Jennifer, het is lastig te zien maar het rechter streepje lijkt mij toch wel lichtjes gekleurd. Misschien inderdaad over 2 dagen of zo nog eens doen in de hoop dat er dan meer hcg in je urine te vinden is :think:? Ben benieuwd wat de anderen over je teststaafje zeggen!
Ik zeg: gefeliciteerd!
Als je de test ziet met het blote oog, kom je er niet omheen, hij is echt duidelijk! Maar doe er morgen nog één voor de zekerheid haha.
Ja , die mannen de mijne kan er ook wat van. Ik moet wel zeggen dat hij nu we weten dat ik zwanger ben extra lief en attent is. Hij helpt meer mee enzo. Als ik dan zeg dat ik ook GEEN HEEL KLEIN slokje wijn wil, vindt hij dat overdreven. Een keer nippen is misschien inderdaad niet erg, maar ik doe het gewoon niet.
Laykam, echt superspannend. Ik hoop dat je zwanger bent. Ik had ook veel kwaaltjes en had me ook echt belazerd gevoeld door mijn lijf als het toch niet zo was…
Jennifer, ik zie een streep!! Super Overmorgen knalt ie je tegenmoet :mrgreen:
Mijn buikpijn komt en gaat. Vandaag was het veel minder. Maandag ga ik naar de gyn. Verder had ik vandaag niet zo’n goede dag: moe, hangerig, nergens zin in…maar goed ik heb het er helemaal voor over
Jennifer, ik zie op het showforum ook duidelijk een streepje hoor, gefeliciteerd! Spannend joh allemaal…
Wat jij zegt herken in Anne. Vorige maand dacht ik ook bij veel dingen ‘he dat is anders dan normaal’. Je maakt jezelf er gek mee maar je wil het zo graag dus ik snap het helemaal hoor.
Met mij gaat het ietsje minder dan gisteren en daar baal ik van. Ga dus maar weer bijtijds slapen en hopen dat het morgen weer wat beter is.
Fijne avond allemaal, succes morgen Jennifer als je nog een testje gaat doen.
Goedemorgen voor jullie …
Het streepje was overduidelijk! Hij is nog duidelijker! Maar vanochtend ben ik begonnen met bloeden, en heb echt heeeeel veel pijn … :(
De kans dat het goed zit, is nu heel erg klein, dit heb ik al eerder meegemaakt, voordat ik zwanger werd van Loïse, toen bleef het zakje plakken, en weken later stootte het zich af, 2 jaar geleden, toen bleef het vruchtje plakken … Bij mij blijft altijd alles ‘plakken’ … Hopelijk (misschien gek om te horen) is dit zo snel mogelijk voorbij!
Jennifer, wat erg Wat zul jij balen meid :hug:
Dat je wens voor een derde wonder nou zo moet eindigen
Hey allemaal,
He Jenniffer wat erg!!! Hopelijk blijft het inderdaad plakken
Nou waar ik al bang voor was en absoluut niet wou, het komt door het ontpillen
Voel me erg belazerd door me lijf en ik hoop heel erg dat nu snel dan ongesteld wordt.
Dan weet ik tenminste wanneer we kunnen klussen…
Want wil absoluut niet schijnzwanger zijn.
En al die kwaaltjes mogen van mij nu ook wel ophouden.
Zit nu even flink potje te huilen, misschien wat overdreven maar ben toch wel erg verdrietig nu. Wou het zo graag!
En me vriend zei superlief komt wel goed volgende keer beter… Ja alsof dat helpt :silenced:
Nouja vanmiddag op naar me schoonouders, even wat afleiding.
@Laykam, nou hopelijk blijft het niet plakken Bij mij blijven alle vruchtjes/zakjes die niet goed zijn nog wekenlang ‘plakken’ , met alle gevolgen van dien … Veel bloeden, curretages ect.
Ik ken het gevoel hoor … En huilen mag, ik ben nu ook steeds aan het huilen! Ik wil het zoooo ontzettend graag, en nu dit! Ik denk zelfs dat we gewoon doorgaan, want zo wil ik het ook niet laten eindigen … Er zullen mensen zeggen ‘je hebt 2 gezonde en prachtige kinderen’ , maar de wens voor een 3de blijft …
Ik hoop dat het ook voor jou gauw raak is Laykam!
Laykam, ook even een knuffel voor jouw :hug:
Ik snap je teleurstelling heel goed. Elke vrouw die een kind wil is het liefst meteen zwanger en zeker als je je zwanger voelt, maar dat nog niet blijkt te zijn, is de teleurstelling extra groot.
Jennifer, hou je het lijntje met je arts kort? De vorige keer stuurde ze je een beetje van het kastje naar de muur. Maak snel een afspraak als jullie er echt voor gaan.
Jennifer, wat een ellende zeg. Ben je net voorzichtig blij en dan lijkt het weer de verkeerde kant op te gaan… Kan me voorstellen dat je er voor wil blijven gaan, vooral na positief getest te hebben. Sterkte!
Jeetje Jennifer wat erg :hug: ! Ben je blij met een positieve test krijg je bloedverlies… hoe is het nu met de pijn? Heb je nog je een dokter gebeld om te overleggen wat te doen nu of kijk je het nog aan?
Tuurlijk heb je 2 gezonde en prachtige kinderen maar jullie wens voor een 3de is zo sterk dat het logisch is dat je heel verdrietig bent en ook dat je denkt dat je gewoon door gaat.
Ook een :hug: voor jou Laykam! Balen dat je niet zwanger bent maar nu weet je misschien wel een beetje wat je cyclus is?
Met mijzelf gaat het vandaag weer wat beter, gelukkig!
Heb jij nog verder bloedverlies gehad vlinder? Of is het bij 1 dag gebleven
Nee het is alleen bij die ene dag gebleven. Heel apart… zit er aan te denken om een testje te doen als ik weer helemaal opgeknapt ben. Gewoon voor de zekerheid maar ook omdat mijn borsten nog steeds pijnlijk zijn en ik nog steeds over mijn nek kan gaan als ik bepaalde dingen ruik. Zoals bijvoorbeeld sigarettenrook van mijn vriend. Dat laatste kan ook met ziek zijn te maken hebben dus vandaar dat ik nog even wacht. Wel lief dat mijn vriend vanaf maandag buiten gaat staan als hij wil roken dan heb ik er geen last van :inlove:.
Jij nog anderhalve week toch Tijger en dan kan je een testje doen? Heb je al een gevoel?
even geen goed nieuws hier, bah! Jennifer en Laykam heel veel sterkte en knuffels :-*
Vlinder hopelijk voel je je morgen echt beter, je bent toch al zo lang ziek…
Bij mij gaat alles prima. Wel wat last van mijn maag, vervelend, maar niet noemenswaardig eigenlijk. Fijne dag gehad bij mijn ouders samen met zoneman Heb vandaag een kerststuk gemaakt met vier mooie glazen houders voor theelichtjes: voor de advend. Ben helemaal trots, echt mooi geworden (in Duitsland heeft iedereen een advendskrans…kan ik niet achterblijven natuurlijk :mrgreen: )
Straks kijken we de Duitse versie van The Voice. Gisteren was de 1e aflevering, was zo cool :mrgreen: En het heet niet eens ‘die Stimme von Deutschland’ maar gewoon the voice of Germany Hier wordt echt alles vertaald. The naked gun heet dan ook ‘die nackte Kanone’ en home alone ‘Kevin allein zu Hause’ :roll: Daar kan ik om blijven lachen :lol: :lol:
Fijne avond allemaal
Vlinder, ik durf er werkelijk waar niks van te zeggen. Ik voel wel wat dingen waarvan ik zeg, het zou kunnen of dat heb ik eerder nooit gehad. Maar ben bang dat ik mezelf voor de gek hou.
Fijn dat je vriend buiten gaat roken. Roken is echt niet bevorderlijk voor de genezing. Sinds ik niet meer rook ben ik duidelijk minder vaak en korter ziek. Meeroken is natuurlijk minder heftig dan roken, maar alle beetjes helpen. Ik ben heel benieuwd wat er uit een eventuele test komt.
Bloem, leuk zo’n adventkrans. Ik wacht tot sinterklaas weer naar spanje is voor hier kerstdecoratie komt
Laykam, :hug:
Jennifer, :hug: hopelijk komt het nog goed!!
Vlinder, wanneer ga je testen?
Groetjes
Wat leuk dat je een kerststuk hebt gemaakt voor de advend Bloem. Dus je hebt al een beetje kerstsfeer in huis?
Wat leuk dat de Duitse versie van The Voice gekeken hebt, ja normaal wordt alles vertaald he in Duitsland, gelukkig dit programma niet
Gisteren was ik weer erg beroerd maar vandaag mag ik niet klagen. Ik ben al bijna een week ziek, dat is voor mijn doen heel lang. Heb nl. nooit last van mijn maag/darmen dus ik kijk er van op dat het nu zo lang duurt.
Mijn schoonzusje vertelde gisteren dat zij dezelfde klachten had toen ze net zwanger was van haar kindjes als die ik nu heb. Zodra ik weer naar buiten kan haal ik een testje bij de KV. Alles is me nu teveel dus zelfs dat halen en doen heb ik nu geen energie voor :?
Volgende week zondag zijn mijn vriend en ik 3 jaar samen :inlove:. Ik heb mijn nichtje gevraagd om, als verrassing voor mijn vriend, een taartje te maken voor ons. Heb gevraagd of ze een hartjesvorm wil gebruiken en wat dingetjes gezegd wat ik leuk zou vinden om er op te hebben. Ben zo benieuwd wat ze er van gaat maken, kan bijna mijn mond niet dicht houden tegen mijn vriend, zo leuk vind ik het hihi!
Iemand nog iets leuks gedaan van het weekend?
Hoihoi,
Thx allemaal :-
Hier nog aan het bloeden, buikpijn gelukkig afgenomen, af en toe nog van die aanvallen, maar komt goed … Morgen misschien de dokter bellen voor ev controle in het ziekenhuis, of echt alles mee is gekomen, vorige 2 keren was dat namelijk niet het geval …
Voor de rest een druk maar erg gezellig weekend gehad … Vrijdag wezen stappen met vriendinnen … De volgende dag lekker uitgeslapen, en om 1 uur weer naar de voetbal, sta daar vrijwillig achter de bar, erg gezellig, maar was zo ontzettend zwaar … Dus rond half 8 weer naar huis gegaan … Vroeg naar bed, en Zondag vroeg eruit … Kevin naar het Sinterklaas feest geweest van de voetbal, en daarna door naar Leiden naar mijn schoonouders, blijven eten, en rond 9 uur weer thuis … Straks lekker naar bed, kindjes vroeg naar school!
Hoe is het met de rest? Tis rustig hierzo!
@Bloem! Hoest met je buikpijn? Ik vind Duitsland maar een raar land haha … Kevin is trouwens vernoemd naar Kevin uit Home Alone!
@Tijger! Wanneer doe je een testje?
@Vlinder! Baterschap, hopelijk voel je je gauw beter, zolang ziek zijn is ook niet fijn … Leuk hoor, ben benieuwd wat jij van je taartje vind … Wij zijn Januari alweer 11 jaar samen, wat gaat de tijd toch hard af en toe!
Slaap lekker iedereen! :-
ik heb vandaag (zondag dus) een housewarming party gehad. Dat was gruwelijk druk. En nu ben ik over schoonfamilie problematiek aan het denke, vooral het tijdstip om daar over te piekeren is zo praktisch :roll:
Testen probeer ik voorlopig nog niet aan te denken