Groot gelijk hoor Tijger!
Lijstje is niet super belangrijk.
Hopelijk werken de slaapmiddelen wat en kan je lekker slapen…
Tijger, gecondoleerd met het overlijden van je oma :kaars: … een wat late reactie maar niet minder gemeend. Heeft je oma een mooie uitvaart gehad? En hoe gaat het nu met jou?
Veel sterkte voor jou en je familie.
Bedankt vlinder. Ik zal morgen laten weten hoe de uitvaart was, die is dan nl pas. Er waren eerder alleen heel onhandige tijden beschikbaar (veel broers en zussen van oma wonen Roosendaal en dan is 09.00 uur 's ochtend gewoon niet handig).
Heb trouwens het idee dat ik eisprong heb gehad, opeens doen mij borsten zeer. En nu ben ik opeens weer veel meer bezig met het idee van zwanger worden :roll:
Ik wou toch dat ik me daar meer van af kon sluiten, dan wordt het ook niet zo’n teleurstelling als het niet gelukt is dit keer.
Ff kort: vanmorgen is onze dochter geboren!ze heet J.onne, weegt 3880 gram en is 51 cm. We maken het goed. In zh bevallen omdat ze in vruchtwater had gepoept. Maar we mochten 6 u na de bevalling alweer naar huis. :inlove:
Anne wat super!!!
En allemaal op natuurlijke manier gegaan wat je graag wou?
Ga er lekker van genieten met ze alle :inlove:
Anne, van harte gefeliciteerd. Wat ontzettend leuk :inlove:
Jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest, maar dat mag de pret niet drukken. Geniet lekker van je kleine meid.
Inmiddels is de uitvaart geweest. Het is een hele mooie plechtigheid geweest.
Verder inmiddels op het wachtbankje beland. Heel spannend toch wel weer. Ik was er de laatste tijd wat minder mee bezig, maar nu de eisprong is geweest vind ik het toch erg spannend. Ik heb er iig goed mijn best op gedaan, ook al viel de klusperiode heel rottig (begon op de dag van overlijden van mijn grootmoeder en eindigde op de dag van de uitvaart :roll: )
We zullen zien of oma misschien een cadeautje voor mij in petto heeft.
Anne, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! Mooie naam! Fijn dat jullie zo snel na de bevalling weer naar huis mochten. Geniet van elkaar!
Wat fijn Tijger dat je oma een mooie plechtigheid heeft gehad… mooie afsluiting voor haar en jullie. Niet dat het nu klaar is maar nu kan het verwerken beginnen. Hoe gaat het nu met jou? Trek je het?
Kan me voorstellen dat je het spannend vind nu op het wachtbankje. Zou supermooi zijn als je nu zwanger zou zijn… bijzonder…
Hoe gaat het met jou Laykam? En Bloem hoe gaat het met jullie?
Ikzelf ben vandaag weer uit het ziekenhuis gekomen. Was vanaf woensdag opgenomen voor de radio actieve jodium kuur. Voel me flink beroerd nu maar dat hoort erbij. Ga zo lekker even liggen, hopelijk val ik nog even in slaap.
Volgende week vrijdag een total body scan… dus het blijft nog wel even spannend maar dit ligt in ieder geval weer achter me.
Fijn dat je weer thuis bent Vlinder. Rust lekker uit. Hopelijk vanaf nu alleen nog goed nieuws voor jouw.
Het verdriet heeft nu wel een plekje gekregen, maar ik ben nog wel wat moe.
Ik hoop nu behoorlijk dat het zwanger worden nu gelukt is, maar ja, dat duurt nog even voor we het weten.
Tijger wat zou het fijn zijn als oma jullie aan het eind van je cyclus een verrassing brengt! Ik duim weer voor je!
Vlinder, fijn dat de kuur achter de rug is. Sorry dat ik je geen succes gewenst had, heb sinds mijn vorige bericht kok niet meer bekeken, geen tijd voor gehad…
Hier gaat het goed, ons meisje is vandaag alweer een week oud. De week vloog om. De borstvoeding wilde eerst niet zo lukken, eerst was J erg misselijk en had ze veel last van krampen. Ze wilde daardoor niet aan de borst drinken en viel ruim 400 gram af. Dus eerst gekolft en dat in een flesje gegeven. Nu gaat de borstvoeding goed en komt ze gelukkig weer aan.
Natuurlijk vinden wij haar het mooiste en liefste babietje van de wereld :inlove:. Dus het slaaptekort nemen wij voor lief . Het was een drukke week, maar we hebben een fantastische kraamhulp die ons lekker heeft verwend en supergoed heeft geholpen met de borstvoeding en verzorging. We hebben wat extra uren kraamzorg gekregen dus hebben morgen en woensdag nog een paar uurtjes om het allemaal goed af te sluiten.
Oh Anne, wat klinkt dat heerlijk :inlove:
Dat wil ik oook!!!
Hier begint de spanning weer op te lopen, ik kan het na mijn eisprong toch niet goed loslaten.
