. (al hebben mijn vriend en ik het ook eens voor de gein gedaan om iemand een beetje te plagen, was met valentijn en die persoon maar nadenken wie het wezen kon, wij lol :lol: )

En nee hoor, wij waren het niet bij jou :wink:

Nou ik heb een brief van het uwv gekregen. Verlof is aangevraagd, maar het zal eens een keer goed gaan zeg! :x

Verkeerde ingangsdatum. Ikke bellen, maar ik kan het niet aan laten passen dat moet op verzoek van de werkgever (die ik dus niet meer heb :wall: )

Heb nu toch maar gemaild naar mijn oude werkgever met het verzoek het te corrigeren. Maar zo irritant dat ik continue afhankelijk ben van anderen en nooit eens iets gewoon zelf kan regelen. Gaat wel om mijn inkomen zeg! :x

Nou ja, om het goed te maken kreeg ik net allemaal complimenten in de supermarkt over mijn buik :inlove:

Was een keertje zonder jas naar het winkelcentrum omdat het zo lekker was, dus kon ik lekker showen :inlove: :inlove:

Ow en de sluier van het hemeltje is klaar. Is erg naar tevredenheid geworden, nu het hoedje nog maken. Ga ik lekker morgen mee aan de gang.

Vanavond uit eten (afscheid van mijn werk).

Dus spreek jullie morgen weer.

Fijne avond meiden :-*

Patricia, ooh wat een discipline! Met dit mooie weer aan de poets. Ik heb de hele dag lekker buiten gezeten met Julian.

Nu het is gaat regenen ben ik maar ff wat in huis gaan doen. Nu heb ik even (kok)pauze.

Volgens mij hadden ze nog een hele doos met brilletjes, dus als je binnenkort nog eens naar winkelhof gaat, dan hebben ze ze vast nog wel.

femmie, wat raar van dat kaartje! Wij hebben er ook voor gekozen om onze beide namen er helemaal op te zetten. En een engeltje op de voorkant…vind ik persoonlijk meer iets voor een rouwkaart. :think:

Hinderlijk dat er een foute verlofdatum is doorgegeven. Hopelijk is het snel geregeld.

Het brilletje bevalt zeer goed. Hij laat hem lekker zitten, en lijkt het wel prima te vinden.

Mamalena ha ha ha haatsjoe!!! Ik had altijd last van hooikoorts, maar eigenlijk sinds de zwangerschap niet meer.

Ja ik had natuurlijk ook veel liever buiten gezeten…maar nu Nesrin er niet was moest ik het er maar van nemen. Dat zijn gewoon van die klussen waar ik anders niet aan toe kom, en ik ben nu toevallig een weekje vrij. Vandaar. Dinsdag hebben we wel volop van het zonnetje genoten hoor 8)

Balen femmie, niets gaat in 1x goed he? :hug:

Enne…goed gevoel geven die complimentjes he? :thumbup: :inlove:

Goedemorgen allemaal!! :-*

goedemiddag allemaal…patricia

Joos mooi brilletjes heel stoer, en super deeltje weer.

ja ja femmie is ons topic hoofd, wachten maar spannund.

hier vandaag pas vrij en we hebben heel hard in de tuin gewerkt ik zal zo even wat foto’s plaatsen heb nu last van mijn rug, maar het mag de pret niet drukken.

ik ga nog even terug lezen in het oude deeltje of ik wat gemist heb.

kus

ja hoor femmie je komt maar eens aanwaaien sms maar als je eens langsrijd of in utrecht iets moet hebben. Ik kom niet zo vaak in het zuiden des lands. maar als ik in de buurt ben.

mlena ik ga even een linkje plaatsen met filmpje, ik ben er dus helemaal weg van. ik heb dat boek nog niet, maar ik moet zeggen dat ik gewoon op mijngevoel afga en dat beep prima aangeeft hoeveel en vooral hoe lekker en dat vind ik geweldig. en ik kan nog gewoon lekker veel bv geven. ook mooi :wink: ben echt blij met je tip zou er zelf nooit op gekomen zijn en was staafmixer al zat haal liever eenkeer de stofzuiger over de vloer :wink:

tilly ziek :hug: hoe is het nu?

charissa ben inderdaad druk, maar voel me er wel lekker bij soms moe en uitgeput, maar ook wel voldaan. hoe is het bij jullie, las ik dat er mooie foto’s van loïs staan :dance:

marij lekker wezen stappen oh heerlijk en lekker brak daarna.

Patricia heb je nu zo’n brilletje, voor nesrin kunnen vinden.

wawa wat heerlijk dat je de waardering voor je presentatie hebt gekregen, daar werd je vast blij van. al dat werk verdient zich dan mooi terug.

ik ga spammen en spam bekijken.

http://s261.photobucket.com/albums/ii58/janelavande/?action=view&current=P4180337.flv

m’lena hier is het filmpje en je ziet dat hij zich ook verslikt doordat hij is afgeleid, maar dit herstelt zich weer. dat verslikken hoort er ook echt bij had ik gelezen. hij heeft het in ieder geval overleefd :mrgreen:

liefs

Jane Wat kan Owen lekker eten! Ik ben ook van plan om Tyme zo zijn eten aan te gaan bieden. Vind dat eigenlijk veel logischer. :think:

Hoe combineer jij dat nou eigenlijk met bv? Laat je dan een bv weg en geef je daarvoor in de plaats een stuk fruit, of…?

Ik heb het natuurlijk met Jesse allemaal al een keer gehad, maar dat was een flessenkind, en zat al met 4 maanden aan zijn eerste Olvarit. Heb dus geen idee hoe ik het nu aan moet pakken. :shifty: :mrgreen:

Femmie Leuk he die complimentjes over je buik! Kan ook niet anders want hij is prachtig! :inlove: :inlove:

Hoe was het etentje?

Patricia Kom je mijn huis ook doen? 8) 8)

Joos

Marije, party animal Ben je al weer bijgekomen?

:lol: Euhm ja geloof het wel… Ben het wel een beetje verleerd hoor dat stappen. Voor Tyme ging ik nog wel eens geregeld een avondje weg, maar zit nu net zo lekker op de bank met een een leuk filmpje en een groot bord met toastjes voor mijn neus! :mrgreen: :drool:

Hoe is het vandaag bij jou? Vind het zo fijn om te lezen dat het met Juul steeds beter gaat. :thumbup: :-

Wawa Druk met werk? Kan je nog wel een beetje genieten van deze mooie dagen?

Charissa wat een knapperd dat meisje van jou! En die laatste… :lol: :inlove: :inlove:

Tilly Al een beetje beter? :hug: :-

Mamalena Hatsjoeeeeeeeeeeeee terug, hier ook lekker aan het niezen… :roll:

W. ik denk aan je! :-* :hug:

liefs Marije.

Ladies, meld mij af vanaf nu tot zondag! Vanavond nog even schoonmaken en morgenochtend werken en dan op richting de camping…

tot zondag!

:-* :-*

Veel plezier Charissa! :-*

Charissa, veel plezier! :-*

Jane, wat een geweldig filmpje!! :inlove: Heerlijk mannetje is het! :inlove: En wat wordt hij groot! :stuck_out_tongue:

goedemorgen,

wat leuk om te lezen hoe het verder met jullie gaat, ik reageer niet zo veel meer maar dat neemt niet weg dat ik nog altijd benieuwd ben naar jullie verhalen :wink:

hier gaat alles zijn gangetje, rayana gaat ondertussen naar school en doet dit enorm graag, ze heeft er echt plezier in.

ik ben nog steeds niet zwanger. ben nu 6 dagen overtijd maar durf echt nergens meer op te hopen. heb ook nog niet getest maar voel me dus ook niet zwanger.

ik kom later nog wel eens piepen, moet nu rennen!!

tot later meiden!!! :-* :-* :-* :-* :-*

Tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil op het forum, tis stiiiiiiiiiiiil op het forum, tis stiiiil op het forum, tis stiiiiiiiiiiiiiiiiiil op het forum! :mrgreen:

…heeeeeeel stil…