*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

Botsing met de stoel! Hij heeft wel vaker van dat soort ongelukjes, die draak :mrgreen:

Enne meiden… Hoe betrouwbaar zijn de etos testen? :shifty:

Jaaaaa ik heb even een moment gevonden om T.im spam in het sf te droppen :inlove: , alleen nu ligt ie toch wat te jammeren :stuck_out_tongue:

probeer snel even.

heb lekker meegelezen, maar krijg met T.immetje soms niet echt de kans om mee te schrijven :roll:

Heske wat gaaf een jongen en een meisje gefeliciteerd! leuk zeg toch nog een jongen en meiden had je natuurlijk al, lekker compleet zo :inlove:

en natuurlijk helemaal goed nieuws dat de echo goed was :dance: :-* jullie verdienen het :-

M.arijke, dat is nog niets. Timmetje groeit nog harder :oops: die was de laatste keer dat ik hem gewogen heb (begin afgelopen week) al 6200 gram :shock: :shock: :oops:

oh wat leuk dat je fotootjes hebt gemaakt, waarschijnlijk kun je je echt niet inhouden hoor :wink: , dat is veeeeels te moeilijk :mrgreen: succes! :mrgreen:

Wat fijn dat ze er bij jou wel op tijd bij zijn met die kmatest :thumbup:

Kc wat fijn dat je Ctje niet te erg hebt gemist en lekker met zijn tweetjes een leuk weekend hbben gehad :thumbup: .

Chantal (tijger) wat fijn dat kindje niet meer in stuit ligt. T.immetje lag op alle punten zo;n 4 tot 7 dagen achter behalve zijn koppie :roll: en werd heel gemakkelijk mee omgegaan, is niet erg, kan geen kwaad. En zie mijn gezond vol knulletje :thumbup: :inlove:

Miek leuk weer van je te lezen, spannend ik duim voor je!! :pray:

Ik hoop dat die foto’s gelukt zijn :pray: , kom je ze wel showen he? :angel: :inlove:

oh Miek wat sneu voor Leon :frowning: :hug:

hihi wat fijn dat Milan zo goed omgaat met t afscheid nemen van zijn speen :thumbup: :inlove:

T.im doet het erg goed, begin deze week sliep hij 2 dagen achter elkaar 8 uur achter elkaar door :shock: :dance: , vervolgens door de babyzwemles sliep hij overdag ineens veel meer waardoor hij dus niet meer zo moe was savonds en dus nog ‘maar’ 6 uur achter elkaar sliep :stuck_out_tongue:

Hij begint ineens ook heel hard te ontwikkelen, hij maakte al tijdje aardig wat geluidjes maar vrijdag maakte hij ineens 2 klanken, zooooo onwijs lief! 1 keer kon je uit de klanken ‘hallo’ halen, maarja this maar wat je wil horen denk ik dan weer :wink:

daarnaast heeft hij iets meer dan een week zijn handjes ondekt, hij begon er ineens (scheel :lol: ) naar te kijken, en sindsdien stopt hij ze ook in zijn mond met 2 tegelijkertijd en pakt dingetjes veel meer vast (zie sf :wink: )

ik vind dat hij veeeeel minder last heeft van zijn darmpjes en heb op dat punt weer mijn beebietje terug, hij huilt daardoor nog minder dan hij al deed :inlove: :dance: 't is echt een lieverd en makkelijk kindje :inlove:

Met mij gaat het nog steeds niet super, maar zolang ik rustig aan doe en niet te veel doe (af en toe liggen) dan gaat het goed, stapje voor stapje gaat het iets beter, maar moet niet te hard willen :roll:

Daarnaast gisteren voor het eerst weer ongi geworden, maar wow dat is best heftig :shock: ,veel meer dan normaal, maar dat geeft niet want 1 grote meevaller: geen krampen (deze ronde dan) :dance: :dance: wat kun je daar blij mee zijn :mrgreen:

Tim had er genoeg van dus hangt alweer bij mama :lol: :doh:

ga zo maar eens eten en eten geven :stuck_out_tongue:

:-
Ch.antal

@miek1982 wrote:

Botsing met de stoel! Hij heeft wel vaker van dat soort ongelukjes, die draak :mrgreen:

Enne meiden… Hoe betrouwbaar zijn de etos testen? :shifty:

geeeeen idee , maar?? spannend :pray: :pray: :inlove: :inlove:

Waaaaaaah Miek!!?? :shock: :pray:

Geen idee, geen ervaring… :roll:

@Jane_S wrote:

M.arijke, dat is nog niets. Timmetje groeit nog harder :oops: die was de laatste keer dat ik hem gewogen heb (begin afgelopen week) al 6200 gram :shock: :shock: :oops:

Tim is ook 2 weken ouder he? :wink:

Als Jesse die 2 weken evenveel groeit als de afgelopen weken dan komt ie daar ook precies op… :wink:

@Tierrr wrote:

@Jane_S wrote:

Tim is ook 2 weken ouder he? :wink:

Als Jesse die 2 weken evenveel groeit als de afgelopen weken dan komt ie daar ook precies op… :wink:

oh inderdaad, gelukkig maar :mrgreen: vond t erg hard gaan :oops:

Jane, nu even je post verder gelezen… :oops:

Maar wat een goed nieuws allemaal!! :dance:

Wat super dat Tim het zo goed doet, zeg!! Heerlijk, geniet ervan!! :-*

Maar wel om jezelf enken he?? :hug:

Oh trouwens, hier ook ongi sinds maandag.

Wel irritant trouwens, want had de woensdag ervoor een ei, duidelijk gevoeld… en dus 5 dagen later ongi… :think: Nouja, hopen dat het tijdelijk van slag is en het toch weer goed wordt en ik straks niet weer dat hele clomidcircus door hoef… :roll:

Maar: hier dus ook giga ongi… wat een bloed zeg, al vanaf maandag… :shock:

Maar ook hier maar een beetje pijn!

Oh, enne… (jaja, zo komen we wel aan een boel berichtjes… :oops: )

Met Jesse gaat het sinds gister redelijk goed!! :dance:

Durf het nog niet te hard te zeggen, maar die voeding lijkt gewoon te helpen… :roll: :pray: Gister gewoon helemaal niet gehuild… :shock:

En gewoon geslapen overdag!! Een heel ander, blijer ventje!

Als dit doorzet zou het dus betekenen dat Jesse misschien wel érg koemelkallergie heeft (want kennelijk kan ie dan dus niet eens tegen de pepti…), maar als hij nu met de nieuwe voeding zich dus zoveel lekkerder voelt… zou wel heerlijk zijn, zeg!! Nouja, we wachten nog even af…

Oh, enne… hier de afgelopen 2 nachten tot 10 uur na het begin van de vorige voeding doorgeslapen!! :shock: :dance:

@Tierrr wrote:

Oh trouwens, hier ook ongi sinds maandag.

Wel irritant trouwens, want had de woensdag ervoor een ei, duidelijk gevoeld… en dus 5 dagen later ongi… :think: Nouja, hopen dat het tijdelijk van slag is en het toch weer goed wordt en ik straks niet weer dat hele clomidcircus door hoef… :roll:

Maar: hier dus ook giga ongi… wat een bloed zeg, al vanaf maandag… :shock:

Maar ook hier maar een beetje pijn!

haha wat lijken onze verhalen nog steeds vaak en veel op elkaar :mrgreen: alleen niet mijn ei enzo :wink:

maar wat veel he? :shock: ben benieuwd hoelang t gaat duren :shifty:

maar fijn he zonder die heftige krampen? hier gelukkig helemaal geen last van terwijl ik voorheen iedere 6 uur 2 pc moest nemen tegen de pijn en dat nog niet hielp :shock:

@Tierrr wrote:

Oh, enne… (jaja, zo komen we wel aan een boel berichtjes… :oops: )

Met Jesse gaat het sinds gister redelijk goed!! :dance:

Durf het nog niet te hard te zeggen, maar die voeding lijkt gewoon te helpen… :roll: :pray: Gister gewoon helemaal niet gehuild… :shock:

En gewoon geslapen overdag!! Een heel ander, blijer ventje!

Als dit doorzet zou het dus betekenen dat Jesse misschien wel érg koemelkallergie heeft (want kennelijk kan ie dan dus niet eens tegen de pepti…), maar als hij nu met de nieuwe voeding zich dus zoveel lekkerder voelt… zou wel heerlijk zijn, zeg!! Nouja, we wachten nog even af…

Oh, enne… hier de afgelopen 2 nachten tot 10 uur na het begin van de vorige voeding doorgeslapen!! :shock: :dance:

haha ja zo wil t wel :wink:

oh wat fijn dat t zoveel beter gaat met Jesse :dance: :dance: :-

wel balen dat t waarschijnlijk kma is :hug:

oh ja en ik denk wel aan mezelf hoor :wink: :-

hoe gaat t met jou?

@Jane_S wrote:

hoe gaat t met jou?

Nou, sinds het een stuk beter gaat met Jesse en sinds die heeeeeerlijke nachten direct een stuk beter! :dance: :lol:

MIEK! Waar ben je? En vertel eens over de test.

Jane, wat heerlijk als je vertelt over T. en hoe hij ontwikkelt :inlove: Brings back memories. Vandaag bij een ukkie op bezoek geweest dat ongeveer even oud is als T. (van de 11e), wat klein zijn ze dan opeens weer (en dit was voor ons een ‘grote’ van 5 kilo)

En met J. gaat het goed lees ik, super joh :thumbup: Hopelijk is het nu zeker van de melk. Niet dat ik hoop dat hij kma heeft, maar dan weet je waar het van is en weet je dat er verder niks anders geks is.

Hier gaat 't goed, C. heeft haar eerste stapjes gezet (wel weinig, oke, maar toch een paar stapjes)

Jee, KC, wat goed van C! :inlove: :clap:

En je hebt helemaal gelijk hoor. het is jammer van de kma, maar dat ie nu dan verder geen last meer heeft zou ontzettend mooi zijn!!

Nog een foto van mijn man in het sf! :inlove:

Ooooh sf, was ik helemaal vergeten naar te kijken.

Bedacht met dat er nog een autovraagje was. Ik heb een peugeot 307. Superautootje, past een kinderwagen achterin de kofferbak en genoeg ruimte op de achterbank en voorin voor kinderen, volwassenen en andere spullen.

Vriend heeft een Seat Leon, ook een fijne auto. Past ook een kinderwagen in. Alleen wel kleine raampjes.

Als ik jouw was Tijgertje zou ik ook letten op hoe zuinig de auto is.

nou…

Ik denk dat ik zwanger ben! :dance: :dance: :inlove:

Vanmorgen een test van etos gedaan en een heel dun streepje… Zag er een beetje vreemd uit, dus net maar nog een andere test gehaald en ook die gaf een dun streepje!!!

Mwah best een beetje vreemd weer… (zeker omdat het de laatste keer zal zijn)

Ga vanavond nog even op jullie reageren, nu eerst in bad :inlove:

Whaaaaaa annemiek wat leuheuk!! Gefeliciteeeerd :dance: :dance: :inlove:

Maar je pendel had t fout :shifty:

Haha, dat je daar direct aan denkt Jane!! :mrgreen:

Mieeeeeeek!! Wat goed, gefeliciteerd zeg!! Dat is lekker snel!!

Heb je ook al kwaaltjes?

Wat denken jullie? lijkt wel een indrooglijntje, maar hij was er meteen…

Pendel was fout! Dus heb toch nog kans op een meisje :mrgreen: