*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

Fitness-ze Tilly!

Tilly, sportse

En thx meiden, ben zelf ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik me nu stukken beter voel :slight_smile:

Femmie Oh wat een opluchting voor je zeg! :dance: En gelijk ook leuk nieuws in het maand-toppic van je. :thumbup:

Particia Ook al kiespijn… :thumbdown: :hug: Hoe gaat het verder met jou en je kleine meid?

Mamalena leuk he zo’n tekst die dan in een keer weg is… :roll:

Hoe gaat het verder met je? Is je buik al wat rustiger? :hug: :-

Charissa Jij hebt weer leuke dingen in het vooruitzicht zeg. Enne ik stuur je zo even een pb-tje. 8)

Wawa Hoe is je week meis?

Tilly Veel plezier met sporten!

Jane Al terug van vakantie? Ben benieuwd naar je verhalen.

Joos Ook alles goed?

Hier alles goed, niet zo heel veel te vertellen. Zie alleen een beetje tegen volgende week vrijdag op… Dan gaat Arnoud vier dagen weg, en moet ik het dus even alleen zien te rooien… BLEH! :?

Nou tot later!

:-

Marije, hopelijk vliegen die 4 dagen om voor je volgende week :hug: en als je even wilt gillen 's avonds of overdag, wij zijn hier :mrgreen:

Marije, oh vreselijk alleen. Ik herken het gevoel.

patricia, sterkte met je kies.

femmie, wat een verhalen allemaal meid :-* :hug:

Tilly, fitness ze

Charissa, ik ga dan liever heeeeeeeeeeeeeelemaal prive :wink: dus alleen ons cluppie, maar ik vind KOK zo op zich ook prima hoor. Via PB wisselen we immers ook dingen uit.

Hier alles goed, maar wel te druk. Net als bij Joos en Tilly denk ik :mrgreen:

@Wawa wrote:

Charissa, ik ga dan liever heeeeeeeeeeeeeelemaal prive :wink: dus alleen ons cluppie, maar ik vind KOK zo op zich ook prima hoor. Via PB wisselen we immers ook dingen uit.

Het hoeft niet hoor, de keus ligt altijd bij degene zelf :-* En ik ga zowieso voorlopig nog niet van KOK af.

Ook al zo druk! Druk op het werk en met de kids?
Meiden die zo druk zijn, ook een beetje aan jullie zelf denken he :hug: :-*

Ga afsluiten, duik mijn mandje in en nog even lekker zappen en kijken of er nog wat op de buis is.

Tot morgen :-*

Marije, 4 dagen alleen met de kids :hug:

Kan me voorstellen dat je ertegen op ziet, komt ineens alles fulltime op je schouders terecht he. Maar ik weet zeker dat het jou goed af zal gaan hoor :-*

En wat charissa al zegt, wij zijn er voor je en je mag hier ook altijd langskomen als je er ff tussenuit wil (al is het wel een eindje natuurlijk, maar de deur staat open hoor :wink: )

Wawa, zo druk meis, wel aan jezelf denken he.

Jane, jij ook druk en alweer aan het werk???

Charissa, nog iets leuks gevonden op tv? Ik ben gister ook om 10 uur in bed gedoken. Heb ff passion for fashion aangezet maar heb de reclame niet meer gehaald. Vanacht ff wakker met toch weer wat kiespijn (beurs gevoel van al dat gewroet). Heb toen maar ff pcm gepakt en ben weer in slaap gevallen tot 10 uur vanmorgen :dance:

Sowwwwwwww dat was echt heerlijk!!!

Tilly, lekker gesport?

Hoe is het met de andere meiden? Patricia, chrisje, mamalena, joos?

Wordt weer een heerlijk dagje vandaag, ga er maar weer van genieten denk ik. 8)

Helleu!

En wat charissa al zegt, wij zijn er voor je en je mag hier ook altijd langskomen als je er ff tussenuit wil (al is het wel een eindje natuurlijk, maar de deur staat open hoor )

:-* Dank jullie meiden, weet ook wel dat het gaat lukken alleen met de kids,het is meer het gevoel om niet even op iemand terug te kunnen vallen ofzo.. :think: :shifty:
Maar goed, voor Arnoud is het wel leuk. Hij gaat 4 dagen naar Schotland met zijn beste vriend ( Ze vieren hun 25 jarig vrienden jubileum schattig he.) :wink: :mrgreen:

Fem Nog lekker kunnen genieten vandaag? Pijn weg?

Ik ga straks naar een verjaardag, kom later nog wel even kijken.

:-*

Ik kom even snel mijn neus laten zien, helaas heb ik deze en de komende week minder tijd voor kok.

Het is beredruk op mijn werk, mijn vriend is komend weekend jarig etc.etc.

Vandaag was her ook weer erg hectisch, dus heb ik niet zoveel zin om hier veel bij te lezen schrijven.

Sorry.

Ik zal z af en toe wel ff binnenspringen hoor. Zeker als er een bia-/bubmelding van femmie is :dance:

Groetjes!

Al nieuws van Femmie??

Hihi nee hoor patricia, hier gewoon BIB :wink:

(ik slaap dagelijks tot 10 uur dus voor die tijd hoor je hier niets van mij :mrgreen: )

Ik heb met joos afgesproken dat ik haar sms als het zover is (en/of ik bevallen ben).

Zij zal het jullie dan iig laten weten.

Maar hier is het nog altijd erg rustig hoor :-

Hoop ergens stiekum ook wel dat het nog ff duurt. Heb nog enorme beurse kaak van die wortelkanaalbehandeling. Is niet prettig moet ik zeggen, maar goed altijd minder erg dan die pijn van de week. Maar helaas overschaduwd het nu een beetje het zwanger zijn en ik wil zo graag nog ff lekker genieten en ben zo bang dat ik dadelijk met EN bevallingspijn EN kaakpijn zit. Hoop dat me dat toch echt bespaart gaat blijven :pray:

Vraagje: tandarts zei dat ik altijd langs kan komen om het schoon te laten spoelen als het nodig is. Maar wanneer is dat nodig??? Mijn schoonmoeder zei, dat voel je wel als dat nodig is, maar ik heb geen idee wat ik moet voelen?

Heb nml nu het idee dat wat ik nu voel nog gewoon napijn van de behandeling is, maar is er iemand hier (helaas lees ik hier vaak tandartsverhalen) die me kan vertellen wat signalen zijn dat het niet goed meer zit en uitgespoeld moet worden?

Joos
, neem je tijd met het werk en geniet daarnaast lekker van je kereltje. :-

En alvast proficiat aan je vriend! :dance:

Marije wat leuk idd dat je vriend die vriendschap viert. Wel bijzonder ook dat het al zo lang is. Ik denk ook wel eens bij sommige vriendinnen van hoe lang kennen we elkaar nu, maar vaak weet ik eigenlijk niet eens precies meer wanneer we elkaar hebben leren kennen :oops:

Tja en wat ik al schreef, de pijn van van de week is idd weg maar is andere pijn voor teruggekomen. Maar dat moet ik denk ik gewoon ff de tijd geven om weg te trekken :pray:

@femmie wrote:

Hihi nee hoor patricia, hier gewoon BIB :wink:

(ik slaap dagelijks tot 10 uur dus voor die tijd hoor je hier niets van mij :mrgreen: )

Haha, en dan zit je meteen om 10.10 op KoK. Een echte die-hard-KoKker! :lol:

Ik heb met joos afgesproken dat ik haar sms als het zover is (en/of ik bevallen ben).

Zij zal het jullie dan iig laten weten.

Maar hier is het nog altijd erg rustig hoor :-*

Hoop ergens stiekum ook wel dat het nog ff duurt. Heb nog enorme beurse kaak van die wortelkanaalbehandeling. Is niet prettig moet ik zeggen, maar goed altijd minder erg dan die pijn van de week. Maar helaas overschaduwd het nu een beetje het zwanger zijn en ik wil zo graag nog ff lekker genieten en ben zo bang dat ik dadelijk met EN bevallingspijn EN kaakpijn zit. Hoop dat me dat toch echt bespaart gaat blijven :pray:

Oh nee, da’s echt niet fijn. Waarschijnlijk overschaduwt de bevallingspijn je kaakpijn zelfs nog, (sorry, maar ik kan er niks anders van maken…), maarrrrrr, pijn van de bevalling is pijn die je kunt hebben. Ik had daar laatst wat over geschreven in het stukje wat ik zo fijn wiste met één druk op de knop… :evil:. Ik had echt het gevoel dat toen m’n bevalling begon, m’n hele lijf meedeed. Niks tegen in te brengen; het overspoelde me echt. Maar ook de pijnbestrijding deed mee. Bij m’n eerste zei de VK op het hoogtepunt van de ontsluitingsweeën: “Meid, erger dan dit wordt het niet.” (En zij heeft er 3 gebaard.) En dat was zó goed om te horen, want al deed het reeeeetepijn, ik kon het nèt hebben. Het is zo’n oergevoel! Fantastisch eigenlijk om mee te maken. Ben er echt trots op dat ik en m’n lijf dit hebben kunnen doen. Ik kan het hooguit met goede sex vergelijken; dat gaat ook buiten je om. Snap je wat ik bedoel?

Nouja, genoeg geneuzel. Jij gaat het straks gewoon keiiiigoed doen! Maar wel zonder kaakpijn.

Vraagje: tandarts zei dat ik altijd langs kan komen om het schoon te laten spoelen als het nodig is. Maar wanneer is dat nodig??? Mijn schoonmoeder zei, dat voel je wel als dat nodig is, maar ik heb geen idee wat ik moet voelen?

Heb nml nu het idee dat wat ik nu voel nog gewoon napijn van de behandeling is, maar is er iemand hier (helaas lees ik hier vaak tandartsverhalen) die me kan vertellen wat signalen zijn dat het niet goed meer zit en uitgespoeld moet worden?

Nouww, dat doet ook echt wel pijn hoor! Je sm heeft gelijk. Dat gaat steken en echt meer pijn doen. Nu voel je de beursheid en dat alles beschadigd is. Die pijn is redelijk constant en die ken je nu een beetje. Maar dat wordt heftiger als er vuil in zit. Ik denk dat je dat wel herkent. Net als dat je het herkent als je weeën krijgt. (We blijven even in de sfeer :wink: ) Bij die kies zal je het gevoel hebben: dit is niet goed. Effe bellen dan.

Marije wat leuk idd dat je vriend die vriendschap viert. Wel bijzonder ook dat het al zo lang is. Ik denk ook wel eens bij sommige vriendinnen van hoe lang kennen we elkaar nu, maar vaak weet ik eigenlijk niet eens precies meer wanneer we elkaar hebben leren kennen :oops:

Zit net te bedenken dat ik een vriendin heb sinds m’n 12de…Die ken ik dus ook al 25 jaar!! :shock: IK zal haar eens bellen!! Daar heeft ze zelf ook vast niet bij stil gestaan. Leuk man.

Tja en wat ik al schreef, de pijn van van de week is idd weg maar is andere pijn voor teruggekomen. Maar dat moet ik denk ik gewoon ff de tijd geven om weg te trekken :pray:

Leuk zo’n lang verhaal M’lena! :thumbup: :mrgreen:

Femmie, ik ken het gevoel niet, maar ik denk indd ook wel dat als er vuil in zit dat je dat snel genoeg merkt. Wat ik wel altijd doe mna het trkken van kiezen is spoelen met Chloorhexydine. Kost een paar euro bij de apotheek en werkt goed!

Hier nog wel last van mijn kies, maar het wordt wat minder. Ik ben blij als ik de 20e mag komen, ook al zie ik er wel als een berg tegenop!

Straks om 13.00 uur voor het eerst met Nesrin naar de kapper! Ben benieuwd… Ze heeft niet veel haar, maar aan de voorkant wordt het wel lang, zit bijna in haar oogjes.

Zal zo nog ff spammen in het SF, heb ik lang niet gedaan :smiley: Nu kan het nog, straks worden we overspoeld door foto’s van de beeb van Fem :wink: :mrgreen: :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Leuk zo’n lang verhaal M’lena! :thumbup: :mrgreen:

En dat verhaal van laatst was nog vééél langer… :frowning: Had zó m’n best gedaan…

Hier nog wel last van mijn kies, maar het wordt wat minder. Ik ben blij als ik de 20e mag komen, ook al zie ik er wel als een berg tegenop!

Kan het me voorstellen. :hug:

Straks om 13.00 uur voor het eerst met Nesrin naar de kapper! Ben benieuwd… Ze heeft niet veel haar, maar aan de voorkant wordt het wel lang, zit bijna in haar oogjes.

Oh,leuk!! Popje moet ook weer binnenkort. Die vindt het superleuk. Zit zo braaf stil. Had ik echt nooit gedacht.

Zal zo nog ff spammen in het SF, heb ik lang niet gedaan :smiley: Nu kan het nog, straks worden we overspoeld door foto’s van de beeb van Fem :wink: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Het was ff zoeken naar ons SF :mrgreen: Maar ze staan erop!

Wij gaan naar de kapper!! Tot vanmiddag :-*

Kapper ging hartstikke goed! :thumbup:

De kapster had een lange kralenketting om, en dat was natuurlijk reuze interessant. Dus Nesrin met die ketting spelen en zij knippen…was zo gebeurd! Hoefde bovendien maar 5 euro af te rekenen! :shock: :smiley:

Mamalena, hahaha ik vroeg me al af of het iemand op zou vallen dat het nog maar net 10 uur geweest was :lol:

Laat ik nu toevallig vanmorgen om half 10 uit bed zijn gekomen :wink: en de een leest de krant bij het ontbijt en ikke kok :mrgreen:

Ben elke ochtend zo nieuwsgierig of er weer een juni-beeb bij is gekomen :roll:

Ons mam zei vandaag ook dat ik de kiespijn echt niet meer zou voelen tijdens weeen :o

Je weet het erg mooi te omschrijven, laten we hopen dat het ook zo mooi is :shifty:

Wat leuk dat je ook al 25 jaar een vriendin hebt! Dat moet je ook vieren :dance:

Hihi en wat mijn tanden betreft, ben op dit moment heel onzeker daarin en heb bij alles wat ik voel dat ik denk argggggggggggg dadelijk is het niet goed… Durf dus wat dat betreft niet meer zo op mijn intuitie te vertrouwen :roll: (voel nu bv ook vanalles in mijn onderkaak, maar hij heeft dus een foto gemaakt, mag toch aannemen dat als er onder ook eea niet goed had gezeten hij daar ook meteen wat aan gedaan had? :think: )

Patricia,
dat spoelmiddel heb ik ook idd. Geen idee of het helpt, maar ik gebruik het maar gewoon, wil niet uitproberen of het anders erger was geweest.

Gelukkig dat jou pijn wat minder wordt…

Wat leuk dat het gelukt is bij de kapper, ga je daar ook foto’s van showen? Die je al geplaatst hebt, zijn erg leuk!

Nou ik heb vanmiddag mijn leenfiets opgehaald. Meteen ff met ons mam wezen shoppen. Was erg leuk, kwam allemaal bekenden tegen die allemaal riepen :o owwwwwwwwww hoe lang moet je nog???

Hihi, leuk die aandacht :oops: was weer ff volop genieten :mrgreen: :mrgreen:

Dadelijk weer zwemmen, ben weer alleen vanavond, vriend is met collega’s wat drinken in de stad.

morgen nieuwe fiets uitzoeken en verder denk ik lekker rustig aan doen van het weekend :mrgreen:

Hoi meiden,

Heb helaas nog geen kans gehad om bij te lezen. Natuurlijk heb ik wel even gespiekt hoe het met Femmie gaat maar ik geloof dat beebje het nog wel naar zijn/haar zin heeft bij haar.

Vanmorgen weer naar de tandarts geweest en de 2 wortelkanaalbehandeling gehad in kies nr2. Dit deed enorm veel pijn want hij kreeg me niet verder verdoofd. Hij vond het dan ook maar niks maar het moest toch schoon. Nu gaat het weer redelijk maar fijn is anders.

Vanmiddag verjaardag gehad dus vandaar dat ik hier nog niet heb kunnen bijlezen. Vanavond weer verjaardag dus dikke kans dat het me ook dan niet lukt.

Hoop jullie snel weer gewoon te spreken dames maar wilde wel even laten weten waarom ik even niet heb gereageerd.

Tilly dikke knuf meis :hug:

Gatver wat moet dat pijn hebben gedaan als het niet goed verdoofd kon worden :frowning:

Heb echt met je te doen. Gelukkig is het nu voorbij en gaat het allemaal weer :hug:

Veel plezier met de verjaardag vanavond.

En ja, beeb heeft het idd zeker nog naar zijn zin bij me :mrgreen:

(en ik ook met beeb :inlove: )