Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Zo, ik klets nog een beetje verder met mezelf :mrgreen:



Kennen jullie dat nieuwe liedje van Guus Meeuwis en Gers Pardoel ‘nergens zonder jou’ Dat vind ik zoooooo geweldig :mrgreen: :smiley: Wordt er helemaal blij van :dance: :dance: :dance:



Hier een link:

http://www.youtube.com/watch?v=IFMm92BkJIg



Ik vind Guus een toffe gast, maar zijn muziek vind ik meestal niks. Maar dit is echt een heerlijk liedje :dance:

Ik heb deze maand geen ovutestjes gebruikt, was te laat met bestellen qua cyclus. Dus wacht even af of ik deze maand ongesteld wordt en als dat zo is bestel ik ze gelijk op dag 1 dat ik het ben, dan heb ik ze maar in huis.



Kan me voorstellen Lala en Bente dat het spannend is voor jullie qua echo’s enzo. Ik denk dat ik zelf ook gespannen zou zijn of het allemaal wel goed zal gaan…



Bloem, het zou mij niet uitmaken of ik een man of vrouw als gynaecoloog zou hebben, als ze hun werk maar goed doen en begaan zijn dat vind ik het belangrijkste.

Fijn dat de druk om zwanger te worden er een beetje af is doordat je weet dat er nog een tweede kindje komt. Een soort geruststelling he? Ik herken wat je zegt :slight_smile:

Inderdaad mooi liedje van Guus Meeuwis. Ik heb niet zo heel veel met hem maar sommige liedjes van hem kunnen me wel raken.



De neef van mijn vriend is vader geworden van een prachtig meisje. Omdat hij geen contact met zijn neef heeft, behalve op verjaardagen zullen we niet kraambezoek gaan maar ik heb wel foto’s gezien en heerlijk zitten genieten van haar :inlove:

Gelijk wil ik het dan ook perse nu weten… maar moet echt geduld hebben tot de 19de :thumbup: :thumbdown:

Ik duim heel hard voor je vlinder :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Het zou echt geweldig zijn…



Helaas had ik niet zo’n goede dag vandaag. Merk dat ik al een paar dagen heel prikkelbaar ben. Heel snel geirriteerd. Vandaad had ik weinig geduld met mijn kleine mannetje :cry: :oops: Gelukkig toch net even fijne momenten gehad voordat hij naar bed ging, verhaaltje, liedje gezongen. Hij is gewoon een schatje :inlove: En ik doe moeilijk :oops:



Verder ben ik al dagen moe. Gisteren om 19.30 geslapen tot 21.15 uur. Toen toch maar weer opgestaan. Ook wat grotere borsten en veel afscheiding. Zou het dan toch?? Of word ik gewoon ongesteld over een paar dagen :? :?

@ Bloem wat spannend zeg?



Me ongesteldheid heeft niet doorgezet.

Wel wat rozige bloed/afsheiding nog gehad een paar uurtjes maar meer niet…

Ik heb even berekend, als ik wel zwanger ben mag ik volgend weekend een test doen!



@ de zwangere dames, wat fijn zeg die echo’s binnenkort! En ben erg blij voor jullie dat jullie niet veel klachten hebben.



Is er nog iemand met zijn kindje naar een sinterklaasintocht geweest?

Was hier bij mij voor de deur. Heerlijk genoten van al die kindjes die nerveus stonden te wachten :smiley:

Bloem, wat spannend. Ik hoop natuurlijk van harte dat het zo mag zijn.



Laykam, ook al zo spannend. Als je volgend weekend mag testen zo dit een innestelingsbloeding kunnen zijn.



Zo, ik ga me even storten op een paar ikea meubels die ik gehaald heb

ow wat heerlijk Tijger! Ik ben gek op de IKEA :D:D

Geniet lekker van je nieuwe meubeltjes

Ik ga dat is even googelen; innestellingsbloeding.

(ben niet nerveus hoor!)

Is het gelukt met de meubels van IKEA Tijger?



Wij zijn vandaag heerlijk gaan wandelen en later op een terrasje in het zonnetje gezeten, was zo fijn!

Ik had gisteravond wat bloed bij het afvegen en dacht dat ik nu al ongesteld zou worden maar dat is weer weg getrokken en vandaag nergens last van… krijg je toch gelijk nog weer iets meer hoop. zucht wat duurt wachten toch lang…

Nou Vlinder ik leef helemaal met je mee! Letterlijk :wink:

Vandaag alleen weer de pijntjes klachten alsof er hard geknutseld wordt bij me eierstokken.

Geen bloed meer, maar wel veel afscheiding…

Was ook iets geliger als eerst.

:pray:

Het merendeel van de meubels zit nu in elkaar

oh laykam en vlinder we zitten echt in hetzelfde schuitje!! Gisteren was koopzondag en heb ik bij kv test gehaald. Die lacht me nu de hele tijd toe :wink: Mijn man ziet het allemaal nuchter en zei gisteren ‘ach wacht toch totdat je een week overtijd bent’ :shock: :shock: :shock:



Mijn berekening: ik zit vandaag op dag 20. In de vorige ronde was ik ongesteld op dag 23. Normaal heb ik een cyclus van 26-27 dagen. Ik weet niet of je met die kv testen (duopak 5 euro) ook voor je nod kan testen, staat er niet op. Weet iemand van jullie dat?



Hier nog steeds gezwollen, gevoelige borsten, vaak plassen, moe en gerommel in mijn buik. Ik zeg niks meer hierover :silenced: Voorlopig :smiley:



Tijger, fijn dat je nieuwe meubels hebt :smiley:



Vlinder, leuk dat je een fijne dag hebt gehad!



Gisteren zijn we eindelijk na ruim een half jaar :shock: weer gaan shoppen. Sinds februari hebben we een verbouwing gehad. Die is sinds september klaar, maar er kwamen steeds weer nieuwe rekeningen waardoor er niks overbleef om te shoppen. Zo langzaam kreeg ik er genoeg van, want mijn meeste kleren waren van voor mijn 1e zwangerschap (2008 dus) Vond dat ik (wij!) het nu wel weer verdiend had :mrgreen:

@bloem2 wrote:

oh laykam en vlinder we zitten echt in hetzelfde schuitje!! Gisteren was koopzondag en heb ik bij kv test gehaald. Die lacht me nu de hele tijd toe :wink: Mijn man ziet het allemaal nuchter en zei gisteren ‘ach wacht toch totdat je een week overtijd bent’ :shock: :shock: :shock:


:wall: :lol: Dat is echt manneneigen volgens mij
Die van mij begrijpt ook niet dat je dat gewoon wilt weten

Dat is echt manneneigen volgens mij
Die van mij begrijpt ook niet dat je dat gewoon wilt weten


Ja inderdaad :lol: Bij hem gaan de alarmbellen pas rinkelen als ik een positieve test heb :wink: Tot die tijd denkt hij dat ik gewoon ongesteld wordt...niet uit desinteresse, maar uit nuchterheid :wall: :lol:
Dat is echt manneneigen volgens mij.
Die van mij begrijpt ook niet dat je dat gewoon wilt weten.


Hier hetzelfde! En de mijne vindt ook nog eens dat ik het hem maar niet meer van tevoren moet laten weten als ik ga testen. Ook niet uit desinteresse, maar omdat ie anders zo zenuwachtig wordt...

ZO echt wel dat herken ik heel erg!!! :D:D

Geloof dat alle mannen hetzelfde zijn :wink:

Nou dames dat wordt erg spannend zo :pray: :pray: :pray: :pray:

Anne
Hier hetzelfde! En de mijne vindt ook nog eens dat ik het hem maar niet meer van tevoren moet laten weten als ik ga testen. Ook niet uit desinteresse, maar omdat ie anders zo zenuwachtig wordt...


Laykam
Geloof dat alle mannen hetzelfde zijn


Die mannen... :D :D :D

Wat betekent eigenlijk 'laykam'? Of is dat nu een stomme vraag? :oops:

Stomme vragen bestaan niet :wink:

Eigenlijk is het heel simpel; Layka was de naam van mijn hond en de M is de begin letter van me achternaam.

Ooit een keer gebruikt om me ergens aan te melden.

Toen kwam ik erachter dat nooit ergens door iemand anders gebruikt wordt dus nu gebruik ik het bijna altijd op forums o.i.d.



Ik kan me volgend weekend testen.

Wanneer testen jullie???

Slaap lekker! :zzz:

Ik heb ook meer afscheiding wat iets lichtbruin is (soory…) dacht even dat dat een voorbode is voor het ongesteld worden maar het ziet er toch anders uit dan normaal gesproken. En dan heb ik dit ook niet op mijn 21ste dag moet ik zeggen maar 1 dag voordat ik ongesteld moet worden. Of mijn lichaam moet me nu zo voor de gek houden dat ik het gewoon morgen al wordt maar dat zou dan toch best een beetje te vroeg zijn.



Dat je toch een test hebt gehaald Bloem, ik zou dan niet kunnen wachten als die eenmaal in huis is. Geen idee of je met de testen ook voor je NOD kan testen. Ik heb nog nooit voor mijn NOD getest ook niet met testjes waar dat mee kon, altijd toch gewacht tot ik echt overtijd was. En heerlijk dat jullie geshopt hebben, heb je behalve de test nog iets anders gekocht?



Hahahah lachen ook om te lezen hoe alle mannen reageren, mijn vriend is ook zo :slight_smile:



Leuk Tijger dat het merendeel van de meubels in elkaar zit. Heb je nog schroefjes of dingetjes over gehouden. Lang geleden hadden wij een tafeltje bij IKEA gekocht en we hielden 2 schroefjes over, het tafeltje staat overigens nog steeds. Ik hoorde van mijn collega ook laatst dat ze wat dingen over had, misschien is dat wel normaal bij IKEA, dat ze er iets extra bij doen ofzo, geen idee.



Ik heb me net heerlijk uitgeleefd in de sportschool. Gewoon een uurtje verstand op nul dat vind ik zo fijn. Heb de hele dag al de slappe lach dus ben in de sportschool gewoon verder gegaan. Wel goed meegedaan maar ook heerlijk dubbel gelegen van het lachen.

Nu nog even lekker met een bouillontje op de bank en dan straks lekker slapen hoop ik, want dat doe ik eigenlijk al 2 weken heel slecht en dat gaat me een beetje opbreken overdag.

Vlinder, ik heb echt nooit wat over bij ikeameubels

Alleen als je bepaalde extra’s hebt die ik niet gebruik (zoals haakjes aan de buitenkant van een badkamermeubel) hou ik de dingen daarvoor over

Maar ik hoor wel van meer mensen dat ze wel regelmatig overhouden



Die afscheiding zou kunnen duiden op een zwangerschap, maar niks is zeker.



Hier trouwens vanacht gedroomd dat ik 3 :shock: positieve zwangerschapstesten had

Heerlijk hoor lekker shoppen!

Hoop dat je genoten hebt.



Ik ben zo zenuwachtig! heb ook een test liggen maar die brand gewoon :oops:

Me vriendin had vanacht gedroomd dat ik kwam zeggen dat zwanger was en dat de mannen gewoon doorpraatte en het niet eens doorhadden :lol:

Hoi meiden,

Ben erg verdrietig, heb bloedverlies en de echo zag er niet goed uit. Wordt zeer waarschijnlijk een miskraam.