Tjonge wat spannend weer Vlinder!
Ik ben nog niet ongesteld.
Ongesteldheidsklachten waren ook weg maar zijn nu weer terug.
Dus ben benieuwd.
Hoe is het met de rest?
Vlinder, vevelend dat je nog zoveel klachten hebt. Hoop ook dat je lichaam snel beter ingesteld zal zijn op de medicijnen. Kom je de dagen verder wel een beetje door? Sterkte!
Laykam, spannend hoor!
Hier gaat het goed. Druk druk druk, maar dat hebben we er voor over :D.
J had gister ontzettend last van krampjes, zo zielig. Maar gaat vandaag al een stuk beter gelukkig.
Bloem hoe is het met jou?
En tijger, hoe is het met jou? Nog steeds zo’n last van vermoeidheid? Hopelijk niet…
Vlinder, wat jammer dat je je nog niet goed voelt. Hopelijk is alles snel weer in balans bij je. Ik ga hopen op een mooie schone bloedtest voor je.
Laykam, wat vervelend dat je nog niet ongesteld bent. Misschien is het een idee om weer het vorige merk voedingssuplementen te gaan nemen. Dat leek volgens mij beter te werken.
Anne, gelukkig voelt ze zich weer wat beter.
Hier wisselt de vermoeidheid, vandaag heb ik er best wel veel last van. Verder is mijn lijf een beetje van de rel. Eerst verstoppingen, gister liep ik opeens helemaal leeg (6 x in 1 uur :shock: ). Vandaag ook hoofdpijn. Verder begin ik zenuwachtig te worden voor NOD komende woensdag
Tijger, hopelijk zij je darmen inmiddels weer op orde? Niets vervelender dan verstoppingen en diarree…
Spannend morgen je nod, zal weer voor je duimen!!!
Hier geen spanningen meer, ben nl al ongesteld geworden. Darmklachten zijn gelukkig wel over.
Hoe gaat het met jouw Anne?
Wat jammer Tijger dat je ongesteld geworden bent .
Wel fijn dat je darmklachten over zijn.
Ben jij inmiddels al ongesteld Laykam? En hoe gaat het met jou Anne?
Met mij gaat het redelijk. Lichamelijke klachten komen en gaan. Wel lastig maar ik hoef nog niks in feite dus ik moet vooral proberen me er niet te druk over te maken. Moet er door heen dus geen andere keus.
Ga zo even naar mijn werk, een bakkie drinken. Zie er best tegenop, al die vragen enzo (goed bedoeld daar niet van) maar ik moet wel omdat de drempel anders veel te groot gaat worden.
Hopelijk was het een beetje leuk op je werk en is de grootste druk er nu af.
Ik heb de volgende lading clomid weer in huis, morgen ochtend begin ik weer. De ervaring leert dat als ik clomid aan het eind van de middag of in de avond neem ik elke nacht meerdere keren wakker wordt door opvliegers. Ik hoop door het vroeger te nemen dat ik minder keren per nacht wakker wordt. Verder had ik nog wat vragen aan de fertiliteitsafdeling. Maar ipv dat dat bij een afdelingsvergadering ofzo even wordt besproken, moet ik daarvoor op consult komen. Eerst volgende mogelijkheid is 08-01-2013 :roll:
Op mijn werk was het gezellig. Fijn om iedereen weer te zien.
Ik hoop dat het beter gaat met opvliegers als je het 's morgens in neemt. Balen dat je vragen niet besproken zijn in het afdelingsoverleg en dat jullie pas 8 januari in het ziekenhuis terecht kunnen, duurt toch best eventjes weer…
Gelukkig ben je die drempel nu over, hopelijk gaat het hierna makkelijker. Heb je al zicht op wanneer je weer een beetje gaat werken?
Deze maand veel minder bijwerkingen van de clomid. Het klinkt misschien raar, maar ik ben er helemaal niet blij mee. Volgens de fertiliteitsconsulente zijn die bijwerkingen een teken dat de clomid zijn werk doet. Ik ben best bang dat het helemaal niks doet en we weer een eiloze cyclus van 7 weken hebben.
Ikzelf wilde in december weer een paar uurtjes gaan maar de internist raad aan om pas te gaan als ik goed ingesteld ben op medicijnen en dat ben ik nu nog niet.
Mijn leidinggevende heeft me nog niet eens bij de bedrijfsarts aangemeld en hij is er niet eerder dan januari, zonder aanmelding bij de bedrijfsarts mag ik niet eens gaan werken en zelf contact opnemen met hem/haar mag niet bij ons dus ik ben nog een paar weekjes thuis.
Oh jeetje ja… toen ik je berichtje las Tijger, dacht ik ‘fijn dat je geen bijwerkingen hebt’ maar als dat zou kunnen betekenen dat de clomid zijn werk niet goed genoeg doet dan is dat natuurlijk niet prettig. Kan me voorstellen dat je best bang bent dat het nu helemaal niks doet en je een hele lange cyclus zal hebben.
Misschien een rare vraag maar hoelang moet je door gaan met clomid voordat je bijvoorbeeld door kan gaan naar een andere behandeling als jullie dat zou willen?
De bedoeling is om 6 keer een eisprong te krijgen met clomid daarna gaan we over op wat anders. Dat gebeurd natuurlijk eerder als ik eerder resistent zou worden voor de hoogste dosering clomid (150 mg).
Ik zou dan na 5 cycli contact op moeten nemen. Maar als ze dan weer zo snel een afspraak maken als nu dan worden het 7 cycli. Ik krijg heel erg de indruk dat in ons ziekenhuis zo veel mogelijk bespaard is op fertiliteit en dat ze gewoon onvoldoende middelen (en met name uren) hebben om iedereen van de benodigde zorg te voorzien.
