ach tijger wat erg van je kat
Bedankt voor de felicitaties :inlove: Hier is alles prima. Ik heb dus zaterdagochtend meteen een test gedaan. Het streepje was niet zo donker als het controlestreepje, maar wel duidelijk te zien! Gisteren had ik wat kramp. Verder ben ik vooral moe, ik heb het gevoel dat ik een week kan slapen En honger!! Zaterdagavond waren mijn broer en schoonzus bij ons. We hebben samen gegeten. Ik begon als laatste omdat ik het eten van mijn zoon nog even moest snijden. Toen ik dat had gedaan, eten, eten, eten. Kijk ik op van mijn bord, zie ik dat iedereen pas de helft op heeft :oops: Dus zeg ik maar: ‘ik heb vandaag zo’n honger, heb nog niet veel gegeten vandaag!’ :lol: :mrgreen: Normaalgesproken ben ik niet zo’n grote eter!
Heb net met mijn nieuwe gyn gebeld: super aardig! Volgende week maandag heb ik de eerste afspraak! Eigenlijk willen we wachten met vertellen totdat we van de gyn goed nieuws hebben, maar ik geloof dat ik het niet meer kan verzwijgen :inlove:
@Laykam! Fijn dat je een leuk weekend heb gehad …
@Tijger! Is de persoon doorgereden ?? Meestal rijden ze door, echt zo $^$%&%#^#^%* …
@Bloem! Zoiets leuks kan je ook moeilijk verzwijgen he? Fijn dat je nieuwe Gyn een aardige vent is, wel zo handig, die van ons is ook helemaal super …
Vorige week nogal een rot week gehad, hoop dat deze beter wordt, ik heb er alle vertrouwen in … Nog steeds erg pijn in mijn borsten, en wat last van steekjes in mijn onderbuik! Zegt natuurlijk niets, maar je weet maar nooit …
Iedereen een fijne Maandag! xxx
Jennifer, hoop dat je nu wel een fijne week krijgt en misschien binnenkort goed nieuws
Ik zet de details over mijn kat even in een spoiler, zodat degene die dat niet willen weten het ook niet hoeven lezen
Mijn kat is helaas niet in 1 keer doodgereden. Ze is tegen haar hoofd geraakt en daarbij is haar kaak stukgeslagen. Ze heeft zichzelf vervolgens nog onder een auto gesleept en is daar gestorven . De dierenambulance heeft haar daar zaterdag ochtend vandaan gehaald. Volgens de dierenambulance hebben ze haar kaak niet kunnen zetten ivm de weersomstandigheden dus ik ga er van uit dat iemand vrij snel na het ongeluk de dierenambulance heeft gebeld. Ik weet niet of dat de bestuurder is geweest of niet. Helaas heeft de dierenambulance mij niet direct kunnen bereiken (mijn poes was gechipt), waarschijnlijk omdat ik in de bouwmarkt liep, dus hebben ze haar meegenomen. Het ergste vind ik dat ze niet op slag dood was, maar ook nog heeft moeten lijden
Bloem, ik snap dat dat moeilijk voor je te houden is. Zou je mijn NOD trouwens willen wijzigen in 6 december.
Bente, weet jij al wat meer?
Tijger, wat verschrikkelijk allemaal :hug:
Je nod heb ik veranderd, wie weet een extra sinterklaasverrassing voor jou dit jaar :lol:
Bente, de duimen draaien nog steeds :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Ach gos, wat verdrietig om te lezen :( Zeker omdat je kat nog leefde … Sterkte nogmaals!
Hoi meiden,
Sorry voor de afwezigheid, we zijn een paar dagen weggeweest.
Bloem, gefeliciteerd! Wat leuk en spannend.
Vlinder, wat jammer meid.
Jennifer, als ik het goed begrijp ben je nu toch bezig om zwanger te raken? Spannend en ik duim voor je!
Tijger, wat verdrietig van je kat! Bah! Onze kat is ook overreden een paar jaar geleden, paar meter van het huis vandaan. Het is zo zonde.
Met de ovutestjes begonnen dus, hopelijk heb je je ei goed benut! Dan nu afwachten en duimen… die twee weken duren lang. Spannend want nu weet je precies wanneer je kunt testen.
Bedankt voor het duimen en de interesse. Sinds gisteren ben ik behoorlijk misselijk, kokhalzen en al, de hele dag. Dus snapte er niks meer van, als het fout zit?
Vanmiddag echo gehad, en… een kloppend hartje! Dat had ik niet verwacht, dus zat behoorlijk gespannen. Hij heeft ook opgemeten en het is flink gegroeid, zit nu op 6w+4d, maar dat kan helemaal niet als ik terugtel. Maar goed, op deze termijn maakt een mm verschil in meting op de echo al een boel dagen uit, dus dat kan nog best weer teruggezet worden.
Kan me voorstellen dat je het moeilijk voor je kan houden hoor Bloem! Wat fijn dat je al zo snel terecht kan bij de gyn. Lachen trouwens dat verhaal van het eten hahaha!
Jennifer, ik hoor dat deze week een betere week voor je wordt :hug: .
Tijger, wat erg van je kat. Ook een :hug: voor jou. Goed dat iemand wel de dierenambulance heeft gebeld, maar wel naar om te weten dat ze nog geleden heeft…
Wat goed Bente dat jullie een kloppend hartje hebbent gezien vandaag, dat is een goed teken toch? Spannend joh allemaal, wanneer moet je nu weer terug?
Bente, wat fijn dat kloppende hartje! Hoe gaat het nu verder?
Vanmiddag heb ik nog een keer getest. Het streepje was donkerder! Daarna zijn we naar mijn ouders gereden en hebben het goede nieuws vertelt. Ze waren helemaal verrast. Uitgerekende datum ligt rond de verjaardag van mij vader, dat vond hij wel speciaal geloof ik
Morgen zijn mijn schoonouders aan de beurt. Ook zoneman ‘weet’ dat mama een baby in haar buik heeft. Hij is wel nog jong, maar ik vond het toch belangrijk het nu al te vertellen. Als iedereen het opeens over een baby heeft, kan hij er wellicht wat mee
Fijn avond meiden, mijn man wil aan de pc, we hebben er maar een :mrgreen:
Bente wat gaaf! Gefeliciteerd. Ik heb een tijd niet gelezen en was nog in de veronderstelling dat het mis was… Fijn voor je hoor!
Gister 2e echo gehad. Ik ben 10wkn 5dgn beeb was erg bewegelijk. Echt grappig joh.
armpjes en beentjes…
Doei!
Bente :dance: , dat is geweldig nieuws. Jij bent gewoon hartstikke zwanger nog.
Ik denk wel dat mijn eisprong goed benut is, dus we wachten af.
Bente wat goed!!!
Is het voor uitzicht nu positiever?
Ik hoop het zo voor je!!!
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
@Bente! Wat fijn om te lezen dat alles goed is, laten we hopen dat het zo blijft … Het is helemaal niets om zo in onzekerheid te zitten!
@Missme! Ook fijn dat het zo goed gaat met jou, en de kleine spruit … En 10 weken al?? Wat gaat dat snel!
Vanochtend 5 uur op, moest mijn vader brengen naar het ziekenhuis, die wordt geopereert achter zijn oor, in zijn schedel, om daar bacterién weg te halen, die operatie duurt 3 uur, had ik niet verwacht …
Ik zelf ben niet helemaal lekker, erg aan de dunne, buikpijn, misselijk … En nog steeds last van mijn borsten, Zondag is mijn NOD! Net tijdens het afvegen wat rood bloed verloren, meer in mijn slijm zeg maar … Veel eerder als vorige maand, toen verloor ik pas 2 dagen voor mijn NOD wat bloed … Wel het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, misschien de stress???
Fijne dag vandaag, ik met de kleine nog eventjes terug naar bed! xxx
Jennifer, hopelijk voel je je snel weer beter :hug: Veel succes met je vader
Anne, zijn jouw ovutesten al positief geweest?
Laykam, hoe voel jij je? Dit weekend ga je toch testen?
Jennifer, dat is spannend. Nog een kleine week… Duim voor je!
Bloem, al verteld, hoe reageerden ze? Hoe ver ben je nu denk je?
Missme, fijn een goede echo! Snel gaat het he, hoe dat groeit. Al een echt mensje. Ik leefde ook in de veronderstelling dat het fout zat hoor. Ik lag gisteren ook met verbazing de echo te bekijken.
Tijger, dan is nu het wachten echt aangebroken. Heb je nog getest, is het nu weer mooi wit?
Hier erg misselijk en moe, koud. Absoluut geen energie. Bleh. Maar ik weet nu zeker waardoor het komt.
Jennifer, is je cyclus regelmatig?
De teststreep was nu weer een stuk lichter en de ovutest duidelijk negatief. Hij had dezelfde kleur als zaterdag. Ik kon mijn ei mooi aan zien komen. Za ochtend negatief maar donkerder, zo ochtend weer iets donkerder, zo middag positief, gister nog steeds positief en vandaag weer negatief maar nog wel donker.
Mijn temperatuur is nog niet omhoog, dus ik denk vandaag eisprong
Bente, wat fijn!!
Een mm kan inderdaad heel veel uitmaken, dat zij de vk ook tegen mij vandaag.
Hier een perfecte echo, 8wk4d, zoals ik zelf berekend had, heel fijn dus!
wat fijn lala. Hoe voel je je nu?