En Tijger? Is dat dan positief? Ben je nu vrchtbaar?
Mijn streepje was vannochtend weer wat donkerder, dus mag er nu echt wel van uitgaan dat ik écht zwanger ben …
Hij moet net zo donker, of donkerder zijn als de controlestreep. Vorige maand had ik 's ochtends donker en 's middags positief dus nu misschien ook. Dat zou inhouden dat ik morgen mijn ei krijg. Ik hoop het iig wel
Nog een ovutest gedaan en knalpositief, wat inhoud dat gister, vandaag en morgen mijn meest vruchtbare dagen zijn :dance:
:dance: Dat wordt dus gauw gaan klussen!!! :inlove:
Ik heb mijn testen in het showforum gezet … :inlove:
Ja :dance:
Gelukkig hadden we gister ook al geklust, dus dat begint iig goed :dance:
Spannend tijger, hopelijk lukt het nu!!
Jennifer, had je ook bij de augustus mama’s gezien! Hoop voor je dat alles goed gaat
Gisteren bij de gyn geweest: baby is nu 21 mm en alles is goed :inlove: Verder wel helaas meer kwaaltjes dan bij mijn 1e :thumbdown: Nog een paar weekjes, dan zal het wel beter gaan.
Welkom moppie491! Zal ik je in het lijstje zetten? Geef me nog even je leeftijd door en of het je 1e, 2e 3e…kindje is. Mag ook via pb, of gewoon hier
Jeetje Jennifer… schrikken joh van je zus! Ze heeft echt een engeltje gehad… wat heeft een voorbijganger goed geholpen!!
Wat goed dat de testen nog steeds positief zijn. Dan ben je dus nog steeds zwanger ook al heb je wat bloed verloren.
Wat fijn Tijger dat je ei deze maand wat later is, hopelijk kunnen jullie hem benutten…
Bloem, wat goed dat bij de gyn alles goed was! Vervelend van de kwaaltjes, hopelijk trekt dat weg als je 3 maanden zwanger bent.
Ikzelf heb goed nieuws… ik ben aangenomen!!! Werd dinsdag een uurtje na het gesprek al gebeld dat ze me graag willen hebben. Ben zo blij!!.
Nu moeten mijn afdelingshoofd en mijn leidinggevende nog akkoord gaan en dat is nog een puntje. Mijn leidinggevende is op vakantie tot 16 januari dus dat duurt nog even. Het hoofd van mijn nieuwe werkplek had mijn afdelingshoofd een berichtje gestuurd en mijn afdelingshoofd is op zijn zachtst gezet niet blij. Ze voelt zich voor het blok gezet omdat ze er niet vanaf wist.
Ik voelde me niet verplicht om het te vertellen omdat ik totaal geen zekerheid had en ik pas maandag hoorde dat ik dinsdag een gesprek had, voor mijzelf is het ook snel gegaan. Omdat ons afdelingshoofd geen persoonlijk contact heeft met medewerkers onder een bepaalde salarisschaal hoor ik dit allemaal ook via mijn nieuwe afdelingshoofd. Heel bijzonder vind ik het allemaal, maar goed, ik zie het wel. Wacht af tot januari en dan hoor ik wat dat betreft wel meer.
***breekt hier ff in ***
Vlinder gefeliciteerd!!! Wat super dat je bent aangenomen!!!
kus Moon
*** breekt weer uit ***
Hoi Ramona, lief je berichtje! Dank je wel!!!
Op FB heb ik nog niks gezet omdat de goedkeuring er nog niet is en mijn collega’s het nog niet weten… Liefs Vlinder
graag gedaan! En maakt toch nie uit weet je hier ook te vinden haha, en zo gaat t ook prima
Fijne avond meissie
Bloem, wat jammer van die kwaaltjes. Zou je mijn NOD op 7 januari willen zetten?
Vlinder, gefeliciteerd
Wat super vlinder!!! Gefeliciteerd :lol: Nu ga je een fijne kerst tegenmoet met zo’n mooie vooruitzichten voor het nieuwe jaar!!!
@Vlinder, van harte gefeliciteerd, wat leuk een nieuwe baan, heel veel plezier …
@Tijger, nog geklust? Hihi!
@Bloem, wat fijn om te lezen dat alles goed was met je kleintje! Hopelijk voel je je gauw beter!
Hier erg last van mijn borsten, dat is ook echt het enige teken wat me bevestigt dat ik nog steeds zwanger ben … Ik doe geen testen meer, ik hoop dat het vanaf nu natuurlijk goed gaat!
Vanochtend huilend wakker geworden, had zo naar gedroomd, dat ik enorm aan het bloeden was, en dus niet meer zwanger! Pfffff … Ga zo nog even terug naar bed met mijn meisje, vanavond feestje op de voetbal …
Fijne dag allemaal!
Dank jullie wel! Ik hoop zo dat mijn leidinggevende en het afdelingshoofd akkoord gaan. Daar hangt het nog even op…
Wat vervelend dat je zo naar gedroomd hebt Jennifer. Kan me voorstellen dat je van slag bent daardoor. Heb je nog wel even kunnen slapen vanmorgen? Veel plezier vanavond op het feestje!
Ik voel me vandaag verdrietig. Moet al huilen als mijn vriend iets liefs zegt. Komt vast door mijn hormonen… morgen beter. Had veel plannen vandaag maar heb vanmorgen besloten dat ik vooral doe waar ik zin in heb en dat is lekker bankhangen met veel thee en chocola
Jennifer, wat een nare droom :hug:
Ik heb druk geklust, dus daar zal het niet aan liggen.
Vlinder, lekker hoor een dagje bankhangen. Dat is af en toe ook nodig. Hopelijk voel je je morgen weer helemaal de oude :hug:
Hier afwisselend luieren en dan weer wat actiefs, zoals de leren stoelen afsoppen
Vlinder, ik hoop het voor je! Ik heb vandaag ook zo’n bui … Alleen maar huilen, mijn kleine neefje zei ‘i love you’ door de telefoon, en ik begon weer … Hoef de kids maar aan te kijken en ik begin haha!
Tijger, gelukkig heb je lekker kunnen klussen hihi … Hoop dat het raak is volgende maand! Lekker blijven luieren!
Ik ga me omkleden, en dan gaan we maar, niet zo heel veel zin, ben nogal moe, maar ach, we maken er wel wat van … We zijn kinderloos tot morgen, dus kunnen uitslapen, héérlijk!!
Fijne avond allemaal xxx
Ik kwam hier snel even kijken of er nog wat gebeurd was, maar het is hier rustig. Tot dusver heb ik een heel gezellige kerst
Fijne kerstdagen iedereen!!! :lol:
Voel me toch wel op en top zwanger moet ik eerlijk zeggen! Helemaal blij natuurlijk … Vanochtend iets minder, toen ik weer wat oud bloed verloor … Maar de rest van de dag niets, maak me uiteraard wel een beetje zorgen, maar probeer het een beetje van me af te zetten! 12 Januari de 1ste afspraak bij de Gyn, kom niet bij de Vk, blijf bij de Cardioloog en de Gyn in hetzelfde ziekenhuis … Had voor mijn zw-schap natuurlijk al medische indicatie!
Hele fijne dagen iedereen, wij genieten hier volop, erg moe nu, dus nu lekker naar bedje toe!
xxx
Hoi meiden, hebben jullie fijne kerstdagen gehad? Ik vind het altijd zo gezellig Kerstavond bij mijn ouders geweest, lekker wat gedronken/gegeten en cadeautjes uitgepakt. Eerste kerstdag met mijn familie uit eten geweest een weer cadeautjes gedaan omdat we lootjes hadden getrokken en gisteren bij mijn schoonouders geweest. Waren ook mijn zwager en schoonzus met hun kindjes dus ik heb weer lekker kunnen knuffelen
Kortom… heerlijke dagen gehad!
Nu nog deze week lekker vrij, niet echt plannen en dat is wel fijn. Nog geen idee waar we oud en nieuw vieren, maar het is nog niet zover.
Hoe gaat het met iedereen die zwanger is? En zijn er nog meiden die al een testje hebben kunnen doen?
Fijn om te lezen Vlinder dat je een fijne kerst hebt gehad … Wij hebben het ook heerlijk gehad!
Het is erg rustig hier merk ik, iedereen een beetje druk?