*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

Nou nou, heb ik jullie zo afgeschrikt door een keertje weer te reageren :think: :think:

:mrgreen: :-*

Charissa, fijn dat de camper weer heel is.

Femmie, tja, je hebt nu ook alle tijd om je huid te bestuderen :lol: :lol:

Marije, leuk die vliegshow, dat had mijn peuter ook wel willen zien. Beeb eet trouwens een heel potje fruit en bijna een heel potje groente. Bij peuter waren we altijd heel spastisch bezig, die mocht vooral niet teveel en vooral niet te dik worden. Nu kijken we gewoon wat beeb wel en niet wil en laten we het hem bepalen. Wel lastig hoor, twee kids zo verschillend opvoeden qua eten. Overigens drinkt beeb twee keer aan de borst per dag en één diepvries BV. Daarnaast maar 30cc water. Ik vind dit weinig drinken. Wat vinden jullie?

Ik moest trouwens erg lachen om je Pamela verhaal :lol: :lol:

Femmie, ik beviel bij peuter de nacht toen ik dacht pfoef nu is het zwemmen zwaar :lol: :lol:

Joos, 8330 gram en 68 cm. Echt een grote beer dus :inlove: En idd heel erg druk. Pfoef, heftig hoor, maar ja 't is even niet anders

Tillie, niet kolven is zooooooooooooooooooooo fijn. Toch mis ik af en toe even dat half uurtje optimale rust. Alleen doordat ik niet kolf, is de rest van de dag juist weer rustiger (lees: de hele dag is nu gelijkmatiger qua drukte)

Ik was op verjaardag bij mijn petekindje, dus je hebt mij niet afgeschrikt :mrgreen: :-*

Morning!

Wawa Wat eet je mannetje lekker zeg! Hier gaat Tyme ook steeds meer los. :mrgreen:

Ik zat even te denken over die drie voedingen in het totaal, het klinkt wel wat weinig… :think: Maar dan heb ik het alleen over de hoeveelheid vocht he wat hij dan binnen zou krijgen, aan de andere kant als hij tevreden is… :thumbup: Lastig he om daar een goede afweging in te vinden, heb het er zelf ook best moeilijk mee.

Tilly Ik word echt helemaal naar als ik jou horror verhalen over de tandarts lees! :shifty

Hoop dat het snel over is.

• Hoe gaat het nu met Nick, zit hij al helemaal onder? Jesse had het toen Tyme net geboren was, drie weken later had Tyme het ook.Ik smeerde toen de calendula emulsie van VSM op zijn pokjes, hielp enorm goed tegen de jeuk, en haalde ook erg de roodheid ervan af. :thumbup:

Kom zo even op de rest reageren, er staan vers gebakken broodjes beneden. :drool:

Tot later! :-*

JoosJuul is ook al zo’n beer!

Ik vind inderdaad dat we die meetings er maar in moeten houden. :thumbup:

FemGa je nog Bib-ben vandaag?Het komt nu zo dicht bij, voor hetzelfde geld ben je morgen al mama… :shifty: :mrgreen:

@Marije wrote:

Wawa Wat eet je mannetje lekker zeg! Hier gaat Tyme ook steeds meer los. :mrgreen:

Ik zat even te denken over die drie voedingen in het totaal, het klinkt wel wat weinig… :think: Maar dan heb ik het alleen over de hoeveelheid vocht he wat hij dan binnen zou krijgen, aan de andere kant als hij tevreden is… :thumbup: Lastig he om daar een goede afweging in te vinden, heb het er zelf ook best moeilijk mee.

7.00 uur BV (errug veel)
10.30 uur fruit (200 gram) en ongeveer 30 cc water
14.00 uur Fles BV (ongeveer 200 cc)
17.00 uur Groente (ongeveer 150 a 200 gram)
20.00 uur BV (weer errug veel)
's Nachts water vannacht 100 cc

@Marije wrote:

FemGa je nog Bib-ben vandaag?Het komt nu zo dicht bij, voor hetzelfde geld ben je morgen al mama… :shifty: :mrgreen:

Of nu!!!

@Marije wrote:

Haha, dan maar ff vlug BIB :mrgreen:

Zijn druk aan het opruimen thuis en gaan zo naar mijn ouders. Lees later weer bij :-*

Hoi meiden,

Femmie, dus toch gewoon een BIB. Het komt nu zo dichtbij :shock: Heel leuk vind ik het :dance:

Wawa, beebje doet het dus goed zie ik. Mooi schema hebben jullie hoor!!

Weet eigenlijk niet of jou beebje te weinig drinkt. Ik denk het eigenlijk niet. Het zou mij namelijk niet verbazen als hij die 3 keer bv wel ongeveer zo’n 500cc binnen krijgt. Dat is toch ongeveer de richtlijn? Denk dat het wel goed zit hoor. En weet je, jou beeb is tevreden en dat is eigenlijk de beste richtlijn die je hebt, toch?!

Marije, ik heb ook de zalf van VSM en smeer het er 3 keer daags op. Lijkt inderdaad te helpen dus gebruik het goed. Nick zit er inmiddels helemaal onder, erg sneu maar het is niet anders.

Bij Luuk nog geen vlekjes gezien maar dat zal nog wel komen, kan haast niet anders. We wachten wel af.

En een Tyme die los gaat :dance: leuk joh!! Vind het altijd wel grappig om te zien dat ze zich ineens zo te goed kunnen doen aan iets anders dan melk :inlove:

Hoe is het met de rest van de meiden?

:-*

Wawa

7.00 uur BV (errug veel)

10.30 uur fruit (200 gram) en ongeveer 30 cc water

14.00 uur Fles BV (ongeveer 200 cc)

17.00 uur Groente (ongeveer 150 a 200 gram)

20.00 uur BV (weer errug veel)

's Nachts water vannacht 100 cc

Zo ziet het er eigenlijk heel erg netjes uit hoor meis! Ik denk dat wat Tilly zegt wel eens kan kloppen, dat beeb als hij bv krijgt erg veel cc's drinkt.
Zou me er geen zorgen over maken, volgens mij gaat het heel goed! :thumbup:

Tilly Sterkte met je spikkelventje. :-*

Fem Succes met opruimen! Veel plezier bij je ouders.

Femmie: Over 2 weken een bia dan maar? Jullie dachten toch dat hij/zij begin juni zou komen? :think:

Wawa, lijkt me dat beeb voldoende binnen krijgt toch? Als hij niet tevreden is, zou hij zich vast wel melden.

Juul krijgt nu 5x een fles van 210 cc. 's Avonds komen daar 2 schepjes pap bij. Hij krijgt nu ook een geprakte banaan, maar dat zie ik meer als extra dan als basisvoeding.

Hoe groot was beeb bij 4 maanden? Volgens mij gaat Julian zijn curve volgen.

Marije, oeh lekker, vers gebakken broodjes! :drool:

Juul is inderdaad ook een beer. Maar volgens de cb kloppen de verhoudingen, dus maak ik me daar maar niet druk over.

Tilly, ik viel inderdaad helemaal stil na jouw berichtje :wink:

Brrr die tandarts verhalen, de rillingen lopen over mijn rug.

Beterschap voor Nick! Hopelijk heeft hij niet te veel last van zijn pokjes.

ah, het eten is klaar. Kom straks nog even verder lezen.

Joos, ik PB je even de site waar je beebs curve kunt zien :wink:

Goedeavond

Tilly en marije, fijn om te horen dat ik zo raar nog niet ben en jullie dat terugtrekgevoel wel kennen. Het is wat tilly zegt, soms wel en soms juist ook helemaal niet.

Tilly, gatver, het zit je ook niet mee met je tanden he. Hoop dat het nu ff rustig blijft.

En nick de waterpokken. Hoop dat ie er niet al te veel last van heeft :hug:

En hij slaapt zonder speen :dance: super hoor.

Hihi en mij schrik je niet af door te reageren hoor, vind dat juist gezellig. Helaas waren we gister de begravenis van de buurvrouw. Was wel een erg mooie mis moet ik zeggen, daar houdt de buurman een mooie herinnering aan over.

Wawa, is het allemaal goedgegaan met het autostoeltje halen?

Haha ja, ik heb zeker alle tijd :roll: :lol:

En nee vrijdagnacht niet bevallen, vlgd week weer een kans dan maar :mrgreen:

Marije, hoe waren de afgebakken broodjes? :drool:

En als ik eerlijk ben, voel ik me eigenlijk al een beetje mama ook al is beeb nog niet geboren. Alle zorgen die ik nu al heb, dingen laat of juist doe speciaal voor beeb…

Tilly, ik vind het ook leuk dat het dichtbij komt, maar ook wel enorm spannend (beetje angst voor het onbekende m.n. tijdens bevalling :shifty: )

Wawa, wat fijn dat het zo lekker gaat met het afbouwen van de bv en je nog gewoon vrieserbv kan gebruiken :dance:

Joos, geen idee wanneer de bia zal gaan komen. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer, had altijd een gevoel van eind vlgd week en mijn vriend hoopt daar ook op, maar ja als je daarover nadenkt dat vraag je je af waar dat gevoel op gebasseerd is en dan weet je het eigenlijk helemaal niet meer (is een beetje net zoals mijn voorgevoel jongen/meisje)

Hier vandaag flink eind gelopen. Met mijn ouders naar het dorp geweest, nikky van idols trad daar op. :wall: wat was dat slecht zeg!!! :o

Weten we ook weer wat voor smaak nederland heeft dat ze tot idol gekozen is :roll:

Was 2 keer 2 kilometer en hebben er denk ik een half uurtje gestaan, maar ik moet toegeven dat het wel een beetje zwaar was.

Verder is het lekker opgeruimt thuis. De strijkwas is weer weg en de logeerkamer weer op orde, dus ik kan komende week weer lekker rustig aan doen :mrgreen:

Femmie, 't was een fietsstoeltje eb hij zit al achterop manliefs fiets :mrgreen:

Je moet wel op vrijdag bevallen he? Anders kan ik het niet allemaal meemaken. Je schrijft wel elke pif op toch? Ik herken dat terugtrek gevoel ook hoor. Echt niets om je zorgen om te maken. Ik heb het best een tijd van tevoren gekregen m.n. de tweede zwangerschap.

Ik duik mijn bed in. Drukke week voor de boeg :-*

Succes komende week wawa,

Haha en welke dag ik ga bevallen, tja ik ben er nog niet helemaal uit :lol:

Maar denk niet dat ik hier iedere puf kom melden hoor. Mijn vriend die ziet het al helemaal voor zich dat ie alles voor me hier neer moet gaan zetten, maar ik heb zelf zon idee dat ik tegen die tijd wel iets anders te doen heb :shifty:

Mamalena, ik heb gister de kruiken ff klaargemaakt voor gebruik, maar er zit allemaal kalkaanslag aan de binnenkant, weet jij of dat met antikal verwijderd mag worden? :think:

Verder vroeg ik me af of jij nu eigenlijk wel iets hebt aan kruik voor als poppetje of beeb iets nodig heeft? Anders mag je wel zolang mijn babybellywarmer hebben hoor! (beetje laat om te bedenken maar toch…)

Jane, alweer terug van vakantie? Heb je het leuk gehad?

Bij deze even een foto van het resultaat van de kinderwagen. Mogen jullie raden wat ik zelf gemaakt heb :mrgreen:

@femmie wrote:

Mamalena, ik heb gister de kruiken ff klaargemaakt voor gebruik, maar er zit allemaal kalkaanslag aan de binnenkant, weet jij of dat met antikal verwijderd mag worden?

lekker laten zitten :mrgreen: beeb hoeft er niet uit te drinken :lol: :lol:

@femmie wrote:

Bij deze even een foto van het resultaat van de kinderwagen. Mogen jullie raden wat ik zelf gemaakt heb :mrgreen:

? ikke niet weten :-*

@Wawa wrote:

@femmie wrote:
Mamalena, ik heb gister de kruiken ff klaargemaakt voor gebruik, maar er zit allemaal kalkaanslag aan de binnenkant, weet jij of dat met antikal verwijderd mag worden?

lekker laten zitten :mrgreen: beeb hoeft er niet uit te drinken :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: dat is natuurlijk ook wel weer zo :lol: :lol: :lol:

@Wawa wrote:

@femmie wrote:

? ikke niet weten :-*

Goed he :inlove:

Misschien dat een ander het weet, anders verklap ik het van de week wel hoor, maar ben er dus ook gewoon echt trots op :mrgreen:

hmmm het dekentje Femmie? :think: