Klinkt heftig Tijger! Kan me voorstellen dat het je bezig houdt hoor. Hopelijk helpt het vocht aftappen inderdaad zodat ze wat beter gaat slapen en eten en zich misschien weer wat beter gaat voelen. Veel sterkte :hug:
Tijger, wat naar voor je oma. Heel veel sterkte!
vlinder, hierbij alvast heel veel succes en sterkte gewenst voor morgen!
Hier gaat het goed. Gister weer goedgekeurd bij de vk. Kindje ligt met hoofdje al goed vast in mijn bekken. Moet nu elke week naar de vk, en vanaf nu gaan ze me ook wegen. Waarschijnlijk zou ik nog wel wat aankomen (vocht vasthouden etc :think:). Inmiddels staan de klossen onder het bed, box in de kamer, kamertje is klaar. Dus in principe kan ze komen. Moeten alleen nog steeds geboortekaartje uitzoeken, als dat gebeurt is, is mijn to do lijstje zo goed als leeg :D.
Dank je wel Anne!
Wat fijn dat alles zo goed als klaar is behalve het geboortekaartje… weten jullie al een beetje wat voor kaartje jullie zouden willen?
Hoe gaat het met je oma Tijger, is ze de nacht een beetje goed door gekomen? Sterkte meid!
Laykam, hoe gaat het met jou?
@vlinder: we weten wel ongeveer wat voor soort geboortekaartje we willen, maar er is zoveel keus en er zijn superveel sites waar je kunt bestellen. En die hebben niet alle info altijd even handig vermeld. Dus soms is het nogal puzzelen wat er allemaal kan en wat dat precies kost… Maar we komen er vandaag of morgen vast wel uit .
Vlinder heel veel succes morgen. Mijn duimen draaien.
Anne, wat fijn dat je er zo klaar voor bent.
Mijn oma gaat weer wat beter en is vandaag naar huis. Wel krijgt ze vanaf nu extra zuurstof, ook thuis.
Tijger fijn dat je oma weer thuis is. Wel heftig dat ze daar nu ook extra zuurstof krijgt. Maar hopelijk voor haar wel prettig weer in haar eigen omgeving te zijn.
Ben benieuwd hoe het met vlinder is gegaan gisteren. Heb voor je geduimd .
Laykam hoe is het met jou?
Bloem, hoe gaat het nu bij jou? Hopelijk is de oudste inmiddels een beetje gewend dat hij de aandacht moet delen met zijn kleine broertje?
Gister laatste les zwangerschapsgym gehad. Gek idee dat we elkaar de volgende keer ineens allemaal met baby zien. 3 van de 7 zijn al bevallen, allen meisjes. Van de overige 4 krijgen er ook 3 een meisje, en 1 weet het geslacht nog niet. Ben benieuwd, de kans op allemaal meisjes bij de reunie is dus groot, grappig.
Allemaal alvast een fijn weekend, tijger sterkte met je oma en vlinder van harte beterschap en ik duim voor een positieve uitslag voor volgende week!
** hier een berichtje van Vlinder75**
zo…de operatie is geweest en goed gegaan. Drain en infuus zijn er gister al uit gehaald. Bloed was al twee keer goed, als dat vandaag nog is mag ik heel misschien naar huis, hope so.
Wel veel pijn maar dat hoort…litteken moest weer open. Veel gesprekken gehad gister met allerlei doktoren, dan merk je dat je echt iets ergs hebt…best confronterend.
Nu duimen voor de uitslag de 27ste…
Wat fijn om te horen dat de operatie goed is gegaan. Hopelijk horen we snel dat je weer thuis bent.
Hoi allemaal,
Ik ben sinds zaterdagmiddag weer thuis. Bloedwaardes bleven goed en mocht ik lekker thuis verder herstellen
Ben nog wel erg moe en nog veel pijn maar dat komt uiteindelijk wel goed. Beetje balen is wel dat ze mijn stemband hebben geraakt en dat praten nu wat lastig is… ook dat zal goed komen alleen duurt dat nog even. Tot die tijd maar zo weinig mogelijk praten hihi!
A.s. donderdag als het goed is de uitslag, ik ben benieuwd of dat ook echt lukt omdat een week echt heel krap is. Zal woensdag even bellen dat we niet voor niks gaan…
Hoe gaat het met jullie allemaal?
Sorry dames duurde wat lang voordat weer schreef merk ik.
Abbonoment doet het ook niet goed want geen meldingen gehad.
Tijger wat naar van je oma! Hopelijk zal ze niet veel last hebben meer.
Anne wat leuk zeg al die meiden! Ik hoop ook dat een meisje krijg.
Al vind ik een jongen ook fantastisch natuurlijk.
Vlinder wat naar van je stembanden!
Hopelijk is alles goed gegaan.
Gaat wel goed met mij.
Ik denk dat eisprong heb gehad.
Had last van buikpijntjes die dag.
Hebben geklust toen en nu heb ik al 4 dagen last van mijn borsten en buik. Ook obstipatie gehad al 2 dagen.
Maarja over 1,5 week moet ik als cyclus van 30 dagen zou hebben ongesteld worden. Ben benieuwd!
Ook gezellig op visite geweest bij mijn mavo vriendinnetje die is al over de helft.
Mocht raden wat ze kreeg aan de hand van haar 3d echo maar was erg duidelijk een jongetje. Super leuk voor haar!
Vlinder, fijn dat je zaterdag alweer thuis was! Balen van je stembanden. Wel lekker rustig voor je vriend :D. Hoop dat je do inderdaad al de uitslag kan krijgen. Hopelijk heb je snel minder pijn. Sterkte!
Laykam, hopelijk was het inderdaad een eisprong. Dat wordt voor jou dus ook weer een spannende week.
Hier is alles nog rustig. Nog geen voortekenen van een op handen zijnde bevalling. Ik vermaak me nog steeds met fröbelen .
Vlinder, hoe was de uitslag?
Hier eindelijk ongesteld geworden, op naar een nieuwe ronde
Wat fijn Tijger dat je ongesteld bent geworden… op naar de nieuwe ronde :thumbup: :thumbdown:
Anne… jij gaat nu echt opschieten (misschien ben je zelfs al bevallen ik heb nog niet gekeken bij de andere topic ;-))
Goed om te horen dat het goed met je gaat Laykam!
Ikzelf heb gisteren opnieuw niet zo goed nieuws gekregen. Helaas is er in de linkerkant van mijn schildklier ook een tumor gevonden. Was nog wel heel klein en ingekapseld maar toch… het zat er wel. Tegen alle verwachtingen van de artsen in eigenlijk.
Voor mezelf kwam het niet helemaal als verassing, ik had er al rekening mee gehouden. Nu 3 tot 4 weken rust en dan krijg ik de behandeling met radio actieve jodium. Ben benieuwd… zal nog best lastig worden zei de arts.
Pas na die behandeling kan ik ingesteld worden op schildklierhormoon en we mogen een half jaar na die behandeling niet zwanger worden. Niet zo leuk maar ik ben nog steeds van mening dat gezondheid voor alles gaat. We hadden ook kunnen kiezen om eerst zwanger te worden en als dat gelukt is dan de behandeling maar dat zie ik niet zitten. Stel dat zwanger worden lang duurt dan zit het toch in mijn hoofd. En dan hebben we een kindje en dan mag ik daar een paar weken niet in de buurt zijn, dat lijkt me heel erg.
Ik vind het al een naar idee dat ik een tijdje in het ziekenhuis moet blijven zonder bezoek te mogen ontvangen, ook de verpleging zal niet binnen komen op de kamer, alleen in uiterste nood.
We zien het wel. De komende weken eerst aansterken en bijkomen van de operatie.
Ga zo boodschapjes doen met mijn moeder, nu niet heel veel zin in maar wel lekker als het weer gebeurd is voor het weekend.
Fijne dag allemaal!
Oh vlinder wat naar :hug:! Er staat je dus nogal wat te wachten… Maar ik zou inderdaad ook eerst voor de behandeling gaan. Hoe graag je ook zwanger wilt worden, je eigen gezondheid gaat nu even voor. Heel veel sterkte! :-*
Tijger, op naar de volgende ronde met hopelijk meer succes!
Hier is alles nog rustig. Ik vond dat ze deze week wel mocht komen maar ze mag nu ook nog wel een weekje blijven zitten… De moeder van 1 van mijn beste vriendinnen is overleden en ik wil als ma en di graag bij het condoleren en haar uitvaart zijn. Maar goed, dat heb ik natuurlijk niet voor het zeggen, als ze komt dan komt ze…
Vlinder :hug: :hug:
Je krijgt wel een berg slecht nieuws steeds te verwerken. Wat vervelend dat je nu radioactief jodium moet. Moet je dan lang in het ziekenhuis blijven?
Heel veel sterkte iig.
Anne, het wordt nu wel spannend bij je. Sterkte op de condoleance.
Geen idee Tijger hoe lang ik in het ziekenhuis moet blijven, ik denk een dag of 4, maar dat ligt eraan hoe ik reageer en ook hoe snel het weer uit lichaam is. Als ik veel drink kan het zelfs al eerder uit miijn lichaam zijn. Ik zie het wel, voorlopig nog bijkomen van de operatie, de rest laat ik maar gebeuren.
Hoe gaat het met jou Tijger?
Wat naar Anne dat de moeder van 1 van je beste vriendinnen is overleden. Sterkte met de uitvaart vandaag!
Oh ik vergeet nog wat… wil je mijn NOD veranderen in 15 oktober Tijger?
Ik ben het keurig op dag 25 geworden, dat lijkt na de eerste operatie in juli een beetje standaard dus dat hou ik nu maar even aan.
Verder lijkt mijn eisprong er aan te komen omdat de ovulatietest steeds wat donkerder wordt en dat zou betekenen dat alles nog wel ‘normaal’ werkt, fijn!
Ik zal het lijstje aanpassen.
4 dagen, dat lijkt me nog best lang om helemaal alleen te zijn. Maar wat moet dat moet, het is voor een goed doel.
Veel sterkte en doe rustig aan.
Ik voel me momenteel niet heel happy, ik heb last van de clomid en mijn grootmoeder kan elk moment overlijden. Donderdag ochtend ga ik nog een laatste keer heen.
Oh tijger wat naar… veel sterkte. dikke :hug: !
Tijger, wat lijkt me dat moeilijk. Heel veel sterkte meid :hug:.
Vlinder, 4 dagen nauwelijks contact met andere mensen lijkt me vreselijk. Maar goed dat je het gewoon op je af laat komen, er zit niets anders op vrees ik.
Fijn trouwens dat je cyclus zich stabiel lijkt te gedragen. Dat biedt een goed perspectief voor de toekomst!
De uitvaart was gister natuurlijk triest, maar het was wel een mooi afscheid. Wel een lange dag… 9 u vertrokken, 45 min gereden, kerkdienst, door naar kerkhof, daarna koffie met broodjes. Toen koffie gedronken bij mijn ouders. Mijn moeder moest voor mammografie (jaarlijkse controle nadat ze 2 jaar geleden borstkanker heeft gehad). Gelukkig kreeg ze gister 2 uur na het onderzoek ook al de uitslag en alles zag er goed uit, fijn! Om half 5 waren we weer thuis. Even bijkomen, eten en door naar verjaardag van mijn schoonmoeder. 23 u in bed en na zo’n lange dag goed geslapen. Maar vandaag toch maar even een rustig dagje gepland .
Tijger sterkte en voor jou natuurlijk ook vlinder!