*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

Fem, ik ga voor 1 juni. Dan ben je 39+6, net als ik, en dat is op zondag, net als ik :mrgreen: :wink:

Tilly…klinkt niet fijn. :hug:

Nou… kom ik even op het forum kijken, zie ik in de huiskamer hier op KOK opeens een topic “speciaal voor Marije” staan.

Heeft mijn liefste vriendinnetje daar gewoon een heel lief gedichtje voor me neergezet! :inlove: :inlove:

Ben gewoon een beetje lam geslagen… vind het zo lief.

Hoi meiden, het gaat hier goed hoor.

Femmie en Tilly, vervelend die kiezen.

Ben weinig op kok omdat we een huis bezig zijn te kopen en daaromheen ook nog eens allemaal bezoeken met Cayla hebben…

hoi meiden hier ben ik weer,

bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. ik las net een beetje terug ik heb helaas niet alles kunnen lezen en ik las dus dat jullie een heerlijke dag hebben gehad en dat dit zelfs ten koste ging van klappende boops hihi herkenbaar. Oh ik baal er erg van dat ik er niet bij kon zijn heb echt het gevoel dat ik wat gemist heb, ik ben al niet zo’n aktieve schrijver, maar ben dol op meetings :? dus wanneer weer :mrgreen: femmie ik kom zeker langs maar dat is pas in juni ik ben overtuigd van 4/6/8. dusssssssss en als ik jou mag geloven ga jij vanacht of morgen bevallen.

Joos ik las bij jou dat er op jou school weer is ingebroken, daar word je toch echt naar van.

m’lena ik heb ook een beetje een botte vriend die niet aan moederdag heeft gedacht, wel aan verjaardag, maar goed volgend jaar eis ik ontbijt op bed.

charissa wat balen dat ik jou nou niet heb mogen ontmoeten en wat een verhaal zeg met die camper jullie zullen je wel rotgeschrokken zijn zeg doodeng.

patricia wat een prachtige stoel wij willen er ook één en ikd enk dat dat niet lang meer duurt meneertje is al best zwaar en gaat zitten in de m.cosi. ze zijn alleen zo duuuuuuuuur, maar goed. ik hoop dat ik jou toch ook eens mag ontmoeten met je knappe meid.

Ja tilly balen he ik had jou ook zo graag willen zien, leuk dat je toch bent gegaan en dat jullie het zo leuk hebben gehad.

wawa is het gelukt met die fietsstoel? en wat fijn dat je nog even bv kunt geven zonder kv. ik zit hier nu op drie a vier voedingen en tussendoor eet hij. lekker genoten van je vrije dagen.

marije wat een lief vriendinnetje heb jij zeg.

w hoe heb je het gehad. zijn jullie alweer terug. Ik vind het heel spijtig dat ik jullie niet heb gezien, toch super dat je bent gekomen om het clubje te ontmoeten ondanks je zware tijd.

femmie wat treurig van je buurvrouw is dat heel plotseling?

hmm beep huilt tot later meiden ben blij weer thuis te zijn het was heel leuk en lekker en mooi.

liefs jane

Meiden, ik ben twee daagjes weggeweest. Ik lees steeds of Femmie al bevallen is. Voor de rest even geen tijd en puf :-* , maar ik vind jullie allemaal heeeeeeeeeeeel lief.

(Marije, ik wist niet zeker of het gedichtje voor jou was. Lief hoor. :-* )

Hihi wawa :-* Ik ben nog niet bevallen hoor :wink: En dat na een avond zwemmen haha :wink: :mrgreen:

Was echt leuk daar, we moesten wedstrijdje doen en ik ben het langst zwanger van het clubje en degene na mij is 25 weken. Haha ik had gewoon gewonnen!!! De badjuf riep meteen tegen de rest van de club dat ze zich moesten schamen en dat het schandalig was dat de langstzwangere gewoon het eerst aan de overkant was :mrgreen:

Jane, leuk je weer te zien hier. Jammer idd dat je niet bij de meeting kon zijn, maar was hetgeen ze voor jou georganiseerd hadden ook leuk? En hoe was je vakantie?

