ik heb even gekeken en zie dat de meeste van ons inmiddels zwanger zijn wat fijn :thumbup:
en heb je nog een test gedaan laykam?
hier volgende week nod maar nu al ong gevoel
Mijn vakantie is leuk geweest, al zijn we 1 dag later op de bestemming aangekomen omdat de weg was afgesloten.
Ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn en dan nog in dit topic bij elkaar blijven komen
@Tijger: jammer dat je pas een dag later op je vakantiebestemming was! Maar fijn dat je wel een leuke vakantie hebt gehad.
Hoewel ik mij heb aangemeld bij de oktobermama’s blijf ik hier ook gewoon schrijven hoor! Vind ik gezellig en ik wil jullie ook blijven volgen natuurlijk! Wie weet kunnen sommige van jullie je binnenkort ook bij de oktobermama’s aansluiten . Ik hoop het en duim voor jullie!
@Jennifer: als ik het zelf uitreken zou ik ongeveer 4-5 okt uitgeteld
moeten zijn, dus septembermama zou ook nog kunnen. Heb af en toe meegelezen bij de septembermama’s dus jou ook een beetje gevolgd :D. Fijn dat het goed met je gaat!
Ik zit ook op het randje, maar dan echt precies, de 31ste Augustus! Ik schrijf een beetje bij de Augustus Mama’s mee, en natuurlijk bij de September Mama’s, beetje dbbl, maar dat geeft niet!
Ik zag gisteravond ook dat er al veel zwanger zijn inmiddels, super meiden! Gezellig dat jullie wel mee blijven schrijven
Ik hoop dat de rest (inclusief mezelf ;-)) ook snel een positieve test in handen mogen hebben.
Ik heb 8 februari mijn NOD, zit in de wachtstand nu… Vandaag vanuit het niets een beetje bloedverlies en zo ineens als het er was zo is het ook weer weggegaan. Even afwachten maar.
Ik zag het Vlinder, ik blijf duimen hoor voor jullie … Ennuh, ik hou jullie in de gaten haha!
Spannend Vlinder, wie weet was het een innestelingsbloeding! Ik duim voor je!
Hoi meiden,
@Anne van harte!!! Ik ben zo blij voor je! Het is jullie heel erg gegund.
Je wacht er al lang genoeg op
Ik had vrijdag getest maar nog niet positief.
Bedankt voor de ovulatie artikel.
Had het meeste al gelezen en is erg handig.
Ik ga binnenkort naar de HA ermee. Idd vanwege die afwijkingen e.d.
Maar heb heel naar nieuws.
Als ik nu nog niet zwanger ben moet ik het voorlopig uitstellen.
Door financiele tegenslag en door mijn persoonlijke gezondheid is het op dit moment niet handig.
We hebben er lang over gepraat en nagedacht en ook met mijn dokter (heb een heupafwijking waar ik met spoed mee moet gaan revalideren).
Is het gewoon onverstandig om nu zwanger te raken. Daarbij de financiele tegenslag…
Ben er kapot van.
laykam jeetje meid wat een tegenvaller heel veel sterkte met alles en hopelijk is het je in de toekomst wel gegund
Laykam, wat een vervelend nieuws! Kom je hier nog wel schrijven? Of word je er dan teveel mee geconfronteerd? Je mag ons rustig als uitlaatklep gebruiken hoor. En er is ook ergens een deeltje op het forum voor dames die hun kinderwens tijdelijk moeten parkeren. Misschien heb je daar wat aan.
Vooralsnog hoop ik natuurlijk stiekem dat je al zwanger bent (en dat je dat lichamelijk gezien dan toch aankan). Zelf maak ik mij soms ook wel zorgen om de financiën, aangezien ik al een tijdje werkloos ben. Ik hoop dan ook een baan te vinden voordat mijn zwangerschap zichtbaar wordt. Maar zo niet, dan moeten we ons maar zien te redden met 2e hands spullen, ook niets mis mee.
Hopelijk kun je zsm met je revalidatie beginnen en gaat het dan snel vooruit. Ik denk aan je :hug: .
