Oktoberstoppers 2011 DEEL 2

Zo, vandaag lekker wezen skieen in Zoetermeer. Ook fijne kerstdagen gehad, die wel erg druk waren

Fijn dat je kerst zo fijn was, vlinder. Bij ons was het een beetje anders dan normaal, maar wel gezellig.

Vrijdag gaan we shoppen, daar kijk ik al de hele week naar uit :smiley: Heb een nieuwe winterjas nodig, die jas die ik heb is al een paar jaar oud en nu is de rits kapot gegaan :thumbdown: nouja, gelukkig zitten er ook knopen aan :mrgreen:

Verder alles prima hier. Af en toe misselijk en moe, maar het is goed vol te houden :smiley: Mijn (.)(.) puilen nogal uit mijn bh, binnenkort zwangerschaps-bh dan maar :smiley: Buik begint langzaam te groeien, maar mijn broeken passen nog allemaal.

Met oud en nieuw komen vrienden van ons bij ons eten. Mijn man kookt graag en heeft 7 gangen gepland :smiley: Ben benieuwd, klinkt wel al goed allemaal.

Fijne avond nog allemaal :lol:

Hoe gaat het met jou Jennifer? Spannend dat je 12 januari naar bij de gyn terecht kan. Krijg je dan ook een echo of is het daar nog te pril voor?

Wat leuk Tijger dat je bent gaan skieen in Zoetermeer!

Heerlijk dat jullie gaan shoppen Bloem, hopelijk vind je een leuke warme winterjas. Het is uitverkoop dus wie weet scheelt dat nog wel. Fijn dat het goed vol te houden is, hoewel je af en toe misselijk bent. Wanneer mag je weer op controle komen?

Gezellig dat er vrienden komen met oud en nieuw en dat man gaat koken, 7 gangen… dat is best veel hihi!

Ik ben net terug van het sporten. Mijn conditie lijkt met een week geleden wel erg achteruit gegaan, kon niet met alles heel goed meekomen vandaag, heel apart. Mijn abonnement is nu afgelopen en twijfel nog ik het wil verlengen. Het gaat me nu 40 euro per maand kosten en dat vind ik toch wel prijzig voor een keer in de week. Ik ga er nog even over denken.

@Vlinder, 40 euro is ook duur hoor, voor 1x in de week, vind het altijd een hoop geld … Gelukkig doe ik niet meer sporten, heb er ook geen geld meer voor, als ik wil sporten, loop ik wel extra hadr met de kindjes hahaha! Als ik de 12de moet dan ben ik ong. 7 weken zwanger, en dan kan je een mooie echo hebben, dus ik ben benieuwd!

@Bloem, ik moet ook voor een andere BH kijken, nu al, ze doen zeer, en groeien nogal hahaha, welkom bij de club zwanger zijn … En 7 gangen? Wij maken lekkere hapjes, gaan het bij mijn ouders vieren, en mijn zus, met alle kids, 5!

Fijne dag allemaal … Hier alles lekker rustig, man is werken, mijn nichtje van 10 is er, erg leuk, ze spelen lekker op de grond met de knex … De kleinste wordt een beetje ziek, erg aan het hoesten! Voor de rest voel ik me goed!

Zo dat is flink lang geleden voor mij maar goed daar ben ik weer.

Ben flink ziek geweest, een virusje waardoor je zelfs water niet binnenhoud.

Maar omdat ik een maagafwijking heb heb ik er nog erg lang last van gehouden.

Had ook niet echt een leuke kerst daardoor, met me vriend al lang gepland wat we zouden doen en eten maar daar is niks van doorgegaan…

Heb wel alles gelezen steeds en van harte voor de dames die zwanger zijn!!!

Ik bid voor jullie dat het allemaal goed gaat!

Van harte Jennifer en Bloem :smiley: :smiley:

Welkom bij de club Moppie.

En tijger hopelijk is je eisprong benut :wink:

Ik denk niet dat het bij mij deze maand gelukt is :frowning: Door het ziekzijn had ik geen zin om te klussen…

2 Jan is mijn NOD Bah dat is al bijna :frowning:

Ja 7 gangen :oops: kleine gangetjes :mrgreen:

Mijn volgende controle bij de gyn is op 20 januari, dus dat duurt nog even, Krijg dan wel een uitgebreidere echo.

Vlinder, 40 euro is inderdaad veel geld. Ik ben ook een tijdje lid geweest, maar dan probeerde ik vaker per week te gaan. Toen dat niet meer lukte (beter gezegd toen ik geen zin meer had :oops: ) heb ik me afgemeld… Nu wil ik helemaal niet weten hoe slecht mijn conditie is :silenced:

Fijn dat je er weer bent laykam en wat vervelend dat je zo lang ziek bent geweest. Niet leuk dat je nod er weer aankomt, aan de andere kant dan komt daarna weer een nieuw ei :wink:

Gezellig dat je nichtje er is Jennifer en dat ze lekker spelen met de knex.

Dat is waar als je 7 weken bent kan je een mooie echo hebben inderdaad, leuk en aan een kant ook best spannend kan ik me zo voorstellen.

Balen dat je zo ziek bent geweest Laykam. Dan zijn de feestdagen ook niet zo leuk geweest als je er lang last van blijft houden. Goed rustig aan blijven doen en neem je tijd om goed aan te sterken.

Door het ziek zijn kan ik me voorstellen dat je geen zin had om te klussen. Balen dat je NOD in zicht komt maar aan de andere kant kan je dan wel voor de nieuwe ronde gaan.

Ik heb vandaag nog contact met de sportschool gehad. Als ik nu lid wordt betaal in inderdaad 39.95 maar dan kan ik wel maandelijks opzeggen en dat vind ik toch ook wel belangrijk. Wil er niet gelijk een jaar aan vast zitten. Aan een kant wil ik er graag blijven, de lessen zijn leuk omdat we een erg motiverende lerares hebben en een redelijke kleine groep maar blijf het prijzig vinden. Kan overigens wel voor dat geld onbeperkt komen sporten, maar ja ga ik dat doen als ik straks 40 uur ga werken, dat is nog even de vraag. Ik ga nog even nadenken…

hoi dames, ook ik meld me weer na de kerst. Drukke dagen gehad maar wel gezellig. Fijn dat jullie een leuke kerst gehad hebben, op Laykam na (balen dat je ziek was!).

Zelf helaas gister ongesteld geworden. Ik had 'm nog niet aan voelen komen dus ik was nogal teleurgesteld… Nu dus al 2 dagen chagrijnig etc. Gaat hopelijk snel weer over ;-).

Op naar het nieuwe jaar, met hopelijk meer geluk voor ons allemaal!!

Wat vervelend dat je ongesteld bent geworden Anne! Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent als je het niet aan had voelen komen.

Ik wil iedereen vast een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel goed, gezond en vooral vruchtbaar 2012!

hallo dames

ik wil bij deze iedereen een fantastisch 2012 wensen voor degene die aan het klussen zijn een vruchtbaar jaar voor de zwangeren onder ons geniet ervan en op een gezond kindje in 2012 en voor alle anderen alles goeds voor het komende jaar

gelukkig nieuwjaar allemaal

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar!!

Hebben jullie het gezellig gehad met Oud & Nieuw?

Wij hebben een hele gezellige avond gehad bij mijn zwager en schoonzusje, lagen pas om 4 uur op bed. Vandaag even nieuwjaar gaan wensen bij mijn schoonouders en ouders en nu weer lekker thuis.

Het jaar begon met een leuke verrassing, mijn ouders zijn dit jaar 40 jaar getrouwd en willen ons en mijn zus en haar man meenemen op zomervakantie :smiley: Echt zo leuk, een heerlijk vooruitzicht :slight_smile:

Gelukkig nieuwjaar allemaal :lol:

Super vooruitzicht, vlinder. Volgens mij wordt 2012 wel jouw jaar! Ook al die nieuwe baan. Echt super :lol:

Hier gezellige oudjaarsavond gehad en een vermoeiende 1e januari met familiebezoekjes. Maar wel gezellig.

Ik ben blij dat ik die verplichte familibezoekjes op 1 januari heb afgeschaft. Gelijk het eerste jaar dat ik een vaste relatie had. Dat was toen zo’n gezeik dat we naar mijn schoonouders moesten, maar dat oma 1 of andere overprijsde salade moest betalen. Mijn schoonouders hebben oma toen met kerst omgepraat en naar haar dochter laten bellen :roll:

Sindsdien zit ik ook niet lekker meer bij mijn schoonouders, maar dat komt ook omdat dat beslist niet het enige akefietje was

Heee,

Voor iedereen, een heel goed, geweldig, super, gelukkig, gezond, liefdevol, en vooral een vruchtbaar 2012 … !!

Ik lees nog wel een beetje mee, maar zal hier niet zoveel meer zijn … Ik hoop dat jullie een fijn oud en nieuw hebben gehad! Wij in ieder geval wel …

@Anne, balen dat je ongesteld bent geworden, hopelijk volgende ronde beter!

@Vlinder, geweldig dat jullie met zijn allen op vakantie gaan, inderdaad een heerlijk vooruitzicht …

@Tijger, wij doen daar ook niet aan hoor, we bellen ze allemaal wel … Ze weten toch wel dat ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wenst! Dus groot gelijk!

@Laykam, balen dat je niet hebt kunnen klussen, volgende ronde beter, en hopelijk voel je je gauw beter!

@Bloem, fijn om te lezen dat je een leuk oud en nieuw hebt gehad, en nu maar weer lekker uit rsuten …

Wij gaan vandaag lekker rustig aan doen, niet moet, alles mag is mijn motto vandaag hahaha! Fijne dag iedereen!

xxx

Jammer dat je hier niet veel meer zult zijn Jennifer, ik vond het altijd leuk als je kwam kletsen.

Ik zaterdag mijn NOD en ik begin het nu toch wel spannend te vinden. Buiten af en toe een beetje kramp in mijn baarmoeder voel ik werkelijk waar niks bijzonders, maar goed we zullen zien

Ik ben er gewoon nog hoor … Ga ook helemaal nergens heen! Ik ben er alleen geen ster in om overal tegelijk te zijn hahahaha … Ben ook veelste nieuwsgierig hoe het met jullie gaat, en of alles wel lukt!

Ik duim met je mee Tijger, hopelijk is het dit keer raak, en kan je mee kletsen bij de September Mama’s! :mrgreen:

Dat zou natuurlijk geweldig zijn :mrgreen:

@ Tijger wat spannend!

@ Anne ik hou er ook niet van hoor! Alhoewel er niks mis is met me schoonouders hou ik gewoon niet van dat soort verplichtingen. Spontaan langs komen is leuker.

Leuk dat iedereen fijne dagen heeft gehad!

En ik wens jullie natuurlijk allemaal een gezond, vruchtbaar en gelukkig 2012!!!

Bedankt dames ben ook blij dat er weer ben.

Nou ben ik nog niet ongesteld maar ik ben natuurlijk onregelmatig van mezelf en ik ben best ziek geweest.

Ben benieuwd wanneer ik ongesteld wordt.

Wordt wel lastig zo want reken maar is uit wanneer je dan moet klussen…

:wall: