Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Hallo meiden!



Dit is ons 2e deel :smiley: :smiley: Ik heb het lijstje voor zover aangepast, maar zoals jullie zien ontbreken er nog een paar data :wink: Graag even doorgeven.



Veel plezier en hopelijk gauw nog meer zwangere onder ons :smiley: :smiley: :smiley:



Ons showtopic blijft: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103072

tja, het lijstje is een beetje simpel :oops: als iemand nog tips heeft om het een beetje mooier te maken, graag :wink:

Hier is de link naar ons showtopic http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=103072



Ik vind het niet erg dat het lijstje simpel is. Mijn nieuwe NOD is trouwens 10 december

Mooi lijstje hoor!

Bedankt :mrgreen:



aan de zwangeren onder ons: weten jullie al wanneer je uitgerekend bent??

Ik ben er ook weer :smiley:



Lijstje ziet er goed uit hoor Bloem. Fijn dat je het over wil nemen.

Gefeliciteerd met je verjaardag Laykam!



Hoe gaat het verder met iedereen? Ik heb vorige week mijn klusweek gehad en zit nu min of meer in de wachtstand. Wachten is nou net niet mijn sterkste kant hihi!

Verder alles prima. Druk op mijn werk en bezig met 2 keer in de week sporten, dus lekker bezig.

Vlinder, ik zit ook weer in de wachtkamer :wink: onze nod is rond dezelfde datum. Nu maar hopen en duimen :pray:



Verder alles goed hier. Gisteren naar een meditatie-avond geweest, heerlijk ontspannen :inlove:

Hij is leuk zo bloem

Thanx, was toch niet zo moelijk :wink: :smiley:

Nou ik vind het een leuk lijstje hoor! Toch hartstikke goed!

Ik ben 15 juli 2012 uitgerekend.

Er zijn wel een aantal meiden die niet meer meeschrijven, of zouden ze nog terugkomen?



Vlinder en Bloem, spannend, eind volgende week. Dat wachten duurt lang he!

We duimen!!!



Vanmorgen met moeite mijn brood opgegeten. Dit heb ik normaal nooit (kan altijd eten 's morgens).

Het is mij ook opgevallen dat een paar meiden al een tijdje niet geschreven hebben…wilde ze niet het idee geven dat ik ze ‘eruit gooi’ als ik ze niet in het lijstje zet…



Misschien beginnen je zwangerschapskwaaltjes nu toch, Bente?



Hier is het inderdaad heel spannend. Eigenlijk houd ik het nu al niet meer en zou het liefst meteen testen, maar het is echt nog te vroeg. Op zich heb ik er nu wel een goed gevoel over :lol:



Hoop het zo :pray:

@ Bloem, dank voor het aanmaken van deel 2. Lijstje ziet er prima uit. Mijn nieuwe NOD is 1 december. Ik neem aan dat de dames die een tijdje niet hebben geschreven het wel zouden aangeven als ze niet terugkomen, dus gewoon erbij laten staan zou ik zeggen. Kan me voorstellen dat niet iedereen dagelijks leest / schrijft ivm andere bezigheden…



@Laykam: nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk heb je een leuke dag gehad.



Verder aan deze kant weinig nieuws. Druk met solliciteren. Verder vanavond 2e les van cursus photoshop. Dus wie weet heb ik over een tijdje creatieve ideeën voor het lijstje :lol: .

De laptop is hier stuk geweest… (baal-modus… alle foto’s pleiten)



Ik ben rond 29-06 uitgerekend (eigen berekening)…

Mooi lijstje hoor!

Ik ben 26 geworden, geen idee wanneer me NOD is.

Ben 8 Oktober met de pil gestopt.

En ik ga voor me eerste :wink:



Fijn dat alles verder goed gaat met iedereen.

En ik ga hard duimen voor de dames in de wachtkamer :wink:

Oh lala, wat erg. Alle foto’s weg

Gelukkig, had ik een maand eerder een externe harde schijf gekocht, en daar al Mika’s foto’s opgezet… dus het belangrijkste heb ik nog eigenlijk.

Meteen maar wat uitprinten o.i.d. denk ik?

Dat is het nadeel van de digitale tijdperk…



Rare dag gehad, vriendin op visite gehad die nu 13 weken is.

Heel leuk!!! :D:D

Maar ook gehoord dat een vriend van mijn partner zijn kindje vandaag verloren is. Ze hadden nog 18 weken te gaan maar kindje is overleden… :cry:

Spannend he Bloem? Ik kan bijna niet wachten tot het de 19de is…

Wat heerlijk dat je naar een meditatie-avond bent geweest, zeker lekker ontspannen.



Hoe ging het eten vanmorgen Bente? Zou wel vroeg zijn als je nu al last krijgt, lastig. Aan de andere kant weet je wel zeker dat je zwanger bent



Balen zeg Lala dat je laptop stuk is geweest en dat je foto’s kwijt bent. Ik zet eens in de maand alle foto’s op een USB, mocht er iets gebeuren dan heb ik in ieder geval het grootste gedeelte nog. Goed dat jij ze nog op een externe harde schijf hebt gezet, dan heb gelukkig nog wel belangrijke foto’s.



Wat erg Laykam dat het kindje van een vriend van je partner overleden is, pfff! Heftig!

Gezellig dat je vriendin langs is geweest die 13 weken zwanger is. Wat staat he dan allemaal dicht bij elkaar he?



Ik heb lekker weekend, zo fijn! Slaap al een week erg slecht dus uitslapen morgen is welkom… en als ik vannacht slecht slaap dan hoef ik morgen in ieder geval niks, dat is een heerlijk vooruitzicht.

Waarschijnlijk ga ik morgen even langs kv om testen te halen. Normaal test ik niet voor mijn nod, maar nu ziet er anders uit…dat komt door mijn meditatie-avond…wie zin heeft kan de spoiler lezen.



Geniet maar van je weekend, vlinder! Heerlijk dat uitslapen, ik mis het ook. Mijn man en ik wisselen elkaar altijd af in het weekend. Gelukkig is ons zoontje ook een langslaper, meestal wel tot 8 of 8.30 uur, echt luxe :thumbup:



een meditatie-avond is voor mij niet alleen ontspannen. Omdat ik al een hele tijd mediteer, ook alleen, merk ik dat het steeds beter gaat en ik me echt kan laten ‘vallen’. De vrouw waar ik naar toe ga, is heel bijzonder. We zitten in een groep van ca 10 mensen en zij leidt de meditatie. Deze keer met behulp van klankschalen. Ik was meteen ‘weg’. Het is ontspannend, maar ik zie ook heel veel. Mijn overleden oma en opa zie ik altijd. De 1e keer dacht ik:‘dat kan niet’ en toen voelde ik mijn oma. Zoals ze me vroeger altijd aanraakte. Toen wist ik dat zij het was. Janken, janken, janken…pure geluksgevoelens. Deze keer zag ik ze ook weer en ze hadden een baby bij zich. Het was mijn ongeboren dochter. Zij zouden op haar letten totdat ze naar mij zou komen. Voor iedereen die op dit punt denkt, ok, afgeschreven die vrouw, niet meer te redden, ik ben echt gewoon :lol: Geen geiten-wollen-sokken-type die thuis in een glazen bol zit te kijken :lol: Er zijn maar weinig mensen met wie ik hierover kan praten, de meesten weren het meteen af (‘allemaal onzin’), of vinden het doodeng. Het punt is dat mijn ‘spirituele vriendinnen’ niks weten van mijn concrete babywens…mijn man hoort ook bij de mensen die me voor gek zouden verklaren, dus die vertel ik dit helemaal niet…Daarom moeten jullie er nu aan geloven:-)



De meditatie duurde bijna anderhalf uur. Ik heb weer een heel deel van mijn emotionele pijn door mijn ongewilde ks kunnen verwerken. Een heerlijk gevoel. Toen, bijna op het einde, mochten we in gedachten een kamer binnen gaan. Hij stond vol met spiegels. De meditatieleidster zei dat iedereen een stukje van haar nabije toekomst in de spiegel zou zien. Ik kijk nietsverwachtend in de spiegel en zie mezelf hoogzwanger en dan met een baby op de arm en dat ik deze zwangerschap zal uitdragen, dat alles goedkomt. Weer janken…Kort daarna is de meditatie voorbij. Ik praat nog even na met de leidster. Ze lacht en zegt, zonder dat ik haar iets verteld heb: ‘er komt er binnenkort nog iemand bij bij jullie’. Ze lacht weer en zegt dat alles goedkomt en ik me geen zorgen moet maken. Ik zeg dat ik het niet kan geloven. ‘jawel’, zegt ze, ‘geloof het maar, de komende tijd ziet er goed uit voor jou.’



Een vervelend stemmetje in mijn hoofd zegt steeds weer dat het allemaal onzin is, maar ik heb nu al teveel meegemaakt om er NIET in te geloven.



Iedereen die een keer een meditatie heeft gedaan, kan mijn verhaal misschien begrijpen. Toch hoop ik dat jullie nu niet denken dat ik gestoord ben of een verminderd IQ heb ofzo…



Het is mijn steun, mijn regilie, en het helpt ook nog om een parkeerplaats te vinden :smiley: :smiley:



Bedankt voor het lezen en warme groeten van bloem

Bloem, ik geloof wel in zulke dingen! Spannend!