Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Bedankt voor de positieve reacties over mijn spoiler (ook per pb)!! Ben ik heel blij mee en door me echt goed :inlove:



Kan vandaag helaas niet naar kv, omdat ik geen auto heb :? Naja, is misschien ook maar beter ook, nog even afwachten :doh:

Ow wauw bloem ik kreeg er kippenvel van!

Ik heb ooit een keer een regressie gedaan, ik denk dat dat niet veel anders is als je meditatie.

Ook ik ben geen geitenwollensokken type.

Wat prachtig zeg!



@vlinder, Ja staat in ene heel dicht bij allemaal.

Heb ook wel even een traantje gelaten voor die vrienden die hun kindje verloren zijn.

Lijkt me zo zwaar! En dan vooral dat ze haar ook nog inleiden.

Ook at moeten ze nog doorstaan…

Hey meiden!



Ben ik nog eventjes … Hoop dat alles goed gaat met jullie, hier gaat alles zijn gangetje! Lekker druk met van alles en nog wat, dus stilstaan doen we niet … Soms ook niet altijd handig, want onbewust onderdruk je allerlij gevoelens!



Bedankt Anne voor je ontzettende lieve berichtje! :hug: Zoiets doet me ontzettend goed …



Ik lees niet alles! Maar dat begrijpen jullie wel natuurlijk, tenminste dat hoop ik :wink: Hoop gewoon dat alles goed gaat met jullie!



Willen jullie nog wat voor me willen doen?? Even stemmen op Kevin, ik weet niet of het mag, maar doe het lekker toch!



http://www.schoenenreus-topmodel.nl/gallery/show/id/269796e1d7549e4e72dbf1100a24ee8e



Op de link klikken en STEMMEN maar! Kevin wilt heel graag beroemd worden haha!



Fijne dag allemaal … xxx

Ik heb gestemd Jennifer, hopelijk wint Kevin.



Als je druk bent van alles hoef je inderdaad niet na te denken… soms wel even fijn, maar niet altijd heel goed (maar dat weet je vast zelf ook). Succes met alles en toch ook sterkte want ik kan me voorstellen dat het niet makkelijk is allemaal :hug:

natuurlijk stem ik :wink:



Zo ik was net met sporten toch een potje duizelig in ene :S ben nooit duizelig oid.

Maar even rustig aan doen vandaag.

Voel me nog niet helemaal toppie …

Dank je wel … :slight_smile:



Ja dat is het hem nou juist, ik ben druk, hoef me nergens druk om te maken, en wanneer het stil is in huis, dan ga ik er over nadenken, en dan wordt ik gewoon verdrietig … Maar goed, zeg nooit nooit, moeten einde van de maand naar de Cardioloog, misschien zijn er opties, meer controle, toch andere medicijnen … Er is nog hoop, hoop ik :wink:



xxx

Ik hoop met je mee Jennifer!



Wat is KV???

Kruidvat ?? :lol:

haha ok dank je :wink:



Had net bij naar wc gaan en afvegen een drupje bloed.

Was best licht van kleur en echt een drupje.

Zou dit te maken kunnen hebben met me duizeligheid?

Laykam, het kan ook een voorbode van je menstruatie zijn. Daar kan de duizeligheid ook van komen

Laykam, wat verschrikkelijk van dat kindje. Brrrrr.

Zet je ongesteldheid door?



Bloem, mooi verhaal juist en ik vind het helemaal niet raar hoor. Zou het dan de suggestie zijn dat je zwanger bent (of snel zal worden) van een meisje?

Heb je al testen gehaald en getest? Ik duim voor je!



Vlinder, heb jij nog met ovutestjes getest?



Jennifer, gestemd! En wat spannend, gesprek met cardioloog. Hoop voor je mee, meid!



Lala, jij al kwaaltjes?



Eten ging gisteren en vandaag weer normaal, dus zal wel niet met de zwangerschap te maken hebben, maar misschien van de spanning? Of het wel goed zal gaan? Afwachten…

Nee Bente… alleen soms gevoelige borsten en das alles… zenuwslopend. Nog 1,5 week tot de echo… bij jouw ook niet?

Nee, alleen wat steekjes en soms wat druk. Meer niet.

Maar jij loopt wel wat voor op mij, hoe ver zit jij? Week of 6-7? Dan zal het snel komen. Of niet, misselijkheid is niet leuk.

Is dat dan je termijnecho? Denk het wel he? Bij 8-9 weken.

7+1, ik maak een banner zodra ik de echo heb gehad :wink:



Echo is met 8.4wk, op het papier stond intake + echo, vorige keer had ik hem met 9,5wk, daarna pas met 20wk, vond ik erg lang duren…

Ik ben bij Mika echt van week 5 tot 14 stront ziek geweest, ook medicijnen voor gehad, want ik spuugde tot 2 uur in de middag zeg maar… Daarom vind ik dit zo vreemd… Nou ja, ik had gewoon verwacht al ruim 2 weken ziek te zijn :wink:

Snap het wel, maar dat is echt niet nodig.

Bij mijn eerste was ik bijna niet misselijk (wel erg moe en koud en zo), bij de tweede vanaf week 6 tot 30, ook met overgeven en alles (medicijnen en uitdroging). Zo zie je maar hoe de misselijkheid kan verschillen per zwangerschap.

@ Bloem: wat een bijzondere ervaring! Hoop dat het binnenkort werkelijkheid wordt voor je. Ik geloof ook wel in dat soort dingen dus ik vind het helemaal niet raar.



@ Jennifer: heb gestemd op Kevin! En hoop dat er voor jullie toch nog een sprankje hoop is!

Jullie zijn allemaal schatten :inlove:



Jennifer, ik hoop echt voor je dat je een goed en postief gesprek hebt met de cardioloog! En wie weet!!



Nog steeds geen echo?? Wat een luxe heb ik dan hier in Duitsland! Bij mijn 1e ben ik 2 weken na de positieve test naar de gyn gegaan (kon niet eerder omdat ik de test een dag voor kerst had gedaan en daarna eerst vakantie was). Had toen een echo, 6 weken zwanger, slechts een puntje te zien. Daarna een echo met 8 weken, kindje ca 1 cm groot. Vervolgens met ca 12 weken. Toen met ca 20 weken en ca 30 weken. Dat lag ook niet aan mij, het is standaard. Zodra je een positieve test hebt, kun je meteen voor een echo gaan.



Omdat ik verhuisd ben, zoek ik nu een nieuwe gyn. Ik had eerst een vrouw. Nu heeft een bekende me een gyn hier in de buurt aangeraden, maar het is een man. Ik twijfel eigenlijk. Wat vinden jullie, man of vrouw, of maakt het niet uit?



Bente, ik denk inderdaad dat het bekent dat ik binnenkort zwanger zal zijn van een meisje. Maar misschien duurt het ook nog een paar maanden… Door het feit dat ik nu weet dat er nog een 2e kindje komt, voel ik nu die druk niet meer om snel zwanger te worden.

Lieve meiden,



Als er nog dingen zijn die in het lijstje aangepast moeten worden, dan graag even per pb. Dan mis ik het tenminste niet :wink: