Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Wat heerlijk Tijger dat jullie er een paar dagen tussenuit zijn. Hebben jullie het lekker gehad? Dit lees je natuurlijk pas weer als je weer thuis bent :smiley:

Ja Anne, up-tempo liedjes zijn altijd fijn in een musical he? Misschien dat ik toch ook wel ga naar Wicked na de enthousiaste verhalen om me heen. Oh, dus een vriend van jullie zei hetzelfde over de ovulatie-testjes.

Denk wel dat het goed is als je je eisprong nog niet goed weet maar ik voel hem altijd goed dus daarom wacht ik toch maar even. Ben anders ook een soort van ‘bang’ dat ik me teveel focus en het dan juist niet lukt. Balen Anne dat je ongesteld bent geworden :knuffel: zou een super begin zijn van het nieuwe jaar als je dan zwanger bent, ik ga duimen :thumbup: :thumbdown: .

Hoe gaat het met jou Bloem en hoe is het met je zoontje? Was hij zondag een beetje opgeknapt met sinterklaas vieren?

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag eigenlijk niks gedaan omdat mijn vriend nog steeds niet helemaal opgeknapt was van de griep die hij had. En gisteren ben ik naar het stadion geweest om mijn clubje aan te moedigen. Was niet zo leuk met al die rellen :frowning:

Gisteren waren mijn vriend en ik gisteren 3 jaar samen :inlove: en had mijn nichtje, op mijn verzoek, een taartje voor ons gemaakt. Echt superleuk, een taartje vol betekenis. De reactie van mijn vriend vergeet ik niet meer hihi, zo schattig :inlove: !

Anne, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad, of ga je het nog vieren? Kan me wel voorstellen dat je geen sinterklaas meer viert met zoveel verjaardagen. Mijn hele schoonfamilie is in december jarig en dan nog sinterklaas en kerst…het is gewoon teveel.

Schoonzus en -broer vertrekken vandaag naar Kenia! Die vieren hun verjaardagen dan daar en zijn pas de 23e weer thuis. Echt gaaf zo’n reis! Ze hebben nog geen kids en willen nog wat wachten zodat ze kunnen reizen 8)

Mijn zoontje was nog niet helemaal beter afgelopen zondag. Hij heeft het 2 uurtjes volgehouden en toen heb ik hem naar bed gebracht. Gisteren is hij ook nog thuis gebleven en vandaag ging het weer helemaal geod, gelukkig :smiley:

Vlinder, fijn dat jullie een leuk jubileum hebben gehad :smiley: Ben even de draad kwijt :oops: hoe zat dat nou, je was een dag ongesteld geweest en daarna?? Weet je wanneer je nod is? Dan pas ik hem aan :smiley:

Verder vind ik het wel een beetje stil hier! Meiden, waar zijn jullie? Dan klets ik nog een beetje door :mrgreen: Helaas ben ik met vlagen misselijk, niet alleen 's ochtends, de hele dag. Soms gaat het weer een paar uur goed en dan komt het weer :thumbdown: Morgen weer naar de gyn, hou jullie op de hoogte :smiley:

Hoi meiden,

Ik had ook een lekker druk weekend.

Zaterdag me oma jarig en zondag de opa van me vriend.

Ik ben sinds vandaag super erg ongesteld met lekker veel pijn :S

Ik heb alleen geen idee wanneer me NOD is want ik ben zo onregelmatig van mezelf.

Soms sla ik gewoon 3 maanden over…

Hebben jullie hier tips over?

En als ik niet ongesteld wordt heb ik dan ook geen ei sprong?

Liefs

Ik heb in november 1 dagje wat bloed verloren. Dacht dat ik ongesteld was maar dat is na 1 dag alweer weg. Was trouwens ook de moeite niet qua hoeveelheid.

Toen ben ik door gaan tellen en mijn volgende NOD is 14 december. Volgens mij had je dat toen al aangepast Bloem.

Nu even afwachten of het wel gewoon komt of weer zo gek. Heb al wel een testje gedaan maar die was negatief…

Het lijkt deze maand wel of ik er minder mee bezig ben. Niet dat ik het niet meer wil hoor maar zo er bovenop zitten als vorige maand heb ik een stuk minder. Komt mss omdat we allebei ziek zijn geweest en we mijn vruchtbare dagen niet echt hebben kunnen benutten…

Wow dat je schoonzus en -broer naar Kenia vertrekken, dat is een spannende reis… wel supergaaf!

Wat fijn dat je zoontje nu weer beter is.

Ik denk dat je geen eisprong hebt als je niet ongesteld wordt maar ik weet het niet zeker Natassia. Misschien heb je minder vaak een eisprong als je minder vaak ongesteld wordt? Ik weet het eerlijk gezegd niet.

hallo meiden,

hier ben ik weer. we zijn er heerlijk tussenuit geweest en ik heb veel zin in de feestdagen. en ik kan dan lekker aan de borrel want ik ben gewoon ongesteld geworden vandaag. bloem, zou je mijn nod op 5 januari willen zetten?

Laykam, balen dat je ongesteld bent. Vervelend dat je er zo’n last van hebt. Ik heb wel eens gehoord dat teunisbloemolie kan helpen bij een onregelmatige cyclus. dat kan je in capsules bij de drogist halen

Anne, wat balen dat je ongesteld werd. Ga je nu snel naar de dokter?

Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

Ik heb gister de kerstboom neergezet

Waar halen jullie die banners vandaan?

Zo kan ik een beetje bijhouden wanneer ik normaal gesproken weer ongesteld ga worden :wink:

Liefs

Ik heb hem bij acties en fun van deze site vandaan. Ze staan bij indicatoren

Daar ben ik ook weer.

Balen dat je ongesteld bent geworden Tijger! Hopelijk is het komende maand raak, zou een leuk begin van het nieuwe jaar zijn :smiley:

Hoe gaat het verder met iedereen?

Hier alles goed. Ga lekker van het weekend genieten en bijslapen. Ben werkelijk zo ontzettend moe dat ik het liefst nu al naar bed ga, zo lastig.

Gisteren op mijn werk ben ik gevraagd of ik voor 5 maanden een functie over wil nemen van een collega in de binnenstad. De directeur daar moet nog toestemming geven en mijn leidinggevende maar in principe ben ik akkoord gegaan. Wel met behoud van mijn vaste contract, salaris en terug keer garantie. Maar die 3 dingen zitten wel goed, wil het natuurlijk zelf wel zwart op wit hebben. Dus wie weet vanaf februari een leuke nieuwe uitdaging :smiley:

Leef nu erg naar de vakantie toe. Moet nog 2 daagjes werken en daarna pas weer op 3 januari, heerlijk! Lekker onze neus achterna lopen, ik heb er zin in hihi!

Vanaf vandaag hebben we digitale tv en daarbij heel veel nieuwe zenders. Het is zelfs zo erg dat we niet kunnen kiezen wat we zullen gaan kijken. Denk dat we toch gewoon voor de Voice gaan :smiley:

Fijne avond allemaal!

Leuk dat je daar voor gevraagd bent. Waarschijnlijk zien ze veel mogelijkheden in je.

In deze tijd van het jaar ben ik ook veel moe, komt doordat het zo lang donker is. Voor mij is het zaak te voorkomen dat ik depri wordt in de winter. Iig geval heb je straks lekker vakantie.

Ik snap die cijfers niet onder de banner.

heb ingevoerd dat ik de 5e ongesteld was geworden maar nu staat hij net over de 5 terwijl het de 11e is?

@Laykam: de cijfers in de banner corresponderen met de dagen van je cyclus ipv de kalenderdatum. Dag 1 is dus de dag waarop je ongesteld bent geworden. Vervolgens telt ie af tot de dag van je volgende NOD.

Dat klopt, daarom staan verschillende tickers ook op een verschillende dag en zijn ze ook niet allemaal even lang

Ik begin trouwens een beetje te balen, normaal gesproken ben ik 4-5 dagen ongesteld, nu al 8 dagen achtereen bloedverlies

Wat gek Tijger dat je al 8 dagen ongesteld bent, voel je je verder wel ok?

En hoe gaat het met de andere meiden?

Hier alles goed. Heb lekker tot 3 januari vakantie en behalve winkelen vandaag nog geen plannen de komende tijd, fijn!

Gisteravond naar Brigitte Kaandorp geweest, was echt superleuk!! Ik kan zo genieten van zo’n avondje uit :smiley:

Vandaag mijn NOD, even afwachten hoe of wat, merk nu in ieder geval nog niks…

Vlinder, wat spannend vandaag. Mijn duimen draaien voor je.

Geniet lekker van je vakantie.

Ik voel me het ene moment prima en het volgende moment vreselijk, vooral op het emotionele vlak. Gister kwam ik uit mn werk, ik kon wel janken en waarom? Geen idee. Verder heb ik veel hoofdpijn. Hopelijk gaat het snel over.

Oh spannend vlinder!!! Wil je al gaan testen, of wacht je het nog af??

Ik was er even niet, omdat ik me heel beroerd voelde :thumbdown: Gelukkig gaat het vandaag beter, maar die maag blijft draaien. Naja, ik weet waardoor het komt en heb het er graag voorover :smiley:

Mijn 2e bezoekje aan de gyn was trouwens prima: Hartje klopt :inlove:

@Bloem wat fijn voor je!

@Vlinder Ik Duim voor je!!! Laat het ons weten :smiley:

@Tijger ik hoop dat je je snel weer beter voel en dat dit niet te lang duurt, maar inderdaad je doet het voor een klein wondertje, dat maakt het minder erg.

Met mij gaat het prima! Lekker veel aan het werk geweest.

Dit weekend mogen we klussen :dance:

Haha En dan duimen! :smiley:

Laykam, ik zou na het weekend nog even doorklussen, je bent nog maar net met de pil gestopt en daardoor weet je niet precies hoelang je cyclus is.

Bloem, gelukkig een mooie echo, dan weet je weer waarvoor je je zo moe voelt. Ik ben blij weer wat van je te horen

Bedankt voor de tip Tijger!

Je hebt helemaal gelijk.

En van mezelf ben ik ook zeer onregelmatig, soms 3 maanden niet.

Dus extra klussen kan geen kwaad en is nog leuk ook :lol:

over het klussen:

Ik heb gelezen dat om de dag klussen het beste is met het oog op de kwaliteit van het sperma :smiley: Bovendien leeft het sperma een paar dagen, dus als je twee dagen niet klust :wink: is er niks aan de hand :smiley: Wij begonnen altijd op dag 7 met klussen en dan tot dag 16 ongeveer :oops: mijn eisprong is nogal vroeg… Het omgekeerde deden we toen we nog geen babywens hadden…ik heb zo ruim twee jaar zonder pil een zwangerschap voorkomen :smiley: