Haha nee die juist niet, tenminste als je dat grijze ding bedoeld, die zat bij de bak. Heb een lakentje gemaakt (zit om het grijze deken gevouwen) en van de restjes 3 “kussenlakentjes”, die ligt op het matrasje aan het hoofdeinde.
Maar zoals jullie zien is dat dus gewoon exact dezelfde kleur als de kinderwagenbak zelf. Ben er gewoon helemaal blij mee (waar een mens al niet blij mee kan zijn he :oops: )
Lekker joh, vakantie in het vooruitzicht., waar gaat het deze keer heen?
Priveforum, ik hoor jullie er wel vaker over, maar heb geen idee hoe ik me dat voor moet stellen :oops:
En tja, ik ben zelf alweer afgestapt van mijn gevoel eind van deze week, ik heb nml gewoon geen idee, het kan net zo goed overtijd gaan en zoals ik me nu voel heb ik zoiets van, het zal nog wel ff duren (soms vraag ik me af of mijn lichaam gaat begrijpen dat het moet gaan bevallen en wat het dan moet doen :roll: ).
Oh Femmie, jij ook al zo’n kiespijn!! :hug: :hug: :hug: Dat kun je nu toch echt effe niet gebruiken. Is nooit leuk, maar als je hoogzwanger bent is het ronduit bááálen.
Nee patries, was het maar een bia, dan had ik iig nog eens iets leuks te melden
Gaat hier echt niet lekker, vanmiddag om 14 uur weer terug naar de tandarts.
Klets op dit moment met de junimama’s mee omdat er daar veel online zijn, dat zorgt voor wat afleiding. Als ik me straks weer wat beter voel, dan kom ik het hele verhaal hier wel vertellen :-*
Meid hoop dat ze je vanmiddag bij de tandarts kunnen helpen zodat de pijn eindelijk weg gaat.
Wat heb je toch een pech meid, ook je fiets nog gestolen. Kan me goed voorstellen dat je behoorlijk :evil: bent/was. Fijn dat je verzekerd bent, dat scheelt dan toch weer.
Patricia, jij dus ook problemen in je mond. Balen zeg!! Voor jou ook een dikke :hug: Kan me trouwens goed voorstellen dat je er tegen op ziet.
Mamalena, hier ook laatst hetzelfde probleem met een lap tekst. ZO VERVELEND!!
Daar ben ik dan weer. Verdoving in mijn mond, pijn is nu helemaal weg. Wat een verademing
Patries, mag jij pas 20 juni, ga je dat wel trekken?
Charissa, 13 juni wil ik niet bevallen hoor, dan is mijn vriend jarig
Mamalena, grrrrrrrrrr alle tekst kwijt, das zo frustrerend.
Charissa, heb je je priveforum opgeruimd? (wat valt daar aan op te ruimen dan eigenlijk :think: )
Waarom ik het vroeg was eigenlijk ook omdat enkele uit ons clubje hebben aangegeven het eigenlijk jammer te vinden geen fotos enzo te kunnen showen, dus ik vroeg me af of het misschien iets is om straks met onze hele club naar een priveforum te verhuizen? ik weet ook niet hoor…
Afgelopen donderdag begon ik pijn te krijgen in mijn mond. Heb 3 jaar geleden een gaatje laten boren waar ik geen last van had. Tot ie geboort was, toen kon ik ineens geen warm en koud meer verdragen. Toen vele foto gemaakt maar daar was niets op te zien. Als het bleef moest er een wortelkanaalbehandeling. Daar zat ik natuurlijk niet op te wachten en aangezien ik vlgs velen toch een uitzondering altijd was geweest dat ik gewoon op ijs kon kauwen, had ik zoiets van, niet miepen dit heeft iedereen en jij nu dus ook.
Nou donderdag speelde het dus weer op, maar ik wilde niet naar de tandarts omdat ie alleen kon zien wat er gaande was door een foto te maken. Ben zelf wat gaan neuzen in mijn mond en zag ontstoken en kapot tandvlees m.a.g. blootliggende tandhalzen. Ik gooide het daar op en ben zaterdag weer met meridol gaan poetsen.
Het mocht helaas niet helpen en het begon steeds meer pijn te doen. Heb gewacht tot het vk bezoek maandag om te vragen wat wel en niet mocht. Alles mocht (verdoving ed), muv een foto.
Dinsdagochtend heb ik, met flinke pijn toch maar gebeld naar de tandarts en ik kon gister komen om 15:15.
Hij heeft geprobeerd het op te lappen met een of ander spulletje wat een filter over de tandhals legde zodat het niet meer gevoelig was.
Ik had nml geen gaatjes. Iei leek het te helpen, maar na het eten kwam de pijn weer terug en vanacht heb ik geen oog dichtgedaan.
Vanmorgen weer in tranen gebeld en kon om 14 uur terecht. Het was dus toch die kies van drie jaar terug en hij heeft een wortelkanaalbehandeling gedaan. Hij heeft wel een foto moeten maken (vk zei vanmorgen dat het wel mocht met een loodslap voor), hij had alleen een of ander bordje wat ik ervoor kon houden. Heb er zo de balen van dat het zo heeft moeten lopen. Las online nml niet echt leuke verhalen over evt gevolgen van zo’n foto. Al was dat 1 site en kreeg ik van de junimamas meerdere sites die het tegendeel aangaven.
Het is nu helemaal verdoofd, dus nu voel ik niets. Beeb is superactief, dus die lijkt het ook allemaal wel prima te vinden.
Duimen jullie voor me, dat als de verdoving uitwerkt de pijn niet terugkomt?
Nou ben ik dus enorm moe van alle pijn afgelopen dagen en het niet slapen vanacht.
Tot overmaat van ramp vond een of andere :evil: het gister ook nog eens nodig om mijn fiets te jatten. Ging boodschappen doen met mijn schoonmoeder, kom terug, fiets weg. Ik voelde alle energie uit me lopen en het was maar goed dat zij erbij was, anders had ik niet voor mezelf ingestaan. Was zo boos van woede, frustratie en onmacht.
En dat kon ik er ook nog wel eens bijhebben.
Heb aangifte gedaan en godzijdank kwam ik er thuis achter dat ik schijnbaar een diefstalverzekering heb afgesloten bij aanschaf die nog net anderhalve maand geldig was voor ie zou verlopen. Wat een geluk bij een ongeluk zeg!
Maar ja, ik deed wel alles op mijn fietsje, om lekker fit en in beweging
te blijven. Kan wel van iedereen fietsen lenen, dus dat komt wel goed, maar dat fietst toch nooit zo lekker als je eigen fiets
Vriend wilde vanmiddag al een nieuwe gaan bestellen, maar ik zit in twijfel of ik dan niet een mamafiets zal bestellen? Ik had een batav*s jakima deluxe en ik heb zelf het idee dat een mamafiets minder comfortabel is, maar heeft iemand hier tips of ervaring voor me?
Ga me ook nog maar eens goed voor laten lichten bij de fietsenhandel
Nou, ik vind inmiddels dat ik wel genoeg pech heb gehad afgelopen weken (mes in mijn hand, vinger tussen klapraam, kiespijn en fiets gejat)
Hoop dat het nu eindelijk eens afgelopen is en dat ik nog ff van mijn zwangerschap en mijn lieve beebje kan genieten voor ie geboren wordt.
Jullie zijn daar allemaal van harte welkom hoor, W. is daar ook te vinden aangezien hier natuurlijk alles openbaar is. We zitten er nu met 9 meiden dus een rustig forum :mrgreen:
Jullie kunnen mij pb-en voor de link voor degene die interesse hebben :thumbup:
Femmie, wat een ongeluks weken heb je toch allemaal! Een dikke knuffel voor jou :hug: En je fiets ook nog eens gejat, verdorie!
Nu allemaal positieve weken voor je hoor!
Vlgs mij wordt mijn verzoek verhoort, de verdoving werkt bijna niet meer en ik heb geen pijn meer (ja nog beetje beurs gevoel in de overige kiezen, maar das denk ik niet zo gek)
Mijn nieuwe telefoon is zojuist afgeleverd en de eerste junibaby is geboren!!! :dance:
Jee voel me echt een ander mens nu die pijn weg is zeg, heerlijk!!!