@ Tijger: balen dat je ongesteld bent geworden, en je je volgende vruchtbare periode zonder je man op vakantie bent. Wie weet heb je geluk en komt je ei onder psychische dwang wel wat eerder of later. Ik had dat toen wij een weekend bij een vriend in Engeland logeerden, en ik wist dat er van klussen dan niets zou komen. Toen was mijn ei ineens een paar dagen later, toen we weer thuis waren.
Ik durf daar niet teveel mijn hoop op te vestigen, maar ik zou zo blij zijn als dat gebeurd.
Laykam, heb jij nog een testje gedaan of laat je het nog zo?
Ik denk trouwens dat je de site van Jennifer bedoeld…
Hoe gaat het verder met iedereen?
Hier op zich wel goed. Maar ben al een paar dagen wat meer emo en kan ontzettend kwaad worden om niks… heel lastig. Dus zo zit ik te huilen bij mijn vriend en 10 tellen later kan ik echt heel boos zijn. Vind het sneu dat hij het moet ontgelden en ik probeer me echt in te houden maar het lukt soms ook echt niet. Hij snapt het ook nog allemaal zegt hij, heel lief dat wel, maar toch vind ik het oneerlijk van mezelf. Stomme hormonen die ik even niet onder controle heb.
Komt mss ook wel een beetje omdat donderdag pas tot me door drong dat de gyn had gezegd dat de kans er is dat ik door het bloedverlies moeilijker zwanger kan worden. Stel dat mijn vriend en ik geklust hebben en ik heb toevallig de volgende dag bloedverlies dan kunnen de zaadcellen er weer mee uit komen omdat die dan nog niet voldende gesetteld zijn zeg maar. Dat had ik me woensdag niet beseft maar donderdag ineens wel. Goed over gesproken met mijn vriend en hij zei dat de kans er is maar dat dat niet hoeft te betekenen dat het zo is. Ja daar had hij ook wel een punt, probeer het dus maar positief te bekijken.
Vandaag bij mijn zwager een schoonzusje geweest en lekker gespeeld en geknuffeld met hun kindjes, zulke schatjes! Nu lekker thuis en morgen niks, ook fijn.
Dinsdag mijn NOD dus ik ben benieuwd… Fijne avond allemaal.
Ik wacht het nog even af omdat van mezelf zo onregelmatig ben.
En ik wil er niet teveel druk achter zetten namelijk.
We zijn nog maar net begonnen en wil het nog relaxed houden zonder haast en druk erachter dus niet elke maand testen als 2 dagen overtijd ben (al is het nu al een week).
Hier besloten deze maand geen ovutesten te gebruiken en gewoon van een cyclus van 34 dagen uit te gaan. Ik geloof niet dat het makkelijker is om te weten dat ik mijn ei tijdens de wintersport heb.
ik zal blij zijn als mijn nod is geweest had zelf het gevoel dat het toch misschien wel raak was maar heb nu toch echt wel het gevoel dat de ong eraan zit te komen pfff
Hier gaat het prima. Sinds zondag voel ik me gelukkig weer normaal. Van de een op de andere dag geen misselijkheid en moeheid meer Hopelijk blijft het zo
Balen Moppie dat je ongesteld lijkt te worden :hug: . Op naar volgende maand maar weer.
Kan me voorstellen Tijger dat je deze maand geen ovulatie-testjes gebruikt. Het lijkt me ook moeilijk om te zien dat je ei er is terwijl je die niet kan benutten.
Wat fijn Bloem dat je je goed voelt en dat de misselijkheid weg is
Ik heb vandaag mijn NOD. Nog niet ongesteld maar denk wel dat het er aan zit te komen, gewoon mijn gevoel. Even afwachten maar. Slaap lekker allemaal!
Bloem, fijn dat je je beter voelt nu! Hopelijk blijft dat zo.
Tijger, vervelend die vermoeidheid en hoofdpijn. Hoop dat het snel overgaat.
Hier alles prima. Klusweek is begonnen dus we doen weer ons best . Verder druk met huishouden, vacatures zoeken, en allerlei klungeldingen in huis. Tis redelijk weer dus ook veel naar buiten voor een beetje frisse lucht, niet verkeerd :D.
Spannend Vlinder! Ik duim voor je. Heb je al meer gehoord over je evt nieuwe baan of komt dat volgende week pas?