Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Hier is het cd 18 en nog geen teken van eisprong. Dat wordt weer een lange cyclus :frowning:

Vervelend Tijger, balen he al dat lange wachten. Inmiddels al eisprong gesignaleerd of nog steeds niet? Hopelijk ga je de persona niet nodig hebben :wink:. En zo wel, dan hoop ik dat het net als bij mij binnen een paar maandjes raak is! Bij mij was het een goede houvast voor het bepalen van mijn eisprong.

hoi dames,

even kort heb een slechte pijndag.

ik lees nog mee hoor! volgende week begint me revalidatie.

tot nu voortraject gehad wat al flink intensief was moet ik zeggen.

ook bij HA geweest omdat nog niet ongesteld ben.

tja is heel normaal na stoppen met pil zei hij.

ook urine getest ben niet zwanger.

maar was ik met paar weken nog niet ongesteld moest ik maar weer testen.

begin april ben ik een half jaar gestopt.

als me revali klaar is en we beginnen weer te klussen dan moet ik binnen jaar zwanger zijn anders kan ik weer terug komen en mag ik naar het ziekenhuis.

hij had ook nog even inwendig onderzoek gedaan maar daar voelde alles normaal…

liefs

Laykam, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt en nog steeds niet ongesteld bent.

Anne, ik heb nog geen ei gesignaleerd. Inmiddels is het cd 21 :roll:

ah Laykam, wat vervelend allemaal :hug:

ik was bij mijn eerste ook pas na 1 jaar zwanger. Warschijnlijk is het voor je lichaam heel belangrijk eerst die revalidatie te doen, zodat je daarna zwanger kan worden en dan tijdens de zwangerschap geen /minder klachten hebt.

ik ben helaas al een tijd flink verkouden. ik hoest de longen uit mijn lijf en snak naar tabletten die het laten ophouden, maar helaas. Nu is alle medicatie verboden. Hopelijk ben ik er snel vanaf. Baby trappelt vrolijk verder, schijnt hem niet te storen :inlove:

hallo dames

is weer even geleden druk druk druk

wat vervelend laykam heel veel sterkte de komende tijd

hier nog steeds veel buikpijn en geen ideen wanner mijn volgende nod is zal of volgende week ergens zijn of pas volgend weekend.

volgens mij zijn de meeste van ons inmiddels wel zwanger?

Bloem, gelukkig heeft je ukkie nergens last van. Binnenkort heb je toch de 20 weken echo?

Moppie, momenteel zijn jij, ik en vlinder actief bezig zwanger te worden. Laykam moet helaas eerst revalideren en de rest is idd zwanger.

Ik :pray: voor jullie dat jullie snel zwanger zijn!!

Op 12 maart heb ik de 20 weken echo. Verheug me erop onze mini weer te zien, maar het is ook best spannend. De echo zal 45 minuten duren, hopelijk is alles goed.

@Laykam: fijn om weer wat van je te horen! :hug: balen dat je veel pijn hebt. Volhouden he, het is allemaal voor een goed doel! Net wat Bloem zegt, probeer je volledig te concentreren op je revalidatie, dan kun je daarna vol goede moed verder! Wie weet wordt je cyclus dan intussen ook wat regelmatiger. Wel fijn dat je HA je verhaal serieus neemt, dat geeft hopelijk ook wat rust.

@Tijger, hopelijk komt je eisprong nu snel. Kan me voorstellen dat je er ongeduldig van wordt…

@Moppie, vervelend dat je nog steeds buikpijn hebt. Lastig, die onzekerheid dat je niet weet wanneer je NOD is.

@Bloem: balen dat je ziek bent. Hopelijk knapt het snel op. Vooral dat hoesten lijkt me vervelend, dat duurt altijd zo lang voor het echt over is.

De meeste van dit clubje zijn inderdaad zwanger nu. Heb het idee dat Bloem en ik daarvan nog zo’n beetje als enigen actief zijn in dit topic. Of leest de rest nog wel mee :wink:?

Ik heb Jennnifer eerst nog een beetje gevolgd bij de septembermama’s, maar daar schreven ze zo veel en snel dat ik het niet meer kon bijhouden (en zelf hoorde ik inmiddels bij de oktobermama’s ipv september). Moon78 heb ik van de week nog een berichtje gestuurd, omdat ik haar naam in de topictitel van de julimama’s voorbij zag komen. Ik las dat bij haar 20 weken echo wat complicaties zijn geconstateerd. Heel vervelend en onzeker, hopelijk komt het allemaal goed.

Ik lees net dat Moon en haar man helaas hebben moeten besluiten de zwangerschap af te breken… :cry:. Wat vreselijk zeg… Geen woorden voor… Onder ‘Een arm om je schouders’ is een speciaal topic gemaakt om haar een hart onder de riem te steken.

@Bloem: ik zie net dat jij intussen had geschreven dat je 12 mrt de 20 weken-echo hebt. Hopelijk maakt mijn bericht over Moon je nu niet zenuwachtiger daarvoor, dat was natuurlijk niet de bedoeling :oops:.

Nee hoor Anne, ik had Moons bericht ook al gelezen, maar ik ben niet het type dat daardoor nerveus wordt (bergijp me niet verkeerd, ik vind het heel erg voor moon en moet er niet aan denken dat me zoiets overkomt). Hoe ver ben jij nu Anne?

Gelukkig dan maar, Bloem :slight_smile: . Ik ga er ook van uit dat dat soort verhalen echt een uitzondering is en het in de meeste gevallen gewoon allemaal goed gaat.

Ik ben nu 9 weken. Volgende week dinsdag heb ik de intake bij de vk en donderdag de 1e echo (dan dus +/- 10 weken). Spannend, nog een week wachten…

Wat erg voor moon :cry:

Ik heb nog steeds geen eisprong gespot en ik begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat ik hem gewoon gemist heb. Begin nl kalchten te krijgen die typisch zijn voor de tweede helft van de cyclus.

Ik vraag me trouwens af hoe het bij vlinder is, die heeft vandaag haar NOD.

Hoi meiden, ik ben er nog hoor… alleen afgelopen week even niet zoveel ivm mijn rsi klachten.

Ben helaas woensdag al ongesteld geworden. Was best teleurgesteld en boos en verdrietig want dacht echt dat het dit keer raak was. Maar helaas… op naar de volgende maand maar weer.

Bloem wil je mijn NOD op 25 maart zetten?

Dinsdag bij vrienden op kraambezoek geweest. Hun meisje was toen net 7 daagjes oud, echt zo schattig! Ze heeft heerlijk liggen slapen in mijn armen, superlief! Maar dan ook wel des te vervelender dat ik ongesteld werd de andere dag.

Laykam, wat vervelend dat je zoveel pijn het. En wat gek dat je nog steeds niet ongesteld bent.

Spannend Bloem dat je 12 maart de 20 weken echo hebt. Kan me voorstellen dat je je verheugt om jullie kleintje weer te zien.

Wat leuk Anne dat je dinsdag een intake hebt bij de vk en donderdag de eerste echo, spannend hoor!

Tijger, wat gek dat je geen eisprong gespot hebt. Kan het zijn dat je wat te laat met de ovulatietestjes bent begonnen en je eisprong daardoor gemist hebt? Balen!

Ik ben trouwens komende echt van plan om ovulatietestjes te gaan gebruiken. Ga ze morgen gelijk even bestellen, gewoon een maandje proberen kan geen kwaad.

Oh jeetje, wat erg voor Moon!

Ik begin altijd erg vroeg met ovulatietesten ivm mijn onregelmatige cyclus. Dus we zien wel wat er gebeurd. Ik zal de eerste niet zijn die opeens een cyclus van 50 dagen heeft, dus daar hou ik ook rekening mee.

Vervelend dat je ongesteld geworden bent :hug:

Ik begrijp heel goed hoe vervelend dat nu voor je is.

@bloem wat spannend de 20 weken echo willen jullie het geslacht weten?

@ anne wat fijn dat alles goed gaat geniet ervan

zelf wacht ik het idd maar af ik hou jullie op de hoogte

Ovulatietestjes zijn besteld… weet alleen niet goed wanneer ik daar mee moet beginnen, ik hoop dat dat duidelijk in de beschrijving staat die er bij zit.

Begin jij gewoon direct na je menstruatie tijger? Of moet je op een bepaalde dag in je cyclus beginnen?

Zo een bruiloft-feestje van mijn neef. Ga lekker douchen en omkleden en dan onderweg. Fijne avond allemaal.

Moppie, we weten het geslacht al: een jongen! Had ik dat niet verteld??

Veel plezier op de bruiloft, vlinder!

@bloem oh wat leuk een knul misschien had je het wel verteld hoor maar dan heb ik het even gemist.

fijne dag nog allemaal