@mamalena wrote:
Dag meiden…Ik ben kapot. Ik heb de halve dag brandnetels (manshoog :shock: ) staan trekken, dus m’n lijf wil niet meer. Ik zet zo nog effe een bakkie en dan hoop ik niks meer te hoeven doen…
Toedeloe!!
Brandnetel thee :mrgreen:
@mamalena wrote:
Dag meiden…Ik ben kapot. Ik heb de halve dag brandnetels (manshoog :shock: ) staan trekken, dus m’n lijf wil niet meer. Ik zet zo nog effe een bakkie en dan hoop ik niks meer te hoeven doen…
Toedeloe!!
chrisje gefeliciteerd met je nieuwe huis en heftig hoor verbouwen met twee kids. 10 maanden alweer wat vliegt de tijd zeg. Klinkt als een lekker meid.
Patricia heb je weer gespamd, ik ga direct kijken. Heerlijk in mijn nachtdienst beeps bewonderen.
wawa is ook lief :hug:
Vandaag naar cb geweest kleintje is nu 8820 gram en 70,5 cm lang een heel gemiddeld kind en hij stal weer de show daar. Hij lacht werkelijk naar iedereen en lijkt echt door te hebben hoe hij de aandacht op zich moet vestigen. Ik natuurlijk trots dat iedereen hem zo’n snoepie vind :inlove:
goeiemorgen,
Werd om 8 uur wakker gebeld, verkeerd verbonden :x
Nja, kom ik ff naar de bia van gister blieken in het mamatopic zijn er gewoon 3 bia’s vandaag :dance:
Moet zeggen dat ik het een erg leuke periode vind op dit moment wat dat betreft, lekker spannend allemaal :mrgreen:
Maar goed, hier gewoon BIB hoor
Marije, ah ik liep een week voor geloof ik? Haha, nou ja, dan heb ik de vraag vast gestelt mocht ik hem aan het eind van de week niet meer kunnen komen posten :lol:
Jane, ja haha dat kwartje viel wel heel erg laat ja :doh:
Maar goed, hij viel iig :lol:
En idd heftig van de buurvrouw, ik moet er ook vaak aan denken, nu alle moois wat ons te wachten staat, was bij hun ook en werd toen ineens zo bruut verstoord. Je moet echt genieten van het moment…
En ik ben ook wel van de witte tassen afgestapt, tenminste als die andere leverbaar zijn, maar anders is er vast wel een ander alternatief, met die witte tassen kan er geen stoeltje achterop, das toch iets om meteen ff mee te nemen
Ow en wat geweldig, die owen die is gewoon een kleine sjansbal :inlove:
Heerlijk hoor die kids die weten hoe dat moet, daar geniet zeker maar van :inlove:
Hier gaat het matig, heb vanaf vanacht enorme pijn in mijn linker bekken, kon daardoor niet lekker liggen zonder pijn en nu merk ik dat iedere stap die ik zet zeer doet. Auw. Maar ja, de laatste loodjes zijn zo zwaar nog niet voor mij dus ik mag niet klagen.
Ga zo ff wat doen, ff door de pijn heen, dan beweeg ik het er misschien wel weer uit
Fijne dag meiden en truste jane :-*
Morning!
:wall: :wall: :wall: Lekker handig van die vrouw Fem… :roll: Denk je net nog even lekker in je bedje te kunnen liggen… :wall: :wall:
Die bekkenpijn is geen pretje weet ik uit ervaring. Waarschijnlijk krijg je nu ook extra last doordat beeb al zo lekker laag ligt, en waarschijnlijk daarmee ook fijn je zenuwen te grazen neemt…
Ik kreeg deze tip van mijn bekkenbodemfysio. Je ziet er wat lullig uit, maar hielp bij mij wel…
Als je gaat lopen, stel je dan voor dat je een grote bak met water voor je draagt… je kantelt je bekken dus iet wat meer naar voren dan normaal.
Sommige " pijnlijke" zenuwen komen dan weer wat vrijer te liggen, waardoor de pijn iets minder kan worden.
Verder is het echt heeeel spannend zeg bij de maandstoppers van jou! Heb net even zitten gluren! :mrgreen:
Begin voor jou nu ook echt de kriebels te krijgen hihi! :shifty: :mrgreen:
JaneTruste! :-*
@Marije wrote:
Die bekkenpijn is geen pretje weet ik uit ervaring. Waarschijnlijk krijg je nu ook extra last doordat beeb al zo lekker laag ligt, en waarschijnlijk daarmee ook fijn je zenuwen te grazen neemt…
patricia, leuk dat je ff langskwam in het maandtopic :mrgreen:
Zo leuk dat het hele forum ineens mee lijkt te lezen :mrgreen:
Ja, het is ook zo spannend :mrgreen:
Verder ff druk druk hier. Vanmiddag met Nesrin naar het CB, ben benieuwd.
Tot later! :-*
Succes vanmiddag dan weer bij het CB.
Je hebt op zich niets speciaals, gaat allemaal goed met haar toch?
Patricia, ik ben benieuwd hoe groot Nesrin nu is. Heb je trouwens al een foto van haar nieuwe kapsel?
Julian heeft inderdaad erg last van zijn tandjes. Die etters komen steeds omhoog, maar ze zijn nog niet doorgebroken.
Femmie, Wat een spannende tijd hè. Ik vond het ook zo bijzonder. Elke keer gluren in het topic of er al meldingen zijn.
Ik heb mijn gsm de hele dag bij me hoor. Mocht ik op mijn werk zijn als er een melding komt, dan zal ik de eerst volgende pauze stiekem inloggen en een bericht voor je plaatsen.
Die beeb moet maar snel komen, want die pijn is geen pretje :hug:
ooh over die brandnetels. Ik had niet begrepen dat die in de tuin van m’lena stonden. :oops:
Jane hahaha ja ik doelde op Owen, maar volgens mij mag jou andere knul er ook zijn :mrgreen:
Owen is ook een heerlijke flirt hè.En hij groeit goed :thumbup:
Julian houdt inderdaad ook van eten. Hij begint enorme spekbillen te krijgen :inlove:
Hij zit inderdaad al goed in het stoeltje, maar dat was alleen voor de foto hoor. Hij wil zelf het liefst de hele dag rechtop zitten, maar dat lijkt me nog niet goed. Dit speel/loopstoeltje heeft hij afgelopen weekend van opa en oma gekregen.
Marije, Julian is ook heeeeeeeeeeel lief Ik vind hetzelfde trouwens van jou jongens. Lekkere lieve ondeugende(?) boefjes.
Ik dacht dat je vorig weekend alleen zou zijn, maar het is dus komend weekend. Sterkte meid!
Fem, die fietstassen zijn ook gaaf!
Wawa, hou je het nog een beetje vol? Nog 2 dagen en dan heb je weer weekend! :dance:
Ladies, spring er vanaf hier weer in als jullie het niet erg vinden :oops:
Zag wel onwijs gave fietstassen en fiets langskomen! Femmie, wow! coole fietstassen maar idd wel erg besmettelijk. Bij mij zouden ze niet lang wit blijven :shifty:
Ik hou jullie maand ook in de gaten, ben een stille stalker hahahaha.
Verder hier alles goed, was vrijdag hier iemand van bouw woningtoezicht kijken bij mijn schutting. Mijn buurvrouw klaagt dat haar planten dood gaan aangezien ze door mijn schutting geen zon krijgen :roll: Schutting is maanden geleden al door haar gezeik verlaagd (ze had geen vluchtroute meer 8) , alleen we hebben geen achteruit hier dus :roll: ) en nu zeurt ze weer. Theo een afspraak gemaakt met die man van de gemeente, schutting staat gewoon zoals die hoort en aan de wettelijke eisen qua hoogte e.d. dit is haar ook verteld. Ik wil ook graag een beetje privacy en zo hoog is die niet (borsthoogte). En ik ga zeker niet tegen haar gaasnetschutting aankijken…
Als ze gewoon even had overlegt met mij hadden we een oplossing kunnen zoeken maar blijkbaar wil zij het anders regelen, prima ik stond in mijn recht met mijn schutting. :mrgreen: Ik hoorde hiervan via via
Kom ik nu terug van een weekend bij Theo heeft ze de bovenkant (schuine stukken voor de afwerking en inregeningen) eraf gehaald :shock:
Theo komt zo kijken, maar de buurvrouw is van mij :evil: :twisted: Ze is wel thuis, maar doet niet open :thumbdown: Is een oud vrouwtje :shifty:
Whoehahaha mijn duivelse kant komt helemaal boven want je mag hier een schutting van max 1.80 hoog neerzetten over de hele lengte, en ik voel aan mijn water dat die schutting er nu gaat komen 8)
Patricia, ik zat me ook af te vragen waar het nieuwe kapsel van nesrin blijft :think:
Joos, de pijn is wel te doen, vanacht was het erger dan nu overdag nu ik bezig ben gelukkig. Tja en beeb mag best komen, heb aardig de kriebels gekregen van vandaag in het topic, maar als ie nog ff wil blijven zitten vind ik het ook best hoor. Geniet nog wel lekker van mijn buikje moet ik zeggen :mrgreen:
Charissa, jee ik zou het ook wel weten, wat een achterlijk gedrag van je buuf.
Hier willen wij ook iets met de schutting (lees moeten, want het is nu onverantwoord voor een kleintje en de koniferen zijn gewoon echt dood).
We zijn bang dat onze buuf misschien niet mee wil betalen, we hebben het nog niet gevraagd, maar mocht ze weigeren is het wel fijn te weten dat we een opzichter aan zijn jasje kunnen trekken
Haha en kan me voorstellen dat je nu je kont in de krib gooit en de neiging hebt om juist expres een hogere schutting te gaan plaatsen :twisted:
Hier voor de verandering nog maar eens een buikfoto in sf geplaatst
ik haaaaaaaaaaaaaat coniferen :mrgreen: ben blij dat wij die dode troep eruit hebben.
wat een irri buuf die wil gewoon lekker meegenieten van je kleine is vast eenzaam.
liefs
hahaha Jane, nou dat meegenieten kan ze op haar buik schrijven nu. Mijn buurman aan de andere kant is niet zo groot (kan niet over de schutting heen kijken :shifty: ) en die roept altijd over de schutting heen als hij Loïs hoort :"Jaaaaaaaaaaa ik hoor weer een prachtige stem uit de tuin komen, Loïs is vast buiten :inlove: " Loïs klimt dan steevast in de schutting :mrgreen:
Femmie, dat probleem hebben mijn ouders nu, hebben in totaal 3 tuinen die aan die van hun grenzen en 2 willen meebetalen en de 3e niet (en dat terwijl ze met z’n allen de schutting hebben uitgekozen).
Die willen wachten totdat de schutting omvalt, want zolang hij dat niet doet, blijft hij staan (ding valt zowat van rotheid uit elkaar). Ik stelde al voor om een keer in een nacht aan de schutting te gaan hangen :oops:
Die coniferen zijn nu de schutting? Anders krijg je het effect dat je een schutting neer moet zetten op jullie kant van de tuin en dan heb je nog die dode dingen erachter :roll:
Ik heb dus ook gewoon mijn schutting geplaatst tegen haar (naja met ruimte ertussen dan) kippengaasschutting aangepland omdat zij geen nieuwe schutting wilde.
Nou de delen worden weer opnieuw geplaatst op de schutting en Theo eisde van de buurvrouw dat ze haar plantenbakken van mijn schutting (naja zijne dan aangezien ik het van hem huur) af moest halen. Ze gaat het hogerop zoeken en kwam met de feiten aanzetten dat ik nooit thuis ben (5 dagen in de week thuis, 2 dagen bij theo :roll: ) en dat ik elk weekend op de camping zit :lol: :lol: en dat ze daarom niet met mij overlegt had.
Ik wilde die schutting omdat ik een schuchter persoon ben :naughty:
En het leuke is dat ik haar wekelijks in de tuin over de schutting gedag zeg :lol:
Ik lag helemaal dubbel dat ik het hoorde, maar ze houdt in ieder geval wel goed in de gaten wanneer ik wel en niet thuis ben 8). Kan ze zien aan mijn fiets aan de gevel
Charissa, mijn vriend heeft het al uitgezocht, als die schutting bij je ouders niet meer acceptabel is dan zijn de buren verplicht om mee te betalen aan een nieuwe schutting, binnen acceptabele normen (tja en daar wordt het dan lastig he, wat is acceptabel?)
De coniferen zijn bij ons de enige erfafscheiding en noway :naughty: dat daar een schutting voorgezet gaat worden, ten eerste verliezen we dan dik een meter tuin (want die dingen komen op sommige plaatsen een meter onze tuin in :x ) en daarnaast hebben we dan een schutting met daarboven uitstekend 2 meter dode conifeer :naughty:
Dacht het niet dus he. Maar wij moeten nog eerst gewoon met de buurvrouw in gesprek gaan hoor, want dat hebben we nog niet gedaan. Dus dat wordt het eerste werk straks.
Maar ik vind wel dat je buuf een punt heeft hoor, ik bedoel maar, je kan wel zeggen dat jij geen schuchter persoon bent maar… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Whahahahaha wat een klets zeg!
Nja, sommige mensen doen gewoon raar, maar ze zoekt het maar hogerop, als die schutting borsthoogte is, dan sta jij meer dan in je recht.
Jane, ik vind groen in de tuin wel erg mooi, maar deze zijn een beetje uit de kluiten gewassen en daarnaast gewoon 3/4 dood… Dus tja, ziet er gewoon niet uit…
Buuf aan de andere kant wil graag groen houden, ergens wil ik dat ook wel, (2 x 23 meter schutting wordt ook zo kil he :roll: ) Maar ook dat groen wil ik eigenlijk kortwieken, komt me ook teveel de tuin is, wil het liever een mooi strak geheel houden (krijgen eigenlijk)
Misschien dat de buurvrouw overstag gaat bij jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Oogt toch ook mooier een mooie schutting ipv die dode coniferen.
Ik sta zeker in mijn recht. Alleen het eerste deel is hoog en daarna is het op dezelfde hoogte als haar schutting 8) Laat maar komen, ik ben er klaar voor :twisted:
Tja misschien dat als ik de schutting weg haal ik ineens niet meer schuchter ben Zit wel wat in :think:
De junibeebs willen nog niet echt komen he, allemaal vals alarm. :hug:
Ja, allemaal vals alarm idd :?
Wel balen voor die meiden, want ze hebben wel pijnlijke harde buiken die niets doen.
Maar ja, met de tijd komen die beebs vanzelf allemaal een keer :mrgreen:
Ik moet hier ook overal achteraan zitten he. Zou deze maand mijn eindafrekening krijgen, stond nog altijd niets op de rekening. Dus ga ik mailen.
Weet niet, misschien zijn ze het vergeten ofzo, maar hij is idd in mei niet meegegaan (wat wel toegezegt was) en kan hem nu in juni verwachten K-bedrijf zeg!
Dat is K fem!! :hug:
Het is wel gezellug druk bij jouw maand mama’s topic :mrgreen:
Oeeh Charissa :evil: kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt en ik zou precies hetzelfde doen!
@jane wrote:
Vandaag naar cb geweest kleintje is nu 8820 gram en 70,5 cm lang een heel gemiddeld kind en hij stal weer de show daar. Hij lacht werkelijk naar iedereen en lijkt echt door te hebben hoe hij de aandacht op zich moet vestigen. Ik natuurlijk trots dat iedereen hem zo’n snoepie vind :inlove:
Ach patricia ik sta er niet meer van te kijken hoor, en ik laat mijn dag er niet meer door vergallen, dat hebben ze al genoeg gedaan deze zwangerschap
En idd erg gezellig druk in het mama-topic hihi. Je moet echt meeschrijven om het bij te kunnen houden haha.
En meisjes zitten vlgs mij altijd lager op die curve kwa lengte gewicht (toch???) Leuk om dat zo te kunnen vergelijken met elkaar :mrgreen:
Boodschapse