Hihi en pas in juni bevallen, das al bijna over een week :o

En nee ik ben van de verwachting 25 mei afgestapt. Het is zo rustig in mijn buikje, het zou me overvallen als het vanacht ineens begint :roll: (maar ja, je weet maar nooit natuurlijk)

Chrisje, hoop dat je snel je droomhuis vind en hoe gaat het met het hele traject rondom cayla?

Marije ik zag het topic ook en dacht, zou dat marije uit ons clubje zijn? :think: toen ik de woonplaats van daffie zag toen dacht ik al dat het om jou moest gaan. Zo lief van haar.

Gaat het verder een beetje alleen thuis? :hug:

Patricia 1 juni, das over een week. Zo spannend allemaal, misschien is dit wel het laatste weekend met z’n tweeen. Ik vind het zo raar, geen idee wat ik moet gaan verwachten en hoe ons leven gaat veranderen. Spannend is het hoor.

Hier vandaag gaan kijken voor een nieuwe fiets en nu weet ik het niet meer :wall:

Zitten aan allebei voor een nadelen, vind het zo moeilijk, maar ja moet er maar gewoon ff over nadenken en dan uiteindelijk toch maar een keuze maken…

(http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=2637805#2637805)

Femmie, ik zit met hetzelfde dilemma. Niet dat wij zoveel fietsen, maar ik maak toch heel wat kilometers per week. Nu had ik ook bedacht om met het fietsplan een nieuwe fiets te kopen. Maar welke?!? Ik blijf je topic gewoon volgen. Hopelijk kom ik door het lezen van ervaringen wel uit.

En we gaan een nieuwe camera kopen en wel een Canon EOS 400D, voor wie 'm kent. Ook zoiets waar ik al heel lang over zit te twijfelen. Maar we doen het toch maar gewoon, omdat het wel een camera is waar veel mensen over te spreken zijn. Ook hier op KoK. Wel een hoop centjes… :?

Femmie, ik heb helemaal geen fiets :oops: dus kan je e rniet over adviseren.

M’lena, prijzige camera inderdaad,maar hartstikke goed! Mijn zus heeft hem ook en is er zeeeeeeer over te spreken. Sinds ze die camera heeft is ze zelfs een cursus fotografie gaan volgen :mrgreen:

Jane, fijn dat je er weer bent en dat het leuk was :-

Chrisje, verhuizen? Spannend. Hoe staan de ontwikkelingen mbt de doofheid van Cayla ervoor?

Wawa, ben je weg geweest? Heb ik ergens iets gemist?

Femmie nog BIB? Het is 10 uur geweest :mrgreen:

Wat een saaie dag vandaag met al die regen…Mijn man is ook niet thuis. :zzz:

Ik ga even wat eten. Tot later! :-

Ja hoor patries, hier nog bib :mrgreen:

En jij geen fiets :naughty: foei toch! :lol:

Ik zag dat mijn topic verplaatst was naar mamavraagjes. Nou ja, ik heb gisteravond iig veel reactie erop gehad :mrgreen:

En ik ben eruit hoor, het gaat gewoon mijn eigen oude vertrouwde fietsje worden. Zal wel iets langer duren voor ie er is, maar denk dat ik daar toch tevredener mee ben.

Mamalena mijn broer en schoonzus zweren bij de mamafiets. Zij hebben als referentiekader een 15 jaar oude fiets met 3 versnellingen en vinden de mamafiets een verademing en heel ideaal.

Tja ik heb als referentiekader toch een luxere fiets :oops: dus vandaar ook mijn twijfel icm het recreatiefietsen. Dat vinden we zo heerlijk en wil ik ook blijven doen met de kleine dadelijk, met lekker weer lekker een “dagtochtje” maken door de natuur (heerlijk).

Ik heb begrepen dat als alleen maar kleine stukjes fietst (boodschappen en stad bv) de mamafiets ideaal zou zijn.

Tja en dan zijn er natuurlijk een aantal verschillende en uiteraard kwam ik meteen op de meest dure mamafiets uit die dan evt in aanmerking zou komen :roll:

En met de camera, ik wilde al meteen zeggen OW je moet die kopen die wij hebben die is zoooooooo fijn, maar dat doe ik niet, dan maak ik je misschien nog meer aan het twijfelen :wink:

Maar is altijd lastig he, van die grote uitgaven en dan de gok moeten wagen of je het wel fijn gaat vinden. Maar canon is vlgs mij een prima merk, dus gaat vast goed komen :thumbup:

Jane ik was gister vergeten te reageren op je tweede vraag. De buurvrouw heeft 2 jaar geleden net na de geboorte van haar zoontje borstCA gekregen. Na twee jaar vechten met chemo’s ed heeft ze de strijd verloren :frowning:

Niet onverwacht dus, maar wel na een slopende tijd helaas voor haar, haar partner en omgeving. Ze was nog maar 41 jaar :frowning:

En als je hier ooit langs wil komen, kan altijd he! Maar dat weet je :-

Ja lekker saaie dag vandaag he patries

Ik vind het wel lekker hoor, kan ik me tenminste zetten tot het schoonmaken in huis :oops:

Was is weer een enorme berg.

Vriend gaat vandaag geloof ik de adressen voor kaartjes uitprinten, de wcvloer impregneren (is van natuursteen en moet nog steeds gebeuren :oops: ) en ik hoop mijn tijdelijke fiets wat meer op hoogte zetten.

Hij is nu iig ff lekker sporten.

Nou, ik ga aan de gang. Fijne dag meiden en misschien tot straks! :-

Femmie wat ben je nog lekker actief meid. En zelfs winnen met zwemmen :dance: Ik denk dat je wat betreft de fiets een goede keuze gemaakt hebt.

Ik heb een testritje gemaakt op een mamafiets van een buurvrouw (zonder Julian), en ik vond het helemaal niks. Ik rij nu rond op een opoefiets, heerlijk! Maar het ding is niet sterk genoeg om een kindje op te vervoeren vrees ik.

Tja, wanneer je gaat bevallen…Als je, net als ik, 11 dagen overtijd gaat, dan kom je volgens mij op vrijdag de 13e uit. Ben je bijgelovig?

Patricia, verveel je je? Ik zag net de foto’s in het showforum. :inlove: Toekomstig winnares van hntm?

Mamalena, ik heb ook een canon en ben daar ook zeer tevreden mee.

De EOS 400D komt altijd zeer goed uit allerlei vergelijkingsonderzoeken. Dure aanschaf, maar je gaat er vast veel plezier van hebben.

Wawa, wij vinden jou ook lief hoor :-* Heb je leuke dagen gehad? Het aftellen naar de grote vakantie is begonnen :dance:

Jane, welkom thuis! Leuke vakantie gehad? Hoe gaat het met die knappe knul van je?

Ja die inbraken…pff ik kan er zo kwaad om worden. Blijf toch eens van andermans spullen af :evil: Voorlopig worden er even geen laptops meer aangeschaft. Daar baal ik best wel van, want ik gebruikte ze veel als ondersteuning bij kinderen met dyslexie.

Chrisje, oeh spannend, een huis kopen! Gaat het goed? Ik vroeg me ook af hoe het met Cayla en haar onderzoeken gaat.

Marije, wat lief van je vriendin!! :inlove: Dat moet wel en speciaal gevoel geven.

Ik zag net jouw mannetjes in het showforum. Wat een heerlijke knullen. Ze hebben dezelfde neusjes!

Tilly, gatver het blijft maar doorgaan met jou gebit hè. Hopelijk heb je nu alles gehad en kan je met een stralende glimlach verder.

Gisteren was mijn vriend jarig. Hij heeft veel cadeaus gekregen…bijna allemaal voor Julian :mrgreen: 's Avonds zijn we heerlijk uit eten geweest bij de japanner in Scheveningen. De buurvrouw wilde heel graag oppassen, en Julian heeft het daar ook erg naar zijn zin gehad. K zal binnenkort weer eens wat foto’s van hem plaatsen.

Dag meiden…Ik ben kapot. Ik heb de halve dag brandnetels (manshoog :shock: ) staan trekken, dus m’n lijf wil niet meer. Ik zet zo nog effe een bakkie en dan hoop ik niks meer te hoeven doen… :zzz:

Toedeloe!!

Hallo,

Mamalena, brandnetels trekken??? WAUW! Geniet van je bakkie, die heb je dan wel verdient…

Joos, gefeliciteerd met je man, en lekker dat je saampjes weg kon!

Femmie, wat knap zeg, winnen met zwemmen! En ik heb wel een mama fiets en vind hem lekker fietsen, maar ja ben dan ook geen super de luxe fiets gewend, een nieuwe fiets is voor mij al heel wat…

Patricia, ga zo effe kijken op het showforum…

wawa, leuk dat je er ff tussen uit bent geweest…succes met “thuiskomen…”

Tilly, hoe is het met je?

Marije, :hug:

Met Cayla gaat het goed. Ze begint nu een beetje door te krijgen hoe ze van har plek moet komen en denk dat ze zeer binnenkort wel gaat tijgeren.

Ook begint ze een heerlijk willetje te krijgen en schreeuwt keihard (ja zij hoort het niet, he?) als ze iets wil.

We zijn bezig met het ci traject. Ze blijft nog steeds een goede kandidaat.

Ze lijkt reactie te geven bij 130 dcb, maar ja of ze dat echt hoort vraag ik me af…Volgende week vrijdag (6juni) krijgt ze een mri.

Fototoestel ligt al een maand bij mijn schoonzusje in A’dam, wanneer ik hem weer heb maak ik snel een mooie foto!

We hebben een jaren 30 woning gekocht en moeten er nog wel wat aan verbouwen, 1 juli is de sleutel overdracht…We zijn er erg blij mee en vinden het dan ook geweldig!

Groetjes, Christina

Joos, wat een lekkere avond hebben jullie gehad. Was de dag zelf ook leuk? :-

En nee ik wil eigenlijk niet de 13e bevallen. Niet vanwege bijgeloof hoor, maar dan is mijn vriend jarig :wink:

5 dagen eerder ook liever niet want dan wordt mijn nichtje 4 jaar en verder maakt het me geen bal uit…

Mamalena, hele dag brandnetels trekken. Tis maar waar je zin in hebt, maar ja moet ook gebeuren natuurlijk. Ziet het er nu weer goed uit allemaal? Kan me voorstellen dat je nu helemaal brak bent, als ik naar mezelf kijk als ik ff in de tuin gewerkt heb :hand:

Rustige avond gewenst :-

Chrisje, wat goed dat cayla zo vooruitgang boekt en ze nog altijd een goede kandidaat lijkt. Succes vlgd week met de mri :hug:

Wat een gedoe toch allemaal met zo’n kleintje in haar jonge leventje :frowning:

En gelukkig ook iets anders in jullie leven. Super hoor, een nieuwe woning om op te knappen, geniet er maar lekker van en leef je er maar lekker in uit :inlove:

Hier vandaag weer eea opgeruimd in huis en we zijn ff lekker gaan wandelen. Ik moest er ff uit, kreeg het weer ff zo spaans benauwd wb. al het onbekende en onwetende wat me/ons te wachten staat.

Verder heb ik mijn keus voor mijn fiets dus gemaakt, heb nu ook plaatjes gevonden, zal ze ff showen, ben er stiekum toch wel een beetje blij mee :shifty:

(sorry kan geen beter plaatje vinden online)

Met deze fietstassen :inlove:

(wel een beetje wit, das wel besmettelijk dus mijn enige reden tot twijfel nog, maar ze matchen zo mooi bij de fiets :roll: )

Fem wat een stoere fiets! Die lijkt me ook stevig genoeg om een kindje op te vervoeren. Gave fietstassen ook. Volgens mij zijn ze er ook in het donkergrijs.

Chrisje gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Geen wonder dat je het druk hebt.

Fijn dat Cayla nog steeds een goede kandidaat is voor een CI.

mamelena…euh… :shifty: brandnetels trekken???WHY?? Zit je nu niet onder de bultjes? Als ik met een lange broek langs brandnetels loop heb ik er al last van.

Ik ga nog even een heerlijke kwijlfoto van Julian in het sf zetten, en dan duik ik mijn nest in. Slaap lekker allemaal!

Joos, thx, ja ik was ook altijd blij met mijn fiets (had dezelfde alleen dan in het blauw met donkergrijsblauw, vind deze mooier :silenced: )

Ik had ook gekeken naar die fietstassen in het grijs, maar kon ze niet vinden op de site.

Kreeg nu ook de tip dat er ook fietstassen zijn waar straks ook gewoon een stoeltje boven kan. Zal me toch maar ff op orienteren, is zonde om straks weer nieuwe te moeten kopen…

Haha en brandnetels trekken doe je vlgs mij omdat het onkruid is en het niet in de tuin hoort :lol:

Ga zo ff naar het sf kijken naar de fotos van juul, ben nieuwsgierig :mrgreen:

he joos, heb nu deze gevonden

Die zal ook wel mooi staan icm de fiets toch? Is nml meteen voorbereid op een evt fietsstoeltje achterop :smiley:

@jane wrote:

ik ben overtuigd van 4/6/8.

Ik sprak net wendy en toen hadden we het over welke datum te bevallen en die vond dit ook een leuke datum en weet je dat ik nu pas begrijp wat je bedoelde :oops: :oops: :oops:

Hoezo mutserig, ik dacht dat je de 4e, de 6e of de 8e bedoelde, maar dat is helemaal niet :lol:

Vind het persoonlijk ook een erg leuke datum :mrgreen:

Dus we zullen zien :mrgreen:

Ik ga nog steeds voor 1 juni hoor :mrgreen:

Hallo,

Chrisje Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. :thumbup:

Cayla ook alweer 10 maanden :shock: Nog even en ze blaast alweer d’r eeste kaarsje uit!

Alvast heel veel succes de 6de met de Mri. :-*

Joos Heb net de foto van Julian gezien in het SF Wat een enorme kanjer is dat zeg! :inlove: :inlove: Ik vind hem zo’n lieve uitstraling hebben.

Femmie Mooie fiets zeg! Ik cross nog steeds rond op een opoefiets. :mrgreen: :mrgreen:

Gaat het verder een beetje alleen thuis?

Ben nog niet alleen, Arnoud gaat vrijdag pas weg.
:wink:

Ik vind die datum van W en Jane eigenlijk wel erg mooi! :inlove:

MamalenaBrandnetels trekken... LEUK! :roll: Heb je je camera al, zo ja... Al leuke plaatjes gemaakt?

Patricia Fijn dat het goed ging bij de kapper.. nou ja, fijn dat de kapper zo'n leuke ketting had! :mrgreen: :mrgreen:

Tilly Meis, ik hoop dat het inmiddels alweer wat beter gaat met je kiezen. Verder alles goed?

Jane Fijn dat je weer terug bent meis! Heb je het wel leuk gehad? Krijgen we nog een foto verslag? Hoe staat het eigemlijk met jullie tuin, daar was je toch mee bezig?
Wat veel vragen zeg! :oops: :mrgreen:

Wawa Hoe is je weekend geweest?

CharissaHoe is het daar?

Tot later! :-*

@femmie wrote:

@jane wrote:
ik ben overtuigd van 4/6/8.

Ik sprak net wendy en toen hadden we het over welke datum te bevallen en die vond dit ook een leuke datum en weet je dat ik nu pas begrijp wat je bedoelde :oops: :oops: :oops:

Hoezo mutserig, ik dacht dat je de 4e, de 6e of de 8e bedoelde, maar dat is helemaal niet :lol:

Vind het persoonlijk ook een erg leuke datum :mrgreen:

Dus we zullen zien :mrgreen:

hahahaha ik vroeg me al af wanneer het kwartje zou vallen.

pff heftig verhaal zeg over je buurvrouw oh man ik geef mijn mannetje nog maar eens een extra knuffel.

inderdaad marije wat een vragen :wink: ik zal een foto verslagje spoedig sturen, maar niet nu ik heb nachtdienst.

Joos het was heerlijk op vakantie en welke knappe knul bedoel je?? :mrgreen:

Nee gaat goed, hij is lekker aan het eten kleine is dol op aardbeien, hoe staat het met jouw lekkere vent, die houdt ook van lekker eten toch?

Oh femmie wat een prachtige fiets en ik vind de donker grijze tassen erg mooi en wit is heeeeeeeeeel besmettelijk voor achterop. ook straks met vieze schoentjes en zo :wink: