*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

hahaha je hebt gelijk Patricia!

Ik heb nog even wat dingen te doen, maar wilde toch even melden dat mijn ‘kleine’ knul inmiddels 6700 gr weegt! :shock: Hij groeit echt enorm!

De hongerige wolf krijgt nu voeding voor hongerige baby’s, en hij mag wat fruit proberen. Hij heeft er blijkbaar behoefte aan.

Dit is allemaal in overleg met het cb.

Rond de tijd van het inloopspreekuur was het ook weer tijd voor een fles. Die heb ik dus meegenomen. Ze stonden ervan te kijken hoe snel de 210 cc (met speen nr.1) verdween. :mrgreen:

Na het weekend is het slecht weer, dan zien jullie me in ieder geval weer :lol: :lol: :-* Druk gehad, maar nu rust :wink:

jeetje joos wat kan die smullen zeg en straks haalt hij owen nog in joh wat een groei. hij is echt aan het inhalen en laat het zich lekker smaken.

marije ik doe zoals het uitkomt, ik heb geen vaste tijd mbt voeden. maar het komt ongeveer hier op neer, als ik vrij ben en hij geeft het vaak ook aan hij begint namelijk te smakken en als ik wat eet geef ik hem ook hij kopieert het happen is zo schattig. maar wij leven heel onregelmatig omdat wij beiden onregelmatig werk hebben dus het verschilt erg, gelukkig kan hij hier tegen. hieronder schema en als jullie tips hebben, want ik klooi zelf eigenlijk ook maar wat aan :oops: en ik ben erg dankbaar voor tip omdat wij dus geen potje kopen en niet lopen te prakken, hij doet gewoon met ons mee superrrrrr :thumbup:

7 uur bv en dat is een flinke want ik zit tjokvol en hij dus ook :mrgreen:

I0 uur stukje meloen/peer en ik laat het hem helemaal zelf doen. geef het gewoon in zijn handjes.

dan een beetje bv erachter aan maar dat is niet echt veel vermoed ik.

I3.00 beetje brood al of niet slokje bv, of beetje sap

tussendoor geef ik hem ook een korstje of een rijstewafel vind hij ook erg lekker. en ik ook al shij wat aan het zeuren is hup iets in zijn handjes en wij allemaal blij ook de hond :mrgreen:

I6.00…I7.00 bv

avondeten laat ik hem ook wat spelen met groente op advies van m’lena sperzieboontje een stronkje bloemkool of iets anders hij vindt het heel leuk alleen al doordat hij ons ziet eten doet hij mee. ook af en toe een hapje rijst. en vis geven wij hem ook. vlees nog niet. (weet eigenlijk niet waarom niet, gevoelsmatig)

20.00…2I.00 een hapje van een toetje en bv.

en dan slapen…ik vermoed dat vriend dit ook ongeveer met de flessen doet die zit op ongeveer 2 soms 3 flessen als ik werk en de rest snaait ie met paul mee. Ik kolf op mijn werk soms nog maar één keer en ik kom dan wel eens tekort, maar wij doen daar niet meer moeilijk over er staat een pak melkpoeder voor noodgevallen en daar maakt vriend dan een lekker papje van met bloem en lepelt dat naar binnen.

charissa veel plezier op de camping het word heerlijk weer.

tilly meid hoe is het met jou?

m’lena heb je het filmpje gezien?

wawa groot gelijk lekker naar buiten met de boys.

patricia verveelde je je. ik ben benieuwd hoe mooi bruin onze kindjes straks worden, want ze zijn nu nog een beetje bleek. jou man wordt zeker ook mooi bruin?

meiden geniet lekker van het weer dikke kus

Hoi meiden,

Heb alles gelezen hoor maar nog geen tijd en zin :oops:kunnen vinden om te reageren.

Ik was wel weer beter trouwens maar nu begint mijn maag weer moeilijk te doen. Hij doet dan ongelovelijk zeer, maar dat zal ook vast snel weer overgaan.

Even snel voor Jane, wat een prachtig filmpje van Owen :inlove: Helemaal super hoor!!!

Joos, wat groeit Julian enorm goed en snel meid!! Geniet er maar van.

Verder weet ik niet meer, ik haal de schade vast wel een keer weer in.

Dikke :-* meiden.

Hey meiden ff snel een vraagje…

Ik ga morgen voor het eerst zwemmen met Nesrin. Maar moet ze nou een luier om of niet? :think:

Patricia, je hebt van die speciale “luierzwembroekjes” of je kan vlgs mij ook een gewone luier met zwembroekje erover heen doen? Maar als je het mij vraagt, dan wel gewoon luier, anders is het een beetje vies :shifty: (weet niet of ik nu iets heel raars zeg)

Veel plezier morgen iig

Tilly, beterschap meis

Joos, ik heb er (nog) geen verstand van, maar ik begrijp dat julian dus erg hard groeit? Hoop dat de nieuwe voeding wat wil helpen, maar vlgs mij is die inhaalslag vanaf dat ie lekkerder in zijn velletje zit of niet?

Charissa, beetje laat, maar fijn weekend meis :-

Marije, etentje was niet zoveel aan. Was wel lekker trouwens. Maar goed, hebben we ook weer gehad…

En heerlijk is dat he, zo lekker “burgerlijk” op zaterdagavond op de bank hangen. Ik ben er ook veel meer van hoor. We gaan nog zo eens enkele malen per jaar op stap met vrienden, maar ik ben zoiezo geen nachtmens, dus ik moet dan veeeeeeel drinken en hopen dat het goed valt, dat ik er energie van krijg (voor het zelfde geldt stort ik ervan in :oops: )

Maar wel lekker hoor zo eens in de zoveel tijd hoor!

Jane, super filmpje! En die foto’s!!! echt zo’n poepie! Zeker die laatste, vind hem echt geweldig.

Donderdag en vrijdag flink bezig geweest met het kamertje. Gordijntje is nu klaar en hangt, hemeltje is volop in de maak (is veel werk), maar gaat zeker naar wens.

Verder is opa vanacht overleden :cry:

Zo bizar, ik werd om 2 uur wakker, beeb was rustig en de katten lagen heerlijk te slapen. Geen enkele reden dus om wakker te worden (normaal slaap ik als een roos en wordt ik alleen wakker als poes aan het spoken is). Had heel sterk het gevoel en een van de eerste dingen die ik dacht was, “opa is dood”, zomaar vanuit het niets :eh: .

Werden we vanmorgen dus gebeld, voelde echt heel vreemd dat ik zo’n sterk voorgevoel heb gehad.

Vriend is helemaal verdrietig. Heb hem vandaag dan maar ook mee op sleeptouw genomen. Hij was helemaal niet in zijn doen.

Zijn op babyfoonpad geweest en hebben de foon van av
nt/ph*lps gekocht.

Erg leuk apparaatje met muziek en alles erin.

Hangen nu lekker op de bank tv te kijken (waar weer eens niets op is op zaterdagavond :wall: ).

Morgen maar weer lekker van het weer gaan genieten, denk dat we maar lekker een eind gaan fietsen ofzo.

Opa wordt dinsdag begraven…

Raar idee dat ie er nu niet meer is en dat het zo megahard gegaan is ineens. Wel fijn voor hem, hij wilde geen lijdensweg, die is hem iig bespaart gebleven :kaars:

Ben echt niet in de stemming om te schrijven… Loop te sjacherijnen en heb van die jankmomenten. Kan erg weinig hebben.

Wil alleen even zeggen tegen Fem: gecondoleerd meid. Wat mooi eigenlijk dat je het aanvoelde. En fijn voor hem dat het snel gegaan is.

Voor opa :kaars: .

Ga even verder op het forum neuzen om wat afleiding te hebben.

Ik ben zwanger!!! :mrgreen:

Femmie en vriend, gecondoleerd :kaars: Wat bijzonder dat je wakker werd op het moment dat opa overleed. Veel sterkte samen :-*

Bellenblaasje, gefeliciteerd! :thumbup:

Mamalena :hug: lekker van het mooie weer genieten meid, hopelijk voel je je dan weer lekkerder.

Patricia, ben je al aan het zwemmen? Ik zou anders gewoon ff het zwembad bellen. Dan weet je zeker wat de eisen zijn.

Femmie, Julian groeit inderdaad sinds hij lekkerder in zijn velletje zit. De “hongerige babyvoeding” lijkt wel te helpen. Gisteren heeft hij maar 5 flessen gehad en wat banaan. Dat vond hij echt super lekker :mrgreen:

Charissa, je leest het niet meer, maar toch wens ik je veel plezier!

Jane :inlove: Wat een geweldig filmpje! Owen is ook zo’n schatje. Geweldig om te zien hoe hij die peer aanvalt!

Tilly, goed uitzieken meid. :hug: Is met de jongens alles goed?

Wawa, gelijk heb je! Lekker genieten van het mooie weer, en dan komt kok later wel weer. Ik ga trouwens de komende dagen naar drenthe. Ik zal ff zwaaien voor je :wink:

Marije, wat een ander leven heb je ineens hè. Wij zaten gisteren ook heerlijk burgerlijk op de bank een filmpje te kijken. Althans, we zaten beide meer te kijken naar een vrolijk kletsende Juul :inlove:

W. :hug:

oh oh oh femmie wat is dat nog snel gegaan. hoe is het met je vriend? gecondoleerd met dit verlies :kaars:

m'lena niet happy, wat is er gebeurd of is het een bui?

joos... julian wil gewoon net als owen lekker eten ik zag als snel bij owen dat hij zo velekkerd zat te kijken als wij aten. ze zijn er gewoon wat sneller aan toe aan die hapjes.

ik heb owen een balon gegeven en heb er een beetje spijt van hij gooit hem steeds weg en dan huilen :?
dusss.

liefs

Dank je meiden, mijn vriend is er wel redelijk rustig onder. Het is allemaal ineens zo snel gegaan dat het nog erg onwerkelijk is.

Daarnaast is het ook een aparte situatie, opa woonde niet om de hoek en we zagen hem maar ongeveer 4 keer per jaar ofzo.

Daardoor is er nu toch niet zoveel anders, tot de keer dat we vlgd week daar langs gaan en beseffen dat hij NOOIT meer in die stoel zal zitten enzo…

Jane, haha dat een kind zo blij kan zijn met een ballon he. Wel grappig moet ik zeggen

Ja joos, julian gaat gewoon owen en nesrin achterna :wink:

Mamalena, voel je je alweer wat beter? :hug:

Nou, hier de halve dag lekker in de tuin gewerkt. Ja we hebben weer een voetpad naar achter :dance: (was dichtgegroeid met mos :oops: )

Nu heb ik last van mijn rug, dus ben lekker in een stoel gaan zitten en ga zo verder knutselen voor beebs kamer :inlove:

Fijne dag allemaal verder!

Femmie, kijk je uit met je rug? :-* Ik ben wel ontzettend benieuwd naar jouw babykamertje. Dat moet wel een waar paradijsje zijn.

Jane, ja die blik is zeer herkenbaar. Gisteren hadden wij pizza gemaakt, toen zat hij ook verlekkerd te kijken. Tja, fruit vind ik prima, maar op pizza moet hij nog wel even wachten.

Wat leuk dat kinderen zo blij kunnen zijn met iets simpels als een ballon hè :inlove:

Julian en ik gaan dus logeren, maar om te voorkomen dat jullie mijn kleine schat vergeten, plaats ik even een foto onder de spoiler :mrgreen:

Om op te vreten toch?!

Ik ben echt helemaal in luf :inlove:

I’m in love!!! :inlove: :inlove: Wat een lekker ding Joos!

Femmie, gecondoleerd met je opa :kaars: Sterkte morgen :hug:

Verder hier genoten van het weekend. Was prachtig daar die omgeving, redelijk weer gehad (het was thuis warmer :roll: ).

Vandaag en morgen druk (wassen, boodschappen e.d.) want woensdag gaan we weer weg tot zondag.

Dus ben er de komende tijd niet :shifty:

:-* :-*

Femmie, gecondoleerd met opa en sterkte vandaag meid.

Joos, wat is Julian een ongelovelijk lekker ding zeg!!!

Jane, is het goedgekomen met de ballon?

Mamalena, hoe is het nu met jou meid? Weer een beetje beter te pas?

Charissa, klinkt inderdaad alsof jullie genoten hebben. En nu dus weer voorbereiden op de volgende dagen samen weg :dance:

Bellenblaasje, gefeliciteerd meid :dance:

Patricia, hoe was het zwemmen? Wij doen altijd een zwemluier aan en daar de zwembroek overaan. Werkt prima!

Wawa, geniet je al lekker van je vakantie!! Hoe is het met de kids?

Marije, hoe is het met jou meid? Hoe gaat het met Tyme, slaapt hij 's nachts al wat beter dan laatst het geval was?

Hier vanmorgen met Luuk naar het cb geweest. Meneer weegt 6130 gr en is 64 cm lang!! Ja, hij wordt nu echt groot :dance:

Ze waren goed tevreden over hem, al had ik ook niet anders verwacht. Hij doet het gewoon goed :inlove:

:-*

Hoi allemaal :-

Tilly, wat is Luuk goed gegroeid! :dance: Heel fijn dat hij het zo goed doet.

Femmie, gecondoleerd en sterkte meid. :hug:

Doe je ook wel een beetje rustig aan?? Pijn in je rug kun je niet goed gebruiken he? :naughty:

Joos, heerlijk ventje heb jij! :inlove: En Nesrin gaf ik vanaf het begin af aan alleen maar forte voeding…Kan helemaal geen kwaad.

M’lena meid, wat is er allemaal? Gewoon ff niet lekker in je velletje of zijn er problemen? :hug:

BB, jammer dat je ons verlaat en dan ineens weer even terug komt. Ik kan het me voorstellen als niet iedereen even enthousiast op je reageert. Maar…gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap. :-

Wawa. hoe is het met jou? Kom je een beetje aan uitrusten toe? Jammer dat het weer weer wat minder geworden is…

Charissa, gaat lekker he? Lekker genieten hoor! :-*

Jane, Chrisje, alles goed? En met Marije ons feestbeest? :mrgreen:

W, ik denk aan je hoor! :kaars:

Nou, gister dan met Nesrin naar het zwembad geweest (zonder luier uiteindelijk, gelukkig geen ongelukjes gebeurd) Ze vond het helemaal geweldig! Alleen is ze nu meteen weer verkouden…

Verder gistermiddag nog even naar de stad geweest en me rot gekocht bij Lief! voor Nesrin… Ik vind het allemaal zo leuk! :smiley:

Goedemiddag!

Patricia Wat goed dat Nesrin het zwemmen zo lekker vindt! :inlove: :inlove:

LIEF heeft zeker hele leuke kleertjes! Kom je nog een modeshow houden in het SF??

Fem Gecondoleerd met opa. :hug: Sterkte. :-

Jane Bedankt voor de uitleg :-
Ik wil het ook een beetje zo gaan doen.

Heb nu al zin om ook met mooie lunch foto’s te showen! :mrgreen: :inlove:

Tilly Wat gaat Luuuk toch hard zeg! Wat ontzettend goed! :dance:

Marije, hoe is het met jou meid? Hoe gaat het met Tyme, slaapt hij 's nachts al wat beter dan laatst het geval was?

Hier gaat het wel goed. Tyme komt 's nachts nog steeds wel voor een voeding maar het is gelukkig nu alleen nog maar tussen 3 en 4 . :zzz:
Daarna slaapt hij weer door tot een uurtje of 8.
Van het cb kreeg ik het advies om zijn laatste voeding te vervangen door een flesvoeding met kv. ( Hij zou hier misschien beter op slapen) Nu is het zo dat ik inmiddels drie merken kv geprobeerd heb, maar meneer vindt het dus erg vies... :roll:
Ben maar gestopt met proberen, heb ook geen zin om er een groot drama van te gaan maken.

Joos Wat een heerlijk mannetje!En die donkere kijkers! :inlove:

Mamalena Meis.. dat klinkt niet al te vrolijk... Is er iets waarmee we je kunnen helpen, of is het gewoon een giga voorjaarsdip?
:hug: :-*

Charissa Lekker genoten dus, en nu weer bijna weg! Geniet ervan! :-*

Wawa Lekker vakantie! Ben je nog van plan weg te gaan?

Chrisje Meis, heb je al een tijd niet gezien... gaat het wel goed allemaal?

Bellenblaasje Jammer dat je zo'n tijd weg gebleven bent... Iniedergeval gefeliciteerd met je zwangerschap. :-*

Ben nu al een klein uur bezig met dit bericht.. Jesse speelt deze week voor het eerst alleen buiten met zijn vriendjes/vriendinnetjes. Ik heb met hem afgesproken dat hij alleen achter op het speelveld mag blijven, en hij luisterd ook erg goed. Maar toch kan ik het niet laten om om de twee minuten even door het raam te spieken of alles wel goed gaat... VIND HET DOOD ENG!! :oops: :mrgreen:

liefs Marije. :-*

kan ik me wel voorstellen Marije, maar Jesse zal het vast geweldig vinden om zo ‘losgelaten’ te worden!

Euhmm… ik heb alle kleertjes net netjes opgeruimd in de kast… het is ook allemaal voor de zomer en dus nu nog een beetje te groot. Ik zal tzt wel showen natuurlijk :mrgreen:

Hey rustig hier…

Nesrin slaapt, dus ik ga lekker douchen en bankhangen!

Fijne avond allemaal! :-*

fijne avond patricia en de rest ook natuurlijk,

Sorry, kan ff niet reageren nu, doe ik later weer ff, zit er weer ff helemaal doorheen, kan alleen maar janken en dat weer vanwege dat k*tgezeik met mijn werk, ze hebben het gvd allemaal verkeerd geregeld waardoor ik nu de dupe ga worden, ben echt over de zeik nu…

Femmie, gecondoleerd meid.

Ik heb het weekend heerlijk genoten. Vandaag wat gewerkt. Morgen ga ik echt bijlezen meiden :-*