Hoi dames,
Ja ik kom nog wel schrijven denk ik
Ik weet het nu even niet meer allemaal.
Volgende week vrijdag kan ik al beginnen met me revalidatietraject.
En volgende maand maken we de balans op qua inkomen.
We hadden het al krap en het zou allemaal al 2e hands worden, daar is ook niks mis mee natuurlijk.
Alleen nu zitten we nog krapper (50 per week over om van te eten voor ons tweeen) dus nog een keer luiers kopen kan al niet.
Naja ik hou jullie op de hoogte!
@Anne ik hoop dat je inderdaad voor die tijd nog een baan kan vinden.
Maar is erg moeilijk he op het moment.
Eigenlijk is het beter als ik meer ga werken maar ik weet niet hoe ik dat moet combineren met me lichamelijke klachten… bah!
Laykam :hug:
Wat een ellende
Hopelijk ben je er fysiek snel bovenop. Ik weet dat het heel moeilijk is je wens voor een kindje in de wachtstand te zetten.
he Laykam, wat een vervelend nieuws…hopelijk doet die revalidatie je goed. Weet je al hoelang dat gaat duren? Of wordt dat tijdens het traject bekeken? Heel veel sterkte in ieder geval :hug:
goedemorgen allemaal
hier sinds gisteren weer bloedverlies eigenlijk pas dinsdag nod maar ja nu is het dus 31/30/28/25
pfff dat wordt helaas niet zwanger naar de 9 maanden beurs
Balen moppie!
Ik weet niet hoe lang het gaat duren.
Wordt inderdaad bekeken per persoon met wat ze nodig hebben en hoe snel ze vooruitgang boeken.
:hug: voor jou Laykam! Succes met revalideren, fijn dat je snel terecht kan.
Ik ben helaas gisteren al ongesteld geworden Had het totaal niet aan voelen komen maar in de winkel dacht ik ineens ‘wat gebeurd er…’. Snel naar huis gegaan en jeetje wat had ik veel bloedverlies, schrok er eigenlijk best wel van. Vandaag nog steeds zo heftig, ik hoop dat het morgen weer wat minder is en dat ik er niet zoveel last van heb op mijn werk.
Verder wel een heerlijk weekend gehad. Veel buiten geweest, cupcakejes gebakken, wezen bowlen met mijn zwager en schoonzusje en hun kids. Samen met mijn vriend dingen geregeld voor zijn werk, hij gaat morgen na bijna een jaar ww weer aan de slag op een nul-uren contract en er moest nog een papierwinkel ingevuld worden. Hij werkte in een drukkerij maar gaat nu de thuishulp in, ben zo benieuwd hoe hij het gaat vinden.
Hoe gaat het verder met iedereen?
Bloem, wil je mijn NOD veranderen in 2 maart?
Moppie en Vlinder, jammer dat jullie ongi geworden zijn :hug:
Hier nog niet ongi, maar ik heb wel af en toe kramp, dus het kan elk moment komen.
Zijn jullie ook zo gespannen als je rond je NOD naar het toilet gaat?
Ik hoop steeds dat het, ondanks de menstruatiekrampen, toch wegblijft. En dat terwijl de kans heel klein is deze maand :roll:
Ik wordt zo moe van mezelf.
Moppie en Vlinder :hug: . En Tijger, ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt voor ieder toiletbezoek, is toch weer spannend.
Zelf had ik dat vorige week ondanks de positieve test ook nog steeds. Dat is nu weg, maar ik ben me er wel van bewust dat het ook fout kan gaan. Maar gelukkig zijn we vooral erg blij en vrolijk allebei. We hebben het verder nog niemand verteld, dus het is nog echt ons geheimpje en het is geweldig om dat te delen.
Helaas heb ik de baan niet gekregen, er was iemand met veel meer werkervaring en die is het geworden. Tja, dat snap ik dan ook wel weer. Dus we gaan vrolijk verder met solliciteren.
@Vlinder: fijn dat je vriend weer aan het werk kan! Ben ook benieuwd hoe het hem gaat bevallen, want het is wel even heel wat anders wat hij gaat doen! Leuk, en spannend. Succes voor hem!