*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***










Ons ShowForum :
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=82415&postdays=0&postorder=asc&start=0


Voor wijzigingen even een pbtje naar tijgertje1982.

Lieve Dames van oktoberstoppers 2008,



Het nieuwe jaar luidden wij in met gelijk maar een nieuw deel.



Op naar nog meer mooie beebjes…

Meld :inlove: :inlove:

Meld! :-*

Meld! :-*



Meiden, allen een heel gelukkig, gezond en goed 2011 toegewenst!

Hier ook een meld!



Iedereen een goed uiteinde gevierd?



Wij waren bij de overburen en hadden de babyfoon mee. Femke had de nachten ervoor slecht geslapen ivm de waterpokken, maar door het vuurwerk heeft ze dus heen geslapen. Was even om zes uur wakker en daarna om acht uur, prima dus! :smiley:



Ik kom even zwaaien, want wij zijn een midweekje weg (helaas is manlief nu ziek, maar hopelijk knapt hij een beetje op van het dutje dat hij nu samen met Femke heeft…)



Tot vrijdag! :-*

Lekker Sproetje er nog even tussenuit…



Hier vandaag de kerstboom weer opruimen.

Vanavond gaat Raim beginnen aan het kamertje :dance:

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Maak er een mooi jaar van!



Hier gaat alles prima. C. heeft al 3 nachten doorgeslapen :dance:

Ennnnn, nog beter…na een fles om 7h ongeveer heeft ze gewoon nog langer doorgeslapen, zaterdag tot 9.45 en zondag tot 10.30, dus wij hebben ook weer eens kunnen uitslapen :lol:



Vandaag is mijn eerste officiele dag dat ik op zoek moet naar een andere baan. Met andere woorden ik zit nu thuis en C. is op het kdv (we willen voor haar zo min mogelijk veranderen en zoveel mogelijk continuiteit).

Ik hoef me alleen niet te vervelen…boodschappen doen, kerstboom aftuigen, stofzuigen, wasjes doen…mijn leven als huisvrouw is begonnen geloof ik :shifty: (en daar ligt niet mijn sterke kant, oeps)



Miek, ik heb natuurlijk wel foto’s gemaakt, maar mijn harde schijf op de pc is vol :? dus ik kan ze er niet op zetten. Ik moet eerst een boel op dvd’s branden en dan deleten voordat er weer wat op past. Ik hoop daar deze week zin in te hebben.



Hoe is het met de kleine babies?

Gisteren op kraambezoek geweest bij mijn nieuwe nichtje, schattig :inlove:

Marijke :

Hoop niet dat je het erg vind, maar ook hier even dikke knuffel en hopen dat je mannetje snel opknapt en weer mee naar huis mag.

( heb het gelezen op je Hyves )



KC:

Wat goed dat C. heeft doorgeslapen !

Huisvrouw :think: dat ben ik op moment ook een beetje en het bevalt eigenlijk ook niks… Hier ook de kerstboom aan het afbreken ( wat een rotwerk) daarna stofzuigen en dweilen. Was heb ik zaterdag al allemaal weg gedraaid…

voor diegene die nog geen idee wat er met Marijke haar Jesse is even een quote van novemberbeebjes:

@F’lien wrote:

Kopie van Tierr haar hyves



Jesse heeft waarschijnlijk een behoorlijke koemelkallergie en hij reageerde dus heel heftig op de overstap van borst naar flesvoeding. Spugen spugen spugen… het kwam er met bogen uit en er bleef helemaal niks binnen. Hij zit nu aan speciale dieetvoeding en het gaat langzaamaan beter, er blijft steeds meer binnen gelukkig. Hopelijk mag hij morgen mee naar huis.



:hug: wat naar dat hij zo fel heeft gereageert meis, hopelijk blijft hij nu opknappen!




Lieve marijke wat super balen dat Jesse zo’n extreme allergie heeft en zo reageerde op de overstap naar fv :hug: :hug: :-* Hopelijk gaat het snel goed met jullie mannetje en mag hij mee naar huis :-*

hopelijk is hij daarna helemaal tevreden, arm kindje heeft het niet makkelijk :cry: :hug:



oh meiden ik hou het even hierbij, want mijn lieverdje heeft vanacht voor het eerst mij bezig gehouden :cry: hij wilde niet slapen, was klaarwakker en toen hij wilde slapen was het alleen bij mama goed, nou zo kan mama niet slapen in eeng root bed met 2 mannen :roll: en na die 3 uurtjes ongemakkelijk slapen bleef timmtje het moeilijk hebben met de krampjes en spugen :frowning: echt sneu, maar mama is doodop, Happy Birthday Mama :roll: :mrgreen:

Ooch wat naar zeg :cry: Hopelijk gaat het met de nieuwe melk goed.

Ik heb geen aandelen, maar ben zelf erg blij met die melk :thumbup:, superspul, dus het gaat vast snel beter met hem :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:



Jane, jarig? Gefeliciteerd :dance: Wel jammer van de start van de dag.

Even een egoberichtje van mijn kant… :oops:



Jane, bedankt dat je het hier even neer hebt gezet. :-*

Jesse is nu dus al 2 nachten in het ziekenhuis geweest en we hadden de hoop dat we hem vandaag gewoon mee mochten nemen naar huis, maar dat lijkt helaas niet het geval… :cry:

Hij had vannacht toch weer aardig wat boogjes gespuugd… en hij is nu voor een echoscopisch onderzoek. Vind het erg naar dat we daar nu niet bij zijn trouwens, maar ze hadden ineens plek, dus ja… :?

Nu dus afwachten wat er uit dat onderzoek komt… ben heel benieuwd…



Jane, jarig dus? Gefeliciteerd dan! :slight_smile:

Wat vervelend dat je ventje je zo wakker heeft gehouden en zoveel krampjes had en moest spugen… :hug: Ik hoop dat ie daar snel overheen groeit… :pray:

klopt, Bedankt Kc :-



Graag gedaan :-


Oh marijke fijn dat je toch zelf nog even wat laat weten, al is dat nu geen prioriteit :-

wat naar dat hij er al 2 dagen ligt en nog steeds niet naar huis mag vandaag :cry: oh meid wat heb je veel te verduren, ook nog een onderzoek waar je niet bij kan zijn nu :cry: :hug:

hopelijk gaat het snel goed hoor :pray: :pray: :-
sterkte :hug: :-



bedankt :-
:-*

Marijke, een hele dikke :hug: voor jullie en Jesse!

Ik hoop dat snel duidelijk is wat hem mankeerd.



Mijn moeder heeft op een jongetje gepast die ook (zoals jij beschrijft) veel spuugde en daar was iets mee met het maagje. Met een hele kleine ingreep (operatief) is het verholpen en daarna was alles prima!

Wie weet komen ze meer te weten met de echo.

Ik hoop dat het mee valt allemaal! :pray:



:-



Jane, gefeliciteerd! Hopelijk kom je snel aan je rust toe en slaapt Tim een beetje bij.



Sproetje, fijn midweekje! Ik hoop dat jouw man niet al te ziek is (geworden).



KC, suc6 met het vinden van een nieuwe baan! Ik ben ook niet een ‘echte’ huisvrouw…niks aan! :oops:



de rest ff een hele dikke :-
Ik ga nog ff lezen en dan weer aan de slag thuis… De mannetjes slapen dus heb ff de handrn vrij om wat te doen.

Jane, beetje laat maar Happy Birthday mama !!!

Balen dat Tim niet wilde slapen vannacht :hug:





Marijke :

Hopenlijk weten jullie nu iets meer na aanleiding van de echo.

Hopen dat Jesse snel mee naar huis mag :hug:

Nou, we zijn weer thuis… zonder Jesse… :cry:

Uit de echo bleek inderdaad dat Jesse een vernauwing heeft tussen zijn maagje en darmpjes, waardoor er geen voeding meer doorheen kan.

Daarom moest hij een infuus om zo toch voldoende vocht binnen te krijgen. Ze hebben 6 keer moeten prikken… :cry:

In beide handjes 2 keer, op zijn hoofdje een keer (haartjes weggeschoren dus…) en uiteindelijk in zijn armpje… ze zijn wel een uur bezig geweest, echt zo zielig…

En vervolgens is ie per ambulance naar het UMCG gebracht voor een operatie aan zijn maagje. Dat is gelukkig inderdaad een kleine ingreep, maar die doen ze bij ons in het ziekenhuis niet. De artsen twijfelen echter enigzins aan de diagnose, dus morgen waarschijnlijk eerst nog een echo.



Jee, wat een ellende zeg… :cry:

Jesse voelde zich tot en met gisteren eigenlijk nog wel ok, maar vandaag ging het zichtbaar slechter met hem. Hij was behoorlijk afgevallen, veel minder helder en vanavond ook echt gewoon niet lekker (zijn maagje is leeg, want hij mag niks meer hebben, maar toch kwam er steeds nog analles omhoog) en heel erg verdrietig… zo ontzettend naar om te zien…

Vond het ook echt vreselijk om hem achter te laten. Kon eventueel wel blijven slapen, maar dat was voor mijzelf niet goed. Zeker omdat ik inmiddels een borstontsteking heb en vanochtend opstond met een gigantische allergische reactie (geen idee waarop) met over mijn hele lichaam jeuk en uitslag… :?

Wat vreselijk zielig dat ze hem zo hebben moeten prikken :cry: Zo’n klein mannetje nog.

Heeft die vernauwing er altijd al gezeten? Want dan zou hij met borstvoeding er toch ook niks doorheen krijgen?

Heel veel sterkte :hug: Probeer wat te slapen, morgen wordt ook weer een zware dag waarschijnlijk :-*

Nou, dat is dus inderdaad iets wat ons en de artsen laat twijfelen. Zo’n vernauwing is er niet van de een op de andere dag. Dus dat Jesse van de een op de andere dag ineens zo ontzettend begon te spugen is veemd. Nu is het wel zo dat zo’n vernauwing steeds erger wordt, maar toch… zo ineens blijft vreemd. Ik heb dus ook mijn twijfels of dit wel het enige probleem is.

Oh Marijke wat verschikkelijk dat infuus prikken hier ook ervaring mee :cry: hier hebben ‘gelukkig’ sneller overgegaan op het armpje, maar probeerde ze eerst bovenop het andere handje (het infuusje as gesneuveld op het ene handje) toen beide voetjes :cry: , dat vond ik al erg, maar op het hoofdje :shock: :cry: :cry: :hug: :hug: :-

dikke knuffel voor jullie en Jesse :-




meid bah zeg wat een toestanden allemaal :cry:

hopelijk weten snel met zekerheid wat er is en is het goed te verhelpen :pray: :hug: :-

is inderdaad wat vreemd dat hij op de een op andere dag daar een vernauwing heeft… ben benieuwd wat dit ziekenhuis zegt ervan :hug: :hug:

Sterkte meis :-

Hallo meiden,



Het heen en weer rijden is best zwaar. Zit ook nog steeds met beknelde zenuw in mijn nek. Dus met veel pijn. Vandaar dat ik nog steeds niet heb gereageerd. Do naar de manueel therapeut. De fysio denk dat die wat meer voor me kan betekenen.



Maar ook heel goed nieuws! De mannen komen donderdag thuis! (dan zouden ze 36 weken en 5 dagen zijn)Als ik hier alles beetje op de rit heb dan kom ik echt gauw weer mee lezen en reageren!!!



Liefs