*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

W ook hier wordt aan je gedacht meis :kaars:

Het is idd prachtig weer, helemaal in het teken van jullie mam :-* :hug:

@jane wrote:

en voor jou dus even geen smullen, leuk om het samen met wawa te doen, al staat die in mijn geheugen als slanke den :think: sorry joos :oops: en niet over de pb hoor, ik en de anderen misschien ook wel willen jullie er wel doorheen trekken hoor. als jullie dan trek hebben kunnen we hier :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: nou meiden succes.

Wawa is inderdaad al slank. Jaloers. :oops:
Ik bij lange na niet, en na het lezen van je berichtje heb ik besloten om er op het forum niets meer over te zeggen.
Ik weet dat het heel lief bedoeld is, maar ik kan er niet mee omgaan. Sorry :cry:

Jane, laat je nog wel even een foto zien van Owen's nieuwe kapsel?

Mamalena, :thumbup: :-*

Charissa, wat een leuke foto's! Maar wat wil je ook met Loïs. Wat is zij toch lekker enthousiast :inlove:
Succes met de was :mrgreen:

Wawa, je hebt een pb.

Nu moet ik mijn nieuwsgierigheid zien te bedwingen...

Ow, ik zit hier al buiten in mijn bikini in het zonnetje met een verse jus :silenced:

(en ik denk dat ik hier vandaag niet meer wegga 8) )

Gister was gezellig, al was ik wel erg moe. Jee, heb echt ff toe moeten geven dat alles toch wat meer energie kost zeg. Zaterdag lang in de keuken en gistermorgen weer. Was echt doodmoe dus wilde ff mijn ogen dichtdoen, maar dan heb ik geen rust als ik bedenk wat ik allemaal nog wil, dus komt er van slapen niets :snooty:

Mocht van mijn vriend niets doen, dan lekker bij de bezoek in de tuin te zitten, maar ja, dat kan ik dan ook weer niet he, hem heel de dag in de keuken laten staan dus heb ik af en toe toch geholpen :angel:

Maar al met al was het gezellig, heb gister nog 1 dingetje en geld voor mezelf gehad en de rest van de kado’s waren voor beeb (maar dat vond ik niet erg hoor :inlove: )

Ook wel erg leuk hoe stellig mensen overtuigd zijn van het geslacht en hoe dat lekker uiteenloopt, ik ben benieuwd.

Joos, jij gister ook een heerlijke dag gehad. Goed om te lezen meis :thumbup:

Charissa, ben benieuwd meis naar de foto’s, als het weekend maar leuk was, dan is het goed toch, waar je ook beland bent :wink:

Jullie zijn wel van de weekendjes weg zeg, heerlijk.

Wawa, misschien dat joos en jij elkaar idd kunnen stimuleren, zou fijn zijn als het werkt. Maar elkaar niet de ogen uit gaan steken he meiden :wink:

Zet hem op :thumbup:

Meeting, nee ik weet nog niets van de meeting, ik wilde wendy daar nog ff niet mee lastig vallen nu, eerst vandaag helemaal afronden.

Zal haar van de week wel vragen, zal dus krap dag worden dat ik jullie kan berichten erover, sorry, maar is ff niet anders :-*

Jane, owwwwwwwww vakantiestress :mrgreen: hier wel enigszins herkenbaar :oops: , kan me voorstellen dat dat bij beeb helemaal een drama is idd, omdat je alles goed mee wil nemen. Maar een hogere of lagere factor zonnebrandcreme en luiers verkopen ze daar ook hoor :wink:

Gelukkig nemen de kleertjes nog niet al te veel ruimte in, dat scheelt. Mag je voor hem ook 20 kilo meenemen? Denk het nog niet he, omdat ie nog gratis is???

Succes vandaag bij de kapper.

Mamalena, doe het rustig aan meis, voel je vooral niet schuldig hier niet te zijn, is idd jammer, maar er zijn belangrijkere dingen :hug:

Ben gisteren ook al aardig bruin geworden. Zit nu te bedenken wat ik morgen wil gaan doen. Om een of andere reden vind ik altijd dat ik dan iets speciaals moet gaan doen op zo’n dag, maar ben morgen heel de dag alleen, vriend is werken :frowning: , alleen opa en oma komen morgen aan het eind van de middag een uurtje (omdat die het te druk vinden op zo’n dag als gister).

Had me vanacht ook een bizarre droom. Ik was bevallen en onze baby was lelijk, en ik vond het helemaal niet leuk dat ik niet meer zwanger was en ik ging gewoon, in mijn kraambed shoppen en liet beeb helemaal alleen thuis, die had net voeding gehad, dus dat kon wel ff :frowning:

Hoe kan ik zoiets toch gedroomd krijgen, ben soms zo bang dat dadelijk alles tegenvalt als beeb er eenmaal is :shifty:

Hahah joos, heb jij in de kasten zitten snuffelen en je moederdagkado al gevonden? :lol:

En wat schrijft jou vriend netjes zeg! :silenced:

En wat lijnen betreft, ik ben het ook met jullie eens dat wawa een mooie slanke vrouw is, maar als ze het zelf niet zo ervaart :frowning: en zich niet lekker voelt in haar huidige velletje, dan hoop ik voor haar dat ze toch snel het resultaat heeft wat ze zoekt. Alleen niet te erg doorslaan he wawa :hug:

En joos, jij komt er echt wel hoor meis, wat jane zegt, als je het hier gewoon in het topic doet, kunnen we je allemaal steunen, misschien heb je daar nog meer aan. En dan kunnen de meiden die mee willen doen ook meedoen :-*

hmmmmmmmmmm :think: ik ben trouwens 36 wkn, mag vanaf vandaag de klossen ophalen, misschien dat ik hier dus niet heel de dag ga blijven zitten, want heb vandaag de auto ter beschikking :shifty:

owwwwwwwwwwww meiden, ik vind het zooooooooo spannend worden :shifty: :shifty: :shifty:

En nu ben ik echt weg naar een ander topic hoor :lol:

hihihi, femmie heeft verlof olee oleeeeeee :dance:

Fijn dat het zo leuk was gisteren. Het was ook een superdag!

Helaas heb ik morgen de auto niet, anders zou ik op verjaardagsvisite kunnen komen.

Dat handschrift is niet van mijn vriend. Die heeft een stel hanepoten :mrgreen: Dit pakje lag vanochtend in het mandje van Julian bij de opvang.

kamertje staat in SF

is niet erg joos, ik zit te denken om mijn schoonzus te bellen en met de kids te gaan zwemmen ofzo, maar dan moet ik wel op tijd thuis zijn natuurlijk, of ik ga shoppen in de stad, ik vermaak me wel uiteindelijk hoor :mrgreen:

En hihi dat handschrift, ik vond het al zo bijzonder :roll:

Heerlijke dag gehad vandaag. Vriendin met gezin waren er.

Joos en ik zijn beide trouwens prima voor de buitenwereld. Niemand zal ons op straat vreemd aankijken als we langskomen. Onze mannen en kids vinden ons de prachtigste vrouwen van de wereld. Maar zelf willen we gewoon even aandacht aan onszelf geven en lekker via PB om af en toe even toe te geven dat het die dag mis is gegaan en elkaar te motiveren voor het volgende moment. Hier dus geen openbaringen, geen kilo(meter)standen, geen hoeveelheden van oefeningen etc. :wink: :-*

Ik ga even douchen en daarna lekker hangen tot morgen.

Ben het ook helemaal met je eens hoor wawa dat jij en joos voor de buitenwereld er prima uit zien :-

Maar ik kan me jullie ook wel begrijpen (ik heb zelf ook dat ik graag iets van mijn bovenbenen en kont afwil, nu ff niet maar dadelijk na de bevalling ga ik er ook weer ff vol tegenaan).

Als jullie de voorkeur aan pb geven, moet je dat vooral doen, als jullie maar weten dat wij er ook altijd zijn om jullie te steunen als jullie daar behoefte aan hebben :-

Ik ga naar bed. Wat een heerlijk weer is het toch he? Ik was jaloers op alle jonge collega’s die naar het buitenland gingen, maar nu dus echt niet meer :mrgreen:

We hebben het hier nu ook prima :thumbup:

Gisteravond was Julian zo moe van alle indrukken op school, dat hij te moe was om te drinken. Rond 8 uur zou hij nog een flesje krijgen, maar hij sliep zo ontzettend lekker dat ik hem maar heb laten liggen. Om 9 uur hebben we hem toch maar wakker gemaakt. Hij had toen ook wel honger, maar viel tegen het einde van de fles weer in slaap.

Ik was bang dat hij vannacht zou gaan spoken, maar hij meldde zich pas om 6 uur. Dat is wel vroeg, maar toch 9 uur na zijn laatste fles.

Misschien moeten we zijn schema aanpassen, en heeft hij die laatste fles niet meer nodig. :pray:

Fijne dag allemaal! Geniet van het mooie weer!

Hé lieverds,

We zijn maandag terug gekomen uit Duitsland en hebben het er fantastisch gehad. Helaas lag er bij thuiskomst een rouwkaart. :frowning: De moeder van mijn zwager (niet de man van dromer), is plotseling overleden. 3 jaar terug zijn vader aan darmkanker…Ga vanmiddag,w.s. als enigste van mijn familie :evil: , naar de crematie…

Ben dus een beetje uit mijn doen…

en dan ook nog net mijn 2 eerste diensten gehad van mijn nieuwe job…

:-* Christina

sterkte chrisje. Lief van je, dat je gaat. :hug:

joos, dat zou wel geweldig zijn als de laatste fles eraf kan.

Ow en meiden, ik heb w gister gesproken, ze wil graag dat het doorgaat zaterdag.

Dus dan kunnen jullie daar vanuit gaan :wink:

Verder heeft ze een hele mooie en (naar mijn idee bijzondere) maar wel vermoeiende dag gehad.

Hi lieverds,

Hier even snel een berichtje van mij.

Ik kom met dit mooie weer helemaal niet aan kok toe. :oops: Ook het huishouden staat hier even op een zeer laag pitje.

Ik probeer vanavond even wat te schrijven.

Dikke knuf! :-*

Chrisje, sterkte vandaag :hug:

Femmie, toch fijn dat zaterdag doorgaat! Ik heb er zin in, ook al is het met een dubbel gevoel uiteraard. Het wordt dan prachtig weer :smiley:

De tomtom op de fiets en dan kom ik vast wel aan :shifty: Hangt er nog vanaf of Loïs meegaat. Aangezien het mooi weer wordt en wij op de camping echt op kruipafstand van het zwemmeer zitten wil Theo waarschijnlijk met Loïs gaan zwemmen, maar hij verandert nog weleens :lol:

Fijn om te lezen dat W. een mooie dag heeft gehad gisteren, hoe zwaar het ook zal zijn geweest :hug:

Marije, rustig aan meid en dan komt KOK vanzelf wel weer. De meeste zitten met deze dagen toch de hele dag buiten :wink:

Femmie, wie komen er nu allemaal zaterdag? Nog steeds dezelfde van het lijstje?

mamalena, hoe gaat het nu bij jou thuis? Gaat het wat beter met je? Wat lief van Wawa dat ze haar hulp aanbiedt :-

Joos, Julian zal waarschijnlijk de volgende keer ook wel moe zijn na een dag school. Zoveel nieuwe indrukken en die moeten verwerkt worden he in zijn slaap. Loïs is zelfs nu met 3 jaar nog bekaf na een dag kdv :mrgreen:

Ga zo even bij Loïs in de tuin zitten en vanavond de ramen lappen aangezien die nu nat worden gespoten door waterpistooltjes. hmmm misschien pak ik er ook wel eentje en spuit ik Loïs nat :angel:

Tot later :-

Niemand in de tussentijd geweest :lol: Allemaal genoten van het lekkere weer?

:-*

Tot morgen!

Ben wel ff geweest om bij te lezen, maar geen tijd gevonden om te reageren. Duik zo mijn :zzz: in, moet morgen 6 uur op. Tot gauw! :-*