Oktoberstoppers 2011 deel 3

Bloed is direct al geprikt.

Aangezien echo veel blaasjes liet zien prikte ze gelijk maar bloed.

Ja lijkt me wel fijn als hij elke keer mee gaat maar als vaak erheen moet kan hij niet elke keer vrij nemen…

Maar goed, even doorzetten dan maar

Dat is logisch, maar ik vond het aantal keer dat we heen moesten erg meevallen. Bij sommige vrouwen prikken ze meer keer in een cyclus bloed, maar misschien heeft dat geen nut bij PCOS :think:

Ik heb ook maar 1 keer bloed geprikt

Op cylusdag 50 ofzo

tja geen idee of vaker gaat gebeuren.

gelukkig vind ik het geen probleem dat bloed prikken.

liever bloed prikken dan inwendige echo.

maja je moet er wat over hebben :stuck_out_tongue:

Wat fijn Anne dat jullie meisje goed groeit en al met haar hoofdje naar beneden ligt. Hopelijk blijft ze lekker zo liggen.



Jeetje Laykam wat fijn dat je zo snel bij de gyn terecht kon, dat had ik even gemist, sorry! Benieuwd hoe het volgende gaat en wat ze kunnen zien.



Oh Tijger, ik ga voor je duimen hoor dat het raak is deze rond. Zou geweldig zijn!



Hier alles goed. Ben net thuis van mijn werk en ga zo lekker even in de tuin zitten. Vanavond nog lekker sporten en dan morgen de operatie. Moet al om 7 uur in het ziekenhuis zijn morgenochtend, wordt als eerste geopereerd. Fijn!

Had maandagavond een dipje omdat ik ineens toch bang was dat ze per ongeluk mijn stembanden door zouden snijden en ik nooit meer zou kunnen praten. Dat gevoel is nu weer gezakt, met mijn vriend goed over gesproken en dat maakte me wel weer wat rustiger.



Met hem gaat het weer goed, gelukkig! Is een zorg minder :smiley:

Zodra ik thuis ben en het lukt kom ik online om een update te geven over de operatie en alles.

Hopelijk gaat alles nu goed vlinder. We wachten op goede berichten

Lieve meiden,



Ooit schreef ik even met jullie mee…

Wil jullie veel succes wensen met het zwanger worden, bevallen, enz.

Stiekum lees ik wel een beetje met jullie mee, maar ben inmiddels bij de julistoppers gaan schrijven. Voelt beter na alles wat er gebeurd is.



Liefs Moon.

Lieve Moon,

Ik was je nog niet vergeten hoor!

Hopelijk voel je je weer wat beter?

Blij weer wat van je te horen.

Ik snap dat je liever ergens anders schrijft nu.

Hopelijk ben je snel weer zwanger en gaat alles goed.

Liefs!

Als het goed is is Vlinder vanmorgen geopereerd! Spannend. Hoop dat alles goed is gegaan en dat ze morgen weer naar huis mag.



Laykam, dus waarschijnlijk ook PCOS, balen maar nu heb je wel meer duidelijkheid. En echt goed dat je niet tot oktober hebt gewacht. Toch weer een paar maandjes tijd gewonnen :wink:. Hopelijk kan voor jullie ook snel de behandeling starten.



Tijger, een eisprong, yes!! Ga voor je duimen!

(mbt poetsdrang, inderdaad best kans dat dat de laatste weken gaat komen. Waar ik nu wel mee bezig ben is alle kleertjes, lakentjes etc wassen omdat het nu zo lekker buiten kan drogen…)



Moon, kan me voorstellen dat je na alles wat je overkomen is hebt besloten opnieuw te starten bij een nieuw stoppersclubje. Hopelijk gaat het goed met je. En ik hoop dat je ook gauw weer zwanger mag zijn en dat alles dan wel goed zal gaan!

Moon, begrijpelijk hoor, dat je bij een nieuw clupje wilt beginnen. Ik wens jouw ook veel succes met zwanger worden.

Berichtje van vlinder75





Ik wilde je wat vragen…zou jij op kok bij oktoberstoppers willen zetten dat mn operatie goed is gegaan? Mag nog niet naar huis ivm koorts en bloedwaardes. Dan zijn die meiden ook op de hoogte…dank je wel vast





Hier een update!



Liefs ramona

Dank je Ramona!!!

Hier word ik blij van:d

Graag gedaan hoor! Ze wou jullie graag op de hoogte houden dus fijn dat het zo kan :slight_smile:

Hoi meiden, even een berichtje van mijzelf…ik lig nog steeds in het ziekenhuis. bloedwaardes zijn steeds niet goed en ik heb koorts. best balen maar het is beter zo. tot overmaat van ramp ongesteld geworden, waarschijnlijk door de narcose zoveel dagen eerder. baal ik ook van maar goed eigenlijk is dat bijzaak.



lief dat ramona het vorige berichtje wilde plaatsen, dank je wel meis! Ik ga douchen hier en lekker niksen…heb nog niet veel energie. oh ja de bult was nu al 7cm dus in een paar maanden 4cm gegroeid…nog blijer dat tie er uit is.



Fijne zondag allemaal! Liefs vlinder

Ach vlinder, vervelend van de koorts en bloedwaarden, maar gelukkig is de operatie goed gegaan.



Spannend tijger, de duimen draaien :smiley:



Wel wat laat, maar toch. Op 19 juli is onze zoon Mika geboren. Ik heb een vlotte bevalling gehad. Mika woog 2920 en was 50 cm groot. Inmiddels is hij al wat aangekomen en gegroeid. Het gaat heel goed. Hij drinkt goed en is heel tevreden :inlove: :inlove: :inlove: En ik dus ook. Ik ben heel blij dat ik nu normaal kon en mocht bevallen en we dezelfde dag nog naar huis mochten. De afgelopen week heb ik wel nog wat pijntjes gehad. Vandaag voel ik me weer echt goed :slight_smile: Sorry dat ik jullie niet eerder op de hoogte heb gebracht :oops:



Fijne zondag allemaal en vlinder veel beterschap

Vlinder, ik ben heel blij te horen dat alles redelijk met je gaat. Hopelijk ben je snel weer een beetje fit. Raar van je menstruatie, dat is wel flink eerder. Zal ik je NOD aanpassen?



Bloem, ik had al bericht van je bij de augustusmama’s gespot, dus waren we wel al op de hoogte. Nogmaals van harte gefeliciteerd.

Even gekopieerd vanuit als zwanger worden langer duurd [i]

Vandaag opeens last van gevoelige borsten. Ik voel ze behoorlijk als ik alleen al stil zit en als ik loop of bepaalde bewegingen maak, dan voel ik het nog duidelijker.

Na de eisprong heb ik welmeestal algevoelige tepels, dit keer ook, maar sinds vanochtend is het mijn hele borst.

Vrijdag had ik al wat steekjes in mijn baarmoeder, steeds op dezelfde plek, waarvan ik hoopte dat dat door een eventuele innesteling kwam. Zou wel wat vroeg zijn, maar wie weet

Ik maak mezelf een beetje gek geloof ik :mrgreen:




Ik vind het ook veel te spannend :roll:

Spannend Tijger!! Kan me voorstellen dat je jezelf gek maakt want bij alles wat je voelt denk je toch ‘zou het…’ Ik ga duimen hoor voor je, nog 8 dagen tot je NOD of heb ik dat nou verkeerd gelezen?



Geeft helemaal niks Bloem, ik had het al gelezen op het forum… super, gefeliciteerd!! Fijn dat je zo’n vlotte bevalling hebt gehad en dat het goed gaat met Mika. Neem goed je rust en geniet van elkaar.



Ikzelf ben vanaf gisteravond weer thuis. Moet me wel gelijk melden als ik me anders voel dan anders want dan zijn de waardes weer te ver gedaald. Mag 2 weken niks doen ivm een mogelijke nabloeding en de wondgenezing. Over 2 weken de uitslag dus dat is nog even afwachten.



Menstruatie lijkt weer voorbij dus misschien was het alleen een bloedinkje door de narcose ofzo. Laat mijn NOD nog maar even zo staan Tijger, geen idee hoe mijn cyclus zal worden, ik hoop dat ik alsnog 5 augustus ongesteld word en dat ik mijn vaste cyclus houdt maar het kan zomaar anders zijn.



Hoe gaat het met Anne en Laykam? Ik hoop niet dat ik nu iemand vergeet… sorry anders! Heb nog behoorlijk last van de narcose in de zin van dat ik weinig kan onthouden en soms zo in de war ben dat ik wel dement lijk hihi!

Vlinder, fijn om te horen dat de operatie goed is verlopen. Jammer dat je wat langer moest blijven ivm de koorts en bloedwaardes. Maar gelukkig ben je nu weer thuis. Doe maar lekker rustig aan!!



Bloem, leuk om van je te horen! Fijn dat het goed gaat met Mika en met jou.



Tijger, spannend, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Ik hoop met je mee!



Hier gaat het goed. Voel mij goed, alleen al een paar dagen wat minder geslapen omdat de beeb 's nachts zo beweeglijk is. Overdag voel ik haar trouwens ook vaak. Op zich een goed teken natuurlijk, maar omdat ze nu zo groot is, komt het af en toe hard aan.

Afgelopen week hoorden we op de zwangerschapsgym dat iemand uit onze groep al bevallen is (met 27 wkn). Zij was die week ervoor teruggekomen van zwangerschapsgym en voelde zich niet helemaal lekker. Toen bleek dat ze ook wat bloedverlies had, heeft ze de vk gebeld. Die kwam en toen bleek dat ze al 5 cm ontsluiting had. Gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met haar en de baby.



Ik dacht ik heb nog tijd genoeg om de laatste spulletjes te kopen en het kamertje af te maken. Maar als je hoort over die vroeggeboortes (bij de oktobermama’s is er ook al 1 bevallen) zet je dat wel aan het denken. Ga dus toch maar zoveel mogelijk de komende paar weken doen en niet wachten tot week 36/37 met de puntjes op de i te zetten.

Het meeste is nu gewassen en gestreken. Nu alleen nog een aantal dingetjes kopen, wiegje bekleden en een paar accessoires maken voor de babykamer. Geeft toch wel een gerust gevoel dat het bijna klaar is :).

Jeetje Tijger wat spannend!



Blij dat goed gaat Vlinder, doe nog maar rustig aan!



Snap dat je alles af wil Anne! Eng hoor zo’n vroeg geboorte.



Nogmaals van harte Bloem! Fijn dat zo goed gaat.



Ik had vandaag weer echo om te zien of er al een eitje aan het rijpen is.

Mijn baarmoederslijmvlies was al weer aardig dik terwijl 10 dagen ongesteld was. Ze zei dat zo’n lange ongesteldheid niet raar is als cyclus zo lang duurt.

Maar gaan me baarmoederslijm ook in de gaten houden dat niet te dik word.

Donderdag moet me vriend zijn zemen inleveren gaan ze die ook nakijken.

Verder bloeduitslag terug gehad en daaruit bleek inderdaad PCOS. Is nu dus 100% zeker. Dacht dat niet nog keer verdrietig zou worden maar ben toch beetje neerslachtig en huilerig vandaag… Voelt echt als weer iets waar ik hard voor moet vechten. Lijkt soms wel of alles moeilijk gaat bij mij :frowning: Vrijdag moet ik weer voor echo.

Wow, Anne, dat is een vroege bevalling die die vrouw van zwangerschapsgym had.

Succes met de laatste lootjes en geniet nog maar even van het getrappel in je buik. Veel plezier met de laatste babyaankopen.

Dat is nou precies zoiets waar ik zelf zo veel zin in heb, babyshoppen.



Vlinder, hopelijk voel je je snel weer goed. Als ik zo hoor hoe hard alles groeide in je schildklier mag je blij zijn dat ie er uit is. Hopelijk ook nog goed nieuws straks met de uitslag



Laykam, je was toch voor folikelmeting? Hebben ze ook een folikel gezien of alleen het dikke baarmoederslijmvlies?