*** Oktoberstoppers 2008 * deeltje 19 ***

oh newbe wat een goed nieuws dat ze overmorgen al naar huis mogen :dance: :inlove: :-

wat balen dat je veel pijn hebt en 't best zwaar is op moment, hopelijk kunnen ze er snel wat aan doen en als je mannetjes straks thuis zijn wat meer rust in jullie gezinnetje is :hug: :-

Marijke

:hug: Wat zielig dat ze jullie kleine mannetje zo vaak hebben moeten prikken. Ik hoop dat de operatie goed is gegaan en dat ie nu snel weer opknapt en mee naar huis mag. Balen dat jij een allergische reactie ergens op gehad hebt :hug:





Newbe:

Wat een goed nieuws dat je mannen donderdag naar huis mogen :dance: dikke knuffel voor jou ( voor de pijn in je nek ) :hug:





Hier gezeur met de werkgever en het uwv ivm ziektewet. Zit gewoon de hele maand zonder loon, terwijl mijn vaste lasten wel gewoon door gaan… :?

Maar ook goed nieuws : De schoorsteen is al bijna uit het kamertje :dance: Vanavond gaat ie eerst puin ruimen en daarna het laatste stukje weg halen…

Heb ff het verhaal van Tierr gelezen! :shock:

Jammer genoeg weet ik hoe erg het is als het prikken niet lukt. R heeft van die hele kleine vaatjes drama’s



Jeetje Tierr wat een rotverhaal! Echt een hele dikke knuffel voor jou en je kleine man :hug: :-*

Hee dames :-*



Ook hier even:

Wij zijn na een lange dag eindelijk weer thuis. Vanochtend om 8 uur waren we in het ziekenhuis, omdat hij vanaf die tijd mogelijk geopereerd zou kunnen worden. Er moest echter eerst nog een echo opnieuw beoordeeld worden, omdat de artsen in het UMCG twijfels hadden bij de diagnose van het MCL. Dat zouden ze 's ochtends doen en dan zou dus besloten worden of ie geopereerd zou worden. Om 2 uur was de echo echter nog steeds niet opnieuw beoordeeld en was Jesse dus ook nog niet aangemeld voor de OK… :?

Terwijl ons lieve ventje zich zichtbaar steeds rotter begon te voelen. Sja, hij had inmiddels al anderhalve dag niks mogen drinken en dus hartstikke honger… en ook ging er inmiddels echt helemaal niks meer door zijn maagje, waardoor er continu maagzuur omhoog kwam waar hij duidelijk last van had. Op een gegeven moment dus maar een neus-maag-sonde geplaatst, maar er bleef regelmatig maagzuur boven komen… zo sneu… Hij had het zo duidelijk helemaal gehad, wilde ook continu slapen, terwijl het normaal zo’n levendig blij mannetje is… :cry:



Nouja, wij hebben hem gewoon lekker de hele dag bij ons gehad en gelukkig kon ie om 6 uur vanavond geopereerd worden. Operatie is gelukkig helemaal geslaagd. Jesse had daarna wel pijn, maar hij heeft wat morfine gekregen, waarop hij weer lekker in slaap viel… :inlove:

Vannacht gaan we beginnen met opnieuw voeding aanbieden. Eerst 10 cc en dan hopen dat dat erin blijft. Dan 4 uur later weer 10 cc en dan steeds opbouwen… hopelijk gaat dat allemaal goed en mag ie over een paar dagen mee naar huis… :pray:

Newbe, wat goed dat je ventjes al bijna naar huis mogen, zeg!! Heerlijk! Dat heen en weer rijden is inderdaad slopend, zeker als je ook nog eens zo’n last van je nek hebt… heel veel sterkte ermee! :hug:



Tijger, wat balen van dat gedoe met het UVW, krijg je je loon nog wel dan?



Jane, ja, naar he, dat verkeerd prikken steeds? Dat was bij Tim dus ook zo? Zo sneu… :hug: Hie gaat ie nu met hem qua krampjes trouwens?



Met de andere dames alles goed? :-*

Tierr, wat een verhaal weer :frowning:

Ik hoop dat hij zich snel beter voelt en weer lekker wat kan drinken hoor.

Vanaf nu moet het echt alleen maar beter met hem gaan :-*

Marijke wat een verhaal :hug: :-* wat vreselijk om je kindje zo te moeten zien, rotter voelend en pijn hebben :cry: :hug: :-

‘gelukkig’ dat hij nu geopereerd is, en dat het goed gegaan is :-
hopelijk gaat het snel beter met hem en kan hij snel naar huis :pray: :pray: :-



Ik ben ZOOO trots op mijn kleine ventje, hij heeft van 23.45 of 12 uur tot 5.46 doorgeslapen :shock: :dance: :dance: en daarna van 6 tot 9 weer :dance: zo kon ik tenmintse weer een beetje bijslapen, nog steeds best moe, maar een beetje slaap doet een mens goed zeg :lol: :lol:



Marijke met zijn krampjes gaat het wel wat beter, hij heeft me vanochtend niet mee wakker gepiept dus dat gaat al heel stuk beter, nu ligt ie wat te piepen maar gelukkig niet aan 1 stuk door, daarnaast heeft i voor het eerst eens niet allemaal poepluiers, sinds 12 uur geen poepluier meer gezien dus misschien beginnen die darmen nu eens mijn kindje wat rust te geven :mrgreen:



Newbe morgen komen ze naar huis :dance: :dance: :inlove:



oh tijger wat vervelend dat er gezeur is over je ziek zijn, maar uh ziek is ziek? een maand geen loon? klinkt allemaal niet best :hug: :hug: :-




oh wat fijn dat de schoorsteen er bijna helemaal uit is :dance: de babykamer komt in zicht :wink: :inlove:

Aaaah lieve tierrr, ik heb je verhaal helemaal gemist! Wat moete jullie je verschrikkelijk naar hebben gevoeld :hug:

Prikken, een operatie en een kindje wat zich heel naar voelt. Terwijl je lekker zou moeten genieten :hug:

Hopelijk is het ergste nu achter de rug en voelt jesse zich snel weer wat lekkerder! :-*



Lekker Newbe dat de jongens morgen naar huis mogen! Met jou is nog niet alles in orde lees ik! Heb je straks wel hulp als ze thuis zijn?



kc verveel je je al? :mrgreen: Ik heb nog wel een huis schoon te maken :roll: :mrgreen:

En memmie ook geen werk meer??? Dat wist ik niet!

Zijn jullie op zoek naar werk?



Tijger, je moet daar echt achteraan gaan hoor, want volgens mij mag dat niet eens!!! succes



Jane lekker geslapen :zzz: Tim doet het beter dan mijn draak! Die is elke nacht 4 keer wakker, word er gek van!

Wanneer krijgen we weer foto’s te zien van onze kleine Tim? :inlove:



Hier gaat alles lekker. Alleen zijn de jongens al weken onrustig s’nachts. En bein nu toch wel een beetje op te raken… Kan geen waarom vinden en weet ook niet zo goed wat ik er mee moet… Zal vanzelf wel weer over gaan hoop ik!

En ik zit te wachten en te wachten en te wachten… :mrgreen:

Marijke, wat sneu allemaal… :frowning:

Ben blij dat het nu verholpen is en hoop dat het vanaf nu goed gaat met jullie mannetje :pray: Er is werkelijk niets minder dan een ziek kindje…

Beterschap voor jullie kleine ventje! En rust en het echte genieten aan jullie toegewenst! :hug:

Hoe gaat het inmiddels met jezelf? De bo al een beetje onder controle? en de uitslag, ook weer weg? Sterkte! :-



Newbe, wat fijn!!! De mannetjes mogen naar huis!!! :inlove: :inlove:

Sterkte met je nek… :hug:



Jane, fijn dat Tim het zo goed doet! :thumbup: :inlove:

Hopelijk rijpen de darmpjes snel en blijft hij het slapen zo volhouden!



Miek, we wachten met je mee! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: Spannend! Heb je een vermoeden???

Lastig dat je mannetjes zo onrustig zijn… Klinkt me niet geheel vreemd in de oren. T en J zijn 's nachts ook onrustig. Heb het idee of dromen ze veel :think: Soms schreeuwen etc kom ik kijken dan slapen ze wel gewoon. Sterkte ermee!

Ik heb nog wel werk hoor! Heb je verkeerd gelezen/begrepen denk ik :-




Tijgertje, wat vervelend geen loon… Er ff goed achteraan! MAG niet kunnen dit! Fijn dat het klussen goed gaat!



KC, ook hier nog wel 2 huizen waar wat in kan gebueren als je je verveeld :wink:

oh miek wat balen dat je mannen niet zo goed slapen.

klopt ben nog wat foto’s verschuldigd :mrgreen: heb er paar klein gemaakt ga ze nu in SF zetten :inlove:



memmie hoe gaat het met jou en de verhuizing?

balen dat je 2 mannetjes ook niet zo goed slapen, kindjes kunnen zo onrustig dromen :hug:



nou ik ga ff naar SF :stuck_out_tongue:

:naughty: ik ben niet van het schoonmaken.

Ik ben wel heel goed in inkopen doen :mrgreen: Heb inmiddels een jaarvoorraad aan luiers, afwasmachineblokjes, toiletspray, wasverzachter en wasmiddel in huis (in realiteit vast maar voor 1 maand ofzo en ik heb me toch een breuk gesjouwd :?)

Enne… 8) ik heb voor het eerst in mijn bestaan een zak met 2,5 kilo aardappels gekocht. Als dat niet huisvrouwelijk is… :mrgreen: :lol:



Verder zit ik veel achter de laptop en koffietijd kijken natuurlijk :lol:

Haha die Kc! Wat een gekkie ben je toch! Elke avond aan de stampot? :mrgreen:

Niet werken kost heeeel veel geld! Je gaat meer winkelen en veeel meer uitgeven!





Memmie, heb ik inderdaad verkeerd begrepen :oops: Hoe gaat het met de onderzoeken van Tygo?

Dus jij ook onrustige nachten?

Pfffff straks maar om negen uur naar bed :zzz:



Jane, ga straks heuuuul snel naar het sf :mrgreen: Maar moet hem ook heel snel in real live zien. Maar vind het ook wel een beetje spannend… :shifty:



Net op kraambezoek geweest bij een vriendin. zoooo leuk :inlove:

Maar wel lastig als je zelf twee jongetjes mee hebt die niet altijd willen luisteren :wall: Ga volgende keer alleen! 8)



Fijne avond meiden! :-*

@miek1982 wrote:



Jane, ga straks heuuuul snel naar het sf :mrgreen: Maar moet hem ook heel snel in real live zien. Maar vind het ook wel een beetje spannend… :shifty:


:inlove: ik heb nog tijd zat en heel weinig visite gehad, vind het wel erruuug leuk, maar ook heel spannend hoor (als ik weet wanneer je komt ;) ) :mrgreen:

Lieve Tierr,

Onze Lotje heeft die operatie 2 keer gehad, en het is echt geen pretje om je kleintje zo te zien aan de infuzen en slangen.

Hopelijk gaat Jesse snel weer drinken en is het goed verholpen! :pray:



Liefs lieke

Marijke:

Gelukkig is de operatie goed gegaan. Hopen dat ie snel weer op zijn normale voeding zit en dat ie dan geen last meer heeft en mee naar huis mag. Maar wat sneu dat jullie zo lang hebben moeten wachten voor de OK en dat Jesse dan ook niks mocht eten en drinken… :hug:



Jane:

Gelukkig gaat het weer wat beter met Tim en heeft hij beter geslapen… :hug:



Miek:

Balen dat je mannetjes zo vervelend zijn.

Ik ga duimen voor je :pray:

Heb je een voorgevoel ??



KC:

Aardappels en huisvrouw :mrgreen: Maar net wat Miek zegt : niet werken kost geld. Maar een voorraad inslaan is nooit weg. Heb ik gister ook gedaan met vaatwastabletten, luchtverfrissers, toiletpapier, shampoo …



Memmie:

:hug: voor je mannetjes…





Hier vandaag weer gebeld voor mijn geld naar het uwv en deze vrouw deed wel moeite voor mij. Ik zou terug gebeld worden en dat was ik niet, dus nu ging ze het zelf uitzoeken en ik kwam met goed nieuws : rond 7 a 8 januari word er een maandsalaris uitbetaald en daarna iedere week salaris. Maar ook zij vond het niet normaal dat de werkgever niet normaal doorbetaalde, terwijl hij dat wel hoort te doen…



Hier is de schoorsteen helemaal weg, puin opgeruimd, dus morgenavond ga Raim weer beginnen met opbouwen, dus ik mag nu al spulletjes uitzoeken ( behang , verf , iets voor op de vloer ) Dan in week 5 de meubeltjes :dance:

Tijgertje, ik dacht dat je minder uren zou gaan werken joh, maar je bent helemaal gestopt dus. Ik heb er vast overheen gelezen, maar waar heb je last van, je rug was het toch :think:



Memmie, hoe is het met de mannen?



Tierr, hoe is het met jouw J?



Ik heb al aardappelen gekookt :lol: Whoooe, misschien word ik hier nog goed in :roll: We gaan aardappel anders eten vanavond, dus heb vast wat voorbereid. Dit soort dingen eet je normaal niet als je allebei met kind op zijn vroegst pas om 18 uur thuis bent.



En een van mijn lieve poesjes in nu bij de dierenarts voor sterilisatie. Vind het wel lang duren voordat ze bellen, zeker omdat ze gasnarcose gehad heeft waardoor ze snel weer bij zou moeten komen :think: :shifty:



Had hier het verhaal van C. en het kdv nog niet verteld he geloof ik. Sinds vorige week had ze een plek/wondje in haar mondhoek en eczeem op haar kin. Werd alleen maar erger en ook op haar voorhoofd kreeg ze een plek en dinsdag had ze zure diarree, gistermorgen voelde ik ook plekken op haar armen en benen…is iets niet goed, iets verkeerds gegeten, maar ik had geen idee wat. Voor de zekerheid nam ik dus eigen brood mee gisteren naar het kdv en vertel dat er iets is met C. Vertelt de leidster dat ze haar sinds 2 weken het >1 jaar brood geven. En daar zit soja in, waar ze dus helemaal niet tegen kan. Ze hebben dus niet even overlegd, maar haar gewoon wat anders gegeven :wall: Baal er flink van, we zouden as maandag en de maandag erop de km-eiwit provocatietest hebben, die hebben we nu een week moeten uitstellen.

Newbe, heb je je mannen mee mogen nemen en hoe gaat het?

Aaaaergh, KC, wat ontzettend stom van het kdv… kan me heel god voorstellen dat je gigantisch baalt…



Tijger, fijn dat het geregeld is dat je weer salaris krijgt! :thumbup:



Wij zijn thuis!! :dance: :inlove:

KC:

Ik zou het liefst weer aan het werk willen , maar loop nu thuis omdat ik in het ziekenhusi heb gelegen aan het infuus voor nierbekonsteking. Met mijn rug gaat het tot nu redelijk goed, heb er nog niet veel last van ( ff afkloppen ). Ik kan alleen nog niet aan het werk omdat zo aan de diarree ben vanaf maandag :oops: ( staat ook een topic in het ziekenboeghoekje)



Maar wat dom dat ze zomaar ander brood geven zonder te overleggen, nu zitten julli en C met de gevolgen en kan de test niet door gaan… :hug:





Marijke :

Geweldig dat jullie weer thuis zijn !!!

Gaat het nu weer beter met Jesse ???





Newbe:

Zijn jou mannen ook al thuis en hoe gaat het daar nu mee ?





Ik heb vandaag de gordijntjes opgehaald van de kinderkamer. Werd gisteravond gebeld dat ze klaar waren. En vanmorgen kreeg ik een telefoontje dat de meubeltjes klaar staan dus ik moest een afspraak maken om te bezorgen. Dat gebeurd op 28 januari :dance:

Oooh zo tijgertje. Dat van die nierbekken ontsteking was ik even vergete (sorry :oops:) Maar het is wel de bedoeling dat je weer aan het werk gaat als de diarree over is?



Tieerrr, meeeer info please :wink: En foto’s :angel: ?