Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Vandaag is cyclusdag 37

Wat lastig Tijger dat je nog niet ongesteld bent maar ook geen positieve test hebt. De onzekerheid is niet fijn… Wanneer wil je nu weer een testje doen?

Hoe gaat het met iedereen?

Hier gaat het goed. Lekker weekend en weinig plannen, dat is helemaal fijn! Gezellige werkweek gehad ook en dat doet me ook wel goed moet ik zeggen :smiley:

We zijn een vijvertje aan het aanleggen, hopelijk blijft het morgen droog zodat we er lekker mee verder kunnen gaan. Of nou mijn vriend doet dat en ik ben er gezellig bij maar kan zelf niet zoveel met mijn RSI klachten en de vorm van reuma die ik heb.

Ga zo lekker de voice kids kijken, heerlijk onderuit op de bank voor de vrijdagavond :slight_smile: Fijne avond allemaal

Reuma, dat is niet zo fijn. Wat voor soort reuma heb je.

Ik doe denk ik zondag weer een test.

Ik heb fybromyalgie, goed mee te leven maar nu, na een drukke week, heb ik meer klachten. Sowieso speelt het de laatste tijd wat meer op dus ik moet denk ik op mijn werk en thuis echt gas gaan terug nemen. Als het dan weer een tijdje goed gaat ga ik automatisch weer wat meer dingen doen en dat kan dan tegen werken.

Spannend Tijger dat je zondag weer gaat testen. Misschien goed als de test negatief is en je niet ongesteld wordt, je de huisarts even bezoekt? Misschien kan hij bloed prikken ofzo?

Ik denk dat ik tot woensdag wacht tot ik contact opneem met de ha.

Hoe gaat het trouwens met het werk van je vriend?

Hoi meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd Moppie!!! :D:D

Ben super blij voor je.

En Tijger ik duim heel erg dat je morgen een positieve test in handen hebt!

Ik ben EINDELIJK ongesteld :lol: de vlaggen mogen uit hihi.

:dance: En ik denk dat mijn schimmelinfectie weg is, heb er al 4 dagen geen last meer van en is ook niet meer rood of iets dergelijks.

Las ook ergens dat vanzelf weer weg kan gaan…

Me revalidatie gaat heel goed, het is super zwaar en ik ben ook heel veel moe de laatste weken. Ga soms 21:00 me bedje al in en op ze laatst 22:00.

Zelfs in het weekend :S Heb ook heel veel pijn, ze zeggen dat eerst erger wordt voor het beter word nou dan moet het heel veel beter worden!

Wel veel positieve dingen gehoord al. Er is veel wat verbeterd kan worden dus dat geeft hoop voor de toekomst dat ik minder pijn zal hebben! Misschien zelfs dat 1 heup geen pijn meer zal doen. Dan heb ik nog maar 1 kant waar ik elke dag pijn in hebt. Dat lijkt me zo onwerkelijk en heerlijk! Ik leer alles opnieuw, zitten, lopen, staan zelfs stofzuigen :wall: Nou meiden heb een fijn weekend!

Liefs

Laykam, wat fijn dat je eindelijk ongesteld bent. Dat heeft toch iets van 100 dagen geduurd ofzo? Hopelijk worden je cycli nu korter zodat je na je revalidatie een redelijke cyclus hebt.

Fijn ook dat je een beetje vooruitgang hebt geboekt met revalideren. Jullie waren toch nog op zoek naar een geschikte woning, hoe gaat het daarmee?

Hier weer geen ongi :smiley:

Wat fijn Laykam dat je ongesteld bent geworden en dat je het idee hebt dat je schimmelinfectie weg is.

Goed ook om te horen dat het met je revalidatie goed gaat. Wel pittig maar als je vooruitgang ziet/merkt weet je waar je het voor doet. Succes nog!

@Tijger, mijn vriend vind zijn werk leuk maar hij krijgt niet meer dan 9 uur per week en dat is toch te weinig. Nu nog niet omdat hij zijn uitkering nog als aanvulling krijgt maar als die stopt vanaf augustus kan het eigenlijk niet. Hij is druk aan het kijken naar ander werk.

Spannend hoor dat je nog niet ongesteld bent, ik duim nog steeds voor je.

Vandaag heeft mijn vriend in de achtertuin een nieuw vijvertje gemaakt, het is erg mooi geworden.

Zelf ben ik eventjes gaan shoppen en geslaagd voor een super leuke bikini :smiley: Ben er zo blij mee, heb een lastige maat (ben best dun) dus had totaal niet verwacht dat ik iets zou vinden. Laat de zomer maar komen hahaha!

@Tijger fijn dat je nog niet ongi bent! :smiley: Dat is goed nieuws hopelijk blijft dat nog wel een 8 a 9 maanden zo :wink:

@Vlinder leuk zeg een vijvertje en een bikini heerlijk als je nieuwe dingen hebt om jezelf mee te verwennen.

Ja we zoeken nog steeds een woning. Nu ga ik medische urgentie aanvragen omdat mijn klachten nooit meer weg zullen gaan en onze woning niet bevordelijk is voor me gezondheid. Hopelijk krijg ik het ook… Dat is nog maar afwachten. Dan kunnen we onze nieuwe woning ook aanpassen aan mijn behoeften.

weer negatief. Ik begin aan een schijnzwangerschap te denken. Dat ik denk dat ik zwanger ben met allerlei kwalen en dat dat toch niet zo is

Ik hoop dat je de urgentie krijgt Laykam en dat je gemeente daarin meegaand is.

Jeetje Tijger wat balen! Zou je niet eerder dan woensdag naar de huisarts gaan of wil je het nog even de tijd geven? Kan me voorstellen dat het slopend is om tot woensdag te wachten…

Laykam, fijn weer van je te horen! Klinkt wel heftig hoor, je revalidatie en dat je klachten nooit meer weg gaan, das ook niet niks…Maar je komt wel positief op me over (kan het mis hebben?) en dat vind ik echt :thumbup:

Vlinder, leuk die vijver! Wij (dwz mijn man :wink: ) zijn ook flink bezig in onze tuin. De afgelopen 2 zomers hebben we in ons huis verbouwd en geklust en nu is de tuin aan de beurt. Ik verheug me ook echt al op een heerlijke zomer!

Hou je het nog een beetje vol, tijger? Ik zou erg helemaal gek van worden!! Hoe kan dat nou?? Ik zou zeker naar de ha gaan deze week.

Mijn moeder heeft me gisteren een heerlijk voorstel gedaan. Ze wil me voor mijn verjaardag uitnodigen voor een weekendje weg :smiley: Daar ben ik nou echt aan toe, mijn laatste vakantie was in 2008 :? Hoewel het maar een nachtje is, verheug ik me er zo ontzettend op :lol:

Ik vind de spanning wel heel vervelend, maar ik wil ook niet bij elk wissewasje bij de huisarts staan.

Vandaar dat ik iig tot woensdag wacht.

Wat een leuk cadeau van je moeder Bloem!! Echt heel lief van haar. Kan me voorstellen dat je je er op verheugd. Weet je al wanneer je wil gaan of ga je echt als je jarig bent?

Ik heb vandaag mijn dag niet. Ben zo chagerijnig, echt om niks…kan ook zomaar huilen, ook om niks. Kan dan zo van mezelf balen, ga zo lekker douchen en bijtijds slapen en dan is er morgen weer een nieuwe dag :slight_smile:

Vervelend vlinder, die dagen ken ik. Gisteren had ik er zo een. Vandaag is gelukkig weer alles anders :slight_smile:

We gaan waarschijnlijk op 1 en 2 april. Ik ben op 2 april jarig, dus dat is leuk. Anders zou mijn verjaardag gewoon een dag als alle andere zijn (man werken, zoon naar kindergarten), alleen 's avonds een beetje bezoek. Nu krijg ik een ‘speciale’ verjaardag :smiley: Vrienden en vriendinnen nodigen we later uit.

Ik ben nu 21 weken. Als de 30 weken in zicht komen, wil ik niet meer verder dan 30 minuten van het ziekenhuis waar ik wil bevallen uit de buurt zijn. Tja, moeder-van-een-te-vroeggeboren-kind-syndroom waarschijnlijk :wink:

Tijder, ben benieuwd wat je ha gaat zeggen. Of ben je inmiddels ongesteld geworden of heb je een positieve test???

Nee, ik ben nog niet ongesteld. Sinds zondag heb ik ook niet meer getest. Morgen ochtend doe ik eerst een test, is die negatief, dan ga ik met de ha bellen.

Zijn jullie weer een beetje vrolijk?

Dat is al lekker snel Bloem, leuk! Kan me voorstellen dat je als je 30 weken zwanger bent niet zo ver van huis wil als je een vroeggeboorte mee hebt gemaakt.

Zelf ben ik met 26 weken geboren (tweelingzwangerschap) en zodra ik zwanger ben moet ik dit ook min of meer gelijk door geven. Bij mijn moeder hebben ze nooit gevonden hoe dat kon en ze hebben haar destijds aangeraden dat wij (mijn zus en ik) deze vroeggeboorte moeten melden zodra ze zwanger zijn.

Heb vandaag een heerlijke dag gehad, niks meer te merken van mijn bui van gisteren :smiley:

Spannend Tijger morgen, ik hoop het zo voor je! Anders inderdaad de huisarts bellen… Succes in ieder geval :thumbup: :thumbdown:

Hoe gaat het met de rest?

Net bij de huisarts geweest. Die wilde eigenlijk een bloedtest doen, staat er alleen een urinetest op haar lijstje. Ze gaf wel aan dat ik in principe van de negatieve test uit moet gaan.

Om toch te controleren of alles wel goed gaat krijg ik vrijdag een echo, waarbij ze oa op PCO gaan controleren

@Bloem, ja positief zijn ben ik erg goed in. Ondanks alle tegenslagen (en daarvan heb ik er flink wat gehad laatste 3 jaar, met hoogtepunt bijna geen huis hebben en op straat mogen gaan leven, gelukkig 2 dagen daarvoor een krot van woning gekregen waar we nu wonen) maar goed ik blijf positief want deze rotzooi moet een keer over gaan…

En tja ik weet vanaf me geboorte al dat ik elke dag pijn zou houden maar werd zo erg dat door me benen zakte als liep en dat is niet goed…

Morgen ga ik heel hard duimen voor jou Tijger, hopelijk zit er wat in je buik als je de echo krijgt :wink:

@Bloem(2) heerlijk zeg een weekendje weg geniet er van!

Ik wil zelf ook wel weer is. ben al 12jaar niet op vakantie geweest :shock: dus wel weer is aan toe.

Revalidatie is nog steeds erg zwaar, lig nog steeds om 21:00 in me bedje.

Maar voel me wel sterker worden al. Gaat erg snel! En was na 3 weken weer beetje aankomen eindelijk weer afgevallen. Heel blij mee! Hopelijk gaat dat nog even door. Mag nog flink wat af.

Medische urgentie voor een woning weet ik nog niks van :frowning: duurt weer een eeuwigheid. Maar bij revalidatie zeiden ze wel dat het een goed idee is om een nieuwe woning te krijgen dus die gaan me helpen. Morgen krijg ik ook hulp bij revalidatie met werk/opleiding. Kan niet eeuwig oppas blijven daar bouw je niks mee op.

Spannend Tijger. Wat is ook weer PCO? Ben niet zo goed in afkortingen :oops:

Heftig, Laykam. Ik leef met je mee! En wat goed dat je wordt geholpen bij het vinden van een nieuwe woning en werk of opleiding. Ik hoop dat je iets vind wat je leuk vindt en voor jou lichamelijk goed te doen is. Heb je zelf al een idee wat voor opleiding of werk je zou willen?

Hier alles in orde. Ik ben wel moe vandaag, was ik gisteren ook maar om 21 uur naar bed gegaan…Ik word er helaas ook altijd een beetje chargijnig en ongeduldig van als ik moe ben. Misschien zometeen nog even een middagdutje doen :wink: