*OKTOBERSTOPPERS06* Femmie gefeliciteerd met DANA!

Hoi meiden,

Hier te druk geweest om even bij te komen beppen. Maar, ik ben er nu!!!

Meiden het was echt super gezellig gisteren :dance: :dance: Ik heb ervan genoten en we moeten het inderdaad gewoon vaker doen hoor.

Jullie zijn ook hartelijk welkom bij mij thuis hoor voor een volgende meet.

Maar eerst de baby van Femmie maar eens afwachten.

Marije, ja ik gebruik deze naam maar weer gewoon :wink: , wat heb jij een pech gehad zeg :hug: Maar dan waren ze misschien wel groter dan ooit, of niet??? Heb je er nog een foto van gemaakt :wink:

Wawa, wij spreken inderdaad gewoon nog maar een keertje af want de afstand is wel te doen ja.

Wat heb je een lief cadeautje gekregen van je mannetjes :inlove:

Mamalena, ik woon in Hattem dat ligt vlak bij Zwolle. Misschien wel eens van gehoord??

Waren de bonbons wel lekker dan??

Femmie, weer een beetje bijgekomen van gisteren?

Joos, hoe is het met jou meid? Heb je gemist hoor want wilde je graag een keertje ontmoeten.

Jane, leuke verjaardag gehad? Wil jou de volgende keer ook graag zien hoor!!

Charissa, jij nog lekker aan het genieten op de camping denk ik.

Chrisje, hoe is het met jou meid?? En met je beide meiden??

W, geniet van je laatste weekje hier meid!! Ik vond het geweldig je te ontmoeten samen met je man, je kleine man en je zusje.

Patricia, jij dus nog steeds een beetje ziekjes meid :hug: Bah wat vervelend zeg. Is het de griep of heb je geen idee. Iig nog maar een dikke :hug: voor jou en dat je maar snel op mag knappen.

Hier vanmorgen een hele mooie ketting gekregen van Nick. Hij heeft van die Penne (schrijf je dat zo :think: ) geschilderd en dat hebben ze dus aan een elastiek geregen. Hij heeft alle kleuren van de regenboog en ik heb hem de hele dag en nu nog met trots gedragen :inlove:

Verder heb ik een mooie zwevende parasol gekregen. Ben er erg blij mee.

Vanmiddag helaas weer enorme kiespijn dus ben om 16.30 weer naar een vervangende tandarts gereden. De rechterkies was opnieuw ontstoken en moest dus weer opengehaald worden. Als ik morgenvroeg nog pijn heb kan ik ook direct antibiotica ophalen zodat ik niet weer kans heb op een ontsteking.

We wachten af.

Ik ga even verder kijken op het forum maar misschien tot strakjes nog even.

:-*

Dames ik kom vanavond even goed bijlezen/kletsen.

Ik heb alleen even snel een vraagje!

Willen jullie alsjeblieft op Julian stemmen???

http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&frame=gallery%2F3380

Als een van jullie kleintjes mee doet, breng ik ook graag mijn stem voor jullie uit.

gedaan Joos :0

Ook gedaan! :inlove: :inlove:

Meiden, ben verder even afwezig… ben voor het eerst weer eens ongi geworden na de bevalling van Tyme.

Voel me even behoorlijk brak. :sick: :evil:

Knuf. :-*

Vanavond meer: even kort.

Mamalena, Femmie, een onbeschofte vraag, zouden jullie in de gelegenheid zijn om één dezer dagen een fietsstoeltje in Sint Michelsgestel te kopen- halen bij één van de KOK-meiden? Ik maak je het geld dan nu gelijk over. Ik snap als het niet lukt hoor. Ik wil namelijk graag met zekerheid het stoeltje. Als hij vandaag of morgen gekocht wordt, dan heb ik hem tenminste met zekerheid :wink:

Wawa, zou het graag voor je doen, maar ik heb geen vervoer! En manlief is niet thuis…Fem misschien?

Vergat ik nog te zeggen laatst:

W. zó leuk je te hebben gezien! Hoe je eruit zag was niet helemaal een verrassing omdat we nogal eens wat foto’s van je hebben gezien, maar nu weet ik tenminste beter wie er bij dat gezicht hoort. Volgens mij heb je een ontzettend lieve vent. En een lieve zus (petje af voor haar trouwens!) Een een héééérlijk klein ventje.

Leuk dat je bent gekomen!!

En Til, ook erg leuk jou te hebben gezien. Ik had me je toch anders voorgesteld, ondanks de foto’s. Ik vind je ook een heel gezellige meid. :wink:

Charissa, jammer dat het van korte duur was. Had graag langer met je gekletst. Jij bent ook al zó lang bij de stoppers, dat je me heel erg doet herrinneren aan de begintijd, samen met Poeh en Pino. Kom je graag nog een keer tegen bij een meeting. Oké?

Zo nu weer terug naar m’n soepje wat staat te pruttelen, voordat hier de herrie weer losbarst.

@mamalena wrote:

Charissa, jammer dat het van korte duur was. Had graag langer met je gekletst. Jij bent ook al zó lang bij de stoppers, dat je me heel erg doet herrinneren aan de begintijd, samen met Poeh en Pino. Kom je graag nog een keer tegen bij een meeting. Oké?

Akkoord! :thumbup:

Meiden, vond het erg leuk om jullie allemaal eens te zien! Was kort, maar gezellig!

Hebben het nog heerlijk gehad op de camping, terugreis was een hel!
Bij Utrecht kregen we een klapband :shock: Heb volgens mij nog nooit zo hard van mijn leven gegild :shifty: We zwenkten naar de linkerbaan en toen rechtsaf recht op de vangrail af. Gelukkig kon Theo de camper in bedwang houden en kwam dat ding tot stilstand maar echt op millimeter werk van de vangrail af. ANWB gebeld en binnen 5 minuten waren die er en was rijkswaterstaat erook om 1 rijstrook af te zetten. Loïs kreeg nog een spitsmuis met hesje van rijkswaterstaat voor de schrik.
Theo zit nu thuis nog te shaken :hug:

Dus later meer, ga eerst bijkomen

:-* :-*

Mijn hemel Charissa! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe reageerde Loïs? Wat een geluk dat er verder geen ongelukkig zijn gebeurt. Complimenten aan Theo. :hug:

Mamalena, lekker van je soepje genoten? Ik begrijp dat jouw productie weer op peil is. Fijn hoor!

Wawa, ik hoop dat femmie of m’lena iets voor je kan betekenen. Dan kan je er lekker opuit met de jongens.

Marije, Thanx :-

Ik kan me voorstellen dat je je brak voelt :hug: Ik vond de eerste keer na de bevalling ook behoorlijk heftig, en bij jou heeft het nog veel langer geduurt.

Patricia, dank je! :-
Beterschap meis. Heb je nog steeds last van dat griepje?

Tilly, ik had jou graag ook een keer ontmoet, maar volgens mij komen er vast wel meer meetings. Leuk hè, dat het kletsen in het echt net zo gezellig is als op het forum!

Wat een ellende met jouw gebit zeg. :hug: Sterkte ermee!

Wawa, wat lief! Doosjes met kusjes! Die stoere knul van jou was vast trots.

Ja als we dichter bij elkaar zouden wonen, was afspreken makkelijker geweest hè. Gaan we bij iedereen een keertje op huisbezoek?

femmie, hou je het nog een beetje vol meid? Het lijkt me echt geen pretje om met deze temperaturen zwanger te zijn.

W. ik baal nog steeds dat ik je niet gezien heb :cry:

@Joos wrote:

Mijn hemel Charissa! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Hoe reageerde Loïs? Wat een geluk dat er verder geen ongelukkig zijn gebeurt. Complimenten aan Theo. :hug:

Loïs was op dat moment de bobo aan het lezen dus die heeft er gelukkig weinig van meegekregen. We stonden wel daarna 3 kwartier op de vluchtstrook in de brandende zon en dat vond ze wat minder... Rechts achter de vangrail zat ook weer een snelweg dus je kon geen kant op. 3 kwartier loïs op mijn armen dus moet nou toch wel spierballen krijgen :mrgreen:
Theo heeft overal pijn aangezien, hij natuurlijk met alle macht aan het stuur heeft lopen sjorren, maar hij heeft goed gehandeld en ik ben trots op hem :clap: Net daarna belde mijn moeder en die had Theo even aan de lijn en toen begonnen de tranen bij hem te lopen, het had veel erger kunnen aflopen :cry:
Met mij gaat het goed, je ziet alleen nu nog vaak even de vangrail op je af komen. Heb net een borreltje tegen de schrik genomen en vanavond gaan we samen languit op de bank liggen

Kom straks nog even langswaaien :-* :-*

Solly, ik heb niet bijgelezen. Die ik morgen of woensdag :-*

Goedemorgen meiden,

Marije poeh, heb jij net zo’n vervelende terugreis als heen gehad :hand: En ik moest nog aan tilly denken om elf uur en dacht, vlgs mij zal dan nu wel iedereen thuis zijn, maar niet dus :?

Mamalena, lekker tactvol die doos bonbons :?

Ik heb idd een moederdagskadootje gekregen, maar vond het pas gister :cry:

Voel me zo schuldig naar mijn vriend, maar vertel ik zo.

En hoe was de soep? Dat je het weg krijgt met dit warme weer :eh:

Wawa jij/jullie zijn hier ook welkom alszijnde niet-kraamvisite hoor :-* .

Wat het stoeltje betreft, ik heb donderdagavond evt wel tijd om het te halen. Maar ik vroeg me af of het niet praktischer is als je man na zijn werk gewoon ff langswipt? Of is die altijd met de trein? :think:

Tilly wat schattig de ketting die je gekregen hebt, bedoel je met penne van die pastadingen om op te eten?

Gatver en hoe is het nu met je kies? Je hebt er wel erg veel problemen mee de laatste tijd he?

Joos ik heb gestemt hoor. En kwa temperatuur hou ik het prima uit, heb geen last van dikke voeten ofzo, dus dat gaat prima. Enige is dat er in huis nog wel eea mag gebeuren voordat beeb komt en ik kan me er maar niet te zetten nu binnen te gaan zitten :frowning:

Patricia hoe is het met jou verder? Vlgd keer meeting moet je wel komen hoor!

Charissa oeh meis, wat schrikken zeg. Gelukkig hebben ze jullie wel “snel” kunnen helpen, al is drie kwartier met dit weer ook aardig lang :roll:

Jane owwwwwwwwwwww jij zit nu heerlijk in verweggistan, hoop dat je het lekker naar je zin hebt met je familie en beeb 8)

Chrisje hoe is het met jou verder?

:think: dan wou ik nog wat vragen, maar ik weet niet meer wat :think:

Mag ik ff klagen??? :cry:

Zoals jullie misschien zaterdag wel gemerkt hebben, zit ik niet helemaal lekker in mijn vel.

Ik heb geen idee wat er met me aan de hand is, kan het zo moeilijk onder woorden brengen, maar over het algemeen heb ik een soort van “laat me maar lekker alleen” gevoel. En dat terwijl ik normaal gesproken altijd zo graag onder de mensen ben. Voel me zo in mezelf gekeerd de laatste dagen.

Zondag op de verjaardag van mijn schoonzus, vond er niets aan. Gister gingen we shoppen en voor het allereerst in mijn leven keek ik niet samen met mijn vriend naar spulletjes, maar trok ik volledig mijn eigen plan, waarbij ik hem af en toe helemaal uit het oog verloor.

Daarna naar mijn ouders, die hebben ons maar weer naar huis gestuurd met de mededeling dat ik maar lekker in de tuin op het ligbedje moest gaan slapen. Thuisgekomen kwam mijn schoonmoeder, waar ik eigenlijk ook geen zin in had, maar ja, het was afgesproken…

Vond er echt geen bal aan, had geen zin om te praten en had echt zoiets van, laat me maar gewoon lekker alleen (evt met mijn vriend en de katjes)

Savonds vroeg mijn vriend voor de zoveelste keer wat er toch aan de hand was en waarom ik het niet wilde vertellen, maar het punt is gewoon dat ik niet weet wat er aan de hand is. Heb gister ook heel de tijd mijn tranen weg zitten drukken, en aan het eind van de dag alles maar ff laten lopen. :cry:

Maar vraag me niet waarom? :eh:

Mijn vriend denkt dat het met de spanning te maken heeft dat het nu allemaal wel erg dichtbij aan het komen is. Misschien heeft ie daar wel gelijk in en heb ik daarom een onbestemd gevoel ofzo en voel me totaal niet mezelf, geen idee.

Voel me ook enorm schuldig naar iedereen.

Mijn vriend had een kaartje namens beeb langs mijn bed gelegd. Ik vond hem pas maandag :frowning: en het was zon lief kaartje (zal zo wel ff foto’s showen)

Mijn ouders hebben een mega aanbod gedaan, daar voel ik me schuldig over, ik voel me schuldig naar mijn schoonmoeder die maar aan blijft bieden om te helpen hier in huis. Dat kan ik toch niet accepteren als ik zelf gewoon helemaal geen ruk uitvoer?

En verder stond ik gister voor de spiegel en dacht “tja ik ben er wel klaar mee met zwanger zijn” :cry:

Wat moet beeb daar wel niet van denken? En ik ben nog niet eens klaar met alles wat ik moet doen voor beeb. En verder vind ik het zwanger zijn zo leuk, lekker met die dikke buik showen enzo. Ben bang dat ik hem dadelijk zo enorm ga missen, dus hoe kan ik nu zoiets denken?

Morgen dan ook dat gesprek, zit eigenlijk erg in twijfel of ik wel moet gaan. Heb me echt nog helemaal niet ingelezen in de functie, nog geen vragen opgestelt, nog geen spullen klaargelegd, niets…

En als ik eerlijk ben, staat mijn hoofd er ook helemaal niet naar. Is ook al helemaal niets voor mij, normaal zou ik alles al helemaal uitgepluist hebben zodat ik goed voorbereid aan het gesprek zou beginnen.

Denk ook dat het komt omdat ik geen idee heb wat en wanneer me iets te wachten staat. Het kan over een uur beginnen maar net zo goed over 5 wkn pas. Tja en dan is het heel lastig als je er niet zo goed tegen kan als je dingen niet zelf in de hand hebt :doh:

Zo, dat was het geloof ik wel zo ongeveer.

Gelukkig voel ik me met momenten ook wel meer mezelf hoor, maar helaas zijn die momenten op dit moment echt voor hele korte duur.

We hebben van het weekend het geboortekaartje bestelt en heb net een proef doorgemaild gekregen (welliswaar de verkeerde kleur, maar goed daarvoor is het ook een proef toch?)

Nou, ik ga nog ff in de andere topics posten en dan ga ik me maar eens proberen te zetten tot het doen van iets, misschien krijg ik daar een beter gevoel van, ipv al dat gehang in de tuin (waarvan ik overigens moet toegeven dat het wel heerlijk is, zo lekker niksen :silenced: )

Meiden, fijne dag allemaal maar weer en tot snel :-*

Ow ja, ik wilde niks vragen maar wat zeggen tegen joos en wawa, misschien doen jullie het wel via pb, maar ik moest laatst aan jullie denken dus wil het toch ff aan jullie kwijt voor als jullie op dit moment een verantwoord lekker “tussendoortje” willen pakken:

Yoghurt met verse aardbeien door de shake.

Zooooooooooooo heerlijk en toch gezond :drool:

Lieve Fem :-* Ik heb zo met je te doen meid.

9 maanden zwangerschap is genoeg hè. Het is ook zo lastig om hulp te accepteren als je normaal gewend bent alles zelf te doen.

Maar, als je het accepteerd, dan worden dingen gedaan die jij gedaan wilt hebben, maar waar je jezelf nu niet toe aan kan zetten. Misschien geeft dat wat rust?

Wat je beeb er van moet denken dat je klaar bent met het zwanger zijn? Nou, dat mama heel graag wil dat hij/zij geboren wordt en dat ze hem/haar kan vasthouden. Dat mama er klaar voor is om voor hem/haar te zorgen.

Jouw kindje is ontzettend gewenst. Jullie hebben er alles aan gedaan om te zorgen dat hij/zij bij jullie mag komen, en dat hij/zij het allerbeste heeft. Dit zal hij/zij echt voelen meid. :hug:

En…hij zij heeft een papa en een mama die veel van elkaar houden, die elkaar steunen in moeilijke tijden. Dat is toch het belangrijkste wat je je kindje kan schenken. Een liefdevol nest.

Over dat terug trekken. Ik herken het wel een beetje. Laat me maar met rust, even geen gedoe. Ik moest even denken aan een poes die ik vroeger had. Echt een schattige kroelpoes die altijd op schoot wilde zitten. Ze raakte zwanger, en een paar dagen voor de bevalling trok ze zich ook heel duidelijk terug. Ze lag in een mandje, en had even geen behoefte aan knuffels. Zou dit ook een grapje van de natuur zijn?

Heb je dat gesprek in DH? Ik ben morgen vrij, dus ik zou met Juul ook even in de trein kunnen springen.

En dan denk je ook nog aan Wawa en mij. :-* Heerlijk zo’n gezond tussendoortje. Met een paar ijsblokjes erdoor heb je een heerlijke shake! :inlove:

Wawa, succes vandaag! :thumbup:

Charissa, hebben jullie nog een beetje kunnen slapen vannacht? Jullie hebben echt een engeltje op het dak gehad. Loïs kan trots zijn op haar papa.

Wat lief van je joos :-*

Tja en je hebt volkomen gelijk, beeb is ook zo enorm gewenst, maar het voelt ook allemaal zo dubbel allemaal. Ergens wil ik gewoon nog een tijdje lekker genieten van het zwanger zijn enzo, aan de andere kant wil ik met beeb kunnen knuffelen.

Ik dacht eerst ook dat dat terugtrekgevoel misschien een aankondiging was, maar het duurt me nu al een paar dagen, dat vind ik dan wel weer erg lang :think:

Moet zeggen dat het vandaag wel gaat, ben ook lekker alleen vandaag, doe lekker mijn eigen ding en geniet toch nog maar lekker ff lui van het weer :oops:

Zo ff naar het winkelcentrum om een kraamkadootje te halen, morgenavond gaan we nml op kraamvisite.

Wawa, wat heb jij vandaag voor speciaals? Heb ik ergens overheen gelezen? :oops:

Ik zou nog ff mijn mamadagkadootje showen:

(let niet op het handschrift, beeb had ruzie met de pen :lol: )

Lief he? :inlove:

En voor de verandering mijn buik ook nog maar eens een keertje:

Hebben net te horen gekregen dat de buurvrouw is overleden :kaars: :frowning:

Hoe lekker tegenstrijdig allemaal zeg :wall:

Tja, dan verder toch maar gewoon de update waarvoor ik vanavond eigenlijk online wilde komen…

Bij de vk was alles goed, controles goed en beeb is ingedaald en ligt mooi vast in mijn bekken.

VK verwacht dat ik de 40 weken wel zo om en nabij vol zal maken (dus daar gaan we gewoon lekker vanuit).

Naar schatting is beeb nu rond de 3 kilo en bij 40 wkn 3400/3500 gram. Netjes gemiddeld dus.

Heb ook besloten morgen toch maar naar het gesprek te gaan en dan zien we verder wel…

fem ik heb je al even op msn en via sms gesproken.

Mijn verbinding ligt er steeds uit, dus ik hoop dat k dit bericht wel kan plaatsen.

Veel succes bij het gesprek!

Je hebt echt een prachtige buik (JALOERSSSSSSSSSSSS)!

gecondoleerd met de buurvrouw. Was ze al oud?

Super dat met de beeb alles goed is.

nu snel ff opslaan

yes gelukt!

ff kijken of ik mijn moederdagcadeau kan laten zien…

Jeetje Joos wat wordt Julian al groot!! :inlove:

Femmie, fijne berichten bij de vk :thumbup: Laat beeb maar komen!

Succes met je gesprek vandaag.

Charissa :thumbup: van Theo en fijn dat er geen ernstige dingen gebeurd zijn zeg! :hug:

Kom later verder reageren.

:-*