@jane wrote:
hey meiden wat een treurigheid hiet zeg,
Zal ik dan weer eens een leuk berichtje plaatsen???
Gister champagne gekocht voor als beeb geboren wordt :inlove:
En vandaag de beschuit met muisjes :mrgreen:
Verder heb ik van vriend alvast mijn verjaardagkado gekregen. Beetje vroeg, maar ik was erbij toen hij het wilde kopen. Is de nieuwe epileerder van br8un 7681 :mrgreen: . Heb hem nog niet gebruikt, zou hem eigenlijk pas met mijn verjaardag krijgen, maar wil hem stiekum toch morgen al gebruiken. Vier mijn verjaardag zondag, en dan wordt het lekker weer, dus kan dan ik mooi met gladde benen voor de dag komen (hoop dat ik nu niet meer 3 kwartier per been nodig heb :roll: )
En vandaag beebs kamer zo goed als in orde gemaakt!!! :dance:
Nog wat detail dingen zoals kussentjes en hemeltje op maat maken, maar ik ben er zoooooooo blij mee. Zal binnenkort foto’s maken van hoe het geworden is.
En het geboortebord is klaar :mrgreen: Zooooooooooo schattig geworden al zeg ik het zelf, ook daarvan volgt de foto
En in beebs kamer hadden we nog discussie over een lamp, maar ook daar zijn we tegenaan gelopen vandaag :dance:
En vriend heeft gebeld naar het werk en ik heb deze maand dus een dag werkeloos, waar ze niets meer aan kunnen doen omdat de periode al afgesloten is (nou ja, dat is nog daaraantoe, vind het de moeite niet waard daarvoor te gaan strijden) , maar vlgs werk zou dat geen invloed hebben op mijn dagloon tijdens mijn verlof.
(ik heb er persoonlijk nog wel een beetje mijn twijfels bij, maar ik kan het uwv wel gaan bellen, maar die zijn ten eerste dicht vandaag en verder krijg je daar ook allemaal verschillende antwoorden, we wachten dus maar ff en probeer maar vertrouwen te hebben in wat ze op het werk zeggen :shifty: ) Heb het nu een beetje aan de kant kunnen leggen en weer wat meer rustig in mijn hoofd
Nou, das allemaal lekker nieuws he!
Wawa ja, tis hier idd erg rustig, vind het wel een beetje jammer, maar goed tis niet anders. Heb je je jas al terug?
Patricia, wat fijn dat de koorts weg is, hopelijk dat haar snot ook snel weg is. Misschien kaarsje met eucaliptus aanzetten zodat het een beetje open gaat allemaal.
Jane ja, dinsdag was wel pittig, vriend was best emotioneel. Ben nog ff samen met hem bij opa wezen kijken, hij twijfelde of hij wel wilde gaan, maar denk dat ie blij is dat ie geweest is. We hebben ieder een roos achtergelaten (waar ik een narcisje aan geknoopt had als bloempje van beeb). Vreemd dat ie er nu zo ineens niet meer is, is zo snel gegaan allemaal. Vriend heeft daarna nog 2 dgn een onbestemd gevoel gehad maar het gaat nu goed met hem.
Mamalena je bent vandaag toch naar cb geweest? Hoe was het?
Tilly gatver meis, wortelkanaalbehandeling. Hoop dat het wat verlichting geeft. Succes ook morgen. En dat jullie dan eens met jullie gezinnetje uit de ziekenboeg mogen komen zeg, vind dat jullie wel voort genoeg hebben gehad afgelopen maanden :snooty:
Hoe is het met de andere meiden?