Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

http://www.ons3dekindje.kijkonzebaby.nl

Een site die ik heb aangemaakt voor de nieuwe baby, deed ik bij de andere 2 kids ook, dus bij deze ook!

Een site die ik heb aangemaakt voor de nieuwe baby, deed ik bij de andere 2 kids ook, dus bij deze ook!

Ja he bloem, het lijkt nu al een beetje of 2012 goed gestemd is met de nieuwe functie en de vakantie :smiley: In de week van 16 januari hoor ik of ik definitief de andere functie mag gaan doen, ik vind het best wel weer spannend nu het dichterbij komt. Morgen weer werken na 3 weken vakantie, zal even tegen vallen qua vroeg op staan maar ik heb er wel zin in.

Ik zie de familiebezoekjes op nieuwjaarsdag niet als verplichting maar kan me wel voorstellen dat anderen dat wel zien. Vooral als je iets hebt meegemaakt in je familie of schoonfamilie wat niet leuk is.

Wat jammer Jennifer dat je hier niet meer zoveel zal zijn, wel leuk dat je mee blijft lezen, dan blijf je wel een beetje op de hoogte :smiley:

Spannend Tijger dat je zaterdag je NOD hebt, ik ga duimen hoor voor je.

Oh spannend Laykam dat je nog niet ongesteld bent, ook voor jou duim ik natuurlijk.

Mijn NOD is 10 januari. Geen idee wat ik er van moet denken. Heb erg pijnlijke borsten, als ik gewoon zit doet het al pijn maar als ik ga lopen of als er per ongeluk iemand tegenaan komt dan ga ik door de grond (toevallig vanmiddag nog in de supermarkt iemand die door me heen wilde lopen en er tegenaan kwam). En verder vandaag veel last van maagzuur maar wie weet horen die 2 dingen deze maand wel bij het ongesteld moeten worden straks. Herken het niet maar zou natuurlijk zomaar kunnen.

Zou heel goed kunnen dat het een ev zw-schap is, ik had al een week na mijn bevruchting hele erge pijn in mijn borsten, en dat heb ik nog steeds, dus ik duim met je mee … Nog 8 nachtjes, is zo voorbij !!

Tuurlijk blijf ik wel gewoon, alleen wat minder, zolang het kan, blijf ik …

Oh wat spannend vlinder!! Ik duim zeker ook voor je :pray:

Ik ben vandaag ook weer gaan werken na bijna 2 weekjes vakantie. Vanochtend viel het erg tegen…om 6 uur opstaan :thumbdown: Ik ben geen ochtendmens :oops: Nouja, tegen een uur of 10 ging het dan :oops: :smiley:

Vanavond naar de bioscoop, sinds lange tijd…erg veel zin in :smiley:

tijger en vlinder het wordt spannend nu hopelijk begint het nieuwe jaar goed voor jullie :dance: ik moet nog even wachten tot de 16e :roll:

hoe krijg ik standaard een nod teller en een leeftijd van mijn zoontje bij mijn berichten??? hahaha ben echt een beginneling hier

Klik hier

Je moet na het maken van je ticker de code kopiëren en invullen bij onderschrift in je profiel. Je maandticker moet je elke maand opnieuw maken

thanks tijger

Hoi dames,

Ik ben nog steeds niet ongesteld!

Naja ik ga niet meteen testen omdat ik van mezelf zo onregelmatig ben.

Verder ga ik morgen weer aan het werk.

Meteen een dagje van 10 uur ertegenaan…

Wel leuk natuurlijk.

Ik had gister me functioneringsgesprek alleen maar positieve dingen dus dat is fijn! :D:D

Naja dames werkse weer!

Ik duim voor je Laykam! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Bedankt trouwens nog voor je berichtje op mijn site … Ik hoop dat je je kan toevoegen bij de September Mama’s!

Hoe is het met de rest?

wat spannend laykam :wink:

Naar welke film ben je geweest Bloem? Gezellig hoor de bios!

Oh spannend Laykam dat je nog niet ongesteld bent :thumbup: :thumbdown:

Wat fijn dat je functioneringsgesprek goed was!

Ik heb gisteren gewerkt en vond het vooral te druk, tijd ging wel lekker snel dat was een voordeel. Vandaag was ik vrij, moest naar de gyn omdat ik regelmatig wat last heb van bloedverlies. Een aantal onderzoeken gehad en mijn baarmoeder en eierstokken zien er goed uit. Geen poliepjes/cystes of een vleesboom ofzo. Het uitstrijkje van de huisarts laatst was ook goed dus conclusie is dat k een gevoelige baarmoedermond heb. Ik kan er voor kiezen om het te laten bevriezen maar in overleg met de gyn wacht ik daar toch nog even mee. Het bevriezen wil niet altijd helpen en misschien blijft het nu uit zichzelf wel weer even weg. Het is me opgevallen dat ik het meestal heb tussen dag 9 en 11/12 van mijn cyclus en verder de hele maand niet. Ik had voor het laatste last in juni en toen begon het in november weer dus het kan dat het een paar maanden rustig is… We zien het wel. Ben allang gerustgesteld dat er niet iets geks gevonden is.

Net lekker gesport en dat was best heel pittig pff! Ga lekker zo slapen.

Slaap lekker allemaal!

Vlinder, wat fijn dat er niks mis is.

Hier vanochtend een test gedaan, 2 dagen voor NOD. Negatief. Nu maar hopen dat ik te vroeg getest heb.

Spannend, spannend, tijger. We duimen :pray:

Gelukkig vlinder dat het niks ernstigs was. Als je dat weet, voel je je meteen veel beter. Ik ben trouwens naar breaking dawn geweest van de twilight reeks. Twee jaar geleden heb ik alle boeken achterelkaar in een adem uitgelezen. Nu vroeg een vriendin of ik zin had naar die film te gaan, omdat haar vriend niet meewilde :wink: Heb ik afgelopen week de vorige drie delen op dvd gekeken om erin te komen :wink: Die films (en vooral de boeken) geven me gewoon de kriebels, heerlijke positieve kriebels :lol: :lol:

Laykam en vlinder: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Hier verder alles goed. Gisteren vroeg naar bed gegaan, heeft me super goed gedaan! Net kerstspullen opgeruimd, ik had er echt genoeg van :smiley:

Hier krampen en rozeverlies. Het lijkt deze maand wederom niet gelukt te zijn :frowning:

Hier zijn de :evil: :twisted: gekomen :cry: . Helaas geen septembermama en omdat ik de komende vruchtbare periode zonder echtgenoot in het buitenland zit ook geen oktobermama. Ik ben er even best wel emo onder.

ach tijger :hug: wat moet ik nu zeggen?

ik leef met je mee :hug: :hug:

Allemaal nog een gelukkig nieuwjaar gewenst! Beetje laat, maar de eerste week mag het altijd nog toch :D. Deze week nog niet op het forum geweest, was een beetje druk. Maar heb alles nu weer bijgelezen.

@ Tijger: balen dat je ongesteld bent geworden, en je je volgende vruchtbare periode zonder je man op vakantie bent. Wie weet heb je geluk en komt je ei onder psychische dwang wel wat eerder of later. Ik had dat toen wij een weekend bij een vriend in Engeland logeerden, en ik wist dat er van klussen dan niets zou komen. Toen was mijn ei ineens een paar dagen later, toen we weer thuis waren.

@ Jennifer: ik zal ook ff op je site kijken. Fijn dat het goed gaat en leuk dat je nog wel mee blijft lezen.

@Laykam: mooi dat je een goed functioneringsgesprek had, altijd fijn zo aan het begin van een nieuw jaar.

@Vlinder: fijn dat 't allemaal goed was bij de gyn!

@Bloem: ik heb van Twilight nog niets gezien of gelezen. Zal eens bij de bieb kijken. Wie weet raak ik er ook wel aan verslingerd. Hoor er alleen maar enthousiaste verhalen over van anderen.

Allemaal alvast een fijn weekend gewenst!