Oktoberstoppers 2011 deel 3

Hier alles ok, mijn temp is nog hoog terwijl het 1 dag voor mijn verwachte menstruatie is. Meestal is mijn temp dan al laag, dus wie weet is het dan toch eindelijk gelukt.

Laykam, fijn dat je nu weer aan een nieuwe cyclus kan beginnen. Hopelijk werken de ovutesten goed bij je. Logisch dat je vriend er op het laatst geen zin in heeft.

Vlinder, wat fijn dat je weer een beetje kan gaan werken. Hopelijk zijn je medicijnen snel goed ingesteld. Hopelijk bevalt oud en nieuw je goed.

Allemaal fijne kerstdagen.

net een ovutest gedaan van sensitest.

Maar ben bang dat vals positief is.

Al is het een heel vaag streepje en als ik het vergelijk met het plaatje wat je erbij krijgt is hij bij de lichte resultaten net zo licht als dag voor eisprong.

Maar dit moet niet kunnen want ben net sinds eergisteren niet meer ongesteld.

Is het wijs later nog een keer te testen? Morgen oid?

Of kan ik er van uitgaan dat ik vals positief ben vanwege mijn PCOS?

Een licht tweede streepje is negatief. In tegenstelling tot een zwangerschapstest moet een ovulatietest de teststreep minstens net zo donker zijn als de controlestreep.

Al ik het goed begrijp heb je geen vals positief maar gewoon een negatieve test. En ik zou morgen sowieso weer testen, met ovutesten moet je minimaal 1 keer per dag testen, anders heeft het geen zin.

Ja maar aan begin van je cyclus moet je geen streepje zien. Tenminste als ik het plaatje mag geloven…

Wat spannend trouwens dat je temp hoog blijft!

Dat is niet bij iedereen zo. Sommige hebben altijd een tweede streepje. En of het nou aan het begin van je cyclus is of niet, het is dan geen vals positief.

Hier trouwens negatief getest vanochtend :cry:

Ok bedankt Tijger dan blijf ik het proberen!

Wat balen van je test :frowning:

Fijne kerst en een gezond en babyrijk nieuwjaar dames.

Inmiddels ook ongesteld, met een afwijkende LF en twee keer zo veel bloed als normaal. Bah :x

Balen Tijger dat je ongesteld geworden bent. Ook lastig dat het zoveel is deze maand.

@Laykam, ik heb de ene maand ook ovulatietestjes met 2 hele lichte streepjes en de andere maand totaal niet. Wel elke maand ook een hele positieve test maar voor nu mogen we daar niks mee. Niet heel erg als ik maar weet dat ik een eisprong heb :smiley:

Hebben jullie leuke kerstdagen gehad? Onze dagen waren heerlijk! Nu op naar oud en nieuw…

Ow fijn om te horen van de testjes.

Maar kijk eerst paar maanden hoe lang me cyclus nu is en temperatuur anders moet ik achterlijk lang testen daar heb ik geen zin in.

Hele fijne kerst gehad.

Wel heel erge ruzie de 2e kerst maar goed het is weer goed gemaakt.

Sloeg ook nergens op maja de stress van het geld en mijn lijf werd teveel eventjes.

Ik heb ook zin in oud en nieuw maar die knalvuurwerk vind ik eng :stuck_out_tongue:

Ik wil iedereen een heel goed, liefdevol en gezond 2013 wensen. Dat het maar een vruchtbaar jaar mag worden :smiley:

Hoi dames,

ook ik wens jullie een heel fijn en gelukkig nieuwjaar!

Ik hoop dat jullie grootste wens dit jaar ook mag uitkomen want ik gun het jullie zo!!

Hier gaat het goed, druk druk druk geweest met de feestdagen, veel op pad geweest. En ook nog een week logees uit Engeland gehad. Dus nu proberen weer in het gewone ritme te komen…

:-*

Gaat het goed met jullie meisje Anne?

Ik ben inmiddels weer ongesteld geweest. Tijger, wil je mijn NOD veranderen in 30 januari? Dank je!

Hoe gaat het met iedereen? Ik ben vandaag weer voor het eerst 2 uurtjes gaan werken. Ging goed al was ik wel gesloopt toen ik thuis kwam.

Verder was er vorige week ineens een verdacht plekje gevonden in mijn nek. Gelijk vrijdag door de molen gegaan en gisteren gelukkig een goede uitslag gekregen, was zo opgelucht!

Wel in de gaten houden dat het niet groter wordt en bij twijfel gelijk aan de bel trekken. Prima!

Hallo dames,

Hier ook nog de beste wensen voor 2013. Ik wens jullie allemaal alle goeds.

Vlinder, wat fijn dat je weer aan het werk mag. Hopelijk voelt het snel als minder vermoeiend aan. Hoe gaat het nu met het instellen van je medicijnen.

Laykam, met zulke cycli als jij hebt kun je je idd helemaal suf testen met ovutesten.

Anne, succes met het hervinden van je normale ritme.

Gister ben ik bij de fertiliteitsarts geweest. Ik kreeg de keuze, nog 6x clomid proberen, of meedoen met de move in studie. De move in studie houd in dat geloot wordt of ik clomid krijg, of FSH injecties. En mogelijk krijg ik dan ook IUI erbij (wordt ook geloot). Ik heb besloten mee te doen aan die studie, dat houd alleen wel in dat ik de volgende cyclus geen medicatie krijg. Volgende maand krijg ik wel een HSG (baarmoederfoto). Aan de ene kant wilde ik graag een HSG, maar het schijnt wel een erg pijnlijk onderzoek te zijn. Ik heb een recept meegekregen voor naproxen, dat moet ik dan voor het onderzoek innemen. Spannend dus.

Verder merk ik dat ik hier minder kom, ik wil niet meer zo bezig zijn met zwanger worden maar me op de rest van mijn leven concentreren. En dat is al lastig genoeg met de behandelingen en bijwerkingen daarvan. Ik kom hier nog wel meeschrijven, maar het lijstje laat ik even voor wat het is. Als iemand het wil overnemen is dat natuurlijk prima.

Hey meiden,

Hier gaat het wel goed. Zit op dag 25 nu van me cyclus en vannacht in ene heel erg misselijk wakker geworden. Vanmorgen was me temp 0.6 hoger als normaal. Ben benieuwd wat dat inhoud!

Tijger ik snap dat je wat afstand neemt van het forum! Kan niet iedereen zelf zijn eigen cyclus op het lijstje bijhouden?

Vlinder wat fijn dat het goed ging! Hopelijk is de vermoeidheid snel minder.

Hoi allemaal,

Vlinder, fijn dat je weer even op je werk bent geweest. Kan me voorstellen dat het vermoeiend was. Maar het is een goed begin. WAt een opluchting dat het verdachte plekje onschuldig bleek te zijn. Nu maar hopen dat je lichaam snel ingesteld raakt op de medicijnen.

Laykam, spannend weer bijna je NOD… Zal duimen!

Tijger, kan me voorstellen dat je wat minder vaak op het forum wilt zijn. Je hebt genoeg aan je eigen dingen en zoals je zegt het gewone leven gaat ook door, heel belangrijk je daar ook op te concentreren. Helemaal nu je aan de studie mee gaat doen, dat brengt ook weer extra spanning met zich mee. Ben heel benieuwd hoe dat allemaal gaat uitpakken voor je, ik hoop dat dit jouw jaar is!!

Mbt het lijstje; we zijn nu nog met zo weinig, misschien is het zoals laykam aangeeft inderdaad niet nodig het lijstje iedere keer te updaten?

Hier gaat het goed, maar is het vorige week even chaos geweest met de voeding van J. Ze dronk al een paar weken wat minder goed aan de borst en vorige week wilde ze dus helemaal niet meer aan de borst drinken. Nu krijgt ze dus afgekolfde melk uit de fles. Dat is behoorlijk intensief, dus ik ben begonnen met het afbouwen van de borstvoeding. Inmiddels krijgt ze dus van de 5-6 voedingen 1 x kunstvoeding. Iedere paar dagen gaan we nu een borstvoeding vervangen door een kunstvoeding. Er zit nu weer een beetje ritme in de voedingen. Maar het is wel even wennen voor ons allebei. Ook voor de darmpjes van J. Normaal had ze iedere dag 3-4 x een poepluier, nu had ze de afgelopen 3 dagen niet gepoept en toen gisteravond ineens een mega-spuitluier en zat er tot halverwege haar rug onder. Kon ze meteen in bad :shock:. Maar ze was het in ieder geval mooi kwijt :-). Genoeg gekletst over poepluiers, haha.

Allemaal een fijne week gewenst!

Kan me voorstellen Tijger dat je minder op het forum komt. We kunnen het inderdaad allemaal zelf bij houden het is nog maar een klein clubje.

Wat goed dat je met een studie mee gaat doen, spannend ook wel hoe dat gaat verlopen allemaal.

Hoe gaat het met jou Laykam?

@ Anne, hoe gaat het nu met jullie meisje, nu dat jullie steeds meer voedingen gaan vervangen door een kunstvoeding? Wel fijn dat er meer ritme in komt maar.

Met mijzelf gaat het goed. Gisteren gehoord dat mijn bloed helemaal goed is en er zijn dus geen tumorcellen meer in zitten. Ben zo opgelucht!!

Wel zijn mijn medicijnen verlaagd omdat de hyper klachten steeds erger werden. Ben benieuwd hoe ik nu ga reageren.

Fijn weekend vast allemaal!

Ow wouw wat een goed nieuws! Ik ben heel blij voor je dat je bloed goed was! :smiley:

Hopelijk gaat bij jou alles nu goed met de voedingen Anne?

Tja hier nog geen ongesteldheid.

Maar als ik het grafiek mag geloven heb ik wel een eisprong gehad dus ben ik helemaal blij mee!

Nu wachten op de ongesteldheid.

Want ik denk niet dat hij bevrucht is deze maand.

Zolang je niet ongesteld bent Laykam is er altijd nog hoop dat het toch gelukt is… ik duim nog even door voor je.

Vlinder van harte gefeliciteerd met de goede bloeduitslagen!! Nu je medicijnen nog op orde krijgen en dan kun je hopelijk weer echt vooruit kijken. Ga je deze week weer 2 uurtjes werken?

Laykam, spannend! Inmiddels misschien test gedaan?

Hier gaat het goed. J is in de afgelopen 2 weken een halve kilo aangekomen en 2 cm gegroeid dus het gaat een stuk beter nu we met de fles voeden. Zitten vanaf vandaag op 2x moedermelk en 3x kunstvoeding per dag. Ben blij dat het nu goed gaat. Ze slaapt nu ook beter overdag.

Verder weinig nieuws vanaf deze kant. Zit nu lekker aan de warme chocomel, heerlijk met dit weer :D.

Vlinder, wat fijn dat je bloed goed was. Hopelijk is je medicatie ook snel goed.

Anne, fijn dat je meisje het zo goed doet.

Laykam, ik ben heel benieuwd of je nu eisprong hebt gehad. Wanneer zou je ongesteld moeten worden.

Hier wat onduidelijkheid over mijn NOD. FF zegt dat ik zaterdag NOD heb, maar als ik naar de grafiek kijk zou ik best 3 dagen later pas eisprong gehad kunnen hebben. Dat is dan volgende week dinsdag. Ik zie wel, veel vertrouwen heb ik er niet in.