Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Bente… :hug:

@ Bente: wat vreselijk voor je. Ik duim voor je dat het toch goed mag gaan!! :hug:

Bente, wat een ellende :hug:

Edit: typefout verwijderd

:shock: Bente wat erg voor je!

Ik ga heel hard duimen dat alles goed blijft gaan en dat het kingje blijft zitten :pray: :pray:

Ach Bente wat erg :hug: :hug: :hug:

Is er nog een kansje dat het goedkomt? Ik duim voor je :pray:

oh jee Bente, wat erg… :hug: voor jou!!

Hoi meiden,

Bedankt voor het meeleven.

Er is een ieniemienie-kans dat het goed zit. Maar die is echt heel klein, eigenlijk tegen beter weten in. Maandag heb ik weer een echo, dan weten we het zeker. Tenminste, als ik maandag haal. Het bloedverlies is minder nu, maar dat zegt op zich niet zoveel.

Hebben jullie nog getest? Het leven gaat door he…

Ik hoop het zo voor je bente :pray:

Ik heb nog niet getest, al houd ik het bijna niet meer uit…Waarschijnlijk komend weekend.

Hou jullie op de hoogte :smiley: En zeer benieuwd naar de anderen die ook gaan testen :smiley:

Oh Bente, wat is wachten tot maandag dan toch lang. Hier een dikke knuffel van mij :hug:

Even een blije mededeling van mij. Ik krijg nu gordijnen op de benedenverdieping. Dit is het laatste grote ding dat beneden gebeuren moest, dus nu raakt het huis echt af

@ Tijger; lekker zeg dat huis afraakt met de gordijnen e.d. :smiley:

@ Bloem: ik probeer het nog wat langer uit te houden tot volgend weekend :smiley: Ben zo bang dat ik schijnzwanger ben o.i.d :S

Heel benieuwd of je zwanger bent :pray:

@ Bente: jeetje lijkt me zo stressvol om te moeten wachten tot maandag!!! :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown:

Ons lijstje doet het niet meer :? :o

Ik weet ook niet hoe dat nu ineens kan. Ik heb geprobeerd om het opnieuw toe te voegen, maar dat is helaas mislukt :frowning:

Tips zijn welkom! Anders maak ik wel een nieuw lijstje :slight_smile:

Heeft iemand van jullie nog iets gehoord van sim, mwjtje en moon? Kan natuurlijk dat ze alleen lezen en niet schrijven. Als jullie (bovengenoemde 3) nog in het lijstje willen staan (graag natuurlijk :D), dan stuur me even een pb. Ook graag bij wijzingen een pb ajb :mrgreen:

pfff hij doet het weer :mrgreen: storinkje zeker :smiley:

nog nieuws bij jullie?

Geen nieuws hierzo. Ik ben al een aantal dagen ovulatietesten aan het doen maar nog niks. Als mijn cyclus gelijk is aan de vorige duurd het natuurlijk ook wel even

Ook niet veel nieuws hiero.

Me onderrug doet wel flink pijn… Hopelijk geen voorbode van ongesteldheid :frowning:

Nog steeds lekker gevoelig bij me eierstokken. En wat steekjes/gerommel bij me navel :S

Me grootste angst is toch wel dat schijnzwanger ben o.i.d…

Naja tijd moet het leren

Hier ook geen nieuws. Ben heel benieuwd of en wanneer de testjes nu mijn eisprong gaan aangeven. Vorige ronde was dat rond dag 19/20. Vandaag is 't dag 15 voor mij.

Aan de dames die dit weekend gaan testen: succes alvast!

En @ Bente: sterkte met afwachten, hopelijk weet je het maandag in ieder geval zeker!

Hallo,

Ben er nog hoor!! Lees wel mee. Maar voel me niet fit en moet veel werken op het moment. Daarom lig ik s’avonds vroeg in mijn bedje. Kwaaltjes zijn volop aanwezig, vooral misselijkheid is op de voorgrond aanwezig. Hoef gelukkig niet veel over te geven (wel veel kokhalzen). 28 Nov pas een echo, ben benieuwd of alles goed is en we een kloppend hartje te zien krijgen, ben nog zo bang dat het mis gaat.

Bente vanuit hier een dikke knuf :hug: :hug: :hug: .

Groetjes Moon.

Wat spannend Bente voor je maandag… is het bloedverlies al gestopt?

Tijger, gezellig dat jullie nu gordijnen hebben en dat het huis bijna af is, dat lijkt best snel gegaan.

Dus je gaat dit weekend testen Bloem? Spannend ook… Ik wacht in ieder geval tot na het weekend, al is het wachten best wel moeilijk.

Wat moet je nog lang wachten op een echo Moon… kan me goed voorstellen dat je bang bent dat het mis gaat. Hopelijk krijg je het snel wat rustiger met werken en voel je je daardoor misschien weer wat fitter.

Met mij gaat het goed. Druk geweest op mijn werk en elke avond haast ook wat gehad. Vanavond bij mijn schoonouders gegeten, net pas thuis en nu lekker bankhangen. Mijn weekend is begonnen, kijk er nu al naar uit dat ik morgenvroeg niet door de kou hoef, brrr! Was echt even wennen de afgelopen dagen.

Nou ik ken dat gevoel vlinder!

Is nu al de 3e week dat elke dag moet werken ( op weekend na )

En wil ook nog sporten en huishouden doen. Breekt me een beetje op.

Ik ga niet dit weekend maar volgend weekend testen.

Wat is dat spannend zeg!

Jeetje Moon wat moet je lang wachten op een echo!

Ben je gewoon bang dat mis gaat of heb je daar ervaring mee?

Als je daar niet over wil praten snap ik dat hoor, in dat geval sorry dat ik het vroeg.

Meiden fijn weekend alvast voor als ik jullie niet spreek en heel veel sterkte maandag Bente!

Ik ga morgen avond lekker uit eten met 4 van mijn vriendinnen en zondag hebben we visite, dus weet niet of ik hier nog kom van het weekend :smiley:

Grr, had net een heel verhaal getypt, chrasht de site :wall:

Tijger, das echt vervelend! Ik kon de site net helemaal niet bereiken…

Fijn dat je er nog bent Moon! Kan me voorstellen dat je op het moment met andere dingen bezig bent. Hopelijk voel je je gauw beter.

Anne, hopelijk werken de ovutestjes goed en kun je je ei benutten :wink: :slight_smile:

Ik ga in ieder geval dit weekend testen. Tenzij ik ongesteld word natuurlijk. Ik houd het niet meer. Eigenlijk wil ik het liefst NU testen… Maar ik ben nu alleen thuis en ik wil het samen met mijn man doen. Morgen waarschijnlijk, dan zijn we de hele dag samen en kan ik hem een beetje gek maken als ik wel / niet zwanger ben :lol:

Eigenlijk heb ik er wel een goed gevoel over dat ik best zwanger kan zijn. Heb zoveel ‘kwaaltjes’ dat ik het mijn lichaam bijna kwalijk neem als ik niet zwanger ben… Dan voel ik me toch echt belazerd :?