*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Als ik hem zo zie is hij wel heel duidelijk :mrgreen:

Lieve Miek, gefeliciteerd! :inlove: :inlove: :inlove:

Hij is duidelijk!!! :dance: :inlove: :thumbup: :inlove: :dance: :inlove:

Uh ja zeker weten :dance: :dance: :inlove:

Hihi ja daarom zei ik t ook :wink: :-*

Zo duidelijk als wat, hiiii, gaaf zeg, spannend weer! :mrgreen:

Dank jullie wel! :inlove:

Verder voel ik er nog niets van hoor! Alleen moe,maar dat ben ik chronisch volgens mij :lol:

Stuiter de stuiter!!! Heerlijk gevoel geeft dit! :inlove:

Zo… nu ga ik echt in bad! :-*

Ja wat leuk zeg! :inlove: :inlove:

Miek… whhooooeeoehhahaa!! :dance: :dance: :dance:

Van harte gefeliciteerd!!!

Wat super… :smiley:

:shock: Wat zie ik nou Jane :mrgreen: :inlove:

Heb je die van mij al gezien? :dance:

Die sproet… Zit al op de 33 weken :shock:

Zal ik het doen? of zal ik het laten? Me aanmelden voor de mama’s?

Dat lijkt me meer dan duidelijk Miek, gefeliciteerd :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Jaaa Miek er staat toch een streep hoor, hij is wel iets licht.

Gefeliciteerd !!! :dance:

Gewoon aanmelden bij de mama’s…

Jane en Tierrr:

Gelukkig hebben jullie allebei niet zoveel krampen van de ongi… :hug:

En doen jullie mannetjes het goed ! :thumbup:

KC:

De auto’s die we op het oog hebben, hebben genoeg ruimte voor een kinderwagen en ze zijn allebei een 1600 motor dus lopen op zich best zuinig… Ik twijfel nog steeds wat ik wil. Maar ik heb nog even de tijd. Rij voorlopig in de oude bmw van Raim …

Miek, gefeliciteerd!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Tijger, wat de auto’s betreft… wij hebben nu een Opel Zafira (daar rij ik in, komt straks goed van pas, want heeft een extra achterbank) en een Opel Vivaro (bestelbus van Tjip). In die auto’s heb je iig zeeën van ruimte en kun je een groot gezin + kinderwagen kwijt :mrgreen:

Hiervoor hadden we een Opel Astra, die was ook ruim zat voor 1 kind + kinderwagen, maar met meerdere kinderen zou het al lastiger worden, omdat de reiswieg en het onderstel van de kinderwagen maar moeilijk samen achterin pasten, we hadden de reiswieg meestal op de achterbank staan.

Mijn zus heeft de Vectra Station, is ook een ideale auto :thumbup:

Tierrr, fijn dat Jesse het nu goed doet op de andere melk (Nutramigen toch?). Misschien een opsteker: Fleur kon ook niet tegen de Pepti, heeft maandenlang Neocate gehad, maar doet het nu sindskort prima op de Nutrilon HA :dance: Zij lijkt er dus gewoon nu al helemaal overheen te zijn :dance:

Hier gaat het goed :mrgreen: Gisteren alvast Fleur d’r verjaardag gevierd, was erg gezellig, maar wel vermoeiend, dus ik duik zo m’n bed nog even in (ook niet zo’n fijne nacht gehad, erg slecht geslapen doordat Fleur steeds moest huilen, die moest ff bijkomen van de drukte denk ik).

Voel de beebjes nu steeds vaker en beter bewegen :inlove: :inlove: :inlove:

@Ke wrote:

Tierrr, fijn dat Jesse het nu goed doet op de andere melk (Nutramigen toch?). Misschien een opsteker: Fleur kon ook niet tegen de Pepti, heeft maandenlang Neocate gehad, maar doet het nu sindskort prima op de Nutrilon HA :dance: Zij lijkt er dus gewoon nu al helemaal overheen te zijn :dance:

Nutramigen inderdaad.
Enne... das inderdaad een opsteker... daar hopen we dan maar op!! :pray:
Toch apart dat er kennelijk zoveel kindjes niet tegen de Pepti kunnen en dat ze dan toch zo lang wachten om andere voeding te adviseren.. :think:

Jeee, leuk he? De babytjes voelen!! Geniet ervan meid!! :-*

Pepti zit ook gewoon koemelkeiwit in hoor Tierrr, dus heel logisch dat kindjes met kma er niet tegen kunnen.

Heb net nutricia aan de lijn gehad, ik zag in de winkel dat nutrilon 3 ook soja bevat (ben me vast mentaal aan het voorbereiden op een overstap op gewone voeding :shifty:, vandaag krijgen we de uitslag van de kma test). Ze hebben me verteld dat in alle soorten, behalve de pepti, soja zit, maar dat in de pepti dus wel weer koemelkeiwit zit.

Heske, ik vind het eigenlijk wel tijd voor een buikfoto :smiley:

En super dat F. het nu zo goed doet op de HA.

Inderdaad, Heske, buikfoto!! :slight_smile:

KC, spannend, die uitslag…

En ik blijf het gek vinden dat ze dan Pepti adviseren bij kindjes met koemelkallergie… :roll:

He heske :slight_smile: wat leuk dat je de kndjes nu steeds meer begint te voelen :inlove: En fijn dat Fleurtje over de allergie lijkt te groeien :dance:

Indd heske buikfotoooow :mrgreen:

Miek :mrgreen: ja, Wel spannend hoor :shifty: ben dr ook niet echt mee bezig, laten t zijn beloop gaan :wink:

Uhu :inlove: hij is en staat je prachtig! :inlove: :dance: vind t echt super leuk voor jullie!

Sproet jee wat ga je al hard :shock: alweer 33 weken, over 4 weekjes mag beebje al komen :inlove:

Oh ja ik heb niets gezegd van dat goede slapen van T.im :roll: nu al paar nachten net aan of net niet 6 uur :zzz: pf. Ben daar al gesloopt van :zzz:

Maarja dan slaapt ie overdag ook te veel en hij lijkt een regeldag te hebben :roll:

Oh ja en mijn ongi lijkt alweer ten einde te gaan :dance:

Omdat het wel verknipt is tierr, dus wel minder snel reactie veroorzaakt dan gewone melk. Maar het is en blijft koemelk.

Ik hoor en lees juist regelmatig dat kinderen ook niet tegen pepti kunnen.

6 uur jane, ik had ervoor getekend op die leeftijd hoor :shifty:, maar kan me voorstellen dat het tegenvalt als het eerder beter ging. Slaapt ie niet verder als je hem dan in zijn kamertje even te eten geeft en weer in bed legt?

@Kittycat wrote:

Omdat het wel verknipt is tierr, dus wel minder snel reactie veroorzaakt dan gewone melk. Maar het is en blijft koemelk.

Ik hoor en lees juist regelmatig dat kinderen ook niet tegen pepti kunnen.

6 uur jane, ik had ervoor getekend op die leeftijd hoor :shifty:, maar kan me voorstellen dat het tegenvalt als het eerder beter ging. Slaapt ie niet verder als je hem dan in zijn kamertje even te eten geeft en weer in bed legt?

Hihi ja ben verwend :oops: Maar moet ik er wel bijzeggen dat Timmetje daarnaast overdag dan ook maar in totaal 1 uurtje slaapt… Gisteren dan denk 3 uurtjes intotaal dus dan gaan die 2 uurtjes van de nacht af :stuck_out_tongue:

Ik denk dat hij, als ik er zo over denk, op een dag maar 9 a 10 uurtjes slaapt…

Oh jawel,ik geef altijd dan nog een voeding en slaapt ie verder, maar dan moet ik hem niet in zijn bed leggen want als hij dan wakker wordt is hij klaarwakker. :roll: maar doordat hij ook nog verschoond moet worden van te voren ben ik ook alweer wat meer wakker en dat breekt je nachtrust wel :stuck_out_tongue: maar zo te lezen weet je daar alles van :hug:

Heske:

Leuk he je ukkies voelen …

Bij deze alvast gefeliciteerd met Fleur !! 1 jaar alweer !!

Jane:

Balen dat Tim nu minder slaapt, hoopt dat ie weer wat meer gaat slapen en dat je dan zelf ook weer iets meer rust krijgt…

KC:

Hebben jullie de uitslag van de test al binnen ??

Ik ga waarschijnlijk morgen een proefrit maken in de BMW die we zaterdag gezien hebben…