Zo, kom ff wat uitgebreider terug.
Joos, wat een schattig kado heb jij gekregen :inlove: Leuk hoor. Nesrin had op het kdv net zoiets gemaakt, maar dan met de afdrukken van haar handjes en een gedichtje erbij.
En fem jij ook al zo’n schattige kaart! :inlove: Wat een leuk idee van je vriend. Hij is echt zo ontzettend lief voor je, moet je zuinig op zijn hoor!
M’lena, ik weet wel ongeveer hoe je je gevoled hebt meid op moederdag :hug: HIer wel een ‘kado’ van Nesrin, maar van papa niets gekregen. Ook niet met Valentijn, ook niet op onze trouwdag…
Verder las ik dat de meeting heel gezellig geweest is?? Leuk. Missxchien ben ik er volgende x ook wel bij… alleen nu kennen jullie elkaar allemaal al…
Femmie gecondoleerd met je buuf. :hug: Kwam het onverwachts? Hadden jullie veel contact?
En wat een ontzeend mooie buik heb jij!! En je bent ook niet veel aangekomen he? Heel netjes! :thumbup:
En voel je niet schuldig over alles wat je over/tegen beeb zegt. Hij/zij is zeer gewenst en het is heel normaal dat je het af en toe even niet meer ziet zitten. 9 maanden is ook te lang!!
Ik heb Chrisje al even niet gezien, alles goed meid??
Jane ik hoop dat jij heerlijk aan het genieten bent! 8) Ik hoorde net toevallig dat het weer hier weer minder gaat worden…
Hoe is het met je kies Tilly? Nog last gehad?
Wawa is het nog gelukt met het fietsstoeltje??
Nesrin zit sinds vorige week in een echte autostoel. Ze zit er heerlijk in en was er ook echt wel aan toe. In de mc ging ze steeds maar rechtop zitten, vons ik maar helemaal niets.
Verder heeft ze vorige week haar eerste tandje gekregen en is de 2e op komst. En ze gaat zelf zitten, staan en weer zitten. En ze doet stapjes langs de tafel en stapt soms zelf over naar de bank! :inlove:
Ik ga even de afwas doen, misschien tot later!
:-*
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=55615&postdays=0&postorder=asc&start=45
(Onderaan de pagina)
Een update over de voeding. Wilde het even met jullie delen. Ben erg blij met hoe het vanavond ging. :dance:
Kom morgen uitgebreider schrijven. Toedeloe!
Mamalena, wat super :dance:
Ik vind het een hele nette sprong die ze gemaakt heeft hoor afgelopen week! :thumbup:
Met de dosering kan ik je niet helpen, heb nog nooit van dat spul gehoord, misschien ff de lk voor bellen joh.
Patricia, zou leuk zijn als je vlgd keer bij een meeting zou kunnen zijn. Denk dat tilly wel kan beamen dat het geen bal uitmaakt dat wij elkaar al een keertje gezien hadden toch?
Wowwwwwwwwwwww en wat doet jou kleine meisje het toch goed :inlove:
Joos Dus dat zat er in het pakje? :inlove: Wat schattig zeg. Heb je zeker een mooi plekje op de slaapkamer gegeven?
Buik thx voor de complimenten weer meiden. Ben ook nog altijd erg trots op mijn buik.
Buuf vlgs mij heb ik het hier wel eens ooit tussen neus en lippen door ff laten vallen, maar buuf heeft 2 jaar geleden net na de geboorte van haar zoon te horen gekregen borstCA te hebben. Na 2 jaar strijden met chemo ed heeft ze het van de week toch op moeten geven.
Tja en ze was idd veel te jong (40)
Wat is het hier rustig verder? Iedereen weer druk aan het werk? Of heb ik jullie afgeschrikt met mijn geklaag? :oops: Dat was iig niet de bedoeling, voelde me ff niet lekker in mijn vel en wilde het ff van me afschrijven. Heb inmiddels de knop weer om kunnen zetten en geniet weer volop van het zwanger zijn en voel me weer opgewekt en vrolijk. (gelukkig )
M’lena wat fijn dat de BV nu zo goed gaat!! :thumbup: :-* Je ‘klinkt’ ook helemaal opgewekt! Fijn hoor!
Verder is het erg stil geweest hier.
Femmie, hoe was je gesprek??
Patricia, ja wel goed hoor. Nu maar ff afwachten, ik wordt voorgesteld bij het bedrijf. Heb gezegt dat ze op moeten schieten omdat ik anders misschien al wel bevallen ben en niet voor een vervolggesprek kan
Wel was de patientendoelgroep anders dan was aangegeven.
Lijkt me ook leuk, maar ik kan me nog niet echt een duidelijk beeld van de job vormen als ik eerlijk ben al klink hetgeen ze me duidelijk heeft kunnen maken wel erg leuk. Dus we wachten af.
Je vroeg trouwens hoeveel ik aangekomen was? 7 kilo tot nu toe. Ben er zelf erg tevreden over
7 is super netjes meid!! :thumbup: Na je bevalling weeg je vast minder dan voor je zwangerschap! :shock:
@patricia26 wrote:
7 is super netjes meid!! :thumbup: Na je bevalling weeg je vast minder dan voor je zwangerschap! :shock:![]()
Dat zou leuk zijn

W, laatste dagje hier meis, geniet ervan en veel sterkte morgen :-* :hug:
@femmie wrote:
W, laatste dagje hier meis, geniet ervan en veel sterkte morgen :-* :hug:
Ook van mij…
Hallo??
Hoi!
Wil je aandacht, Patries? :lol:
W. een hele goede terugreis meid! Ik baal nog steeds ontzettend dat ik jou niet ontmoet heb.
Femmie, 7 kg, netjes hoor! :thumbup:
spannend met dat werk hoor. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hoi Patries! :dance:
Leuk dat jij ook naar een volgende meeting wil komen. Enneuh, je leert iedereen snel genoeg kennen hoor.
mamalena, fijn dat je bv weer opgang komt! :dance: Ik schrik wel enorm van het gewicht van die kleine kabouter. Als ik dat vergelijk met Julian… :think:
Vannacht is er weer ingebroken bij ons op school. Al weer alle laptops gestolen. :evil: En dat terwijl die toch in een afgesloten kast, in een afgesloten ruimte staan. De politie was 4 minuten nadat het alarm af ging ter plaatse, maar toen waren ze er al vandoor.
Dan moeten ze toch hebben geweten dat die dingen daar stonden :think:
Twee maanden geleden hebben ze ook alle laptops meegenomen en ook de server. Voorlopig even geen laptops meer voor ons helaas.
En daar zit ik dan midden in de nacht…Ik heb weer eens last van m’n dikke darm. Tijdje terug voor naar de huisarts geweest. Moest zelf met voeding en voldoende drinken zien te laxeren. Nou, dat lukt dus niet. Ik heb op dit moment gigantische pijn in m’n rug omdat het daar heel hard ‘drukt’. Net een aspirine genomen omdat het niet te houden is. Nu maar wachten tot het werkt. Auwww…
W, ik denk aan je. Vroeger had ik kans om jou rond deze tijd hier tegen te komen. Dat mis ik wel hoor. Ik wens je veel sterkte voor straks.
Ah nee, ik hoor popje heel hard huilen…! Ben weer weg.
En weer terug.
Ze vroeg zelf om Sinaspril. Pijn in haar buik, zei ze. Nou, ik denk dat ik wel weet waar dat door komt (en hoe het voelt!). Ze heeft al een tijd overdag geen luier meer aan; alleen met slapen. Aangezien ze alleen maar wil plassen op de WC en niet poepen, gebruikte ze de luiermomenten om het een en ander te lozen. Maar sinds 2 dagen wil ze ook tijdens haar middagslaapje geen luier meer aan. En ze blijft nog droog ook, dus we juichen het alleen maar toe, alleen zit ze nu wel met volle darmen. Dat gaat natuurlijk zeer doen. Wel zielig voor haar.
Ik heb inmiddels echt behoorlijk harde en pijnlijke boobs. Kleintje is nog niet wakker, maar zou het niet erg vinden als dat zou gebeuren. Zou het liefst even in haar oortje gaan fluisteren: Schatje, de bar is open.
Nou, ga zo maar weer naar boven. Ben zóóó moe…
Hier een drukke week achter de rug en de komende weken zullen net zo druk worden.
Nu gelukkig even tijd om te KOKKEN. Het regent. Peuter is aan het knutselen, dus dat is geen probleem.
We hebben net samen een prachtig paard gemaakt. Hij is nu bezig met het tekenen van andere dieren.
Het afbouwen van de BV gaat goed. Ik zit nu alleen nog op de ochtend- en avondvoeding.
Beeb drinkt opeens om 23 uur en ’s nachts niet meer. Dus ik hoef maar één diepvries BV aan te spreken.
Ik kan dus langer alleen BV geven zonder KV.
Joos, ondertussen gestemd op Julian. Ik wilde zelf ook nog meedoen. Kan dat nog?
Marije, ik ben nog steeds niet ongesteld! Zwanger kan ik ook niet zijn.
Hoe gaat het afbouwen van de BV?
Charissa, wat een schrik van jouw snelwegavontuur. Gelukkig heeft Loïs het niet meegekregen.
Ik vind het jammer, dat ik haar niet gezien heb afgelopen zaterdag.
Hoe is het nu met Theo?
Joos, huisbezoeken lijken me een perfect idee! Om de twee maanden bij iemand anders. Hi hi hi.
Femmie, autostoeltje halen we a.s. zaterdag op. Kokker had voor mijn gevoel haast.
Ik wilde niet dat het stoeltje voor onze neus weg zou zijn, vandaar mijn vraag.
Femmie, je klinkt gewoon als een lekkere zwangere muts, die haar wereldje aan het verkleinen is om zich voor te bereiden op de naderende bevalling.
Gewoon aan toegeven hoor en niet schuldig voelen.
Femmie, wat een prachtig kaartje. Nu wel aan vaderdag denken he? Hi hi hi.
Mooie buik trouwens.
Joos, mooi moederdagcadeautje hoor.
Patricia, welke autostoel heb je gekocht.
Trouwens alleen naar meetings gaan als het goed voelt hoor. Niets is verplicht.
Ik weet dat je er tegenopziet!
Mamalena, goed bericht over BV. Super!
Femmie, wat naar van de buuf. Altijd zo’n machteloos iets.
Joos, wat naar dat er op school ingebroken is.
Mamalena, hoe is het nu met de buikpijn? Is het geen bijwerking van dat dompesnogwattes?
Mamelena, hoe is het nu met poppetje? En anders ga je trouwens toch gewoon midden in de nacht kolven? Hi hi hi
Zoals jullie lezen ben ik dus vrij. Hi hi hi. Lang bericht! Nu eerst maar eens een boterhammetje maken.
@Wawa wrote:
Patricia, welke autostoel heb je gekocht.
Trouwens alleen naar meetings gaan als het goed voelt hoor. Niets is verplicht.
Ik weet dat je er tegenopziet!
Wij hebben de Maxi Cosi Priori SPS, zoals op onderstaande foto. Bevalt tot nu toe erg goed.
Ik zie er niet tegenop om jullie te zien hoor! Lijkt me best leuk. Alleen mijn ervaring is dat het vaak tegenvalt, en dat zou ik erg jammer vinden. Nu kon ik afgelopen keer niet, maar anders voelt het wel een beetje als 'nog een verplichte' afspraak, en zo moet het natuurlijk niet zijn.
Ik ga erover nadenken voor een volgende x :wink:
Fijn dat beeb nu de hele nacht door slaapt!
En geniet lekker van je vrije dag, ik ben ook lekker vrij. Zo ff shopppen voor een kado voor mijn vader, die viert morgen zijn verjaardag.
Mooie stoel hoor :mrgreen:
Stemmetje? :roll:
http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&frame=gallery%2F11395
Gestemd
Ik had niet gedacht dat het zou kunnen eigenlijk, meerdere malen met 1 emailadres…