@ Bloem; ja ik zou dan ook erg pissig zijn op me lijf!
Ik denk ook dat je zwanger bent!
Ik hoop het in ieder geval voor je
Wowie kregen wij (hopeijk ) net even goed nieuws!
Mijn vriend zijn baas heeft misschien een huisje voor ons.
Flink duimen dus…
Huisje is niet van zijn baas maar van de gemeente, die krijgt het niet verkocht.
Dus ik ben heeeel hard aan het duimen want het heeft 4 slaapkamers
Zelfs 1 beneden wat heel handig is voor mij. Als namelijk zo ver is, is het fijn als ik niet hoef trap te lopen de hele dag met een baby in me armen, vanwege me heupen…
Duimen jullie mee??? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Wat spannend laykam! Ik duim heel hard mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Niks zo fijn als een eigen plek! Klinkt goed met 4 slaapkamers! Wij hebben er maar 2 :eh: Over een paar jaar verbouwen we de bovenverdieping en dan komt er een slaapkamer bij. Tot die tijd kunnen we voor ons beneden een slaapkamer creeren. Als er een beebje komt dan :oops:
ps het ‘onderbroeken-spieken’ is begonnen :oops:
Sorra, ik maak jullie waarschijnlijk gek :oops: maar ik word ook langzaam een beetje gek :oops: :roll: :mrgreen:
Bloem, je maakt ons helemaal niet gek. Dit plekje is er juist voor om dit soort dingen te spuien
dank je tijger :-*
Hey meiden … Alles goed met jullie ?? Hier gaat alles niet echt oke, maar dat komt wel goed, veel dingen gebeurd afgelopen dagen … Hopelijk komen er betere tijden aan!
Heb helemaal niets gelezen (vergeef het me haha)! Maar wilde toch even kletsen met jullie … Deze maand ben ik natuurlijk nog niet begonnen aan de pil, en hebben deze maand gewoon sex gehad … Maarrrrrr nu, heb ik dus al pijn in mijn borsten, en dat heb ik normaal NOOIT!
Even voor de duidelijkheid Het is altijd WELKOM! Als het zo is, dan is het zo, en doen we er weinig aan, diep in ons hart willen we het heeeeeel graag … Mocht het zo zijn, staan we EXTRA VEEL onder controle, en wordt er toch naar andere medicijnen gezocht …
Ik kon pas de maand erop beginnen omdat ik mijn mestruatie had gehad, en dus een maand moest (ook wilde) wachten totdat ik weer aan de pil kon beginnen …
Dus misschien nog een kansje! Als ik deze maand niet zwanger ben, dan begin ik alsnog aan de pil, en hebben we daar vrede mee, ben erg gelukkig met mijn gezinnetje …
Ik lees gewoon vanaf nu weer een beetje mee!! Tot mijn NOD
:-*
:hug: :hug: Sterkte Bente! Hoe is het nu met je ??
Klinkt of je een gezellig weekend gaat krijgen Laykam. Kan je weer nieuwe energie op doen voor komende week. Ik ga mee duimen voor het huisje hoor, leuk! En 4 slaapkamers, dat is heerlijk zeg!
Balen Tijger dat je bericht weg was, dat heb ik gelukkig nog niet gehad, als vind ik KOK nog wel erg traag werken. Maar dat komt goed want ze zijn er nog druk mee bezig begreep ik.
Je maakt ons helemaal niet gek hoor Bloem, juist fijn om het hier allemaal te kunnen vertellen toch?
Kan me voorstellen dat je je belazerd zou voelen door je lijf als je niet zwanger zou zijn. Dus morgen ga je testen, spannend! Ik zou inderdaad ook testen als mijn vriend thuis is, vind het echt iets wat ik samen met hem wil beleven. Toen mijn vriendin zwanger was deed ze het testje toen ze alleen thuis was en belde mij als eerste (bij alledrie was dat hetzelfde). Haar man vertelde ze het dan ’s avonds onder het eten. Leuk dat ze het gelijk met mij wilde delen hoor maar ik zou dat zelf niet op die manier doen.
Gezellig dat je er weer bent Jennifer! Dus voor jou wordt het nu ook best spannend deze maand. Stel dat je zwanger bent dan moet je inderdaad extra goed onder controle staan… spannend joh allemaal. Wanneer is je NOD?
Zelf had ik van de week erg het idee dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn maar vandaag heb ik dat gevoel helemaal niet. Heb wel pijnlijke, grotere borsten, misselijk de hele dag, moe. Maar heb vannacht zo’n erge buikpijn gehad dat ik het vandaag even niet zo goed weet allemaal. Doe het ook heel rustig aan want kan nog steeds niet goed rechtop lopen van de pijn. Het is niet de pijn die ik kan hebben als in gesteld moet worden maar ja… wat dan wel? Ik zie het wel. Hang voorlopig lekker met een kruikje onder een fleecedeken op de bank en zit hier goed :D.
Pas morgen eind van de dag hebben we echt iets te doen (2 verjaardagen) en tot die tijd hou ik me voorlopig rustig.
Ow vlinder wat spannend!
En Jennifer voor jou ook natuurlijk!!!
Ik ga heel hard duimen voor iedereen.
Ja ik ga zeker een gezellig weekeinde tegemoet
Heb er ook erg veel zin in!
Jennifer, dat is toch wel erg spannend. Wanneer is je NOD?
Vanochtend werd het tweede streepje op mijn ovulatie testen wat donkerder, nog niet positief, maar misschien toch maar gezellig maken vanavond.
Anne, welk merk ovulatietesten gebruik jij eigenlijk? Ik gebruik die van zwanger en kids. Ik zat trouwens eens na te denken, als jouw ei vorige keer rond dag 20/21 kwam, hoe lang is jouw cyclus dan? Als je dan een cyclus van 28 dagen hebt, wordt je te kort na je eisprong ongesteld (er moet minimaal 10 dagen tussen eisprong en menstruatie zitten).
Vlinder sterkte met de buikpijn. Het kan ook een goed teken zijn
Ik ben helaas niet zwanger ben vanmorgen ongesteld geworden. Ben best een beetje teleurgesteld omdat ik het gevoel van wel zwanger zijn deze maand meer had dan vorige maand, maar goed… even schakelen en dan op naar de volgende maand, dit keer met ovulatie-testjes.
Ik ga eens op de site van zwanger en kids kijken Tijger, ik las dat jij daar je ovulatie-testjes vandaan hebt. Vind je ze duidelijk genoeg?
Heb jij nog getest Bloem? En voor jou blijft het ook nog even spannend he Laykam, ik duim voor jullie.
Bloem, zou je mijn NOD willen veranderen in 14 december, ik ga maar uit van een cyclus van 26 dagen al wisselt dat soms een dag.
Gisteren hadden we 2 verjaardagen. Was allebei erg gezellig. Gelijk lootjes getrokken voor de kerst. We zijn waarschijnlijk niet meer voor die tijd met zijn allen bij elkaar dus gelijk gisteren maar gedaan. Vond het wat vroeg maar dan heb je lekker lang de tijd om te kopen, ben een laatste moment type maar wil dit jaar eens op tijd op pad gaan.
Vandaag doen we niet zoveel, heerlijk! Het is ook erg mistig dus het trekt me minder om naar buiten te gaan.
Jullie nog leuke dingen gedaan van het weekend?
Hallo meiden!
Gisteren heb ik een drukke dag gehad en ben er niet toe gekomen jullie te schrijven dat ik gisterochtend POSITIEF getest heb :inlove: Beetje onwerkelijk nog…maar ben superblij. Nu maar hopen dat onze mini blijft plakken
Vlinder, wat jammer dat je ongesteld bent geworden…ik zal je nod aanpassen.
Jennifer, fijn dat je er weer bent! Ik duim met je mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Laykam, nog heel spannend voor jou. Hoop met je mee
Ga morgen met gyn bellen voor een afspraak. Tot die tijd vertellen we nog niks. Dus jullie hebben de premiere :mrgreen:
Gefeliciteerd Bloem!!! Super dat je een positieve test hebt! Kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is, dat moet even door dringen…
Leuk dat wij de premiere hebben hihi
:-* aan vlinder! Ik gun het jou ook van harte!
Bloem :dance:
Ik ben zo blij voor je
Vlinder voor jouw een dikke knuffel, ik snap echt dat je flink baalt. Ik ben tot dusver positief over de zwanger en kids testen, maar de ervaringen zijn heel wisselend. Er zijn veel vrouwen die er weg van zijn, ruim voor de eisprong de streep ietsjes donkerder zien worden, met vlak voor de eisprong een knaller. Er zijn ook best wel wat vrouwen waarbij de zwanger en kids testen nooit positief worden en die zweren bij bv clear blue ovulatietesten.
Vandaag was de streep trouwens weer donkerder dan gister, maar wederom niet positief. Mocht ie morgen of overmorgen positeif worden heb ik wel een kortere cyclus dan de vorige :dance:
Bloem, gefeliciteerd, hoe voel je je?
Bente, hoe gaat het met jou?
Vlinder, balen dat je ongesteld bent geworden, volgende keer beter.
Reageer via mijn telefoon, dus wordt een kort berichtje. Nog steeds erg last van mijn borsten. Ben ziek aan het worden, ben samen met de kleinste thuis, dus we gaan lekker de hele dag hangen. Ben misselijk, pijn in mijn keel, en heb hoofdpijn.
Jullie allemaal een hele fijne Zondag. Xxxx
Vandaag een tweede ovulatietest gedaan en die was wel positief.
Verder ben ik erg verdrietig, ik hoorde net dat mijn kat is doodgereden.
:hug: @ Tijger! Wat rot … Onze kat is ook jaren geleden overgereden hier voor ons huis! Sterkte, zijn geen leuke dingen !
Oh Tijger… wat erg!!! Kan me voorstellen dat je heel verdrietig bent, :hug: voor jou.
Bloem van harte!! :inlove: :inlove: :inlove:
Tijger wat erg van je kat Dat is heel erg verdrietig nieuws en dan ook nog eens niet zwanger :S
Wat een baal weekend voor jou zeg!
Ik heb het gister heel gezellig gehad met me vriendinnen.
Straks visite dus heerlijk weekend.
Bedankt voor de knuffels. Ik had nooit gedacht dat ze aangereden zou worden, ze is nl nogal bang voor auto’s