Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Nu ik op cyclusdag 32 zit wordt het toch nog spannend. Ik wel een aantal klachten die typisch zijn voor mijn menstruatie, maar ook een aantal die typisch zijn voor een zwangerschap. Lekker verwarrend dus.

Anne, jammer dat je die baan niet hebt gekregen.

Spannend tijger! Ik duim voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Balen, Vlinder en Moppie. Hopelijk hebben jullie in de volgende ronde meer geluk :pray:

Anne hoe ver ben je nu??

Ik herken wat je zegt Tijger, ik vind het ook altijd spannend om rond mijn NOD naar de wc te gaan, bang om teleurgesteld te worden…

Jammer Anne dat je de baan niet hebt gekregen, succes met verder solliciteren.

Mijn vriend zou morgen moeten werken maar die afspraak is afgebeld, nu moet hij als het goed is vrijdag. Hoewel ik superblij ben dat hij uitzicht op werk heeft, zit het me niet helemaal lekker dat het een nul uren contract is. Als er geen werk is dan heeft hij ook geen geld, en dat is voor de toekomst (straks zonder uitkering) best een risico.

Ik moet dat gevoel los laten want nu wordt het toch nog aangevuld met zijn uitkering en zien wat er komt allemaal maar dat kan ik niet altijd goed en zeker niet nu ik ongesteld ben met die stomme hormonen :frowning:

balen dat je de baan niet hebt gekregen anne

@vlinder balen he op naar de volgende ronde

hier is het nog steeds erg vreemd heb sinds zaterdag na het klussen wat bloedverlies gehad. maar het zet niet echt lekker door wel veel buikpijn

en vandaag nod maar zet ook niet lekker door.

heb nu in totaal deze maand 2x tussentijdsbloedverlies gehad

heb nu dus ook geen idee hoe ik moet rekenen???

heb je al helderrood bloeverlies gehad moppie? Of is het allemaal oud bloed?

@tijger

zaterdag had ik helderrood bij het afvegen zeg maar :oops:

en een klein beetje op het maandverband en een week daarvoor ook

en nu is het wat roze heb voor de zekerheid test gedaan was negatief?

Ik heb begrepen dat helderrood bloedverlies als menstruatie geld, maar hoe je moet rekenen als je dat twee keer hebt met een week daartussen weet ik niet

Mijn gyn vertelde inderdaad ook dat je moet rekenen vanaf de dag dat je rood bloedverlies hebt, maar hij vertelde dat tussentijds bloedverlies daar dan weer bij mee telt.

Hmmm… blijft lastig dit soort dingen, want tussentijds bloedverlies kan weleens op een menstruatie lijken als het wat meer zodat je dan echt helemaal de draad kwijt raakt.

Ik denk trouwens dat ik ineens allergisch voor maandverband lijk te worden. Altijd hetzelfde merk gehad en nooit ergens last van maar ineens nu wel. Wordt helemaal gek van de jeuk en uitslag en dan vooral in mijn liezen, bijzonder apart hihi!

Toen ik in juni bij de gyn was heeft hij me afgeraden om tampons te gebruiken omdat ik een gevoelige baarmoedermond heb. Maar ja gister toch maar wel gebruikt om het beetje tot rust te laten komen. Komende maand maar een ander merk maandverband uitproberen, kijken hoe dat gaat…

arme meid, geen tampons en nu dat maandverband! Zit maar een ding op: zwanger worden, dan ben je ervan af :wink: :mrgreen: :-*

volgens mij kun jij bij een tussentijdse bloeding niet opnieuw tellen, want een cyclus van een week of 10 dagen, dat kan toch eigenlijk niet?? verwarrend hoor :?

bedankt meiden

test gisteren was negatief nu nog geen bloed dus ik wacht het maar even af nu. misschien heb ik nu wel weer een lange cyclus?

wat vervelend vlinder hopelijk vind je een merk waar je wel tegen kunt

Vlinder, dat is ook erg onhandig. Allergisch voor maandverband en eigenlijk geen tampons mogen gebruiken. Dat is ivm je tussentijdse bloedingen?

Vandaag is het alweer cyclusdag 34 voor mij. Vannacht wel vreselijke krampen gehad waarvan ik wakker werd, maar nog geen bloed. Hopelijk komt dat snel en kan ik weer verder.

hier nog altijd niks maar ik wacht het nog maar een paar dagen af

Spannend moppie!!

Wat vervelend van de buikpijn vannacht Tijger, hopelijk komt je ongesteldheid snel.

Tampons wordt inderdaad sterk afgeraden door het tussentijds bloedverlies. Mijn baarmoedermond is zo gevoelig dat ik met een tampon al een bloedinkje zou kunnen veroorzaken, zegt de gyn.

Vond het in het begin heel lastig maar was nu al wel weer gewend aan maandverband, tot nu dan die reactie.

Gelukkig is mijn menstruatie alweer voorbij en kan het helemaal herstellen zeg maar, kijken hoe het volgende maand gaat en dan op zoek gaan naar een ander merk. Misschien hebben ze degene die ik heb net iets veranderd dat ik daar op reageer :think:…

Morgen hoort mijn leidinggevende of hij mag blijven of niet. Hij zit in een arbeidsconflict met mijn afdelingshoofd en dat schijnt nogal uit de hand te zijn gelopen. Geen idee hoe of wat ik hoorde het vanmiddag vlak voor ik naar huis ging, ben benieuwd hoe het morgen verder gaat… Erger nog, mijn collega’s en ik die onder hem vallen hebben er niks van gemerkt de hele tijd, dus goed verborgen weten te houden.

Vlinder, wel fijn dat jullie niks van dat conflict hebben gemerkt.

Hopelijk heb je volgende maand niet zo’n last van het maandverband.

Vandaag weer heftige buikpijn en wederom niet ongesteld. Ik heb nu al ruim een week het gevoel dat ik ongi moet worden compleet met pms. Ik ben overmate snel verdrietig en boos en ik heb vreetbuien.

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben :x

Vandaag cyclusdag 35.

Zojuist toch eindelijk ongesteld geworden

Bloem kan jij mijn NOD op 13 maart zetten

Wat jammer Tijger dat je ongesteld bent geworden. Je had het aan een kant wel verwacht maar als het dan ietsje later komt dan de vorige maand dan krijg je misschien toch een beetje hoop…

Ik heb gisteren niks meer gehoord van mijn leidinggevende of hij mag blijven of niet. We merken het komende week wel, geen idee.

Mijn vriend hoefde vandaag alweer niet te werken, de client waar hij naar toe moest vond het toch niet nodig en omdat mijn vriend een nul-uren contract heeft is het heel vrijblijvend. Deze week heeft hij maar 3 uurtjes gewerkt. Gelukkig wordt zijn inkomen nu nog aangevuld met zijn ww-uitkering maar toch maak ik een beetje zorgen. Want die uitkering stopt in augustus en dan wordt zijn inkomen niet aangevuld en is een nul-uren contract in mijn ogen

te onzeker. Ik weet dat het nog te vroeg is om me druk te maken maar toch zit het in mijn hoofd, ik hoop dat hij een andere baan vindt met vaste uren dat geeft net meer zekerheid.

Heb geprobeerd om het gisteravond met hem er over te hebben maar hij reageerde zo afwezig dat ik het maar heb gelaten. Misschien moet ik er nu nog niet zo bovenop zitten, maar wil toch mijn zorgen bespreken met hem… wat vinden jullie, zit ik er teveel bovenop?

Vlinder, ik snap heel goed dat je een nul uren contract te onzeker vind. Als er straks een kleine komt kan je het niet hebben als hij een maand lang maar 3 uur per week kan werken.

Maar dit was de eerste week, hij is zelf misschien ook wel erg teleurgesteld. Ik zou nog even een weekje wachten met dit te bespreken.

@Tijger: balen dat je ongesteld bent, maar aan de andere kant wel fijn dat je duidelijkheid hebt en er de volgende ronde weer voor kunt gaan!

@Vlinder: wat vervelend dat je niet tegen het maandverband kunt. Hopelijk vind je een merk dat beter bevalt.

Mbt je vraag over je vriend zijn werk: ik zou er ook nog heel even mee wachten, net wat Tijger zegt, wie weet is hij zelf nu ook teleurgesteld en wat onzeker. Het zou ook jammer zijn als jullie er nu al onenigheid over zouden krijgen. Misschien nog even een weekje of 2 aankijken.

Ben trouwens benieuwd wat er met je leidinggevende gaat gebeuren! Misschien was die onderlinge spanning tussen hen dan ook wel de reden dat ze zo negatief op jouw verzoek over de andere tijdelijke baan reageerden.

Fijn weekend allemaal!

sinds gisteren echt ongesteld weet nu niet mijn nod maandag maar even naar de ha ivm al die tussentijdse bloedingen???

Hallo meiden!

ik wilde jullie even laten weten dat ik vrijdag een prima controle bij de gyn heb gehad. Wij krijgen nog een zoontje :inlove:

fijn weekend nog allemaal :smiley: