*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

In dat geval :mrgreen:

http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&frame=gallery%2F11463

@patricia26 wrote:

In dat geval :mrgreen:

http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&frame=gallery%2F11463

tweede is binnen :wink:

Geen idee van wie die eerste is… :think: Maar bedankt! :-* :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Geen idee van wie die eerste is… :think: Maar bedankt! :-* :mrgreen:

van jezelf :lol: :lol: drol

:wall: :smiley: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@patricia26 wrote:

:wall: :smiley: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Goedemiddag meiden.

Hihih zijn jullie gezellig aan het kletsen hier :mrgreen:

Nou meiden, ik heb ook op jullie beebs gestemd hoor :-*

Wawa, het gaat goed met het afbouwen als ik zo lees toch?

Ben wel blij te lezen dat jullie allemaal zo laat of nog niet ongi zijn. Fijn om te weten, anders zou ik denk ik al erg snel gefrustreerd zijn geraakt na mijn bevalling dat het allemaal weer zo’n rommel is. Maar das dus heel normaal :slight_smile:

Jammer dat de kokker haast leek te hebben, maar wel fijn dat het stoeltje over kan nemen.

En ik voel me inmiddels weer prima moet ik zeggen, sinds ik weer lekker alleen thuis ben afgelopen week en lekker mijn eigen ding kan doen. Net een vriendin op visite gehad en was erg gezellig.

We hebben lekker geshopt en ik heb nog een stofje op de kop kunnen tikken voor als lakentje in de kinderwagen :mrgreen:

Ga ik zo maken :dance:

En ik denk zeker aan vaderdag. Ik had al bedacht om gips te kopen voor een afdrukje, maar ik las vanmorgen ergens iets van een tegel waar je iets op kan zetten. Lijkt me ook erg leuk. Zo dus maar eens ff googlen.

Wat mijn buik betreft he, daar zitten allemaal soort van scheurtjes in het pigment. Echt iniminie, maar is daardoor niet egaal bruin laat maar zeggen (zie je alleen als je er met je neus bovenophangt hoor) Alsof met het oprekken van mijn huid de pigment zich niet helemaal heeft kunnen verdelen, snap je wat ik bedoel? Had jij dat ook?

Joos, gatver, weer ingebroken op school. Is nooit fijn van die dingen he.

Mamalena, hoe is het nu? Nog wat kunnen slapen?

Patricia, ik ken het gevoel dat een dergelijke meeting over het algemeen vaak tegenvalt, maar ik moet persoonlijk aangeven dat ik na al die tijd een goed beeld/inschatting van jullie gemaakt heb en ik vind het een erg leuke club, zoals marije al schreef, best bijzonder dat het zo klikt. Voelt ook alsof we elkaar al jaren kennen vind ik.

He en die autostoel, die hebben wij hier ook twee staan! :mrgreen:

Nou ik ga maar weer eens aan de knutsel, dan is beebs wandelwagen straks ook klaar voor gebruikt :mrgreen:

Hihi, wij gaan er ook nog een 2e bijkopen voor in de auto van mijn man, maar dat wordt wel een 2e handse. Bedankt voor het stemmen! Ze heeft er al 27! :dance:

@femmie wrote:

Wat mijn buik betreft he, daar zitten allemaal soort van scheurtjes in het pigment. Echt iniminie, maar is daardoor niet egaal bruin laat maar zeggen (zie je alleen als je er met je neus bovenophangt hoor) Alsof met het oprekken van mijn huid de pigment zich niet helemaal heeft kunnen verdelen, snap je wat ik bedoel? Had jij dat ook?

Heb ik nooit gehad. Klinkt toch als een hele lichte vorm van stiae. Officieel helpt het niet, maar ik zou zeggen goed blijven smeren :mrgreen:

Dacht al dat het zo klonk, maar dat is het niet. Heb het nml ook op mijn armen als ik goed kijk :wink:

Wacht ik zoom de foto ff in, dan kan je zien wat ik bedoel:

(ach en ik vroeg het me gewoon af, anders maandag eens aan de vk vragen)

Haha misschien is dit zelfs wel gewoon normaal, maar let ik er normaal nooit op zit ik nu te denken :lol:

@femmie wrote:

Haha misschien is dit zelfs wel gewoon normaal, maar let ik er normaal nooit op zit ik nu te denken :lol:

Haha, ik wilde het eigenlijk niet zeggen, maar ik vind het ook normaal :mrgreen: Je bent wel lekker bruin trouwens!

‘Voel’ je eigenlijk al wat??

Hihi, dank je, dan zal het wel normaal zijn :mrgreen:

(zit weer een beetje te kritisch met m’n neus op mezelf te koekeloeren :lol: )

Maar nee, hier is het erg rustig, buiten dat ik savonds niet meer weet hoe ik zitten moet zo beurs voelt het van onder, maar geen krampen of wat dan ook.

Voel alleen een bewegende beeb in mijn buik :inlove:

Spannend hoor… Ik kan me nog herinneren dat ik na 37 weken elke avond zat te denken ‘zou het vannacht??’ :mrgreen:

Ik vind trouwens wel dat jouw zwangerschap heeeeel snel gegaan is! :shock:

Ladies,

Ben er na het weekend weer, vanavond visite, morgen ook dus ben er zondag pas weer.

Hier gaat alles goed nu :thumbup: Camper is gemaakt dus dat is ook goed nieuws.

Heb net ook even gestemd op 2 prachtige kids :inlove:

:-*

Hi meiden,

Hier ben ik ook weer, na een chagrijnige ongi week… Pfft wat die hormonen toch allemaal kunnen aanrichten zeg! :snooty: :twisted:

Mamalena Hoe is het met je buik meis? Is nu toch al een tijdje dat je zo’n last hebt. :hug:

Ik had het in het bv topic ook al gezegd, maar vind het echt zoo super stoer hoe jij door hebt gezet! Wat heeft dat je veel energie gekost, maar dat maakt allemaal niet zo veel meer uit als je zo’n resultaat bereikt. TOPPIE! :thumbup: :-*

Tilly

Marije, ja ik gebruik deze naam maar weer gewoon , wat heb jij een pech gehad zeg Maar dan waren ze misschien wel groter dan ooit, of niet??? Heb je er nog een foto van gemaakt

:mrgreen: :mrgreen: Pamela was er niets bij. :shifty: En ja Arnoud wilde er natuurlijk gelijk een foto van ja.. met het commentaar" Da's leuk voor later" :eh: Mannen ook... :roll: :mrgreen:

Hoe is het nu met je kies, al wat beter?

Joos Wat een trieste bedoeling weer zeg zo'n inbraak.. :hand: Hebben ze een idee wie het geweest zijn?

Wat een lieve foto van jou en Julian! :inlove:

Charissa Meid, wat hebben jullie een schrik gehad zeg. :shock: Gelukkig zijn jullie er allemaal goed vanaf gekomen.
Ik raak nog altijd een beetje van slag als ik zo'n verhaal lees... Mijn neefje van toen zeven jaar is met zo'n ongeluk helaas om het leven gekomen.
Jullie hebben echt een engetje op jullie schouder gehad!
:-* :hug:

Fijn dat de campoer weer gemaakt is! Fijn weekend verder meis.

Femmie Ik las net je verhaal van een paar dagen geleden. Meis ik herken het wel hoor. Ik heb op het einde van mijn zwangerschap ook heel erg gehad dat ik iedereen een beetje buiten hield. Het leek net of ik in een coconnetje zat waar niemand bij kon komen.
Deed het liefste alles alleen, en in visite had ik al helemaal geen zin.
Ik denk dat je lichaam dat een beetje automatisch doet er voorberieding van wat er allemaal gaat komen.
Laat het lekker op je af komen. :-* :hug:

* Wat een geweldige buik heb je zeg! :inlove:

* Beeb al lekker ingedaald dus... Wel fijn, als je vliezen breken mag je tenminste lekker rond blijven lopen! :thumbup:

* Wat erg voor je buuf.. En wat erg dat er weer zo'n jong iemand zijn moeder moet missen. :cry:

* Van je buik lijkt me niets ernstigs hoor, je hebt gewoon te veel vrije tijd, daardoor vallen je die dingen op. :wink: :mrgreen: :mrgreen:

Patricia Wat gaat Nesrin opeens snel zeg! AL rond de tafel lopen, tandjes... :inlove: :inlove:

Ik zie er niet tegenop om jullie te zien hoor! Lijkt me best leuk. Alleen mijn ervaring is dat het vaak tegenvalt, en dat zou ik erg jammer vinden. Nu kon ik afgelopen keer niet, maar anders voelt het wel een beetje als 'nog een verplichte' afspraak, en zo moet het natuurlijk niet zijn.
Ik ga erover nadenken voor een volgende x

Ik was de eerste keer ook best bang dat we elkaar in het echt niets te vertellen zouden hebben ofzo, maar het tegendeel bleek waar.
Het is nu al twee keer later geworden dan ik in eerste instantie had verwacht, gewoon omdat het zo gezellig is!
Lijkt me ook erg leuk om jou een keer te zien, maar voel je niet verplicht hoor, hier is het immers ook erg gezellig! :-*

WawaLekker vrij! :thumbup: Wat fijn dat het zo goed gaat met afbouwen. Hier gaat het afbouwen nog niet zo snel, ik geef nu wel gewoon een fruithapje, en 's avonds krijgt hij altijd een boontje, stronkje broccoli of wat we dan ook voor groente eten op dat moment.
Daarna wil hij meestal nog maar een heel klein beetje bv, de vraag wordt dus al wel wat minder.
Ben van plan om vanaf volgende week een flesvoeding te geven inplaats van bv, en dan elke week eentje meer totdat de ochtend en avond alleen nog uit bv bestaat en de rest fles. Ik wil het toch nog niet helemaal vaarwel zeggen, vind het zo knusjes! :oops: :inlove: :inlove:

Chrisje Meis, al zo lang niet gezien hier.. Gaat het allemaal wel goed met jou en de meiden?

W Dikke knuf meis. :-*

Hier net even op het balkon naar een vliegshow gekeken. Het is hier dit weekend Dordt in Stoom ( Veel oude stoomtreintjes, auto's,boten, vliegtuigen etc.) Dit was voor de opening. Ben blij dat mijn dak er nog op zit, wat vlogen die dingen laag zeg! :roll:
Heb geprobeerd foto's te maken, zijn niet echt goed gelukt, toch even een paar hier neerknallen.

Nou, dit was het wel weer geloof ik!

Tot later. :-*

@patricia26 wrote:

Spannend hoor… Ik kan me nog herinneren dat ik na 37 weken elke avond zat te denken ‘zou het vannacht??’ :mrgreen:

Ik vind trouwens wel dat jouw zwangerschap heeeeel snel gegaan is! :shock:

Dat heb ik dan niet, gisteravond wel dat ik zei, misschien liggen we hier vlgd week wel met beeb in onze armen. Waarop mijn vriend zei, of morgenvroeg misschien wel. :snooty: was mijn reactie heel stellig, en ik had gelijk :mrgreen:

Tja en mijn zwangerschap is even snel gegaan als dat jou dochtertje al bij je is he :-*

Zat van de week te neuzen bij de januari 09 mama’s en las al die ideeen over hoe te vertellen aan de omgeving. Jeeeeeee dat lijkt wel weer een eeuwigheid geleden. Was toch ook een leuke tijd, maar ben er ergens niets rauwig om hoor dat ik nu ben waar ik nu ben, want ik had toen nog een flinke emotionele tijd te gaan waar ik (gelukkig) toen nog geen erg in had.

Charissa camper weer gemaakt, gelukkig maar. Nu maar hopen dat het nooit meer gebeurd :pray:

Marije ben je de hormonen weer wat te boven? :hug:

Hihi en dat je man meteen een foto wilde van je (.)(.)

Is wel een beetje manneneigen denk ik :lol:

Gelukkig heb ik mijn coconnetje weer kunnen openen afgelopen week.

En thx voor mijn buikcompliment, ik blijf er ook zo trots op (en zal hem straks echt wel missen :frowning: )

Ja en erg he dat het menneke zijn mama moet missen. Nu zal hij er zelf weinig van meekrijgen denk ik, maar heb ook zo enorm met de papa te doen, die is echt helemaal opgeleeft…

En wat vond jesse van de vliegshow? Das echt iets waar die kids op die leeftijd helemaal weg van zijn :mrgreen:

Meeting ja de tijd gaat snel he, als we bij elkaar zijn, niet normaal. Maar das een goed teken toch. Zag ergens iets van een voorstel om ombeurten het huis open te stellen voor een meeting? Vind ik ook wel een goed idee, dan is het kwa afstand ook wat eerlijker verdeeld, maar dan moet niet iedereen afhaken als het bij tilly is he :snooty:

Misschien dat we dan een paar vaste data kunnen prikken door het jaar heen, en kan je dan is het gezellig, kan je niet, dan vlgd keer beter toch?

Hier net terug van zwemmen. Jee, ze waren twee weken dicht ivm vakantie, maar merk nu toch wel echt verschil met 3 wkn terug :shock:

Wordt toch wel wat zwaarder :oops: maar ja, mag denk ik nog niet klagen ik hou het nog prima vol.

Vriend is weer aan het schilderen boven en ik heb de lakentjes voor de kinderwagen klaar en heb van de restjes 3 doekjes gemaakt alszijnde kussentje waar beeb dan op mag spugen :mrgreen:

Ben er helemaal blij mee, alsof het allemaal bij de kinderwagen hoort :mrgreen:

@femmie wrote:

Meeting ja de tijd gaat snel he, als we bij elkaar zijn, niet normaal. Maar das een goed teken toch. Zag ergens iets van een voorstel om ombeurten het huis open te stellen voor een meeting? Vind ik ook wel een goed idee, dan is het kwa afstand ook wat eerlijker verdeeld, maar dan moet niet iedereen afhaken als het bij tilly is he :snooty:

Misschien dat we dan een paar vaste data kunnen prikken door het jaar heen, en kan je dan is het gezellig, kan je niet, dan vlgd keer beter toch?

Afhaken als het bij Tilly is? Echt niet! Ik rij liever daar naar toe dan naar het zuiden. :oops:
En over de data..komen jullie volgend jaar ergens in januari de 1e verjaardag van Julian vieren? :mrgreen:

Femmie, De laatste loodjes wegen het zwaarst. Cliché, maar het klopt wel.
Heb je al een foto van de wagen met de mooie lakentjes?

Marije, nare dingen die hormonen :hug: Ben je nu toe aan een nieuw servies? Of valt dat nog mee?
Leuk zo'n vliegshow, helemaal voor Jesse.
Hahaha, "leuk voor later" zo'n grote borstenfoto. Er zijn meer mannen die dat doen, (hè mir :wink: )

Charissa, fijn dat alles goed is bij jullie. Fijn weekend!

Patricia, wauw! Nesrin stapt al rond de tafel! Die is echt snel.

Wawa, de werkweek zat er dus al weer op voor jou! De komende periode is weer een drukke hè. Dat is bij ons ook zo.
Fijn dat het afbouwen zo goed gaat. Hoe groot is beeb nu?
Hij pastte al snel niet meer in de kinderwagen toch?
Vanochtend bracht ik Julian naar de opvang. Ik legde hem in een speelhoek bij een andere baby. Die baby was iets kleiner dan onze Juul, maar hij leek wel wat sterker in zijn armen en rolde makkelijker om dan ons ventje. Tja....logisch...volgens de leidster is dat kindje ook van september '07 :shock: Juul is nu 65 cm.

Mamalena, hoe is het nu met poppetje? Zindelijk worden is ook best lastig hè. Hopelijk heb je nog wat kunnen slapen.

ps, ik heb ook gestemd op jullie kleintjes!

DAT is natuurlijk ook een leuk idee, om de kids verjaardagen bij elkaar te vieren, al hebben we dan geloof ik aan het eind van het jaar wel erg veel bezoekjes bij elkaar? :think:

Ach ja, kom maar op met ideeen meiden :wink:

Joos idd zijn het de zogenoemde laatste loodjes, maar ik dacht er wat makkelijker over. Mag nog niet klagen hoor, heb gister met een vriendin van 12 tot 15 in de stad rondgelopen om te shoppen en niks geen klachten. Dus zo zwaar is het gelukkig ook allemaal niet :mrgreen:

Heb nog geen foto van de kinderwagen, lakentjes worden vandaag nog eerst ff gewassen (ja lekker slim, eerst naaien en dan wassen, maar goed, kon me niet inhouden :mrgreen: )

Zal ik daarna wel een foto maken, maar zal niet zo speciaal lijken denk ik, omdat ik denk dat het gaat lijken of het allemaal zo bij elkaar gekocht is :wink: :mrgreen:

Patricia nesrin stapt al rond de tafel? :o had ik ff overheen gelezen. Dan is ze er lekker snel bij (ik liep op die manier met 10 maanden en ik heb altijd begrepen dat dat al snel was)

Nou, fijne dag maar weer meiden :-*

Hoi meiden,

Had gisteravond al een begin gemaakt met reageren maar kwam er niet toe het af te maken. Plaatsen wilde helaas ook niet omdat ik al te lang had gewacht :wall:

Nu dan een nieuwe poging.

Joos, Julian is dus een ‘grote’ kleine vent :inlove: Grappig dat hij naast het kindje van september haast niet anders leek. Wat zijn kindjes toch verschillend hè?!!

Balen van de inbraak op school. Je zou die lui toch wat :evil:

Patricia, wat leuk om te horen dat Nesrin al voorzichtig aan het rondlopen is lang de tafel etc. En zelfs al proberen over te stappen naar de bank, knap hoor!!

Femmie, ik herkende jou verhaal trouwens helemaal over het afzonderen etc. Met Nick heb ik dat ook heel sterk gehad op het eind. Ik wilde het liefst rust en stiekem soms ook weer niet. Ook kon ik soms huilen zonder dat ik wist waarom, vreemd toch hè?!!

Maar meid het is dus heeeeeeeeeeeeeel normaal.

Wat fijn te horen dat je je verder nog goed voelt zo op het laatst. Zelfs nog lekker wezen winkelen, lekker hoor!!!

Ben benieuwd naar de wandelwagen met de lakentjes.

Marije, gelukkig zijn de :evil: dus weer vertrokken meid. Tja helaas horen ze er op een gegeven moment weer bij. Balen dat jij nu dus ook weer aan de beurt bent.

Geweldig trouwens dat Arnoud er dus inderdaad een foto van wilde hebben. Kan toch zo lachen om die mannen :wink: :mrgreen:

Fijn dat afbouwen bij jou ook goed gaat.

Charissa, wat las ik toch een heftig verhaal van jou zeg :shock: Gelukkig dat alles toch zo goed af heeft mogen lopen. Ben je inmiddels een beetje van de schrik bekomen?

Wawa, met jou gaat het afbouwen dus helemaal goed! :thumbup: Super meid. Heerlijk dat je niet meer hoeft te kolven op het werk zeker, of niet?

Heb je van de week een beetje lekker gewerkt?

W. meid hoe is het om weer thuis te zijn? Hoe gaat het nu met je zusje? Ik hoop zo dat ze niet een al te zware klap krijgt te verduren nu alles ‘achter de rug’ is als het ware.

Iig een dikke :hug: van hier. :-

Mamalena, wat super om te horen dat het met de bv weer helemaal goed gaat.

Hoe is het verder met je buik trouwens? Is de pijn weer weggetrokken?

Wat knap dat poppetje zo goed als zindelijk is :thumbup: Wauw!!

Nick hier ook op de goede weg maar nog niet zover als jou kleine meid.

Heeft ze inmiddels durven poepen op de wc?

Chrisje, hoe is het met jou en je meiden? Hoe bevalt het werken? Wil het allemaal een beetje lukken?

Hier helaas van de week nog weer 3x naar de tandarts geweest. Een keer hebben ze één kies moeten heropenen maar door de antibiotica lijkt de andere kies toch weer rustig te zijn geworden. Deze hebben ze dus gelukkig niet weer open hoeven te halen. Op het moment gaat het zelf wel goed dus hoop dat ik die ellende achter de rug heb. Nu eerst maar eens een paar weekjes zonder die tandarts voor de boel weer open moet voor de definitieve vulling.

Verder heeft Nick de waterpokken. Het worden er met de dag meer. Is zo’n sneu gezicht. Gelukkig heeft hij er tot op heden nog niet veel last van gehad maar ik zie dat het nu pas echt begint te jeuken. Hij is nu met papa weg dus ik hoop dat hij genoeg afleiding heeft.

Nu maar afwachten wanneer Luuk het te pakken krijgt want die kans is natuurlijk heeeeeeeeel groot.

En…Nick slaapt volledig zonder speen :dance: :dance:

Ja Wawa, ik had toch gezegt dat ik boos was en hem zaterdag in bed had gelegd zonder speen. Aangezien dat goed ging hebben we dat de volgende dag 's middags weer gedaan. Toen ook dat goed ging heb ik de speen ook 's avonds niet gegeven. Hij heeft er echt wel moeite mee maar het gaat steeds beter.

Nou meiden, ik heb eindelijk weer eens bijgeschreven.

Nu is het tijd voor een broodje want ik rammel.

Fijn weekend allemaal.

:-