tja, punt is dan alleen dat ik niet voor die uren gewerkt heb
als ze willen kunnen ze alles, tis gewoon onwil, maar ik ben het vechten zat, als het met mijn verlof maar goed geregeld is, dan vind ik het best, dan laat ik het hierbij. Hoop ook dat het klopt wat ze zeggen, anders zit ik over een paar weken wrs weer in de stress :roll:
@femmie wrote:
tja, punt is dan alleen dat ik niet voor die uren gewerkt heb
als ze willen kunnen ze alles, tis gewoon onwil, maar ik ben het vechten zat, als het met mijn verlof maar goed geregeld is, dan vind ik het best, dan laat ik het hierbij. Hoop ook dat het klopt wat ze zeggen, anders zit ik over een paar weken wrs weer in de stress :roll:
Bah, balen he, dat ze moeilijk doen over een paar centen. :hug:
zeker, voor hun is het peanuts voor mij als individu is het veel meer waard en dat speelt denk ik ook mee in de enorme boosheid die ik heb, maar wat ik al zeg, als het alleen deze maand betreft, nou dan vind ik het allemaal wel best. Ik zou dan theoretisch gezien nog wel ww aan kunnen vragen voor 1 dag, maar dan wordt het zo’n eindeloze zaak, ik wil het af sluiten en gewoon lekker kunnen genieten. Dat is me nog het meeste waard.
@Wawa wrote:
Naar he! Het wordt tijd voor zon en vrolijkheid. Helaas komt voor W. nog een hele lange periode van verwerking![]()
Denk ook regelmatig aan haar, kocht gister een moederdag kado…

Poeh, dat zullen heftige dagen voor haar worden

@femmie wrote:
zeker, voor hun is het peanuts voor mij als individu is het veel meer waard en dat speelt denk ik ook mee in de enorme boosheid die ik heb, maar wat ik al zeg, als het alleen deze maand betreft, nou dan vind ik het allemaal wel best. Ik zou dan theoretisch gezien nog wel ww aan kunnen vragen voor 1 dag, maar dan wordt het zo’n eindeloze zaak, ik wil het af sluiten en gewoon lekker kunnen genieten. Dat is me nog het meeste waard.
Je moet dit nu ook loslaten hoor, want je verlof kun je nooit meer overdoen. Lekker genieten, vooral nu met het mooie weer op komst :-*
@femmie wrote:
@Wawa wrote:Naar he! Het wordt tijd voor zon en vrolijkheid. Helaas komt voor W. nog een hele lange periode van verwerking![]()
Poeh, dat zullen heftige dagen voor haar worden![]()
Dat zijn zulke heftige momenten. Heeft iemand al iets van haar vernomen?
@Wawa wrote:
@femmie wrote:@Wawa wrote:Naar he! Het wordt tijd voor zon en vrolijkheid. Helaas komt voor W. nog een hele lange periode van verwerking![]()
Poeh, dat zullen heftige dagen voor haar worden![]()
Dat zijn zulke heftige momenten. Heeft iemand al iets van haar vernomen?
Sprak haar gister op msn maar ze heeft het erg druk
Ze is erg verdrietig maar vind het ook wel weer fijn dat haar moeder eindelijk rust heeft. Is zo dubbel natuurlijk de hele situatie

haar moeder wordt maandag begraven
Hallo allemaal,
Ben ik weer. Jammer dat ik hier zo weinig ben de laatste tijd, maar ik heb het een beetje druk met andere dingen. Vooral veel voeden en rustig aan doen. Het lijkt z’n vruchten af te werpen. Ik ben toch blij dat ik een LK laat komen, want ik heb nog genoeg vragen. Leuk hoor die BV, maar het brengt zoveel onzekerheden met zich mee…!
Ik wil heel graag reageren op iedereen, maar de plicht roept. Sorryyyy! Kom vandaag zeker nog terug!
Mamalena :hug: Je doet het goed hoor meid! Hopelijk komt de voeding weer goed opgang.
Enneuh, mocht je eens uit willen waaien aan zee, dan ben je hier ook van harte welkom!
Femmie, meid wat een gedoe weer met dat werk van jou. Dan denk je alles geregeld te hebben en dat klopt er weer iets niet :twisted:
Alles is nu (bijna) klaar toch?
Succes met epileren. Ik hield dat niet vol met mijn dikke buik (nee ik liet geen berenvelletje staan, maar heb mijn benen door mijn vriend laten scheren :lol: ) Jouw benen en armen zijn een stuk langer, hopelijk krijg jij het wel voor elkaar.
( :oops: wanneer ben jij eigenlijk precies jarig?)
Nog ff en die kurk kan van de champagne :dance:
Welke kleur muisjes heb je gekocht?
Wat een ontzettend leuk, lief gebaar, dat narcisje van beeb voor opa.:inlove:
Wawa, het gaat hier met golven hè. Het ene moment kletsen we de oren van elkaars hoofd, en dan is er weer radiostilte. Ik ben weer thuis en probeer weer te reageren, maar ik ga ook van het mooie weer genieten.
Nog gefeliciteerd met je sm :mrgreen:
Brrr Tilly! Ben jij zo’n bikkel? Ik heb ook een wortelkanaalbehandeling gehad. Ik word er nog naar van als ik er aan denk. En dan vandaar weer zo’n behandeling? Heel veel sterkte!
Ooh wat heerlijk dat Luuk zo lang slaapt! Wat een kanjer is hij toch!
Jane, hoe is het met dat lekkere ventje van jou? Is hij nog steeds zo lekker van zijn fruit aan het genieten? Ik heb het filmpje nogmaals bekeken, het zo ontzettend schattig!
Marije, druk druk druk, hopelijk met allemaal leuke dingen.
Patricia, ooch die arme Nesrin! Ze ziek er echt ziek uit op die foto.
Beterschap voor jullie beide.
Charissa, je zit nu heerlijk in de Ardennen. Veel plezier daar!
Chrisje, leuk om je even weer te zien, en te horen dat het goed gaat.
Succes met werken!
W. ik heb je al op msn gesproken, maar wil je ook hier even een hart onder de riem steken. Heel veel sterkte meid, voor jou en je familie.
Wij zijn weer thuis! Het logeerpartijtje is helaas een beetje in het water gevallen.
Julian is al een week aan de diarree. Ik heb al 2 keer contact gehad met de huisarts, maar die zegt dat het vanzelf over moet gaan. Hij drinkt wel goed gelukkig, en ook plast hij nog gewoon. Eigenlijk is hij ook wel vrolijk, hij slaapt alleen iets meer dan normaal.
Ik geef heb iig 2x p.dag een flesje ORS, en ook heb ik pilletjes van vsm die zorgen dat de maag en darmen wat rustiger worden. Dat laatste lijkt iets effect te hebben. Ik heb het gisteren opgehaald, en vandaag was de ontlastig iets dikker.
Maandag had hij wel koorts, maar dat was dinsdag gelukkig al over.
Heeft iemand nog tips o.i.d.?
zoooooooooo de appeltaart staat in de oven. :drool:
Tijd voor kok :mrgreen:
Mamalena,
zo komt er idd veel kijken bij “ff voeden”
Aan de andere kant, wel fijn dat het allemaal bestaat en dat je deze steun kan krijgen. Wel fijn dat het goed lijkt te komen, daar doe je het uiteindelijk allemaal voor! :thumbup:
Joos,
Hihi, we hebben beide kleuren muisjes gekocht, wil wel de juiste kleur op mijn beschuitje hebben na de bevalling he
Die andere maken we op op de boterham ofzo.
Yep en die kurk mag binnenkort knallen :mrgreen:
Vriend zag het al helemaal voor me, dat ik beeb uitpoep en meteen roep dat ik champagne wil :lol: haha heb hem maar ff duidelijk gemaakt dat ik wel zo nuchter ben dat ik snap dat beeb eerst gecontroleerd enzo moet worden en er bij mij ook nog eea moet gebeuren. Pas als we kannen in kruiken in bed liggen, dan gaan we gewoon lekker een beschuitje eten met een glaasje erbij.
En ik heb helaas geen tips voor je mannetje, vlgs mij ben je al aardig bezig. Hoop dat het snel goedkomt.
Wowwwwwwwwwwwww er is hier een wereld voor me open gegaan zeg!!! :o
Ik heb net zogenaamd echt mijn kado alvast gekregen van mijn vriend nadat ik lekker ff in bad had gelegen. Dus ik wilde hem meteen uitproberen. Dit is echt niet te geloven, waar ik eerst 3 kwartier deed over 1 been, was ik nu gewoon net zo snel klaar als scheren en ik voelde er niets van!!!
Dacht eerst dat dat ding niet werkte, maar mijn benen zijn echt superglad :dance:
Meteen mijn oksels erachteraan gedaan, maar dat deed wel een beetje zeer en die zijn nu ook wel erg rood :oops:
Maar ja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden en ik heb het ooit eerder gedaan en het is zoooooooooooo relaxed als je je oksels gewoon een tijd niet hoeft te doen.
Kortom, echt een superapparaat en geweldig kado, heb er geen spijt van :mrgreen:
En ja hoor joos, ik heb mijn benen nog prima kunnen doen (met een beetje stuntwerk :oops: )
Ow en ik ben dinsdag eigenlijk echt jarig
Oeh Fem, dat klinkt goed!
Ik zal ar eens een hint geven…'t is bijna moederdag toch :mrgreen:
appeltaart :drool:
Helaas heb ik mezelf op dieet gezet omdat het allemaal blijft drillen. In plaats van met lekkere chips zit ik dus met wat worteltjes, komkommer en rijstwafels ‘gezellig’ zaterdagavond op de bank. :?
succes meis :thumbup:
Hoop voor je dat het het effect heeft wat je graag hebben wil :-*
Ik doe mijn best Femmie :thumbup:
Zijn jullie ook allemaal van het mooie weer aan het genieten?
Vanmiddag ben ik met Julian naar een eilandje hier in de buurt gelopen. We hebben heerlijk gepicknickt. Juul keek zijn ogen uit, en hij had zelf ook veel bekijks met zijn zonnebrilletje 8)
Ladies!
Ik spring er vanaf hier weer in, zal zo foto’s plaatsen in het showforum van ons België-avontuur :thumbup:
We hebben genoten, we zijn uiteindelijk niet in de ardennen belandt. Eerst 2 dagen in Zutendaal, aangezien we eerst onze fietsen moesten halen in Limburg en dat al 3 uur rijden was met de camper. Vanuit daar afgelopen vrijdag naar een camping gegaan achter Plopsaland :thumbup:
:-*
Nu eerst maar eens een berg was wegdraaien en uitrusten …
Femmie, alvast gefeliciteerd.
Charissa, welkom terug.
mamalena, hoe is het met de BV?
Joos, zullen we samen voor de laatste kilo’s gaan? Ik heb ook motivatie nodig. Misschien even via PB?
Oh, ik wil echt het hele weekend al schrijven, maar het lukt me niet!Jammer.
Wawa, ik heb de voeding wel weer wat op kunnen krikken, maar we zijn er nog niet hoor. En ik moet deze week 3 dagen werken dus dat is ook niet echt bevorderend… :?
Lk is geweest en ze vond dat ik goed bezig was en heeft wat goeie tips gegeven.
Ik heb waarschijnlijk de 10de geen oppas…Weet het nog niet zeker hoor, maar de kans zit erin. Zou wel erg jammer zijn, mocht onze meeting doorgaan.
Meiden, welteruste voor wie nog wakker is. Kom morgen weer langs. Waag ik weeeer een poging.
Mamalena, fijn om te horen dat het beter gaat,
Is er al iets bekend over de 10de/
W. veel sterkte vandaag :kaars:
Lieve w heel erg veel succes vandaag.
mijn gedachten gaan uit naar jullie het is een prachtige dag.
:kaars: :kaars: :kaars:
femmie hoe was het gisteren heb je nog meer leuke cadeautjes gekregen.
goed van je dat je de werk stress achter je laat er komen nu veel meer belangrijke dingen op je pad :-
Joos owen is een echte smullerd hoor hij en ik hebben er vreselijk veel plezier in, ik geef hem alles om te proeven en hij vindt het geweldig.
en voor jou dus even geen smullen, leuk om het samen met wawa te doen, al staat die in mijn geheugen als slanke den :think: sorry joos :oops: en niet over de pb hoor, ik en de anderen misschien ook wel willen jullie er wel doorheen trekken hoor. als jullie dan trek hebben kunnen we hier :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: nou meiden succes.
Ik heb vakantie stress had ik nooit, maar is gekomen met komst beep, pff ik wil gewoon niet teveel meenemen ook voor hem niet, maar een pak luiers en een pak zwem luiers en zonnebrand in drie verschillende factoren en oneindig veel kleertjes :shock: :shock:
maar ik ga eerst zo even naar de kapper met owen lijkt me ook lastig ik hoop maar dat hij een beetje stil is.
tilly meid wat een pech toch bij jullie.
:hug:
hoe is het met de kleine snotterige Nesrin. word ze al lekker bruin. owen is echt verkleurd nu, gaat heel snel.
M’lena respect hoor voor jouw doorzettingsvermogen om bv te blijven geven. heel knap :-
liefs jane
W :kaars: :-* :hug: