*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

Charissa, klinkt goed zoals het tussen Theo en jou gaat. Super hoor, volgens mij precies op het goede moment apart gaan wonen.

Peuter heeft net als Loïs af en toe driftbuien. Hier werkt afleiden het beste.

Tilly, ben je alweer helemaal opgeknapt?

Mamalena, irritant he, dat je nooit eens niets kan doen. Ik doe het weleens met het gevolg, dat ik de volgende dag twee keer zoveel te doen heb.

Joos, mooi nieuw deeltje hoor. Ik geniet ook van het weer. Wat had ik graag nu verlof gewild! Naja, niets in te plannen helaas.

Femmie, nog steeds tevreden over de naam? En hoe is het met het hemeltje?

Patricia, ik kan soms ook genieten van het doen van de grote schoonmaak. Mutserig he? hi hi hi

Jane, wat een geweldig filmpje. Echt zitten genieten van je mannetje.

Tilly, lekker toch om af en toe niet te Kokken. ’t Moet geen verplichting zijn hoor.

Mamalena, hoe gaat het nu met je? Wil je je huilbui met ons delen?

Joos, al gezwaaid? Enne. Mooie foto hoor

Tilly, wat is je mannetje goed gegroeid!

ik ben bijna weer bij, morgen de rest

Femmie :hug: :hug: wat naar meid. Ben je niet aangesloten bij een vakbond ofzo, dat zij dit stukje van je over kunnen nemen?

Marije, ik vind KV een gek advies, dat biedt immers gene garantie.

Ik ben BV heel langzaam aan het afbouwen door introductie van paar hapjes fruit 's morgens, beetje groente 's middags en 's avonds rijstebloem door BV, dus nog geen KV. Ik geef nu per dag 100cc BV uit de diepvries, maar oef wat vind ik dit moeilijk zeg. Ik moet nu alleen wel afbouwen, anders kan ik over twee weken niet gaan werken zonder kolven.

Kom later nog even uitgebreider.

Heb even geen inspiratie voor een stukje…Las net op ons privéforum dat W. gisteren afscheid heeft genomen van haar moeder (zie spoiler voor degene die nog niet zover op de hoogte zijn)

we hebben gister afscheid genomen van ons mam, ze wilde zelf slapen en niet meer wakker worden.

De spuiten die de dokter zette maken haar in diepe slaap en hopelijk stopt(e) ze snel met ademhalen.

Gisteravond rond 10 is de eerste spuit gezet. om middernacht nog 1 gehad en nou is de dokter bezig met de 3e spuit. (soms hebben mensen aan 1 genoeg , maar ons mam is zo sterk dat we wel verwacht hadden dat haar hart nog ff door zou blijven gaan)

Ik ga weer even kijken, hij is nou klaar met de spuit (ik kan dat niet zien hoor)

xxx

en lieverds ik heb zoveel aan jullie echt waar

:-*

:kaars: :**: :kaars:

W, hier wordt aan jou en je fam gedacht…

oh wat heftig zeg, w en familie heel veel sterkte. :cry: :kaars:

Femmie, jij ook veel sterkte vandaag :kaars:

Sterkte W. en familie… :kaars: :hug: :kaars:

Bericht van W.

ze is rond half 12 rustig ingeslapen in het bijzijn van ons en ons oma en 2 van haar zussen :cry:

Lieve Wen, gecondoleerd… :kaars: :kaars:

Weet gewoon niet wat ik moet zeggen, vind het zo erg voor je :cry: :cry:

:cry: Gecondoleerd…

Wel heel fijn dat W en haar gezin er nog bij konden zijn… :hug:

Lieve W, veel sterkte meid. :kaars:

Ik zie het uitje volgende week niet zitten hoor.

Ik vind dat W nu bij haar familie hoort de korte tijd dat ze in Nederland is.

Het spijt me Femmie. Het voelt gewoon niet goed, als ik haar aandacht “op eis”. :cry:

Wawa…ik ging al niet mee naar het uitje, maar dacht daar ook al aan en begrijp heel goed wat je bedoelt.

Gecondoleerd lieverd… :-*

Ach W. wat verdrietig meid.

Gecondoleerd met het verlies van je moeder :hug: :hug:

Ik wens jullie alle kracht en sterkte toe die jullie nodig hebben.

Wat ontzettend fijn dat je toch bij haar bent geweest.

Nogmaals een hele dikke :hug:

WEn…gecondoleerd

Femmie, Sterkte vandaag, en een knuffel vooorje omdat je het zo moeilijk hebt…

Hey Chrisje, lang niet gezien! Gaat alles goed?

Ja prima, druk met van alles en nog wat…en soms ook met helemaal niks.

Morgen gaan we naar Duitsland met het gezin. En daarna begin ik met werken.

Groetjes, christina

Ow leuk, gaan jullie voor een lang weekend? Gezellig…Veel plezier!

En alvast werk ze voor volgende week dan! :-*

breekt even in

Lieve W.

Zo dubbel dit, fijn dat het voor haar verder “kort” heeft mogen duren zonder al te veel lijden.

Het verlies zal enorm groot zijn, een plek om op te vullen met mooie gedachten herinneringen en vooral veel liefde!

Heel veel sterkte en steun aan elkaar.

Hopelijk is de creatie voor haar op tijd nog aangekomen.

breekt weer uit

Meiden,

Zo raar om nu te melden dat ik vanaf morgen tot zondag weg ben…we gaan naar de ardennen toe. Mijn gedachten zullen bij W. zijn en ook nog bij Femmie die vandaag afscheid heeft genomen van haar opa…

De meeting, ik ben zowieso dat weekend in St. Oedenrode op de camping. Dat hadden we al geboekt om de meeting bij te wonen. Of de meeting nog doorgaat hangt denk ik ook van W. af. Misschien vindt ze het wel fijn om ons te zien, misschien niet…Ik laat het aan haar over :-

Kom later nog wel even terug :-