Hopelijk wordt je snel goed ingesteld, het lijkt me heel naar als de boel zo van slag is.
Hey meiden,
Ik kreeg weer is geen mailtje dat er berichtjes geschreven waren dus kwam even niet op het forum.
sorry dat zo lang duurde.
Hier nog geen ongesteldheid en weer negatieve test gehad vorige week.
Ja het andere merk werkte zeker beter! Wel jammer want die is 2x zo duur.
Mijn vriend heeft bericht gehad dat 31 dec zijn contract niet verlengd word dus lekkere stress boel hier financieel
hoi meiden, daar ben ik eindelijk weer… ff druk geweest met alles.
Vlinder, fijn dat het koffie drinken op je werk gezellig was. Kan me voorstellen dat de drempel anders te hoog zou worden. maar lekker dat je in dec nog vrij bent. Wie weet kun je in het nieuwe jaar al vrij snel een nieuwe start gaan maken.
Tijger, wat balen dat je pas zo laat terecht kan in het zh met je vragen. Kan me voorstellen dat het als verloren tijd voelt. Ik hoop echt dat het bij jou raak is voordat een evt andere behandeling aan de orde komt!!
Laykam, wat balen van je vriend zijn baan zeg… Lekkere timing… Hopelijk vind hij snel iets anders. Wel echt vervelend in deze periode,want met de feestdagen etc gebeurt er soms vrij weinig mbt vacatures.
Zelf moet ik ook maar weer eens de vacaturebanken gaan checken, ik wil ergens in het nieuwe jaar toch ook graag weer aan het werk. Hoewel ik me thuis nu natuurlijk nog prima vermaak. Borstvoeding en de verzorging van de kleine slokken veel tijd op. Maar we genieten er wel van hoor :D. Ze is alweer bijna 2 maanden, de tijd vliegt voorbij…
Anne, logisch dat je op een gegeven moment weer aan het werk wilt. Je bent tenslotte niet alleen maar moeder, ook al ben je er nog zoveel tijd mee bezig.
Hier afgelopen maandag eisprong gehad, op dag 14
Wat goed Tijger!
Ik ben er ook heel blij mee, nog nooit zo vroeg een eisprong gehad. En NOD op 1e kerstdag
Is bij jouw je menstruatie al doorgebroken?
Ik heb trouwens voor de feestmaand een ander lijstje gemaakt.
Wouw netjes, kan me voorstellen dat je er blij mee bent!
Nou ik denk dat vandaag goed doorbreekt.
Lekker geen ongesteldheid met kerst
Vind het spannend mag dan straks gaan testen en tempen met ovulatietestjes
Daar ben ik ook weer. Ik kreeg geen meldingen meer dat er nieuwe berichtjes waren… moet dus gewoon tussendoor eventjes komen kijken.
Wat goed Tijger dat je een eisprong hebt gehad en dat je NOD eerste kerstdag is, zou een mooi kerstcadeautje zijn… ik duim voor jullie!
Balen Laykam dat je vriend straks geen werk meer heeft. Dat geeft inderdaad financiele stress kan ik me voorstellen.
Leuk Anne dat je weer aan het werk wilt. Hoewel je je thuis ook prima vermaakt is het ook fijn om te werken denk ik. Heb je een idee wat je zou willen gaan doen?
En jullie meisje is gewoon al 2 maanden, jeetje wat gaat het snel!
Wat heb je het lijstje gezellig gemaakt Tijger, met de sneeuwpopjes!
Ik was deze maand 3 dagen te vroeg ongesteld maar dag 25 vind ik zelf heel netjes Wil je mijn NOD veranderen in 4 januari?
Met mijzelf gaat het best redelijk. Had extra bloed laten prikken omdat ik me zo beroerd bleef voelen. Afgelopen maandag de uitslag gehad en de bloedwaarde was nu nog hoger dan de vorige keer. Toch heb ik in overleg met de internist besloten om op 150 mcg te blijven tot en met januari. Misschien dat mijn lichaam het toch nog op gaat pakken, ik wil het wel de tijd geven die er voor staat. Dus nog even doorzetten als het lukt. Behalve allerlei klachten ben ik vanaf gisteren hyperactief waardoor ik ook 's nachts niet kan slapen. Mocht dat nou echt aanhouden dan bel ik misschien toch eind van de week eventjes om te overleggen.
Dinsdag moet ik naar de bedrijfsarts en dan bespreken met haar om in januari weer een paar uurtjes te gaan werken. Ben benieuwd.
Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden,
Hoe gaat het met iedereen?
Met mij gaat het redelijk. Nog steeds last van de hyper klachten maar dat zij zo. Ga in de week van 7 januari weer 2 uurtjes per week werken, heb er zin in! Verder in januari alweer de eerste controle op tumor waardes dus het wordt ook wel een beetje een spannende maand.
Eerst nog de feestdagen door, kerstmis kijk ik naar uit maar tegen oud & nieuw zie ik wel wat op…
Allemaal hele fijne kerstdagen gewenst!
Hey meis,
Hier alles wel ok. Net 7 dagen ongesteldheid erop.
Vandaag ovulatietest testen of die werkt naast mijn pcos.
En ga nu ook temperaturen.
Erg zin in de feestdagen al zit er wel een flinke domper op vanwege mijn vriend zijn ontslag.
Hij had ook geen zin in vanmorgen en de nog 2 komende werkdagen.
Maar goed nieuwe jaar nieuwe kansen…
Iedereen fijne dagen gewenst en een goed en veilig uiteinde! :**: