Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Wat is er veel geschreven… Lief julie berichtjes, dank jullie wel!

Ik ga morgen proberen terug schrijven maar wil in ieder geval Tijger een hele fijne vakantie wensen. Probeer lekker te genieten (ook al zijn je vruchtbare dagen ook tijdens je vakantie). Wie weet als je het een maandje los laat is het ineens volgende keer wel raak? Je hoort weleens van die verhalen.

Ik ga The Voice of Holland kijken, heerlijk languit op de bank :smiley:

Fijne avond iedereen!

ik wordt hier flink kriegel van :shock:

nog steeds niet ongesteld, nog steeds het gevoel dat gebeuren gaat en nog steeds roze slijm/bloed verlies.

naja kan het niet echt bloed verlies noemen want is meer slijm achtig iets (eet smakelijk als je zit te eten nu :wink: )

snap je heel goed laykam is erg frustrerend als het zo onregelmatig blijft misschien toch een keer naar huisarts?

wat vervelend laykam! Hopelijk heb je snel duidelijkheid, welke dan ook. Deed jij nou eigenlijk ovu-testjes? Weet het even niet meer… Misschien innestellingsbloeding??? Ik gooi maar iets in de groep :think:

Ik ben weer een beetje bijgekomen. Weekend was fijn, lekker niks moeten, vooral na zo’n week was dat heerlijk!

Vrijdag nog een gesprek gehad met P&O over hoe het is gegaan met die functie die ik aangeboden had gekregen.

Zij gaan het bij de directeur neerleggen want ze vinden de redenen die opgegeven zijn ook gek. Verder wil de faculteit zelf juist dat medewerkers ervaring en kennis op gaan doen bij andere faculteiten en nu is die mogelijkheid daar en nu mag ik niet gaan… blijft gek. Op mijn werk is het nu best ok, ik vind het nog steeds niet leuk maar ik kan er niks meer aan veranderen. Hopelijk komt mijn motivatie weer snel helemaal terug want dit is toch wel lastig.

Heb met mijn zus gesproken dat ze me niet 36 keer op een dag moet bellen, ik kan er gewoon niet meer tegen. Tuurlijk heeft ze het moeilijk omdat ze een persoonlijkheidsstoornis heeft maar ik kan er zelf niet veel meer mee, mijn grens is bereikt. Ik heb gezegd dat ze de psycholoog moet inschakelen en met haar man moet bespreken dat het nu niet gaat.

En verder heb ik me opnieuw voorgenomen dat ik niet de hele wereld op mijn nek kan nemen. Tuurlijk kan ik naar mensen luisteren als er iets is maar ik kan het niet oplossen voor ze en dat probeer ik wel altijd…

Vrees dat dit voor veel vrouwen een valkuil is.

Genoeg over mezelf, best een ego berichtje nu ik het terug lees…

Wat lastig Laykam dat je nog niet ongesteld bent, misschien toch binnenkort naar de huisarts?

Hoe gaat het met de rest?

Hey meiden,

naja natuurlijk hoop ik dat het innestelingsbloed is.

Nu paar dagen weer alleen roze slijm gehad en vandaag nog niks.

Ik heb me inderdaad voorgenomen als het zo blijft en ik aankomend weekend nog geen duidelijkheid heb (ga dan testen als niet doorgebroken is) dat afspraak ga maken met de huisarts.

Van mezelf ben ik iemand die best te lang kan wachten met iets dergelijks…

Moet nu maar is goed voor mezelf zorgen.

@Vlinder, ik vind je berichtje niet egoistisch hoor :stuck_out_tongue:

Het forum is ook voor dit soort dingen vind ik.

En aangezien jij iemand bent (net als ik en vele andere vrouwen hier) die zichzelf wegcijfert vind ik het juist knap dat je zoveel voor en over jezelf schrijft!

En ik snap je helemaal. Je mag trots zijn dat je je zus dit gemeld hebt. En dat je naar P&O bent geweest en dat hebt aangegeven.

Hopelijk krijg je van beide kanten goed bericht.

Liefs

@Vlinder: goed dat je nu ook eens aan jezelf denkt! Dat is echt niet ego hoor! Net als Laykam vind ik het knap dat je het hier van je af durft te schrijven dus ik hoop dat het je helpt!

@Laykam: vervelend, die onzekerheid! Sterkte ermee!

bedankt allemaal.

van het weekend ga ik weer testen.

ben sinds gister misselijk.

had vanochtend bruinig slijm/bloed verlies.

nog steeds buikpijn erbij en al aantal dage flinke hoofdpijn.

klinkt goed allemaal he! haha naja hopen dat het niet een griepje is met een combinatie van een soort van ongesteldheid ofzo.

maar denk niet dat ongesteld wordt wan meestal rond mijn ongesteldheid krijg ik pijn/kramp als ik klaar kom (sorry voor rare praat)

en nu heb ik dat niet (gister geklust :think:)

dus erg benieuwd wat het weekend testje brengt…

en anders ga ik naar de HA toe.

liefs

Spannend laykam dat je dit weekend weer gaat testen, ik ga duimen voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: .

Hoe ging je sollicitatiegesprek gisteren Anne?

Helaas heeft mijn zus niet echt de boodschap begrepen dat ze teveel beslag op me legt. Gisterochtend ging om half 7 voor het eerst de telefoon en al om half 8 voor de tweede keer… Beide keren opgenomen en gepraat met haar, de rest van de dag heb ik mijn mobiel laten gaan (moest ook gewoon werken). Opnieuw met haar er over gehad vandaag dus even kijken hoe het nu weer gaat.

Vandaag hebben we een nieuwe bank gekocht, ben zo blij! Hij komt morgen al, ik zit gewoon af te tellen hahaha! Ik kan toch altijd zo blij zijn met iets nieuws :slight_smile:

Verder geen plannen dit weekend, heel fijn na toch een best drukke week. Fijne avond allemaal ik ga The Voice Kids kijken…

hoi allemaal, eindelijk even tijd gevonden om achter de laptop te kruipen.

Heb donderdag mijn sollicitatiegesprek gehad. Het ging wel redelijk volgens mij. Was wel erg zenuwachtig. Maar het waren leuke gesprekspartners en het leek me een leuke functie en bedrijf. We zullen zien. Hoor uiterlijk vrijdag meer erover.

De rest van de donderdag heb ik weinig gedaan, voelde me na het sollicitatiegesprek erg voldaan maar op een of andere manier was ik ook erg emotioneel die dag. 's Nachts slecht geslapen en vrijdag werd ik wakker met het idee dat ik echt een zwangerschapstest móest kopen. Dat heb ik gedaan, en ik wilde wachten tot zaterdagochtend met testen maar dat kon ik niet opbrengen dus om 14.15 uur 's middags heb ik getest. En ik kon mijn ogen niet geloven: binnen 20 seconden 2 overduidelijke dikke strepen in beeld, dus POSITIEF!! Heb nog 5 minuten ernaar zitten kijken maar er veranderde toch echts niets meer, haha! Daarna ben ik juichend de hele bovenverdieping over gestuiterd in mijn eentje. 's Avonds meteen aan mijn man verteld toen hij thuis kwam en ook hij geloofde het eerst niet. Met zijn 2-en een potje gejankt. Het lijkt nog heel onwerkelijk. Had vrijdag ook nog steeds steken alsof ik ongesteld moest worden. Maar dat is gisteren opgehouden. En mijn borsten zijn een beetje pijnlijk, op een andere manier dan wanneer ik ongesteld ben. Dus het moet toch echt zo zijn! Nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan! Ik ben zo vreselijk blij!!

@Vlinder: goed dat je je zus in ieder geval steeds opnieuw duidelijk blijft maken dat je niet op elke minuut van de dag voor haar beschikbaar kunt zijn. Natuurlijk ben je er voor haar maar dat mag niet ten koste van jezelf gaan! Hopelijk vind ze een manier om haar problemen op te lossen.

Heb je gisteren lekker van je nieuwe bank genoten? Hopelijk bevalt 'ie!

@Laykam: spannend, dat je opnieuw gaat testen. Ik duim voor je!

Gefeliciteerd Anne!!! Super joh, kan me voorstellen dat je stuiterde toen je de positieve test in handen en dat ook dat jullie een potje moesten huilen… Wat heerlijk, geniet ervan!

Anne, gefeliciteerd :dance: . Ik ben echt heel blij voor je. Na al die tijd dat jij hebt moeten wachten is het je zo gegund meid. Ik snap dat je echt enorm blij en emotioneel bent. Ga lekker genieten.

Ik kwam een artikel tegen over de eisprong, klik hier. Laykam, dit leek me interessant voor jouw i.v.m. je onregelmatige cyclus.

gefeliciteerd anne

geniet ervan :dance:

Dank voor de felicitaties :smiley: .

@Tijger: hoe was je vakantie? Hopelijk heb je er wel van genoten, ondanks dat manlief niet mee was?

Gefeliciteerd Anne! Wanneer ben je uitgerekend ong. ?? Kan je nog net bij de September Mama’s misschien …

Voor iedereen natuurlijk nog heel veel positieve energie! :: ::

Nope! Volgens mij wordt je een Oktober Mama hihi … :inlove:

Jeetje Tijger wat is je vakantie snel om gegaan, heb je het leuk gehad?

Hoe voel jij je Jennifer?

En hoe gaat het met alle anderen?

Met mij alles prima hoor … :inlove: Nog steeds een beetje op de roze wolk, alhoewel die vaak (door mijn opvliegerig gedrag) wordt verstoord haha!

Hoop dat ook alles goed met jullie! Er blijft een klein clubje over he? Hoop dat het gauw voor iedereen raak is, zodat dit topic kan worden gesloten!

Uiteraard lees ik nog steeds met jullie, maar voor onhandig om overal te posten, dus vandaar!

:-*

Anne, wat super voor jou :dance: Houd ons op de hoogte :wink:

Laykam, hoe gaat het met jou?

Bij mij gaat alles rustig zijn gangetje. Op 10 februari heb ik weer een echo. Misschien zien we dan wat het wordt. Ik ben ZO nieuwsgierig. Vandaag een zwangerschapsdagboek gekocht :inlove:

Natuurlijk hoop ik ook dat het bij iedereen snel raak is! Maar ik zou het toch leuk vinden hier ook verder te blijven kletsen :slight_smile: