Hallo!
Vandaag was mijn 1e afspraak bij mijn nieuwe gyn: heel aardig, nam veel tijd voor ons, heel fijn We hebben een vruchtzakje gezien :inlove: hij zei dat het zich goed ontwikkelt en dat we volgende week meer zien, ben erg benieuwd! Ik ben nu 5 weken en 1 dag en uitgerekend op 29 juli 2012 :inlove:
Mijn buikpijn was normaal, zei hij.
Jennifer, Duitsland is inderdaad soms raar :roll: Als ik niet zo dicht bij de nl grens zou wonen, was het ook niet uit te houden Nu kan ik tenminste af en toe hagelslag en rookworst inslaan :mrgreen: (en bij de kv testjes halen )
Tijger, was je housewarming dan toch ook leuk? En wat heb je voor schoonoudersproblematiek??
Vlinder, normaals beterschap en hopelijk is het nu echt snel over :-*
Anne, nog een paar dagen tot je nod! Spannend!!!
Tijger, voor jou duurt het ook niet lang meer!!!
de duimen draaien :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Bente, hoe gaat het met jou??
Hoihoi,
@Bloem, mijn man is Duits, en zijn familie woont daar, dus weet er alles van … Mijn schoonmoeder is Duits, en af en toe echt een kreng, vandaar dat ik Duitsland zon raar land vind hahaha, de taal vind ik ook echt afschuwelijk!
Fijn dat alles goed was bij de Gyn, en dat er een moooi vruchtzakje te zien was …
@Tijger, beetje uitgerust na je housewarming?
Hier vandaag nog een testje gedaan, om te kijken of alle HCG uit mijn lichaam was, en dat was het geval, hij was negatief, stuk minder aan het bloeden, dus zal één deze dagen wel stoppen, en kan ik weer verder met klussen haha!
Kevin is ziek geworden vannacht, dus heb staan schoonmaken, de trappen, de muren en de vloer, het zat echt overal, zelfs op zijn zusje, die sliep bij hem … Man is werken, en ik ben echt helemaal op! Dus kindjes vroeg naar bed, en ik lekker mijn series kijken met een zak chips!
xxx
De housewarming was best leuk, maar wel heel druk. Ik ben nu enorm moe, omdat ik vannacht lange tijd wakker ben geweest.
Schoonfamilie problematiek, tja dat is een heel lang verhaal. Mijn schoonouders zien we iig niet meer. Dat is niet echt het probleem, alleen begint mijn oudste zwager zich steeds afstandelijker naar ons op te stellen. Hij is zonder enig bericht niet op de housewarming gekomen en lijkt ons steeds te mijden. Al weet ik niet zeker of dat alleen door onze contactbreuk met zijn ouders komt.
Bloem, wat fijn dat de echo goed was
Jennifer, lekker rustig aan doen hoor. Doe ik vandaag ook.
Vlinder, heb je nog spannende plannen voor jullie jubileum? En al testen in huis gehaald.
Je hebt een druk weekend gehad Jennifer! En dan ook nog een ziek kindje, niet fijn! Lekker met een zak chips op de bank, dat heb je wel verdiend hoor!
Tijger, wat gezellig dat jullie een housewarming party hebben gehad. Wel druk maar wel fijn dat iedereen nu tegelijk jullie huis heeft gezien. Vervelend dat je vannacht aan het piekeren was over je schoonfamilie problematiek… kan me voorstellen dat je dan vandaag extra moe bent. Van het niet slapen en van het piekeren. Doe lekker rustig aan vanavond.
Super Bloem dat jullie het vruchtzakje hebben gezien en dat het zich goed ontwikkelt. Leuk dat je volgende week weer mag en het weer kan zien… fijn! En ook prettig dat de buikpijn normaal is.
Met mij gaat het weer beter en heb dus een testje gehaald bij de KV. Helaas geen positieve test, jammer !
Maar goed, op naar de nieuwe maand. Hoewel…nu ik niet zwanger ben kan het heel goed zijn dat mijn vruchtbare dagen gisteren en eergisteren waren, volgens mijn oorspronkelijk telling… Omdat ik me zo beroerd voelde hebben we die niet benut. Dus deze maand hoef ik sowieso nergens op te rekenen eigenlijk (of ik moet verkeerd hebben geteld).
Heb wel 2 testjes gehaald dus kan er tegen het weekend altijd nog een testje tegenaan gooien als ik toch blijf twijfelen want blijf het gek vinden dat ik maar 1 dagje wat bloed heb verloren en toch wel bepaalde dingen heb die ik normaal nooit heb zoals niet tegen bepaalde luchtjes kunnen en pijnlijke grotere borsten.
Vandaag ook weer gewerkt, viel tegen… Als ik er niet ben neemt niemand mijn werk over dus er lag heel veel en ik was toch niet zo fit als ik dacht. Vanavond lekker bijtijds slapen en dan zie ik morgen wel weer.
Vlinder :hug:
Jammer dat je een negatieve test had
Vervelend vlinder :hug: en dan ook nog een berg werk slaap maar goed
Vlinder, ik zat zo te denken, is het niet vroeg om je vruchtbare dagen al gehad te hebben?
Balen Vlinder :hug:
Hoi Dames,
Ik heb een heerlijk weekend gehad bij me schoonouders in dat vreemde Duitsland
Ik ben zelf een kwart duits en moet zeggen mijn duitse oma vond ik maar een raar eng mens :oops:
Hoewel hun taarten heel erg lekker zijn.
Wat jammer van de negatieve testen! Vlinder en Jennifer:hug:
Gelukkig ook goed nieuws voor Bloem :dance:
Poeh schoonouder problematiek, dat ken ik wel van mijn vorige relatie, dat is heel vervelend
Sterkte er mee!
hoi dames, ben er weer… even paar dagen offline geweest ivm het drukke weekend. Vrijdagavond visite gehad en zaterdag verjaardag van mijn schoonvader. Die nacht slecht geslapen omdat ik net had gehoord dat de vader van een vriendin was overleden. De volgende dag met mijn moeder naar Scheveningen, naar de musical Wicked. Overnacht in een hotelletje, mijn moeder snurkte nogal en er was ook nogal wat verkeerslawaai, waardoor ik weer wakker lag :shock:. Gister gewinkeld in Den Haag, 's avonds doodmoe thuis gekomen en vandaag een gat in de dag geslapen. Oeps, normaal lig ik nooit zo lang in bed. Had het blijkbaar nodig.
@Vlinder: jammer van de negatieve test! Beterschap nog en sterkte met je stapel werk.
@Jennifer: knap dat je ondanks alles ook nog hebt kunnen genieten van je drukke weekend! Hopelijk voel je je snel wat beter en kun je een nieuwe poging gaan doen.
@ Tijger: lijkt me heel vervelend, die problemen met je schoonfamilie. Zelf heb ik het gelukkig erg goed getroffen met mijn schoonfamilie.
@Bloem: fijn dat alles goed was bij de gyn!
Wat fijn Laykam dat je een heerlijk weekend hebt gehad, krijg je weer nieuwe energie van.
Jij hebt druk gehad Anne! Vervelend dat de vader van je vriendin overleden is, kan me voorstellen dat je daar mee bezig bent en je niet kan slapen.
Gezellig dat je met je moeder naar Wicked bent geweest, ik hoor er alleen maar leuke verhalen over, hoe vond jij de musical?
Ik vind mijn vruchtbare dagen ook wat aan de vroege kant Tijger maar het leek of ik vandaag vruchtbaar slijm had dus vandaar dat ik denk dat mijn eisprong er aan zit te komen. Ach… zie het wel. Mijn vriend is nu ziek dus stel dat mijn eisprong er morgen of overmorgen is dan zullen we die niet kunnen benutten. Probeer het los te laten en dan zien we daarna wel weer. Stiekem hoop ik dat ik alsnog een positief testje krijg ergens eind deze week. Of dat mijn eisprong gewoon later is dan wat ik nu denk.
Was nog bij de huisarts ivm het moedervlekje wat ze laatst weg had gehaald en ze vroeg of ik al zwanger kon zijn. Zij weet ervan omdat ik medicijnen af moest bouwen ivm onze kinderwens. Toen kwamen de ovulatietestjes ter sprake en zij raadde het me nu nog af. Ze zegt dat mensen er dan teveel mee bezig zijn en dat het dan juist niet lukt. Verder gebeurd het bij veel vrouwen dat het niet lukt om de positieve dag te vinden. Ik wilde het deze maand sowieso niet doen omdat ik geen zin had in gedoe maar nu twijfel ik helemaal. Hebben jullie dit weleens eerder gehoord van een arts?
Hoe gaat het met jou nu Jennifer? Ben je nog bij een arts geweest?
Er zijn idd mensen waarbij het niet lukt en als ze er dan minder aandacht aan geven opeens zwanger zijn. Er zijn ook veel vrouwen die door te weten wanneer hun vruchtbare dagen zijn juist wel (snel) zwanger zijn.
Anne, na zo’n druk weekend zou ik ook kapot zijn en veel slapen als ik de kans kreeg. Morgen al jouw NOD, spannend. Heb je een gevoel of niet? Ik hoop het voor je, je bent al zolang bezig
Hallo Allemaal,
ben er nog. Afgelopen maandag de echo gehad en alles zag er goed uit! Kloppend hartje en een beweeglijk kindje. Ben zo blij. Uitgerekende datum staat nu op 30 juni 2012.
Verder :hug: :hug: :hug: :hug: voor iedereen die het nodig heeft, lees wel mee., maar jullie schrijven zo snel dat ik het niet goed bij kan houden.
Verder blijf ik misselijk, kan gelukkig wel eten binnen houden, maar ben ook al wat afgevallen.
Liefs
Hi Moon, fijn dat je er nog bent en super dat je echo goed was
Mijn zoontje is helaas ziek. Gisteren had hij koorts, vandaag nog verkouden. Lekker thuis gehouden, wat betekent dat ik dan ook niet kan werken. Vond ik eigenlijk niet zo erg. We hebben allebei tot 9.30 uur geslapen en nu ligt hij weer in bed. Ik ben zo moe zou weer kunnen slapen. Verder heb ik geen zin meer in koffie. Kijk al erg uit naar volgende week woensdag, afspraak bij gyn!
Moon, gefeliciteerd met je goede echo.
Bloem, rust lekker uit vandaag.
Ik ben zelf ook behoorlijk moe vandaag. Gelukkig alleen nog morgen werken en dan ga ik een paar dagen weg. Eerst naar Växjö (in Zweden) en dan nog een paar dagen Kopenhagen.
@ Moon: fijn dat je een goede echo had!
@ Vlinder: ik vond de musical erg mooi. Wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten, omdat ik het verhaal niet kende. Maar het waren veel up-tempo liedjes, daar houd ik wel van, en de spelers/zangers deden het super.
Op je vraag over ovulatietestjes: ik ben daar pas na een jaar mee begonnen omdat je overal inderdaad leest dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Een vriend van ons is huisarts en hij zei daarover hetzelfde als jouw arts.
@ Tijger: ik heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden. Gister had ik wat krampen, en vanmorgen ineens ontzettend pijnlijke steken links onderin mijn buik, zo erg heb ik dat nog nooit gehad. Moest echt voorovergebogen gaan zitten. Na 2 paracetamollen zakte het gelukkig wat af. Maar het geeft me niet zo’n positief gevoel.
Vanmorgen naar de uitvaart van mijn vriendins vader geweest. Triest en indrukwekkend. Ik kende hem niet zo heel erg goed, maar het is moeilijk om je vriendin en haar familie zo verdrietig te zien en ik huil dan net zo hard mee natuurlijk. De terugweg in de auto de radio maar eens even keihard aangezet. En nu ook, de buren zijn er toch niet, cd-tje erin en lekker hard en vals meezingen .
Beetje rare dag zo, want het is vandaag ook nog eens precies 11 jaar geleden dat mijn man en ik onze eerste date hadden. Tot nu toe voor ons toch meer een jubileum-datum dan onze trouwdatum.
@ Tijger: alvast veel plezier gewenst in Växjo/Kopenhagen! Zou ik ook graag eens heen willen, dus als je terug bent zijn tips welkom .
Anne, logisch dat je dan geen goed gevoel hebt. Toch hoop ik voor je dat je lichaam je fopt en je toch zwanger bent. Ik begin langzaam ook kramp te krijgen. Idd een gekke dag heb je dan.
Doet me denken aan mijn trouwdag, toen kreeg ik blaasontsteking
Hallo meiden
hoe is jullie weekend tot nu toe? Hier is het rustig. Mijn zoontje had gisteren geen koorts meer en leek fit. Vandaag had hij diarree en was hij erg hangerig. Nu slaapt hij. Ik voel me ook niet zo super. Last van mijn maag. Niet echt misselijk, maar gewoon een vervelend gevoel en mijn darm is erg langzaam :thumbdown: Ik heb echt dagen dat ik me heel goed voel, maar vandaag helaas niet.
Morgen vervroegd sinterklaas vieren bij mijn ouders. Verheug me er erg op. Hopelijk is mijn kleine man dan gezond.
@ Bloem: balen dat je je wat minder voelde afgelopen weekend. Hopelijk was je zoontje op tijd opgeknapt voor het Sinterklaas vieren?
Mijn weekend was weer druk. Helaas ook weer ongesteld geworden, maar dat voelde ik al aankomen.
Wij vieren nooit Sinterklaas, teveel verjaardagen rond deze tijd, waaronder morgen die van mezelf.
Morgen kan mijn leeftijd dus worden gewijzigd in 30 en mijn NOD in 1 januari. Als het dan toch eindelijk eens uitbleef, lijkt me een mooi begin van het nieuwe jaar
Allemaal een goed weekend gehad?