Kan me voorstellen Tijger dat je het lastig los kan laten… zou ik ook hebben hoor. Ik ben nog steeds voor je aan het duimen.
Geeft niks Anne, ik snap dat je geen tijd hebt gehad. Lekker genieten van jullie gezinnetje, jullie hebben er lang op moeten wachten en dan nu ineens is ze daar, wat heerlijk!
Fijn dat je een goede kraamverzorgster hebt en dat jullie meisje alweer wat is aangekomen. Het is toch altijd een beetje zoeken in het begin…
Met mij gaat het niet zo goed. Nog steeds last van de bijwerkingen van de kuur maar ook van het ineens weer krijgen van het schildklierhormoon. Mijn hele lichaam is in de war, bah! Behalve dat ben ik ook nog eens erg emotioneel… het lijkt wel of er opgekropte emoties uit komen ofzo.
Vrijdag weer een scan en dan de week erna de uitslag. Ik hoop dat het dan echt klaar is, op instelling van de medicijnen na maar dat hoort er bij.
Ga zo lekker weer even liggen, ben het alweer zat na een ochtendje op geweest te zijn.
Tijger, kan me voorstellen dat je in spanning zit! De duimen draaien :thumbup: :thumbdown: .
Vlinder, wat vervelend dat je hormoonhuishouding overhoop ligt. En dan al die emoties erbij. Laat het allemaal maar gewoon komen hoor. En weer een scan en een spannende week voor de boeg, pff… Hopelijk brengt die goed nieuws en kun je dan echt beginnen aan je herstel. Sterkte meis!
Ik maak mezelf wel helemaal gek, ik hoop zo dat het gelukt is.
Vlinder, hopelijk komt er niks geks uit de scan morgen en ga je je snel beter voelen. Rust lekker uit en zorg goed voor jezelf. Even een dikke knuffel van mij :-*
Ik ben niet zwanger. Mijn temperatuur is in elkaar gedonderd, ik zal morgen gewoon ongesteld worden
Wat een teleurstelling Tijger! :hug: voor jou!
Hoe voel je je nu? Blijf je met de clomid door gaan of ga je weer over op de primolut of moet juist beide?
Ik heb afgelopen vrijdag de scan gehad. Helaas was er nog iets te zien op die scan waardoor ze een aanvullende scan hebben gemaakt. A.s. vrijdag krijg ik de uitslag. Hoewel ik niet weet wat ze gezien hebben vind ik het wel lastig te weten dat er iets is gezien… ik hoop zo dat het na vrijdag allemaal klaar is en dat ik ingesteld kan worden op medicijnen…
Wel inmiddels weer ongesteld geweest en op de ovulatietestjes lijkt het dat mijn eisprong er aan zit te komen. Hoewel we nu niks mee kunnen/mogen voelt het wel goed dat mijn lichaam toch nog steeds normaal lijkt te werken…
Hoe gaat het verder met iedereen?
Omdat ik uit mezelf ongesteld ben geworden kan ik direct verder met clomid en hoef ik niet eerst primolut te slikken (dat krijg om een bloeding op te wekken).
Vandaag voel ik me bijzonder ongelukkig. Deels teleurstelling, deels hormonen en deels frustratie omdat mijn liefdesleven er niet beter op wordt. Wat manlief ontkent, waardoor ik me weer minder hecht met hem voel :roll:
Vervelend dat ze toch iets gezien hebben op die scan :hug: , ik had zo voor je gehoopt dat je nu eindelijk van het gesodemieter af zou zijn. Hopelijk is vrijdag dan toch de laatste keer dat je in spanning moet zitten. Ik snap idd dat je erg blij bent dat je cyclus wel op de rit blijft, zeker omdat schildklierproblemen een oorzaak van cyclusstoornissen kunnen zijn. Heel veel succes vrijdag meid, mijn duimen draaien echt dat hetgeen ze gezien hebben niks is.
He Tijger en Vlinder wat een gedoe bij jullie beide.
Wat een naar nieuws
Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt Vlinder en voor jou dat je vriend met je gaat praten Tijger. Dit wil je er niet bij hebben!
Ik dacht even kijken of er al nieuws is van vlinder. Hoop zo dat het verklaarbaar is wat er op de scan is gezien en dat het niets ernstigs is…
Tijger, balen weer ongesteld. Logisch dat je je zo voelt. Hopelijk krijgt jullie liefdesleven snel weer een positieve draai. Straks lekker een avondje uit gaan samen, misschien helpt dat. Wel fijn dat je nu geen primolut hoeft te slikken trouwens.
Hoe gaat het met jullie laykam en bloem?
Hier alles goed maar o wat ben je druk met zo’n kleintje. Van de ene voeding naar de andere en tussendoor soms steeds amper 2 uur tijd voor jezelf. Maar dat hebben we er natuurlijk wel voor over.
Hey Anne.
Fijn dat je zo geniet
Hier nog niks.
Vanmorgen negatieve test gehad maar ook nog geen ongesteldheid …