Oktoberstoppers 2011 deel 3

Ja ze hebben ook de follikels gemeten maar was nog niks te zien.

Ik was ook veel langer ongesteld geweest als ze verwacht hadden…

Was er vorig keer op dag 5 van me ongesteldheid maar had nog 5 dagen doorgebloed.

Daarom moet ik a.s. vrijdag weer voor meting

Kan me voorstellen Anne dat je alles op tijd klaar wil hebben. Met de vroegbevallingen om je heen word je er mee geconfronteerd dat het toch wel fijn is om alles zo vroeg mogelijk klaar te hebben voor zover dat kan.



:hug: voor jou Laykam! Valt niet mee waar je allemaal steeds door heen moet…



Hoe voel jij je Tijger? Spannend meid! Ik duim voor je hoor.



En Bloem hoe gaat het met jou en Mika?



Hier gaat het redelijk. Gisteren weer een emo dag gehad maar vandaag lijkt dat beter te voelen. Ben nog steeds moe, sloom en super vergeetachtig. Slaap dus lekker veel of hang op de bank. Gisteren een stukje gewandeld buiten, ging op zich wel goed maar eenmaal thuis gelijk weer in slaap gevallen.



Stiekem denk ik dat ik nog steeds niet zwanger ben door die schildklier. Op zich werkte hij nog steeds wel goed maar bij een eventuele zwangerschap zou de bult nog sneller gaan groeien onder invloed van hormonen en dan had ik met spoed geopereerd moeten worden wat dan op zich weer lastig is als je zwanger bent… Onbewust heeft mijn lichaam dit volgens mij voorkomen. Klinkt heel zweverig maar zo voelt het voor mij.

Ineens heb ik nu ook sterk het gevoel dat het gewoon wel gaat lukken straks, ik hoop dat ik daar niet naast zit hihi!

dank je vlinder kan ik best gebruiken af en toe!



ik vind het totaal niet zweverig klinken!

net als dat bij mij me ongesteldheid weg bleef toen mijn thuis situatie slecht was en ik had een nieuw huis en was direct ongesteld.

je lijf beschermt je als dat nodig is!

Laykam, kan me voorstellen dat je je verdrietig voelt. Tis ook niet niks natuurlijk. Hoewel 't nu veel onzekerheid geeft, is het vast een fijn gevoel dat 't nu serieus genomen wordt en er iets gebeurt. Succes en sterkte! :hug:



Tijger, hoe voel jij je?



Vlinder, vind het ook niet zweverig klinken hoor. Ik denk dat het lichaam soms dingen doet of laat omdat dat op dat moment nu eenmaal beter is. Dus ik hoop dat als je je straks wat beter voelt het zover mag zijn! In ieder geval helpt het een stuk als je er zelf een goed gevoel bij hebt en erin gelooft. Dus vasthouden dat positieve gevoel :pray:. :smiley:

Vlinder, ik hoop ook voor je dat het nu snel gaat.



Laykam, heel veel succes morgen. Hebben ze al een plan wat te doen als er geen folikel groeid?



Anne, hoe gaat het bij jouw?



Vandaag ben ik erg moe, maar daar lijkt iedereen op mijn werk last van te hebben. Verder ben ik af en toe wat misselijk en lijken mijn borsten wat gegroeid. Eerder deze week waren ze ook een paar dagen gevoelig, maar dat is nu grotendeels weer over. Verder ben ik vooral erg gespannen voor komende dinsdag.

Ik duim voor je Tijger!

Nee deze maand gaan ze het eerst bij houden of er een eisprong is.

Daarna plan van aanpak.

Vanmorgen sperma ingeleverd van mijn vriend.

Eerst zouden we dat samen doen maar hij was te nerveus dus ik ging de hond doen en hij deed zijn ding :lol:

Morgen kan ik de gyn naar de uitslag daarvan vragen! Spannend!! Vooral omdat mijn vriend zo’n 4 tot 6 sigaretten per dag rookt… :silenced:

Morgen al? hier duurt dat twee weken!

Tja, roken is naturlijk niet echt goed voor de zaadkwaliteit. Spannend hoor.

Ja ze zijn hier best snel ook met bloeduitslag.

Die kreeg ik 4 dagen later omdat toen weer in ziekenhuis was.

Maar is opzich ook logisch als je het binnen 30 minuten in ziekenhuis moet hebben waarom zou het dan 2 weken kosten om uitslag te vertellen?

voor twee dagen zullen ze het net zo goed moeten conserveren als voor twee weken lijkt me :wink:

Als het hier in twee dagen had gekund hadden we een maand eerder met clomid kunnen starten.

Ja dat is waar.

Maar goed vind toch raar hoe kunnen ze het zo conserveren dat de zaadcellen net zo beweeglijk blijven? Vond het zo vervelend voor jou dat wachten!

Naja ik hoor zo wel of het hier echt mogelijk is zo snel het antwoord te krijgen :wink:

Het lijkt me dat dat prima kan, volgens mij wordt het in de snelvriezer ingevroren. Ik dacht dat het bij de spermabank, waar ze zaad nog langer bewaren, ook zo gaat.

Maar spannend vandaag, veel succes.



Hier vannacht wat last gehad van ongikrampen :x

Wel was mijn temperatuur nog hoog vannochtend, maar het duurd dan ook nog een paar dagen voor ik ongesteld moet worden

Kan me voorstellen dat je gespannen bent voor dinsdag, Tijger. Hopelijk waren de ongikrampen van afgelopen nacht loos alarm… mijn duimen blijven draaien!



Wat fijn Laykam dat jullie al zo snel de uitslag krijgen. Gek dat er zoveel verschil zit in ziekenhuizen met sommige dingen.



Ik heb een off day vandaag denk ik. Moet steeds huilen en huil ik niet dan ben ik chagerijnig, bah! Baal van mezelf terwijl de dag nog maar net begonnen is eigenlijk. Hopelijk knapt het allemaal nog wat op en anders morgen weer een nieuwe, betere dag…

Ach jee vlinder wat vervelend!

Hoop dat de krampen innestelingskrampjes waren Tijger!

Uitslagen waren prima! Mijn vriend ook weer blij :stuck_out_tongue:

:hug: vlinder, hopelijk voel je je snel beter. Misschien komt het door je naderende menstruatie (huilerig zijn hoort bij mij bij pms). Veel sterkte iig.



Laykam, wat fijn dat alles goed was, dat is iig een mogelijk obstakel minder. Was er nu wel al een eitje te zien of nog niet?

Grootste follikel was pas 7,3 dus moet maandag weer.

Hopelijk is er dan 1 van 10 mm te vinden

Wat spannend allemaal Laykam en Tijger! Ik duim met jullie mee.



Vlinder, hopelijk voel je je vandaag wat beter :hug:.



Hier lekker aan het genieten van een rustig weekend. Net even met zijn tweetjes het huis gestoft en gezogen, badkamer en wc gedaan dus nu lekker met de beentjes omhoog. Morgen krijgen we bbq-visite dus hopelijk houden we het dan een beetje droog…



Fijn weekend allemaal!

Gister jarig geweest. Kwam mijn nichtje vertellen dat ze ongepland zwanger is. Haar vriend leuke verhalen vertellen over hoe ze het aan hun ouders verteld hebben. Dat kwam best hard aan en ik ben er eigenlijk best verdrietig om

En ik ben ook jaloers dat zij gewoon in hun schoot geworpen kregen, waar ik zoveel moeite voor moet doen

Tijger ik snap je helemaal!!!

Vooral als ongepland is en er zo makkelijk over doen :S

Sterkte meis!

Hoe voel je je verder?

Nog die klachten?

Mijn temperatuur is gekelderd, ik zal vandaag of morgen wel ongesteld worden :cry:

:frowning:

Ik mag van mijn gyn niet temperaturen.

Het is te onbetrouwbaar allemaal.

En als je zwanger bent kan je ook 1 dagje lagere temp hebben hoor.