Gefeliciteerd met je zwangerschap Jennifer! Ik ga duimen dat het goed zal gaan dit keer. Succes bij de cardioloog vandaag. En sterkte met het slechte nieuws wat je hebt gekregen…
Welkom moppie, gezellig dat je mee komt schrijven!
Ik heb zo een sollicitatiegesprek… ben best zenuwachtig hihi!
Welkom Moppie! Veel plezier met klussen!
Vlinder, heel veel succes met je sollicitatie! Ik duim met je mee!
Mijn zus is vannacht uit het water gevist, ernstig onderkoeld … Na een avondje in de kroeg is ze in het water gevallen, en kon er niet meer uit komen, een voorbijganger heeft haar hoofd boven het water gehouden! Het gaat na omstandigheden goed met haar, gelukkig!
Ik heb alweer het gevoel alsof ik ongesteld moet worden, zoooo ontzettend vervelend … Maar we houden de moed erin! :mrgreen:
Welkom Moppie, leuk dat je hier mee komt schrijven.
Jeetje Jennifer, dat is schrikken. Gelukkig is alles redelijk met haar.
@ Vlinder: hopelijk is je gesprek goed gegaan!
@ Bloem: leuk dat je begint te groeien!
@ Tijger: mijn BMI is ook 25 dus je bent niet de enige met buikspek :D.
@ Moppie: welkom! Gezellig dat je meekletst.
@ Jennifer: spannend, ik duim weer voor je! Wat schrikken van je zus! Godzijdank was er iemand in de buurt, ze heeft echt een engeltje op haar schouder gehad! Hopelijk is ze snel weer de oude.
allemaal bedankt voor het warme welkom ik hoop gezellig mee te kunnen kletsen en misschien ook wel ervaringen uit te wisselen
en iedereen die zwanger is van harte en degene die aan het klussen zijn succes :shock:
@Anne, ze heeft zeker een engeltje boven haar hoofd gehad … Wat ben ik dankbaar zeg!!!
Hier gaat alles oke, met jullie??
@Moppie, wanneer is je NOD??
hey jennifer
weet niet precies wanneer mijn nod is heb namelijk altijd een onregelmatige cyclus maar had vorige week dinsdag wat lichte vloei en de dagen daarna wat op en af maar vanaf vrijdag echt bloeding nu weet ik niet precies vanaf wanneer ik moet rekenen??? :?
Moppie, je moet rekenen vanaf de eerste dag dat je helder bloed verliest.
Ik kom even mopperen
Ik probeer een beetje om de dag te klussen. Nu hebben we zondag geklust, dus ik probeerde vandaag weer maar dat is niet gelukt. Als mijn cyclus gelijk is aan de vorige zou ik morgen eisprong moeten krijgen. Voor mijn gevoel is alles verpest deze maand en daar ben ik behoorlijk overstuur van. Volgende maand ben ik waarschijnlijk vruchtbaar als ik op vakantie ben ZONDER MIJN MAN :x . Ik zit hier momenteel echt enorm om te janken, waar ik helemaal niks mee opschiet en wat ook niet oplucht
Ach Tijger toch, ik herken je gevoel, dat had ik deze maand ook … Door alle drukte, en omdat we zo moe waren konden we maar 1x klussen, achteraf bleek dat dat genoeg was, en dat het het op het juiste moment was! Ik hoop dat dat voor jou ook zo is, want het is niet leuk om nog een maand te moeten wachten … Ik duim met je mee!
Hier erg pijn in mijn borsten, en had vanochtend buikpijn, ik durfde mijn bed niet eens uit te komen omdat ik bang was om te gaan bloeden … Ik ging naar de wc, en idd, verloor ik wat oud bruin bloed! Dat is net 10min. geleden … Ik hoop dat het hierbij blijft! De tranen stonden al in mijn ogen! De vorige keer stopte de pijn in mijn borsten gelijk, maar nú niet, dus ik heb nog kans, maar leuk is het niet, al die onzekerheid!
Fijne dag vandaag allemaal xxx
Nou had ik vanochtend een negatieve ovutest en mn temperatuur is niet gestegen. Ik denk dat mijn ei deze cyclus wat later is . Eigenlijk best een opluchting (had ik dat gister maar geweten :roll: ). Ook ben ik blij te horen dat ik niet de enige ben die dergelijke gevoelens heeft.
Jennifer, hopelijk blijft het bij wat oud bloed verlies en is je baarmoeder nu lekker schoon.
Nou dan heb je misschien nog kans, trek je man aan zijn haren, en ga lekker klussen hahahaha! Komt helemaal goed, en zo niet, blijven we duimen dat het heeeeeel gauw lukt! xxx
Hier is het ‘bloeden’ weer gestopt, niets meer verloren … Ga zo toch nog wat testen halen, en kijken wat die aangeven, vorige keer toen ik begon te bloeden, had ik ook direct een negatieve test, dus ben benieuwd! Hoe bedoel je, ik maak mezelf gek haha!
Ik kan me dat goed voorstellen, Jennifer. Ik zou denk ik ook de bevestiging zoeken dat ik nog steeds zwanger ben.
Nou de test is nog steeds positief, net zo licht als gisteren, maar dat hoeft niets te zeggen, toch?? Ben in ieder geval blij dat er nog 2 streepjes staan, morgen ochtend doe ik er gewoon nog één haha, heb er 2 …
Hij is donkerder geworden, al vrij snel nadat ik hem had gedaan, maar ik was weer ongeduldig …
Heb trouwens nog eventjes opgezocht over de kv testen, en ze schijnen erg betrouwbaar te zijn … En blijven dus erg licht van kleur, dat geeft me een beter gevoel om eerlijk te zijn!
Hoe is het met de rest? Nogal stil hier he?
@ Jennifer: spannend, maar nog steeds een positieve test dus houd de moed erin!
@ Tijger: weet precies wat je bedoelt, soms komt het er gewoon even niet van met klussen en achteraf baal je daarvan. Maar wie weet ben je deze ronde nog op tijd!
Ik pas op de hond van mijn schoonouders vandaag. Vanmorgen een uur gewandeld, waarbij ie flink door de modder banjerde zodat ik 'm thuis eerst weer moest schoonboenen. Gelukkig is 't een jack russell dus niet zo groot en gladharig dus snel weer schoon. Alleen is ie nu moe en wil hij tegelijktijd aandacht en de hele tijd op schoot zitten. Lekker onhandig, maar stiekem wel gezellig .
Anne! Leuk hoor een Jackie, wij hebben er ook één, helemaal geweldig, en ze zijn zo energiek … En dat wandelen vinden de honden alleen maar heel fijn …
Had vanochtend alleen wat bruin oud bloed, nu dus nergens meer last van, heeeel erg pijn in mijn borsten, dus het zit wel goed … Denk ik , hoop ik haha!
jennifer spannend hoor maar een licht streepje is een streepje toch
en als ik het goed heb berekend dan is mijn nod 16 januari
Gelukkig is hij donkerder geworden Jennifer
Hier vanochtend een ovutest die afhankelijk van de licht net zo donker of net iets lichter was dan de controlestreep :?
Straks doe ik er nog 1